Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt mij dat het beide niet wordt.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 12:53
Of stel je voor dat je Hirving voor zijn eigen plek haalt (links) en Bakayoko gewoon zijn goede cijfers laat doortrekken en de kans geeft die een talent verdient.
Je weet dat Chucky meer een rechtsbuiten is geworden en daar ook vrijwel altijd speelt tegenwoordig? Speelde dit seizoen welgeteld éénmaal linksbuiten.

Dit is over zijn hele carrière:
Image

Overigens deed ik geen uitspraken over de haalbaarheid, want ik neem aan dat we én Chucky én Lang niet kunnen betalen. Maar, dromen mag altijd!
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht in de voorhoede 1 grote aankoop voor op links en eventueel nog een talent, afhankelijk van de voorbereiding en het wel of niet blijven van El Ghazi.
Mithras
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 04 Nov 2020, 14:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 28 Jun 2023, 13:06 Yup. Alleen da's nogal een verschil qua type aankoop. Lang is een stuk jonger dan Lozano. Lozano zal bovendien, naar mijn schatting, meer kosten dan Lang en is bovendien al bijna 28 jaar. Daarnaast zal hij hoe dan ook minder restwaarde hebben dan Lang en PSV wil nou net meer kapitaal op het veld zien te krijgen. Afwegingen die Stewart moet maken.
Daar heb je gelijk in. Kijkend naar de toekomst is het misschien verstandiger om voor Lang te kiezen maar mijn gevoel zegt dat het veel gaver is als Chucky weer terugkomt.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 12:42 Het is vooral dat ik je hoog genoeg heb zitten om aan te nemen dat je toch wel enigszins tussen de regels door kunt lezen. Ik zeg niet voor niets ''optie 5, 6'', waarmee het toch duidelijk mag zijn dat ik op een back-up speler doel (en niet per se of uitsluitend de Saibari-rol) en waarbij ik 6 miljoen als plafond aanhoud, hoewel dat een inschatting is. Je baseert je slechts op een deel mijn woorden, maar je mist de feitelijke essentie van de inschatting. En dat ligt misschien ook wel aan mijn formulering hoor, inderdaad. Maar goed: off-topic, niet interessant.

Chivas schijnt ook achter Lozano aan te zitten, grappig genoeg. Over onverwachtse geruchten gesproken.
Laat ik beginnen met je te bedanken voor dit compliment :)

In de categorie back-up spelers heb je wel veel variatie in niveau, vind ik. Ik vind daarin "optie 6" (lees: een Saibari) een ander kaliber dan "optie 4" (dat was afgelopen seizoen een beetje de Guti-rol). Een vaste invaller ("optie 4") die gewoon in de basis begint als er iemand anders uitvalt, mag van mij best 6 miljoen kosten, hoewel ik dat ook al aan de dure kant vind, als je ziet wat we verder nog aan renovatie-werkzaamheden moeten verrichten in onze selectie. Maar goed, als hij jong is en potentie heeft om op termijn de basiself in te groeien, is 6 miljoen best te billijken. Maar een optie 6 (zoals Saibari) vind ik dat je gewoon uit eigen jeugd moet kunnen halen, of goedkoop op moet kunnen pikken bij een leuke subtopper of middenmoter. Voor die plek in de pikorde vind ik 6 miljoen te veel geld. Je komt dan ook vanzelf uit bij spelers die iets minder potentie hebben om door te groeien, want met wat meer potentie zouden ze niet optie 6, maar optie 4 zijn :D
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 28 Jun 2023, 12:45
loginnaam wrote: 28 Jun 2023, 09:59

Zonder Til en zonder El Ghazi hadden andere spelers daar gestaan. Die het mogelijk of misschien zelfs waarschijnlijk nog slechter hadden gedaan. Waarschijnlijk had Saibari dan nog veel meer minuten gemaakt op de flanken. Zou dat beter zijn geweest? En had Hancko er echt voor gezorgd dat er niet zoveel grote gaten op het veld waren geweest, of lag dat gewoon meer aan de tactiek van Ruud?
Zonder Til hadden we in ieder geval de uitwedstrijd bij Fortuna gewonnen. Jezus als ik terugdenk aan de manier waarop hij die penalty weggeeft daar..
En hadden we thuis Vitesse gelijkgespeeld en uit Volendam verloren.

De huur van Branthwaite vorig seizoen was niet raar omdat we zelf al genoeg verdedigers hadden (en nog steeds hebben) en alleen tijdelijke versterking nodig hadden vanwege een langdurige blessure. Alleen was het mogelijk ook beter geweest om ipv Til en El Ghazi te halen, één aanvallende versterking te halen die op al die posities terecht kan (zoals Xavi) om daarmee het niveau hoger te krijgen. En dat is wat ze dit transferwindow (om on topic te gaan) willen doen volgens mij: een kleinere selectie (met meer aanvulling vanuit Jong indien nodig) met een hoger niveau.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 28 Jun 2023, 13:08
Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 12:53
Of stel je voor dat je Hirving voor zijn eigen plek haalt (links) en Bakayoko gewoon zijn goede cijfers laat doortrekken en de kans geeft die een talent verdient.
Je weet dat Chucky meer een rechtsbuiten is geworden en daar ook vrijwel altijd speelt tegenwoordig? Speelde dit seizoen welgeteld éénmaal linksbuiten.

Dit is over zijn hele carrière:
Image

Overigens deed ik geen uitspraken over de haalbaarheid, want ik neem aan dat we én Chucky én Lang niet kunnen betalen. Maar, dromen mag altijd!
Heeft er misschien ook wel een beetje mee te maken dat er bij Napoli ene Kvaratskhelia linksbuiten speelt.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano zojuist geland op EHV Airport..

Om Guti te helpen met inpakken en dan samen door naar de vakantiebestemming in Mexico :lol: :lol: :lol:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ga nou niet lopen kloten! :mrgreen:
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 28 Jun 2023, 13:14 Lozano zojuist geland op EHV Airport..

Om Guti te helpen met inpakken en dan samen door naar de vakantiebestemming in Mexico :lol: :lol: :lol:
Guti zit al aan de andere kant van de wereld.
Marcel for president!
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 28 Jun 2023, 13:06 Lijkt mij dat het beide niet wordt.
Partypoop!
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het lijkt me niet dat Lozano realistisch is. Maar echt miljoen keer liever dan Lang. Zouden niet eens in dezelfde zin genoemd moeten worden.
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 28 Jun 2023, 13:37 Het lijkt me niet dat Lozano realistisch is. Maar echt miljoen keer liever dan Lang. Zouden niet eens in dezelfde zin genoemd moeten worden.
Voor de prijs dat hij op te pikken is, is hij realistisch. Waarom niet eigenlijk? Daarvoor moeten er wel een paar zaken op z'n plek vallen. Misschien wil hij wel terug naar PSV.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kan me wel herinneren dat hij toen ‘ie weg ging oprecht heel er liefdevol terugkeek naar het algemene leven hier.

Hier het desbetreffende stuk, heel erg mooi geschreven:



En vertaling:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/em ... ~abf3b8ca/
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aanval:
Lozano (14) - Pepi (8) - Tete (6)
Babadi/vDuiven/Simons - Luuk - Bakayoko

Middenveld
Veerman - Diaz (8) - Xavi
Saibari - Kitolano (4) - Til

Duur maar o zo lekker. Hopelijk Obispo, Ramallah en Mwene lozen en dan Sanchez (huur), Beraldo (10) en rechtsback (5) daarvoor terug.

Dromen mag! :D
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alsof PSV een rechtsbuiten gaat halen die Baka helemaal zoek gaat spelen, ik geloof er 0,0 in. Ik ben geen groot fan van onze jonge belg, maar na zijn debuut in het nationale team lijkt het me evident dat hij in het aankomende seizoen een serieuze kans gaat krijgen. Dan paat het niet om Lozano te halen. Ik ga maar even met gestrekt been tegen Ykhim in , maar ik zie het niet gebeuren. Sterker nog, ik zou het zwalkend beleid vinden.
Saibari is underrated.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 28 Jun 2023, 13:54 Alsof PSV een rechtsbuiten gaat halen die Baka helemaal zoek gaat spelen, ik geloof er 0,0 in. Ik ben geen groot fan van onze jonge belg, maar na zijn debuut in het nationale team lijkt het me evident dat hij in het aankomende seizoen een serieuze kans gaat krijgen. Dan paat het niet om Lozano te halen. Ik ga maar even met gestrekt been tegen @Ykhim in , maar ik zie het niet gebeuren. Sterker nog, ik zou het zwalkend beleid vinden.
Lozano links en Baka is natuurlijk volstrekt ondenkbaar … :gaap:
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 28 Jun 2023, 13:47 Ik kan me wel herinneren dat hij toen ‘ie weg ging oprecht heel er liefdevol terugkeek naar het algemene leven hier.

Hier het desbetreffende stuk, heel erg mooi geschreven:



En vertaling:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/em ... ~abf3b8ca/
Kippenvel als ik dit lees.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano kan toch gewoon meer dan prima op links?
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 28 Jun 2023, 13:56 Lozano kan toch gewoon meer dan prima op links?
Vind hem vanaf links zelfs beter.
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je lozano voor onder de 20 mil kan kopen en het salaris kan betalen, lijkt het me toch een no-brainer? Welke andere betere spelers zou PSV kunnen halen voor dat geld?
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als er ook maar een minuscule kans is, dat we Lozano kunnen binnenhengelen moeten we dat natuurlijk doen. 15 miljoen zou echt gewoon een fantastisch bedrag zijn en je hebt in een klap de beste speler van de Eredivisie binnen. Als je 12 miljoen voor Lang eventueel interessant vind, moet 15 miljoen voor Lozano eigenlijk een no-brainer zijn. Volgende maand 28 jaar, kan nog prima bij ons 4 á 5 jaar echt vlammen en dan eventueel afscheid nemen in eigen land of naar de zandbak gaan voor een mooi salaris.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je niet blij zou zijn met Hirving, dan weet ik niet meer wat je wel wil. Ervaring, top van zijn carriere. Echt een buitenkans en mega kwaliteit.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano vs Lang is voor mij ook een no-brainer, het verschil in huidig niveau is dusdanig dat je m.i. kan accepteren dat de restwaarde minder is en je dat kapitaal elders creëert (al deels met Pepi gedaan). Lozano heeft een hele mooie leeftijd en zal op zijn piek zitten. Indien beide haalbaar zijn en je een keuze moet maken is het m.i. echt niet een moeilijke keuze.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 28 Jun 2023, 14:04 Lozano vs Lang is voor mij ook een no-brainer, het verschil in huidig niveau is dusdanig dat je m.i. kan accepteren dat de restwaarde minder is en je dat kapitaal elders creëert (al deels met Pepi gedaan).
Het ironische is dat Lang zelf ook een no-brainer is. :whistle:
Post Reply