Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Jun 2023, 17:19 Ik zou Lang alleen al halen, zodat @Juancho één jaar lang acute migraine krijgt :mrgreen: Echte kenners know ball. Noano :heart:
Ach ik heb weinig te verliezen. Komt die koekenbakker wel durf ik er wel een kratje op te zetten dat hij binnen no time bakken kritiek krijgt vanwege zijn houding, spel en maniertjes. Kan je zo intekenen. :mrgreen: En dan zie je mij vooral ginnegappen :grin:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 28 Jun 2023, 16:35
Juancho wrote: 28 Jun 2023, 16:08

Linkje?
Ik kan de exacte artikel van Fox niet vinden, maar wel deze:
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... g-naar-PSV
Tja als dat de enige bron is kunnen we het wel met een korreltje zout nemen. Er staat bovendien ook in dat vanuit Italië juist vermeld wordt dat Lozano nog graag in een andere grote competitie wil spelen. Dat lijkt me ook een stuk logischer op zijn leeftijd en met zijn status.

Ik hoop van harte dat het serieus hoor, maar het lijkt me vooral hopen en dromen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 28 Jun 2023, 17:29
Heruone wrote: 28 Jun 2023, 17:19 Ik zou Lang alleen al halen, zodat @Juancho één jaar lang acute migraine krijgt :mrgreen: Echte kenners know ball. Noano :heart:
En Lozano erbij vanaf rechts 😂
Toevallig deze suggestie wel ergens gewekt bij iemand in PM :mrgreen:

Image

On a serious note: ik denk dat Lang een betere deal is dan Lozano voor de genoemde bedragen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 28 Jun 2023, 17:19
60yearsofglory wrote: 28 Jun 2023, 17:16 Lozano is verleden tijd. PSV heeft al meerdere keren aangegeven dat ze restwaarde willen creëren. Noa Lang max 12 miljoen zou de ideale aanwinst zijn. Is beter dan de gehypte Chucky hier . Vlgs mij zijn er maar weinig die Noa daadwerkelijk hebben zien speler . Noa en Pepi gecompleteerd aan elkaar .
Verdient een ban, door deze post.
Influx aan gekkies sinds het transferhoekje op het forum privé is.
Last edited by Ardbeg on 28 Jun 2023, 17:59, edited 1 time in total.
Mithras
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 04 Nov 2020, 14:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toet toet boing boing Pepi en Chucky!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Jun 2023, 17:45 On a serious note: ik denk dat Lang een betere deal is dan Lozano voor de genoemde bedragen.
Ik kan je altijd echt goed volgen, maar je enthousiasme om die drol op pootjes kan ik niet begrijpen. En niet eens om het buiten het veld gedeelte. Lozano is toch veel veter en heeft zich al bewezen in zowel een topcompetitie als in de eredivisie. Lang niet.
60yearsofglory
Ballenjongen
Posts: 21
Joined: 06 Jun 2023, 12:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Merk dat meeste kenners hier tot ongeveer tijdperk Lozano gaan. Chuck was een fijne voetballer maar komt absoluut niet in de top 10 beste flank spelers ever . Om een voorbeeld te noemen die de meeste hier niet heeft zien spelen Bengt Smith Hansen alias Zoef de Haas staat daar wel in. Zo gauw je mening heeft met ruim 60 jaar PSV ervaring wordt er populair; geef hem een banner . Er zijn enkele die er kijk op hebben . Maar de meeste op deze forum roepen maar wat. Mijn ervaring na enkele weken . Verder hebben we allemaal maar 1 doel dat onze Club na het fiasco De Jong en Gerbrands weer de voetbal hoofdstad van Nederland zal worden. Gegroet PSV opa .
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

jammer dat niemand naar eindhoven airport is gereden voor de eerste foto van een blije chucky. die samen met ernie en marcel uit het vliegtuig is gestapt.

dit blijft toch wel altijd de mooiste tijd van het jaar zomer transfers en geruchten heerlijk
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Welcome back killer!
Saibari is underrated.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

60yearsofglory wrote: 28 Jun 2023, 18:00 Merk dat meeste kenners hier tot ongeveer tijdperk Lozano gaan. Chuck was een fijne voetballer maar komt absoluut niet in de top 10 beste flank spelers ever .
Als top-10 de lat is, dan kunnen we er net zo goed mee ophouden en de hele selectie buitengooien. Benítez mag heel misschien blijven als 'ie lief is. Wordt wel een lang seizoen voor hem, denk ik zo.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

60yearsofglory wrote: 28 Jun 2023, 18:00 Merk dat meeste kenners hier tot ongeveer tijdperk Lozano gaan. Chuck was een fijne voetballer maar komt absoluut niet in de top 10 beste flank spelers ever . Om een voorbeeld te noemen die de meeste hier niet heeft zien spelen Bengt Smith Hansen alias Zoef de Haas staat daar wel in. Zo gauw je mening heeft met ruim 60 jaar PSV ervaring wordt er populair; geef hem een banner . Er zijn enkele die er kijk op hebben . Maar de meeste op deze forum roepen maar wat. Mijn ervaring na enkele weken . Verder hebben we allemaal maar 1 doel dat onze Club na het fiasco De Jong en Gerbrands weer de voetbal hoofdstad van Nederland zal worden. Gegroet PSV opa .
Smith Hansen/Zoef zou in het hedendaagse voetbal aan alle kanten voorbij gesprint worden. Zie waarom jongens als Pereiro niet meer renderen. Dat voetbal is voorbij. De rest wat je schreef kon ik niet volgen.
Last edited by Ardbeg on 28 Jun 2023, 20:09, edited 1 time in total.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Begrijp ik het nu goed dat de 50 paginas die vandaag alleen zijn gevuld over de terugkomst van El Chucky alleen zijn gebaseerd op onderbuikgevoelens van hoop en een vaag artikel van Fox Mexico uit begin dit jaar dat Lozano wel terug naar PSV zou willen? Geweldig die transferperiode
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 28 Jun 2023, 18:06 Begrijp ik het nu goed dat de 50 paginas die vandaag alleen zijn gevuld over de terugkomst van El Chucky alleen zijn gebaseerd op onderbuikgevoelens van hoop en een vaag artikel van Fox Mexico uit begin dit jaar dat Lozano wel terug naar PSV zou willen?
Wat een zin.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paar dagen geleden nog het nieuws dat Lozano voor een 15 miljoen op te pikken is in Napels.
Zou dat meteen doen als PSV zijnde.
Ex unitate vires
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

60yearsofglory wrote: 28 Jun 2023, 18:00 Er zijn enkele die er kijk op hebben .
Bedankt voor de erkenning. Heb ik jarenlang naar toegewerkt.
James Rodriguez
Regelmatige invaller
Posts: 339
Joined: 29 Jun 2022, 23:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Welkom Chucky
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 18:03
60yearsofglory wrote: 28 Jun 2023, 18:00 Merk dat meeste kenners hier tot ongeveer tijdperk Lozano gaan. Chuck was een fijne voetballer maar komt absoluut niet in de top 10 beste flank spelers ever .
Als top-10 de lat is, dan kunnen we er net zo goed mee ophouden en de hele selectie buitengooien. Benítez mag heel misschien blijven als 'ie lief is. Wordt wel een lang seizoen voor hem, denk ik zo.
Nee maar we hebben alleen maar Lozano meegemaakt. Pas als je 1969 tot 1975 mee hebt gemaakt heb je er verstand van. Dat je vanaf early 90s erg actief PSV volgt telt niet!
Last edited by Ardbeg on 28 Jun 2023, 18:16, edited 1 time in total.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 28 Jun 2023, 18:03 Welcome back killer!
Zou 't?

Hoe heette zijn blog ook alweer?
Ex unitate vires
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Geen idee wat er staat
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 18:12 Geen idee wat er staat
AZAM FOOTBALL CLUB heeft € 450.000 moeten betalen om de handtekening van Gibril Sillah van Raja te krijgen, er moet worden opgemerkt dat Sillah op de radar stond van PSV, Gent en FC Porto uit Portugal, maar al die teams slaagden er niet in om de weddenschap te bereiken die ze wilden Raja DE TOEKOMST IS WIT EN BLAUW

Vraag is nu, om wie gaat het? Gaat om die jonge Tadic links of of die donkerwitte man rechts?
Ex unitate vires
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 28 Jun 2023, 18:13
ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 18:12 Geen idee wat er staat
AZAM FOOTBALL CLUB heeft € 450.000 moeten betalen om de handtekening van Gibril Sillah van Raja te krijgen, er moet worden opgemerkt dat Sillah op de radar stond van PSV, Gent en FC Porto uit Portugal, maar al die teams slaagden er niet in om de weddenschap te bereiken die ze wilden Raja DE TOEKOMST IS WIT EN BLAUW

Vraag is nu, om wie gaat het? Gaat om die jonge Tadic links of of die donkerwitte man rechts?
Je hebt een bril nodig als die linker op Tadic lijkt 😃
Het gaat om de rechter trouwens.
Last edited by Ardbeg on 28 Jun 2023, 18:30, edited 1 time in total.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 16:45 Met Lozano haal je een killer binnen.

Maar het zou qua beleid wel heel gek zijn. De afschrijvingen moeten omlaag. Dan ga je niet een speler voor 15 miljoen halen met een 3-4 jarig contract.

Inclusief tekenbonussen etc zit je snel aan de 18 miljoen euro bij Chucky.
De afschrijvingen zijn per 1 juli al met echt 12 miljoen omlaag sinds jaarcijfers 21/22.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 28 Jun 2023, 17:59
Heruone wrote: 28 Jun 2023, 17:45 On a serious note: ik denk dat Lang een betere deal is dan Lozano voor de genoemde bedragen.
Ik kan je altijd echt goed volgen, maar je enthousiasme om die drol op pootjes kan ik niet begrijpen. En niet eens om het buiten het veld gedeelte. Lozano is toch veel veter en heeft zich al bewezen in zowel een topcompetitie als in de eredivisie. Lang niet.
Lozano is een gruwelijke speler, begrijp me niet verkeerd. Ik vind de voetballer Lang overigens ook gruwelijk. Als je echt een glasbak wilt halen, is 12 a 15 miljoen voor Lang ook een absolute no-brainer. Het verbaasd me iig dat veel mensen niet zijn voetballende kwaliteiten onderstrepen. De persoon Lang kan ik begrijpen, maar puur als voetballer is het (ondanks ook bepaalde maniertjes in zijn spel) echt een klasse speler.

Maar los daarvan: Lozano zou idd een Tadic achtige aankoop zijn. Ik denk dat PSV daar wel behoefte aan heeft, hoewel ik heel veel vraagtekens heb of 15 miljoen neertellen voor een 28-jarige buitenspeler een slimme move is. Zowel in welke behoeftes PSV nodig heeft (selectieopbouw, financiën, cashcows, etc.) dan wel de gevolgen over lange termijn. We zitten momenteel denk ik in het lastige pakket waarin we zowel behoefte hebben aan kwaliteit en ook vooral een absolute consistente vedette die de ploeg op sleeptouw kan nemen, terwijl anderzijds er waarde op het veld gecreëerd moet worden met cashcows en jonge talenten. We hebben Xavi die enorm veel waarde vertegenwoordigd en we hebben Bakayoko die dat potentieel kan (zover is hij nog niet), maar verder komt momenteel na een verkoop van Sangare niemand boven de 30 miljoen uit schat ik. Veerman is de enigste die tussen de 20-30 zal vallen en daarna houdt het op. Daar zit ook het grote verschil met Ajax destijds. Zij waren en financieel heel stabiel, terwijl ze tegelijkertijd met jongens als De Ligt, Frenkie, Ziyech, v.d. Beek, Neres spelers hadden die behoorlijk wat waarde bij elkaar vertegenwoordigde. Om die reden vraag ik me af of het voor PSV op dit moment slim is om 15 miljoen te investeren in zo'n type speler. Lang vind ik iig beter passen binnen dat plaatje. Terwijl in alle eerlijkheid ik denk dat Lang als speler ook beter past binnen het spel van Bosz.

Om die twee redenen zou ik Lang voor de huidige bedragen iig een betere deal vinden. Hoewel ik uiteraard direct 2 treetjes despo achterover ga tikken als Chucky komt hoor :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik weet niet wat jullie allemaal gerookt hebben, maar ik wil dat ook wel.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Jun 2023, 18:22
ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 16:45 Met Lozano haal je een killer binnen.

Maar het zou qua beleid wel heel gek zijn. De afschrijvingen moeten omlaag. Dan ga je niet een speler voor 15 miljoen halen met een 3-4 jarig contract.

Inclusief tekenbonussen etc zit je snel aan de 18 miljoen euro bij Chucky.
De afschrijvingen zijn per 1 juli al met echt 12 miljoen omlaag sinds jaarcijfers 21/22.
Precies. Daarom zou het heel gek zijn om met 1 speler die afschrijvingen weer gigantisch te laten stijgen.

Bij 3 a 4 spelers is het prima. Niet bij 1.
Post Reply