Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MaartenV wrote: 28 Jun 2023, 14:17
Trixm wrote: 28 Jun 2023, 13:54 Alsof PSV een rechtsbuiten gaat halen die Baka helemaal zoek gaat spelen, ik geloof er 0,0 in. Ik ben geen groot fan van onze jonge belg, maar na zijn debuut in het nationale team lijkt het me evident dat hij in het aankomende seizoen een serieuze kans gaat krijgen. Dan paat het niet om Lozano te halen. Ik ga maar even met gestrekt been tegen @Ykhim in , maar ik zie het niet gebeuren. Sterker nog, ik zou het zwalkend beleid vinden.
Ja precies, dit is niet het grootste pijnpunt van je selectie, die buitenposities. Dalijk centraal middenveld en centrale verdediging moet het geld naartoe. Met Baka, El Ghazi, Xavi kun je links- en rechtsbuiten positie invullen om een 6-je te halen, nou ja een 5,5, die we afeonden naar een 6. CV en centraal middenveld zonder sangare en guti staan we een 4. En de rechtsbackpositie is ook maximaal een vijf.
M.a.w. je kunt niet heel de selectie deze zomer repareren naar topniveau.
Er is nog steeds geen aanwijsbare vervanging van Gakpo. Xavi moet naar 10.
Daarnaast komen die andere posities pas aan bod als er spelers vertrekken. Dus er komt een linksbuiten bij.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 14:29
Trixm wrote: 28 Jun 2023, 14:25Lozano moet 15m kosten en plus 4m aan salaris. Totaal niet realistisch.
Los van de vraag of die bedragen ook daadwerkelijk kloppen: Lang is schijnbaar niet veel goedkoper hè. En die transfer zou meer risico's met zich meebrengen dan Lozano.

Ik denk ook wel dat je in deze categorie moet denken als PSV. Er is op die positie namelijk echt wel wat nodig, tenzij PSV daar heel graag Xavi en Bakayoko wil neerzetten. Maar daar geloof ik niet zo in. Versterking kost gewoon geld, maar dit zijn wel spelers die je richting de CL+top 2 kunnen schieten. Dat moet je ook meenemen in je overweging deze zomer.
We verschillen in mening hierin. Ik denk dat Lang nog een vervolgstap in Europa kan maken. Daarmee rechtvaardigt het een transfersom van 11m met 2 miljoen salaris veel meer. Wordt het veel meer zal
PSV het ook echt niet gaan doen.
Saibari is underrated.
User avatar
Sylvester
Verbannen
Posts: 81
Joined: 06 Jun 2023, 12:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 14:21
Sylvester wrote: 28 Jun 2023, 14:20


Totaal niet realistisch idd.
Lees even @Ykhim 's stuk en try again.
Niet nodig, blijft een onrealistische aankoop.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 28 Jun 2023, 14:29
Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 14:20
Ik denk dat PSV wat huiverig is geworden na Gotze. Die zou ons namelijk ook naar grote hoogtes moeten spelen. Ik sluit niet uit dat PSV een nieuwe frisse koers wil varen, waarbij ze de situatie van Lozano wel blijven monitoren. Mocht het richting een relatief koopje gaan (<10mln) dan zullen ze het vast proberen.
Ik denk dat je gelijk hebt hoor, ik zie ons op dit moment dat geld niet uitgeven voor iemand met zo'n leeftijd. Maar ik vind de situaties met de spelers die jij noemt toch wel heel anders. Baumgartl, Bruma en zeker Maxi waren allemaal spelers die toch een krasje hadden. Lozano niet, Lozano heeft bewezen in de Eredvisie een absolute meerwaarde te zijn, bekend is met het land en de manier van voetballen. Nogmaals, ik zie het niet gebeuren, maar om de situatie te vergelijken met die drie gaat (in mijn optiek) wat ver, want buiten de eventuele transfersom zijn er weinig overeenkomsten
Ja, ik ben het met je eens. Ik had het beter moeten verwoorden, maar de vergelijking met Baumi, Bruma en Maxi ging enkel op het afschrijven van een -voor PSV- hele hoge transfersom. Ik probeer me alleen een beetje in te leven in de situatie van PSV (obv wat ik lees) en dan kan ik het mij niet voorstellen dat ze überhaupt 15mln uit gaan geven deze window.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 14:21
Sylvester wrote: 28 Jun 2023, 14:20


Totaal niet realistisch idd.
Lees even @Ykhim 's stuk en try again.
Je bedoelt dat stuk vol aannames?

Laten we nu niet gaan denken dat de komst van Chucky realistisch is. Nee, uit te sluiten is het nooit, maar de kans is echt minimaal.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 14:36 Ja, ik ben het met je eens. Ik had het beter moeten verwoorden, maar de vergelijking met Baumi, Bruma en Maxi ging enkel op het afschrijven van een -voor PSV- hele hoge transfersom.
Maar het probleem was toch niet per se de bedragen zelf, maar meer wat die gasten daadwerkelijk leverden, namelijk helemaal niks? Een fitte Maxi was z'n geld waard geweest. Een Baumgartl zoals we hem in de eerste periode zagen, was z'n bedrag ook wel waard. Bij Lozano zijn die vraagtekens véél minder. Ja: hij zou een zware blessure op kunnen lopen, maar dat mag natuurlijk geen argument zijn om geen geld meer uit te geven. Anders kun je er net zo goed mee ophouden.
EesEes
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 20 Aug 2021, 14:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 14:36
TheSyb wrote: 28 Jun 2023, 14:29

Ik denk dat je gelijk hebt hoor, ik zie ons op dit moment dat geld niet uitgeven voor iemand met zo'n leeftijd. Maar ik vind de situaties met de spelers die jij noemt toch wel heel anders. Baumgartl, Bruma en zeker Maxi waren allemaal spelers die toch een krasje hadden. Lozano niet, Lozano heeft bewezen in de Eredvisie een absolute meerwaarde te zijn, bekend is met het land en de manier van voetballen. Nogmaals, ik zie het niet gebeuren, maar om de situatie te vergelijken met die drie gaat (in mijn optiek) wat ver, want buiten de eventuele transfersom zijn er weinig overeenkomsten
Ja, ik ben het met je eens. Ik had het beter moeten verwoorden, maar de vergelijking met Baumi, Bruma en Maxi ging enkel op het afschrijven van een -voor PSV- hele hoge transfersom. Ik probeer me alleen een beetje in te leven in de situatie van PSV (obv wat ik lees) en dan kan ik het mij niet voorstellen dat ze überhaupt 15mln uit gaan geven deze window.
Van de andere kant is het wel een must om bij de eerste 2 te eindigen komend seizoen dus ik verwacht toch wel iets hogere uitgaven deze zomer.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 14:36Ik probeer me alleen een beetje in te leven in de situatie van PSV (obv wat ik lees) en dan kan ik het mij niet voorstellen dat ze überhaupt 15mln uit gaan geven deze window.
Hmm.. nog maar 6 over dus! :wonder: Wordt lastig ja! :opzijnkop:
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 28 Jun 2023, 14:19
Persepolis wrote: 28 Jun 2023, 14:04 Lozano vs Lang is voor mij ook een no-brainer, het verschil in huidig niveau is dusdanig dat je m.i. kan accepteren dat de restwaarde minder is en je dat kapitaal elders creëert (al deels met Pepi gedaan). Lozano heeft een hele mooie leeftijd en zal op zijn piek zitten. Indien beide haalbaar zijn en je een keuze moet maken is het m.i. echt niet een moeilijke keuze.
Pepi alleen is niet genoeg. We hebben te weinig cashcows na het vertrek van Sangare en daar moet Stewart dus vol mee aan de slag. Als Xavi verlengt gaat hij eveneens gigantisch veel opleveren, Veerman zal hoe dan ook wat opleven en Baka, maar dat is het dan wel. Je moet streven naar meer kapitaal en ik zou met mijn supportershart de komst van Lozano gigantisch toejuichen, maar kan eveneens begrijpen als Earnie andere keuzes maakt.

Overigens is Lozano momenteel herstellende van een knieblessure die hem sinds begin mei aan de kant houdt.
Daarom zei ik ook "deels", ik begrijp ook wel dat PSV cash cows moet hebben maar dat moet echt niet de insteek van elke transfer op elke positie zijn. Je hebt nou eenmaal spelers die dusdanig veel toevoegen dat het niet uitmaakt dat ze geen of weinig restwaarde hebben. Die voegen wat toe qua niveau (in dit geval goals/assists) en qua ervaring. Zulke spelers kunnen de ploeg als geheel beter laten spelen waardoor de potentiële cash cows juist meer waard worden. Spelers van succesvolle clubs gaan ook voor meer geld weg, zo is het nou eenmaal. Als PSV met Gakpo 3x op rij kampioen was geworden en het Europees aardig had gedaan had hij echt wel minimaal een miljoen of 10-15 meer opgebracht hoor. Kijk maar hoe 1 zo'n ECL finale de waarde van Feyenoord spelers beïnvloedde. Of hoeveel waarde Tadic en Blind hadden voor Ajax na hun terugkeer, wat zorgde voor successen en daaropvolgend een verveelvoudiging van transferinkomsten. En dan heb je natuurlijk ook de inkomsten uit CL, waarop je een grotere kans hebt om ervoor te plaatsen met betere en meer ervaren spelers die het goed doen. Het zou m.i. kortzichtig zijn om voor Lang te kiezen (indien zo'n keuze zich voor zou doen uiteraard), puur omdat hij individueel meer restwaarde heeft. Ik vind een keuze voor Lozano in zo'n geval dan ook geen emotionele keuze vanuit een supportershart, maar ook gewoon een hele slimme keuze, ook financieel.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 14:40
Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 14:36 Ja, ik ben het met je eens. Ik had het beter moeten verwoorden, maar de vergelijking met Baumi, Bruma en Maxi ging enkel op het afschrijven van een -voor PSV- hele hoge transfersom.
Maar het probleem was toch niet per se de bedragen zelf, maar meer wat die gasten daadwerkelijk leverden, namelijk helemaal niks? Een fitte Maxi was z'n geld waard geweest. Een Baumgartl zoals we hem in de eerste periode zagen, was z'n bedrag ook wel waard. Bij Lozano zijn die vraagtekens véél minder. Ja: hij zou een zware blessure op kunnen lopen, maar dat mag natuurlijk geen argument zijn om geen geld meer uit te geven. Anders kun je er net zo goed mee ophouden.
Klopt, het punt was ook dat de prestatie uitbleef, die kans is bij Lozano inderdaad een stuk kleiner. Maar los van dat wij heel graag willen dat Lozano naar PSV komt, denk jij nu echt dat PSV op dit moment na alles wat is gebeurd (op financieel en sportief gebied) en de berichten over de transferwindow die nu naar buiten komen 15mln uit gaat geven aan een 28-jarige speler? Dus een recordsom voor PSV? Een speler waarbij de kans groot is dat hij een succes gaat worden, maar die ook nauwelijks meer wat oplevert aan het eind van de rit? Ik geloof niet dat PSV dat gaat doen. Ik denk dat er een frisse wind waait door Eindhoven en dat PSV liever inzet op (groot) talent voor op de flank. Een speler die +/- 10-11mln kost, kwaliteit zal leveren én over een aantal jaar voor minimaal het dubbele zal vertrekken. Spelers als Summerville en Lang passen mogelijk in dat perspectief. Dat zal aankomende weken moeten blijken. Daarnaast denk ik dat PSV de situatie van Lozano vast wel scherp in de gaten zal houden mocht Lozano alsnog een status buitenkans krijgen. Dat is een som van 15mln zeker niet, maar bij de <10mln zullen ze vast gaan praten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 28 Jun 2023, 14:53
Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 14:36Ik probeer me alleen een beetje in te leven in de situatie van PSV (obv wat ik lees) en dan kan ik het mij niet voorstellen dat ze überhaupt 15mln uit gaan geven deze window.
Hmm.. nog maar 6 over dus! :wonder: Wordt lastig ja! :opzijnkop:
15mln aan één speler ;).
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 14:56 Maar los van dat wij heel graag willen dat Lozano naar PSV komt, denk jij nu echt dat PSV op dit moment na alles wat is gebeurd (op financieel en sportief gebied) en de berichten over de transferwindow die nu naar buiten komen 15mln uit gaat geven aan een 28-jarige speler? Dus een recordsom voor PSV? Een speler waarbij de kans groot is dat hij een succes gaat worden, maar die ook nauwelijks meer wat oplevert aan het eind van de rit? Ik geloof niet dat PSV dat gaat doen. Ik denk dat er een frisse wind waait door Eindhoven en dat PSV liever inzet op (groot) talent voor op de flank. Een speler die +/- 10-11mln kost, kwaliteit zal leveren én over een aantal jaar voor minimaal het dubbele zal vertrekken. Spelers als Summerville en Lang passen mogelijk in dat perspectief. Dat zal aankomende weken moeten blijken. Daarnaast denk ik dat PSV de situatie van Lozano vast wel scherp in de gaten zal houden mocht Lozano alsnog een status buitenkans krijgen. Dat is een som van 15mln zeker niet, maar bij de <10mln zullen ze vast gaan praten.
Ik weet niet hoe het totale lijstje van PSV eruitziet, maar ik weet wel dat PSV op de flanken tenminste één topper nodig heeft. En ja: idealiter gaat dat gepaard met behoorlijke restwaarde, want dan kun je er later ook weer wat aan overhouden. Dat heeft ook mijn sterke voorkeur hoor. Anderzijds brengen spelers als Lang en Summerville een lading vraagtekens met zich mee die Lozano níet meebrengt, waarbij Lang inmiddels ook ''alweer'' 24 is. Daar ga je over twee, drie jaar dan ook geen 40 of 50 miljoen voor vangen, lijkt me. Voor mij vallen die twee spelers in ongeveer dezelfde categorie: talent af en van een orde dat ze moeten leveren en de kar moeten trekken, terwijl Lang echt niet veel goedkoper gaat zijn dan Lozano. Persoonlijk zou ik het dan vreemd vinden om niet ook Lozano serieus te overwegen, aangezien die daadwerkelijk op de top van z'n carrière zit en op heel veel facetten meer kan betekenen voor PSV dan Noa Lang dat kan.

Overigens geloof ik niet dat je aan het einde van de rit nauwelijks meer kan gaan krijgen voor Lozano. Alsof je die op z'n 31e of 32e niet alsnog voor een mooi bedrag kunt verkopen, los van het feit dat hij tegen die tijd belangrijk genoeg geweest kan zijn dat 'ie die 15 miljoen+salaris dubbel en dwars waard is geweest.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe mooi het ook zou zijn denk ik dat OF Lozano lekker naar Spanje ofzo gaat OF dat PSV liever een nieuwe jongere versie van Lozano wil, ook omdat men waarde op het veld wil creëren en daar dan wel bereid is om fors, lees zo'n 10 miljoen, in te investeren. Alles zo bij elkaar is de kans dat hij terugkeert minimaal. Misschien wel nul als bedragen van 15 miljoen en een fors salaris kloppen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik volg dit topic redelijk goed, maar is er überhaupt 1 (redelijk) betrouwbare bron die Lozano heeft gelinkt aan PSV of is het echt vol aannames en hoop?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat laatste.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 15:01
Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 14:56 Maar los van dat wij heel graag willen dat Lozano naar PSV komt, denk jij nu echt dat PSV op dit moment na alles wat is gebeurd (op financieel en sportief gebied) en de berichten over de transferwindow die nu naar buiten komen 15mln uit gaat geven aan een 28-jarige speler? Dus een recordsom voor PSV? Een speler waarbij de kans groot is dat hij een succes gaat worden, maar die ook nauwelijks meer wat oplevert aan het eind van de rit? Ik geloof niet dat PSV dat gaat doen. Ik denk dat er een frisse wind waait door Eindhoven en dat PSV liever inzet op (groot) talent voor op de flank. Een speler die +/- 10-11mln kost, kwaliteit zal leveren én over een aantal jaar voor minimaal het dubbele zal vertrekken. Spelers als Summerville en Lang passen mogelijk in dat perspectief. Dat zal aankomende weken moeten blijken. Daarnaast denk ik dat PSV de situatie van Lozano vast wel scherp in de gaten zal houden mocht Lozano alsnog een status buitenkans krijgen. Dat is een som van 15mln zeker niet, maar bij de <10mln zullen ze vast gaan praten.
Ik weet niet hoe het totale lijstje van PSV eruitziet, maar ik weet wel dat PSV op de flanken tenminste één topper nodig heeft. En ja: idealiter gaat dat gepaard met behoorlijke restwaarde, want dan kun je er later ook weer wat aan overhouden. Dat heeft ook mijn sterke voorkeur hoor. Anderzijds brengen spelers als Lang en Summerville een lading vraagtekens met zich mee die Lozano níet meebrengt, waarbij Lang inmiddels ook ''alweer'' 24 is. Daar ga je over twee, drie jaar dan ook geen 40 of 50 miljoen voor vangen, lijkt me. Voor mij vallen die twee spelers in ongeveer dezelfde categorie: talent af en van een orde dat ze moeten leveren en de kar moeten trekken, terwijl Lang echt niet veel goedkoper gaat zijn dan Lozano. Persoonlijk zou ik het dan vreemd vinden om niet ook Lozano serieus te overwegen, aangezien die daadwerkelijk op de top van z'n carrière zit en op heel veel facetten meer kan betekenen voor PSV dan Noa Lang dat kan.

Overigens geloof ik niet dat je aan het einde van de rit nauwelijks meer kan gaan krijgen voor Lozano. Alsof je die op z'n 31e of 32e niet alsnog voor een mooi bedrag kunt verkopen, los van het feit dat hij tegen die tijd belangrijk genoeg geweest kan zijn dat 'ie die 15 miljoen+salaris dubbel en dwars waard is geweest.
Ik vind dat er ook wel een goede strekking zit in je verhaal hoor. Uiteindelijk is het een beleidsmatige keuze van PSV/Earnie, waarbij we beiden zojuist onderhand alle voor- en nadelen wel in kaart hebben gebracht.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maax wrote: 28 Jun 2023, 15:11 Ik volg dit topic redelijk goed, maar is er überhaupt 1 (redelijk) betrouwbare bron die Lozano heeft gelinkt aan PSV of is het echt vol aannames en hoop?
Een vliegtuig uit Napels die is geland in Eindhoven. 1+1= Lozano! :mrgreen: ;)
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 28 Jun 2023, 15:18
Maax wrote: 28 Jun 2023, 15:11 Ik volg dit topic redelijk goed, maar is er überhaupt 1 (redelijk) betrouwbare bron die Lozano heeft gelinkt aan PSV of is het echt vol aannames en hoop?
Een vliegtuig uit Napels die is geland in Eindhoven. 1+1= Lozano! :mrgreen: ;)
De enige mogelijkheid die er is!
La vida és massa curta per no fer broma
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 15:13Ik vind dat er ook wel een goede strekking zit in je verhaal hoor. Uiteindelijk is het een beleidsmatige keuze van PSV/Earnie, waarbij we beiden zojuist onderhand alle voor- en nadelen wel in kaart hebben gebracht.
Wij doen dat gewoon in een paar posts. Earnie hoeft hier 5 minuten mee te lezen en kan de rest van de middag lekker vrij nemen :mrgreen:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 28 Jun 2023, 15:13Dat laatste.
Nee hoor. ESPN Mexico.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi, dan kunnen we vast wat polletjes maken:

Hoeveel D+A gaat Chucky maken?
Hoe vaak zal hij onterecht een kaart krijgen?
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom zou Lozano überhaupt zelf naar PSV willen die heeft genoeg keuzes van betere ploegen dan ons mooi PSV.
Buiten dat waar komt PSV hem van gaan betalen, wij hebben niet alleen een buitenspeler nodig maar ook minimaal een CV, CM.
Zie liever dat ze flink geld gaan investeren in de achterhoede zodat ik niet wekelijks met dichtgeknepen billen naar een tegenaanval hoef te kijken.

Ik hoef geen type Obispo, van Hecke of Ramalho te zien, ik wil een type glasbak als Alex, Moreno, sanchez of Stam achterin.
Zolang het fundament achterin niet goed is zal je nooit kampioen worden
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano houdt van Pepsi.



RIO.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 28 Jun 2023, 15:25Waarom zou Lozano überhaupt zelf naar PSV willen die heeft genoeg keuzes van betere ploegen dan ons mooi PSV.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens jongen. Eindhoven is zijn thuis. Welcome home, Chucky! #AnnounceLozano
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 28 Jun 2023, 15:21
Hatseflats wrote: 28 Jun 2023, 15:18

Een vliegtuig uit Napels die is geland in Eindhoven. 1+1= Lozano! :mrgreen: ;)
De enige mogelijkheid die er is!
Ik als ballenjongen had die rekensom nog niet kunnen maken! En ik maar denken dat Osimhen komt...
Post Reply