Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je hebt wel enorm veel beweging en verrassing in je aanval als je Lozano, Pepi en Bakayoko voorin hebt, met Xavi daarachter. Veerman die ze kan bedienen, en geen enkele ploeg zal nog met plezier PSV onder druk durven zetten, want je wordt helemaal kapot gecounterd.
Tegen ploegen die inzakken wordt het wel een lastiger verhaal.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 28 Jun 2023, 16:23 Je hebt wel enorm veel beweging en verrassing in je aanval als je Lozano, Pepi en Bakayoko voorin hebt, met Xavi daarachter. Veerman die ze kan bedienen, en geen enkele ploeg zal nog met plezier PSV onder druk durven zetten, want je wordt helemaal kapot gecounterd.
Tegen ploegen die inzakken wordt het wel een lastiger verhaal.
Dan met een LdJ en Til spelen. Denk ook inderdaad dat met het druk zetten dit wel de ideale voorhoeden is. Snel en dynamisch.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 28 Jun 2023, 16:08
PapaHiljemark wrote: 28 Jun 2023, 16:00

vooral dat, en volgens mij meldde Fox Sports Mexico dat Lozano openstaat tegenover een rentree bij PSV.
Linkje?
Ik kan de exacte artikel van Fox niet vinden, maar wel deze:
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... g-naar-PSV
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano zou een ontiegelijk buitenkansje zijn. Dat er mensen zijn die dat niet zien zitten joh. Medelijden met den Stewie in dat geval. Kan het niet snel goed doen. Zie Lozano niet gebeuren tho.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met Lozano haal je een killer binnen.

Maar het zou qua beleid wel heel gek zijn. De afschrijvingen moeten omlaag. Dan ga je niet een speler voor 15 miljoen halen met een 3-4 jarig contract.

Inclusief tekenbonussen etc zit je snel aan de 18 miljoen euro bij Chucky.
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano zou magistraal zijn. En ik kan me niet voorstellen dat Guti dan vertrekt. Dat zou de transferzomer nu al geslaagd maken. Aan blijven Guti is wat mij betreft een must; er vanuit gaande dat Sangare vertrekt.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 28 Jun 2023, 16:42 Lozano zou een ontiegelijk buitenkansje zijn. Dat er mensen zijn die dat niet zien zitten joh. Medelijden met den Stewie in dat geval. Kan het niet snel goed doen. Zie Lozano niet gebeuren tho.
Als je uitzoomt ziet iedereen Lozano zitten, dat is het punt niet. :mrgreen:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou gewoon Lang halen :heart: Iedereen die dat niet ziet is een hater.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Jun 2023, 16:53 Ik zou gewoon Lang halen :heart: Iedereen die dat niet ziet is een hater.
Heel die vlucht vanuit Napels met het vliegtuig van Van der Wallen is ook in gang gezet om de prijs van Lang te drukken.
Het forum is in rep en roer, vanavond staat het op Twitter. Brugge schrikt en belt met Stewart. 12 miljoen is akkoord! Nee, zegt Stewart, voor 12 miljoen hebben we Lozano. 10 miljoen. Akkoord Ernie, roept men vanuit Brugge. Vervolgens belt Earnie met Rik dat we Lang voor 7 miljoen hebben opgehaald.
De dag na ondertekening staat er een mooi stuk in het Eindhovens Dagblad hoe Earnie en Van der Wallen even een pizza zijn gaan eten in Napels, een beetje gelachen hadden over de teksten op het forum en dat ze toen al wisten dat Lang goedkoper zou gaan worden.
Wat ze nog niet hebben verteld is dat Van der Wallen een welkomscadeau voor Stewart en Bosz had geregeld: hij kocht eigenhandig Lozano plus zijn salaris en zorgde en passant ook dat Guti nog een jaartje in Eindhoven bleef en zijn clausule gratis liet varen. Hierover ging Rik geen vraag uit de weg: clausules PSV zijn verleden tijd.

Zoiets gaat het denk ik...
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano op links, Pepsi in de spits, Baka op rechts

Xavi op 10 met Verman en Guti achterop.

PvAanholt met aankoop & aankoop & aankoop


Benny op goal.

We gaan gvd de ED beuken met een N!
Sanga are u dead ???? NO MAN!
RVN-fan
Ballenjongen
Posts: 21
Joined: 20 May 2022, 20:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Los van het feit of Lozano terug zou willen komen, wij interesse in hem hebben en of hij te betalen is...

Laten we hopen dat PSV met namen als Lozano spreekt. We moeten af van de middelmaat en zitten in een seizoen waarin enorm veel op het spel staat zoals CL plaatsing en startproblemen van 70 miljoen, prestige, uitstraling en het kampioenschap onder een aanvallende coach. Wij hebben kwaliteit nodig en laat Lozano nu net een speler zijn die je direct beter maakt.

Er vanuit gaande dat Sangare gaat en wie weet wat nog meer gebeurt, financieel liggen er mogelijkheden. Het is aan Steward en Brands om dit in te vullen en vooral succesvol in te vullen.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Riffii wrote: 28 Jun 2023, 17:02 Lozano op links, Pepsi in de spits, Baka op rechts

Xavi op 10 met Verman en Guti achterop.

PvAanholt met aankoop & aankoop & aankoop


Benny op goal.

We gaan gvd de ED beuken met een N!
Dit zie ik niet gebeuren. Lang lijkt me logischer dan Lozano want minder duur en meer restwaarde, Guti gaat weg en daar moet dus een vervanger voor komen (of eigenlijk vooral voor Sangaré) en ik verwacht eerlijk gezegd ook geen drie verdedigers, aangezien we er daar al vrij veel van hebben en er nog steeds niemand weg is (Gerrit uitgezonderd). Zou me niet verbazen als Bosz het gaat doen met PvA - Boscagli - aankoop - Sambo.
60yearsofglory
Ballenjongen
Posts: 21
Joined: 06 Jun 2023, 12:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano is verleden tijd. PSV heeft al meerdere keren aangegeven dat ze restwaarde willen creëren. Noa Lang max 12 miljoen zou de ideale aanwinst zijn. Is beter dan de gehypte Chucky hier . Vlgs mij zijn er maar weinig die Noa daadwerkelijk hebben zien speler . Noa en Pepi gecompleteerd aan elkaar .
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

60yearsofglory wrote: 28 Jun 2023, 17:16 Lozano is verleden tijd. PSV heeft al meerdere keren aangegeven dat ze restwaarde willen creëren. Noa Lang max 12 miljoen zou de ideale aanwinst zijn. Is beter dan de gehypte Chucky hier . Vlgs mij zijn er maar weinig die Noa daadwerkelijk hebben zien speler . Noa en Pepi gecompleteerd aan elkaar .
Say what now :lol:
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

60yearsofglory wrote: 28 Jun 2023, 17:16 Lozano is verleden tijd. PSV heeft al meerdere keren aangegeven dat ze restwaarde willen creëren. Noa Lang max 12 miljoen zou de ideale aanwinst zijn. Is beter dan de gehypte Chucky hier . Vlgs mij zijn er maar weinig die Noa daadwerkelijk hebben zien speler . Noa en Pepi gecompleteerd aan elkaar .
Verdient een ban, door deze post.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

60yearsofglory wrote: 28 Jun 2023, 17:16 Lozano is verleden tijd. PSV heeft al meerdere keren aangegeven dat ze restwaarde willen creëren. Noa Lang max 12 miljoen zou de ideale aanwinst zijn. Is beter dan de gehypte Chucky hier . Vlgs mij zijn er maar weinig die Noa daadwerkelijk hebben zien speler . Noa en Pepi gecompleteerd aan elkaar .
Dit "restwaarde" argument wordt echt veel te erg overschat. Meer restwaarde betekent niet daat we geen enkele speler van boven de 25 meer mogen kopen...
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Lang alleen al halen, zodat Juancho één jaar lang acute migraine krijgt :mrgreen: Echte kenners know ball. Noano :heart:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano gehypet noemen en dan aan komen zetten met Lang.

Ironisch.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



In de winter bij ons genoemd, daarna niks
Meer van gehoord trouwens.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Jun 2023, 17:19 Ik zou Lang alleen al halen, zodat @Juancho één jaar lang acute migraine krijgt :mrgreen: Echte kenners know ball. Noano :heart:
En Lozano erbij vanaf rechts 😂
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 28 Jun 2023, 17:19
60yearsofglory wrote: 28 Jun 2023, 17:16 Lozano is verleden tijd. PSV heeft al meerdere keren aangegeven dat ze restwaarde willen creëren. Noa Lang max 12 miljoen zou de ideale aanwinst zijn. Is beter dan de gehypte Chucky hier . Vlgs mij zijn er maar weinig die Noa daadwerkelijk hebben zien speler . Noa en Pepi gecompleteerd aan elkaar .
Dit "restwaarde" argument wordt echt veel te erg overschat. Meer restwaarde betekent niet daat we geen enkele speler van boven de 25 meer mogen kopen...
Wel voor dergelijke bedragen zonder dat we genoeg waarde op het veld hebben staan. Dit is het slechtste moment om juist veel te betalen voor spelers zonder restwaarde omdat de balans niet goed is. En ja je kunt buiten Lozano nog veel waarde 'kopen' maar dat kost ook veel geld.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 28 Jun 2023, 17:31
colocolofc wrote: 28 Jun 2023, 17:19

Dit "restwaarde" argument wordt echt veel te erg overschat. Meer restwaarde betekent niet daat we geen enkele speler van boven de 25 meer mogen kopen...
Wel voor dergelijke bedragen zonder dat we genoeg waarde op het veld hebben staan. Dit is het slechtste moment om juist veel te betalen voor spelers zonder restwaarde omdat de balans niet goed is. En ja je kunt buiten Lozano nog veel waarde 'kopen' maar dat kost ook veel geld.
Lozano heeft gewoon restwaarde. Spelers gaan niet ineens dood als ze 30 of 31 zijn geworden.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb de oplossing voor deze zinloze discussie. We halen ze gewoon allebei. Lang links. Lozano rechts. Klaar!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 28 Jun 2023, 17:35 Ik heb de oplossing voor deze zinloze discussie. We halen ze gewoon allebei. Lang links. Lozano rechts. Klaar!
Je zou pas echt een oplossing bieden als je even 15mln overmaakt naar PSV met in de beschrijving: Chucky. Klaar!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Lozano haalt moet die gewoon 100% links. En dan kan Noa Lang de koning zijn maar dan heeft ie mooi pech.

Dus geen Lang halen als je Lozano kunt halen.
Post Reply