Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 28 Jun 2023, 08:59
Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 08:44
Zoals ik het lees: dat stapelen is niet van toepassing. We zouden eerst moeten verkopen om Noa te kunnen betalen. Dat betekent waarschijnlijk niet dat we nu geen geld hebben, maar de prijs van Noa is dermate hoog voor PSV dat we nu niet ons budget erin steken zonder verkopen.
Voor een duppie op de eerste rang hopen dat Ramalho de nieuwe Alex blijkt, transfervrij met Mwene een omhoog gevallen KKD-speler halen, je in een bezopen bui vergrijpen aan de veel te dure komst van Baumgartl en er dan achter komen dat ze even kut zijn als de mediocre verdedigers die je geforceerrd vanuit je jeugdopleiding laat doorstromen. En dan gewichtig meedelen dat het 'niet ons beleid is om te stapelen.' Keurig verwoord natuurlijk, maar wat eigenlijk gezegd wordt is 'we komen maar niet van die kutspelers af en we hebben - mede door onze investeringsprioriteit die traditioneel in de aanval en op het middenveld ligt - gewoon geen geld momenteel om ze te vervangen.'

Geen beleid om te stapelen... Zou dat ook werkelijk een geldig excuus zijn als ze in september nog met die jokers opgescheept zijn? Voor Bosz zou dat toch een klap in het gezicht zijn lijkt me.
Helemaal eens, qua profiel was Ramalho een uitstekende aankoop. CL ervaring en een zeer gewaardeerde kracht bij RB Salzburg, bijna iedereen was enthousiast over zijn komst
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 28 Jun 2023, 09:34
Hatseflats wrote: 28 Jun 2023, 09:24Wie is het? :P
Ben ook benieuwd… 😇

Als Pepi mislukt hier dan zeggen jullie ff sorry hè. En als hij er 30 inlegt en we kampioen worden; vier ik graag feestje mee!

Ik ga ff werken, hebben jullie even rust :-)
Dan vier je niet alleen het feestje mee dan ga je ook mooi door het stof, zoals wij het toegeven als hij flopt :mrgreen:
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 28 Jun 2023, 09:01
loginnaam wrote: 28 Jun 2023, 08:15

Maar dan had je dus ook niet de doelpunten van Til en El Ghazi gehad.
Inderdaad, en ook niet de tegendoelpunten door het verschrikkelijk beroerde verdedigen dit seizoen en de mega gaten op het veld omdat Til nonstop balverlies lijdt. Dat heft elkaar allemaal wel op. Een solide basis achterin maakt het verschil.
Zonder Til en zonder El Ghazi hadden andere spelers daar gestaan. Die het mogelijk of misschien zelfs waarschijnlijk nog slechter hadden gedaan. Waarschijnlijk had Saibari dan nog veel meer minuten gemaakt op de flanken. Zou dat beter zijn geweest? En had Hancko er echt voor gezorgd dat er niet zoveel grote gaten op het veld waren geweest, of lag dat gewoon meer aan de tactiek van Ruud?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 28 Jun 2023, 08:03 Ik heb het idee dat je zelf nogal strak in deze discussie staat, door een paar keer aan te geven dat je iets niet "zinnig" vindt, door te denken dat ik iets "onderuit wil halen" of te denken dat ik zit te "vitten", en door te zeggen dat iets niet bijdraagt aan de discussie. De toon is zo wel gezet, zeg maar.

Als jij zegt dat deze speler optie 6 is voor het middenveld, dan lees ik dat als optie 6 voor het middenveld. Als jij zegt dat die 6 miljoen moet kosten, dan lees ik dat die 6 miljoen moet kosten. Dat vind ik veel geld, voor optie 6 op het middenveld. Zoals je terecht aangeeft, is dat een beetje de Saibari rol. 6 miljoen voor Saibari is veel te veel geld.

Dat optie 6 uiteindelijk ook optie 4 kan blijken, en 6 miljoen ook opeens 4 miljoen kan blijken, verandert uiteraard die vergelijking. Maar dat ik dat nuance verschil niet maak, moet je mij niet aanwrijven; ik baseer me op jouw woorden.
Het is vooral dat ik je hoog genoeg heb zitten om aan te nemen dat je toch wel enigszins tussen de regels door kunt lezen. Ik zeg niet voor niets ''optie 5, 6'', waarmee het toch duidelijk mag zijn dat ik op een back-up speler doel (en niet per se of uitsluitend de Saibari-rol) en waarbij ik 6 miljoen als plafond aanhoud, hoewel dat een inschatting is. Je baseert je slechts op een deel mijn woorden, maar je mist de feitelijke essentie van de inschatting. En dat ligt misschien ook wel aan mijn formulering hoor, inderdaad. Maar goed: off-topic, niet interessant.

Chivas schijnt ook achter Lozano aan te zitten, grappig genoeg. Over onverwachtse geruchten gesproken.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 12:42
Brael wrote: 28 Jun 2023, 08:03 Ik heb het idee dat je zelf nogal strak in deze discussie staat, door een paar keer aan te geven dat je iets niet "zinnig" vindt, door te denken dat ik iets "onderuit wil halen" of te denken dat ik zit te "vitten", en door te zeggen dat iets niet bijdraagt aan de discussie. De toon is zo wel gezet, zeg maar.

Als jij zegt dat deze speler optie 6 is voor het middenveld, dan lees ik dat als optie 6 voor het middenveld. Als jij zegt dat die 6 miljoen moet kosten, dan lees ik dat die 6 miljoen moet kosten. Dat vind ik veel geld, voor optie 6 op het middenveld. Zoals je terecht aangeeft, is dat een beetje de Saibari rol. 6 miljoen voor Saibari is veel te veel geld.

Dat optie 6 uiteindelijk ook optie 4 kan blijken, en 6 miljoen ook opeens 4 miljoen kan blijken, verandert uiteraard die vergelijking. Maar dat ik dat nuance verschil niet maak, moet je mij niet aanwrijven; ik baseer me op jouw woorden.
Het is vooral dat ik je hoog genoeg heb zitten om aan te nemen dat je toch wel enigszins tussen de regels door kunt lezen. Ik zeg niet voor niets ''optie 5, 6'', waarmee het toch duidelijk mag zijn dat ik op een back-up speler doel (en niet per se of uitsluitend de Saibari-rol) en waarbij ik 6 miljoen als plafond aanhoud, hoewel dat een inschatting is. Je baseert je slechts op een deel mijn woorden, maar je mist de feitelijke essentie van de inschatting. En dat ligt misschien ook wel aan mijn formulering hoor, inderdaad. Maar goed: off-topic, niet interessant.

Chivas schijnt ook achter Lozano aan te zitten, grappig genoeg. Over onverwachtse geruchten gesproken.
Er is hier anders net een jet geland vanuit Napels...
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 28 Jun 2023, 09:59
Eindhovenvoetbal wrote: 28 Jun 2023, 09:01

Inderdaad, en ook niet de tegendoelpunten door het verschrikkelijk beroerde verdedigen dit seizoen en de mega gaten op het veld omdat Til nonstop balverlies lijdt. Dat heft elkaar allemaal wel op. Een solide basis achterin maakt het verschil.
Zonder Til en zonder El Ghazi hadden andere spelers daar gestaan. Die het mogelijk of misschien zelfs waarschijnlijk nog slechter hadden gedaan. Waarschijnlijk had Saibari dan nog veel meer minuten gemaakt op de flanken. Zou dat beter zijn geweest? En had Hancko er echt voor gezorgd dat er niet zoveel grote gaten op het veld waren geweest, of lag dat gewoon meer aan de tactiek van Ruud?
Zonder Til hadden we in ieder geval de uitwedstrijd bij Fortuna gewonnen. Jezus als ik terugdenk aan de manier waarop hij die penalty weggeeft daar..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 28 Jun 2023, 12:44Er is hier anders net een jet geland vanuit Napels...
Zonder dollen: ik zou een transfer van Lozano naar PSV niet uitsluiten hoor, hoe onvoorstelbaar dat voor sommigen ook is.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 12:46
Robson de Souza wrote: 28 Jun 2023, 12:44Er is hier anders net een jet geland vanuit Napels...
Zonder dollen: ik zou een transfer van Lozano naar PSV niet uitsluiten hoor, hoe onvoorstelbaar dat voor sommigen ook is.
Dan zou hij hier in kunnen zitten dus :
https://www.flightradar24.com/GLEX/30e8284d

(en ja, dit is niet het flightradar-topic, maar wel leuk om even de post kracht bij te zetten).

Wie is er aanwezig op Eindhoven Airport en/of PSV stadion en de Herdgang?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vrij 'toevallig' wel dat Chivas ook in de markt is voor Chucky. Voor Lozano nog te vroeg om terug te gaan naar Mexico, die kan nog makkelijk mee als topper in de Eredivisie.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 28 Jun 2023, 12:48
Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 12:46

Zonder dollen: ik zou een transfer van Lozano naar PSV niet uitsluiten hoor, hoe onvoorstelbaar dat voor sommigen ook is.
Dan zou hij hier in kunnen zitten dus :
https://www.flightradar24.com/GLEX/30e8284d

(en ja, dit is niet het flightradar-topic, maar wel leuk om even de post kracht bij te zetten).

Wie is er aanwezig op Eindhoven Airport en/of PSV stadion en de Herdgang?
is dat niet het vliegtuig van van der Wallen?
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 28 Jun 2023, 12:48
Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 12:46

Zonder dollen: ik zou een transfer van Lozano naar PSV niet uitsluiten hoor, hoe onvoorstelbaar dat voor sommigen ook is.
Dan zou hij hier in kunnen zitten dus :
https://www.flightradar24.com/GLEX/30e8284d

(en ja, dit is niet het flightradar-topic, maar wel leuk om even de post kracht bij te zetten).

Wie is er aanwezig op Eindhoven Airport en/of PSV stadion en de Herdgang?
Poah stel je toch eens voor:

Lang - Pepi - Lozano
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 12:46
Robson de Souza wrote: 28 Jun 2023, 12:44Er is hier anders net een jet geland vanuit Napels...
Zonder dollen: ik zou een transfer van Lozano naar PSV niet uitsluiten hoor, hoe onvoorstelbaar dat voor sommigen ook is.
Stel je toch voor, hey. Even een iets betaalbare CV bijgedacht want ja.

Image
GiveCup2day wrote: 28 Jun 2023, 12:51 Poah stel je toch eens voor:

Lang - Pepi - Lozano
Of stel je voor dat je Hirving voor zijn eigen plek haalt (links) en Bakayoko gewoon zijn goede cijfers laat doortrekken en de kans geeft die een talent verdient.
Last edited by Ardbeg on 28 Jun 2023, 12:54, edited 1 time in total.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oehhh, spannend! :mrgreen:
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 12:53
Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 12:46

Zonder dollen: ik zou een transfer van Lozano naar PSV niet uitsluiten hoor, hoe onvoorstelbaar dat voor sommigen ook is.
Stel je toch voor, hey. Even een iets betaalbare CV bijgedacht want ja.

Image
Die verdediging is toch een beetje muhh
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 28 Jun 2023, 12:54
Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 12:53

Stel je toch voor, hey. Even een iets betaalbare CV bijgedacht want ja.

Image
Die verdediging is toch een beetje muhh
Nee, niet mee eens. Boscagli is gewoon een goede verdediger en met een beest als hij langs hem, is dat echt een verbetering.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 28 Jun 2023, 12:44
Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 12:42

Het is vooral dat ik je hoog genoeg heb zitten om aan te nemen dat je toch wel enigszins tussen de regels door kunt lezen. Ik zeg niet voor niets ''optie 5, 6'', waarmee het toch duidelijk mag zijn dat ik op een back-up speler doel (en niet per se of uitsluitend de Saibari-rol) en waarbij ik 6 miljoen als plafond aanhoud, hoewel dat een inschatting is. Je baseert je slechts op een deel mijn woorden, maar je mist de feitelijke essentie van de inschatting. En dat ligt misschien ook wel aan mijn formulering hoor, inderdaad. Maar goed: off-topic, niet interessant.

Chivas schijnt ook achter Lozano aan te zitten, grappig genoeg. Over onverwachtse geruchten gesproken.
Er is hier anders net een jet geland vanuit Napels...
Sorry voor de hoop die hiermee ontstaan is, maar ben zojuist teruggevlogen van mijn vakantiehuis in Napels, dus het was niet Lozano.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 12:55
Hatseflats wrote: 28 Jun 2023, 12:54

Die verdediging is toch een beetje muhh
Nee, niet mee eens. Boscagli is gewoon een goede verdediger en met een beest als hij langs hem, is dat echt een verbetering.
Guti, Sangaré, Ramalho en Mwene verkopen en er is genoeg budget én (salaris)ruimte voor een goede CV en rechtsback.

Edit: vraagprijs voor Lozano is ongeveer € 15 miljoen. Kan nog wel wat af. Dat is gelijk aan Lang. Hij verdient schijnbaar 3,5 miljoen per jaar, bruto.
Ook dat is niet onmogelijk.
Last edited by Robson de Souza on 28 Jun 2023, 12:59, edited 1 time in total.
10. Nilis
Bankzitter
Posts: 269
Joined: 26 Aug 2017, 18:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 28 Jun 2023, 12:56
Robson de Souza wrote: 28 Jun 2023, 12:44

Er is hier anders net een jet geland vanuit Napels...
Sorry voor de hoop die hiermee ontstaan is, maar ben zojuist teruggevlogen van mijn vakantiehuis in Napels, dus het was niet Lozano.
Dus jij bent die Anne Fleur waar iedereen het hier altijd over heeft!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 28 Jun 2023, 12:57
Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 12:55

Nee, niet mee eens. Boscagli is gewoon een goede verdediger en met een beest als hij langs hem, is dat echt een verbetering.
Guti, Sangaré, Ramalho en Mwene verkopen en er is genoeg budget én (salaris)ruimte voor een goede CV en rechtsback.
Laten we niet doen alsof Lyanco geen goede CV voor PSV is. Da's echt geen koekenbakker.

User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 28 Jun 2023, 12:51
Robson de Souza wrote: 28 Jun 2023, 12:48

Dan zou hij hier in kunnen zitten dus :
https://www.flightradar24.com/GLEX/30e8284d

(en ja, dit is niet het flightradar-topic, maar wel leuk om even de post kracht bij te zetten).

Wie is er aanwezig op Eindhoven Airport en/of PSV stadion en de Herdgang?
Poah stel je toch eens voor:

Lang - Pepi - Lozano
Oeh, stel je toch eens voor dat Lang helemaal niet komt, dat zou toch nog mooier zijn?
La vida és massa curta per no fer broma
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 12:58
Robson de Souza wrote: 28 Jun 2023, 12:57

Guti, Sangaré, Ramalho en Mwene verkopen en er is genoeg budget én (salaris)ruimte voor een goede CV en rechtsback.
Laten we niet doen alsof Lyanco geen goede CV voor PSV is. Da's echt geen koekenbakker.

Dat zeg ik niet, maar ik hoop zelfs op beter...
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

10. Nilis wrote: 28 Jun 2023, 12:58
Vanthaman18 wrote: 28 Jun 2023, 12:56

Sorry voor de hoop die hiermee ontstaan is, maar ben zojuist teruggevlogen van mijn vakantiehuis in Napels, dus het was niet Lozano.
Dus jij bent die Anne Fleur waar iedereen het hier altijd over heeft!
Ja dat was ik vroeger, tegenwoordig ga ik door het leven als Roderik
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 28 Jun 2023, 12:51 Poah stel je toch eens voor:

Lang - Pepi - Lozano
Lang: 12
Pepi: 8 + 1
Lozano: 15

Kneiterdure voorhoede.

Maar wat zou dit geweldig zijn. Echt een CL-waardige voorhoede. Baka daar nog achter, die gaat alsnog onwijs veel minuten maken dan. Nog een tank van een CDM naast Xavi & Joey om een compleet middenveld te creëren. Waneer je daar ook nog een rechtsback en een RCB aan toevoegt heb je echt een uitstekend elftal staan. Maar zoiets is pas echt mogelijk na de verkoop van Sangare. Voorlopig droommodus. :mrgreen:
Mithras
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 04 Nov 2020, 14:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt mij dat het of Chucky of Lang wordt, niet beide.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yup. Alleen da's nogal een verschil qua type aankoop. Lang is een stuk jonger dan Lozano. Lozano zal bovendien, naar mijn schatting, meer kosten dan Lang en is bovendien al bijna 28 jaar. Daarnaast zal hij hoe dan ook minder restwaarde hebben dan Lang en PSV wil nou net meer kapitaal op het veld zien te krijgen. Afwegingen die Stewart moet maken.
Post Reply