Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Man, we zijn toe aan nieuws hier. Gaat al de hele dag hierover. Stilte voor de storm..

Ff Chrisje inschakelen anders, die heeft misschien nog wat nieuws? :mrgreen:
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 18:33
ShovingNE2 wrote: 28 Jun 2023, 18:22

De afschrijvingen zijn per 1 juli al met echt 12 miljoen omlaag sinds jaarcijfers 21/22.
Precies. Daarom zou het heel gek zijn om met 1 speler die afschrijvingen weer gigantisch te laten stijgen.

Bij 3 a 4 spelers is het prima. Niet bij 1.
Als Lozano zou komen voor stel 15 miljoen voor pak em beet 4 jaar met een miljoentje tekengeld heb je het over ongeveer 4 miljoen per jaar. Dus, dat zijn 3 a 4 spelers..
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heel leuk dat Lang wel restwaarde heeft maar als die gast hier een beetje moeilijk gaat lopen doen en niet presteert, want een zekerheidje is Lang zeker niet, dan schrijf je die ook gewoon af. Misschien dat je er dan nog 4-5 miljoen voor kan vangen maar dat kan voor een 31 jarige Lozano ook.

En als je een vervanger van Sangare haalt met groeipotentieel dan staat er met Veerman, Xavi, vervanger Sangare, Pepi en Bakayoko ook behoorlijk wat waarde op het veld.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We gaan echt geen 15 miljoen investeren in een 28 jarige speler. Nu niet, nooit niet. Er moet juist weer kapitaal op het veld komen, dat is er nu veel te weinig en mocht Sangare weg gaan, is er straks vrijwel niks meer, op Xavi (hopelijk) na.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 28 Jun 2023, 18:48 We gaan echt geen 15 miljoen investeren in een 28 jarige speler. Nu niet, nooit niet. Er moet juist weer kapitaal op het veld komen, dat is er nu veel te weinig en mocht Sangare weg gaan, is er straks vrijwel niks meer, op Xavi (hopelijk) na.
Bakayoko?
Pepi?
Veerman?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is hoog tijd voor een nieuw, sterk gerucht. Waar Rik dan elke dag een nietszeggend stukje over kan schrijven tot dat het rond is.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 28 Jun 2023, 18:50 Het is hoog tijd voor een nieuw, sterk gerucht. Waar Rik dan elke dag een nietszeggend stukje over kan schrijven tot dat het rond is.
En waar men vervolgens hier op het forum post na post plaatst om te kunnen vertellen wat hun mening is over de kwaliteit van die stukjes.
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Xavi toch vertrekken dan kunnen we helaas weer een van de lijst strepen.
Eduardo Camavinga gaat namelijk zijn contract verlengen. Volgens Marca kost de Fransman binnenkort één miljard euro.
Damn.

BTW, dit lijkt gevoelsmatig nu al de Langste transferperiode ooit en we hebben nog ff te gaan.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zuc0 wrote: 28 Jun 2023, 19:29 Zou Xavi toch vertrekken dan kunnen we helaas weer een van de lijst strepen.
Eduardo Camavinga gaat namelijk zijn contract verlengen. Volgens Marca kost de Fransman binnenkort één miljard euro.
Damn.

BTW, dit lijkt gevoelsmatig nu al de Langste transferperiode ooit en we hebben nog ff te gaan.
Haha 4,5 week geleden speelden we nog tegen AZ met vrees dat we eventueel 3e werden... over 5 weken is pas de JCS :)
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 28 Jun 2023, 19:36
Haha 4,5 week geleden speelden we nog tegen AZ met vrees dat we eventueel 3e werden... over 5 weken is pas de JCS :)
Ah nou het lijkt 4,5 jaar. ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 28 Jun 2023, 18:48 We gaan echt geen 15 miljoen investeren in een 28 jarige speler. Nu niet, nooit niet. Er moet juist weer kapitaal op het veld komen, dat is er nu veel te weinig en mocht Sangare weg gaan, is er straks vrijwel niks meer, op Xavi (hopelijk) na.
Maar waarom kan het niet allebei? Ik weet dat jij heilig gelooft dat PSV na de transfer van Pepi weer blut is, maar alles wijst erop dat we een stevig budget hebben, zelfs nu we nog niks verkocht hebben. Aannemende dat Xavi nergens heengaat (en al helemaal niet voor 6 miljoen), hebben we met hem, Bakayoko, Pepi en Veerman alvast een eerste stap gezet richting toekomstige waarde. Dat zijn vier spelers, waarbij met name Xavi natuurlijk een recordsom op kan leveren. Stel dat je daar nog een talentvolle middenvelder aan toe kunt voegen voor relatief geld (zeg iemand als Ambríz) en misschien nog een leuke vleugelaanvaller als eerste optie achter de basisspelers, dan is het toch geen ramp om een behoorlijke portie van je budget uit te geven aan iemand als Lozano? Het is niet zo alsof dat een leuk gokje is, dat is gewoon een ordinaire glasbak die er bij PSV ook weer prima 15-20x kan scoren en 10-15x kan assisteren, zonder daarbij het defensieve werk achterwege te laten. Een winnaar, een doelpuntenmaker en iemand die elke wedstrijd 90 minuten gas wil en kan geven. Bovendien: wat is 15 miljoen nou, wetende dat je je met een plek bij de bovenste 2 kan verzekeren van tientallen miljoenen, zonder de eventuele miljoenen van dit seizoen mee te rekenen?

Wat voor mij daarbij ook niet onbelangrijk is: dit PSV mist in mijn ogen een stukje karakter. Luuk en Xavi brengen het in de ploeg, PvA en Teze op een goede dag ook, maar voor de rest valt het wel mee. Je kan Lozano in dat opzicht écht goed gebruiken, hoewel het wat mij betreft nog niet eens zozeer van hem hoeft te komen. Een speler met dat heilige vuur zou ons goed doen en dat kan ook gewoon een wapen zijn in de titelstrijd.
Last edited by Ykhim on 28 Jun 2023, 19:51, edited 1 time in total.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 28 Jun 2023, 18:12
Trixm wrote: 28 Jun 2023, 18:03 Welcome back killer!
Zou 't?

Hoe heette zijn blog ook alweer?
Nee dat denk ik niet. Dan zou de posting eindigen met "Later meer."
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 28 Jun 2023, 18:48 We gaan echt geen 15 miljoen investeren in een 28 jarige speler. Nu niet, nooit niet. Er moet juist weer kapitaal op het veld komen, dat is er nu veel te weinig en mocht Sangare weg gaan, is er straks vrijwel niks meer, op Xavi (hopelijk) na.
Twee goede seizoenen in ons shirt en Chuckyboy levert gewoon 30 miljoen op hoor. Daar heb je je kapitaal.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Demenkovets wrote: 28 Jun 2023, 19:51
Fanatic-U-s wrote: 28 Jun 2023, 18:12

Zou 't?

Hoe heette zijn blog ook alweer?
Nee dat denk ik niet. Dan zou de posting eindigen met "Later meer."
Killer's choice!

Later meer.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jezus bla bla bla Lozano.... Iemand nog geneukt?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 19:49
Menno1 wrote: 28 Jun 2023, 18:48 We gaan echt geen 15 miljoen investeren in een 28 jarige speler. Nu niet, nooit niet. Er moet juist weer kapitaal op het veld komen, dat is er nu veel te weinig en mocht Sangare weg gaan, is er straks vrijwel niks meer, op Xavi (hopelijk) na.
Maar waarom kan het niet allebei? Ik weet dat jij heilig gelooft dat PSV na de transfer van Pepi weer blut is, maar alles wijst erop dat we een stevig budget hebben, zelfs nu we nog niks verkocht hebben. Aannemende dat Xavi nergens heengaat (en al helemaal niet voor 6 miljoen), hebben we met hem, Bakayoko, Pepi en Veerman alvast een eerste stap gezet richting toekomstige waarde. Dat zijn vier spelers, waarbij met name Xavi natuurlijk een recordsom op kan leveren. Stel dat je daar nog een talentvolle middenvelder aan toe kunt voegen voor relatief geld (zeg iemand als Ambríz) en misschien nog een leuke vleugelaanvaller als eerste optie achter de basisspelers, dan is het toch geen ramp om een behoorlijke portie van je budget uit te geven aan iemand als Lozano? Het is niet zo alsof dat een leuk gokje is, dat is gewoon een ordinaire glasbak die er bij PSV ook weer prima 15-20x kan scoren en 10-15x kan assisteren, zonder daarbij het defensieve werk achterwege te laten. Een winnaar, een doelpuntenmaker en iemand die elke wedstrijd 90 minuten gas wil en kan geven. Bovendien: wat is 15 miljoen nou, wetende dat je je met een plek bij de bovenste 2 kan verzekeren van tientallen miljoenen, zonder de eventuele miljoenen van dit seizoen mee te rekenen?

Wat voor mij daarbij ook niet onbelangrijk is: dit PSV mist in mijn ogen een stukje karakter. Luuk en Xavi brengen het in de ploeg, PvA en Teze op een goede dag ook, maar voor de rest valt het wel mee. Je kan Lozano in dat opzicht écht goed gebruiken, hoewel het wat mij betreft nog niet eens zozeer van hem hoeft te komen. Een speler met dat heilige vuur zou ons goed doen en dat kan ook gewoon een wapen zijn in de titelstrijd.
Wat wijst erop dat we - in tegenstelling tot eerder jaren - nu wel opeens een stevig budget hebben? Zeker zolang Sangaré nog niet weg is, zie ik daar weinig aanleiding toe.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dr. Gonzo wrote: 28 Jun 2023, 19:03
Eindhovenvoetbal wrote: 28 Jun 2023, 18:50 Het is hoog tijd voor een nieuw, sterk gerucht. Waar Rik dan elke dag een nietszeggend stukje over kan schrijven tot dat het rond is.
En waar men vervolgens hier op het forum post na post plaatst om te kunnen vertellen wat hun mening is over de kwaliteit van die stukjes.
Zullen we over jouw stukjes onze meningen geven? :D
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 18:33
ShovingNE2 wrote: 28 Jun 2023, 18:22

De afschrijvingen zijn per 1 juli al met echt 12 miljoen omlaag sinds jaarcijfers 21/22.
Precies. Daarom zou het heel gek zijn om met 1 speler die afschrijvingen weer gigantisch te laten stijgen.

Bij 3 a 4 spelers is het prima. Niet bij 1.
Gigantisch? Hoeveel stijgen de afschrijvingen bij aankoop Lozano volgens jou?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 28 Jun 2023, 20:13
Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 19:49

Maar waarom kan het niet allebei? Ik weet dat jij heilig gelooft dat PSV na de transfer van Pepi weer blut is, maar alles wijst erop dat we een stevig budget hebben, zelfs nu we nog niks verkocht hebben. Aannemende dat Xavi nergens heengaat (en al helemaal niet voor 6 miljoen), hebben we met hem, Bakayoko, Pepi en Veerman alvast een eerste stap gezet richting toekomstige waarde. Dat zijn vier spelers, waarbij met name Xavi natuurlijk een recordsom op kan leveren. Stel dat je daar nog een talentvolle middenvelder aan toe kunt voegen voor relatief geld (zeg iemand als Ambríz) en misschien nog een leuke vleugelaanvaller als eerste optie achter de basisspelers, dan is het toch geen ramp om een behoorlijke portie van je budget uit te geven aan iemand als Lozano? Het is niet zo alsof dat een leuk gokje is, dat is gewoon een ordinaire glasbak die er bij PSV ook weer prima 15-20x kan scoren en 10-15x kan assisteren, zonder daarbij het defensieve werk achterwege te laten. Een winnaar, een doelpuntenmaker en iemand die elke wedstrijd 90 minuten gas wil en kan geven. Bovendien: wat is 15 miljoen nou, wetende dat je je met een plek bij de bovenste 2 kan verzekeren van tientallen miljoenen, zonder de eventuele miljoenen van dit seizoen mee te rekenen?

Wat voor mij daarbij ook niet onbelangrijk is: dit PSV mist in mijn ogen een stukje karakter. Luuk en Xavi brengen het in de ploeg, PvA en Teze op een goede dag ook, maar voor de rest valt het wel mee. Je kan Lozano in dat opzicht écht goed gebruiken, hoewel het wat mij betreft nog niet eens zozeer van hem hoeft te komen. Een speler met dat heilige vuur zou ons goed doen en dat kan ook gewoon een wapen zijn in de titelstrijd.
Wat wijst erop dat we - in tegenstelling tot eerder jaren - nu wel opeens een stevig budget hebben? Zeker zolang Sangaré nog niet weg is, zie ik daar weinig aanleiding toe.
Echt alles. Ook door de PSV watchers. De gedragingen van PSV....

Je moet echt ziende blind zijn hoor.

30 mio ex budget uit verkopen lijkt mij give or take budget.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 28 Jun 2023, 20:13Wat wijst erop dat we - in tegenstelling tot eerder jaren - nu wel opeens een stevig budget hebben? Zeker zolang Sangaré nog niet weg is, zie ik daar weinig aanleiding toe.
Gezond verstand n.a.v. de winteropruiming, de berichten van mensen die dichter op het vuur zitten én het feit dat we al in dit stadium serieus achter zowel Pepi als Lang aanzitten, wat bij elkaar opgeteld toch al wel 25 miljoen moet kosten zonder dat we ook maar één speler verkocht hebben. In combinatie met het voornemen om geen financieel kamikazebeleid te voeren en bovenstaande factoren, lijkt het me zéér onwaarschijnlijk dat de portemonnee niet goed gevuld is. Of beter gezegd: het lijkt me waarschijnlijker dat die portemonnee wel goed gevuld is dan dat we moeten bedelen om transferinkomsten.

Eigenlijk wat Shoving hierboven zegt, maar dan wat minder direct :mrgreen:
Last edited by Ykhim on 28 Jun 2023, 20:34, edited 1 time in total.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... nkoop.html

Benieuwd wat dit gaat betekenen voor Sangare
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 28 Jun 2023, 20:34 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... nkoop.html

Benieuwd wat dit gaat betekenen voor Sangare
Dat ie niet naar Arsenal gaat...
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Jun 2023, 20:30
ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 18:33

Precies. Daarom zou het heel gek zijn om met 1 speler die afschrijvingen weer gigantisch te laten stijgen.

Bij 3 a 4 spelers is het prima. Niet bij 1.
Gigantisch? Hoeveel stijgen de afschrijvingen bij aankoop Lozano volgens jou?
15 miljoen euro aan transfergeld. 2 miljoen aan tekengeld en andere kosten.

3 jarig contract.

17/3= 5,67 miljoen per jaar


Bij aankoop van 2 Pepi's ben je hetzelfde kwijt.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Abnormaal bedrag voor zo'n middelmatige speler. Nu hebben ze wel genoeg geld om die 37,5 miljoen meteen te betalen. Hij kan direct Rice vervangen met Soucek naast hem in de Guti-rol als stofzuiger. Ik zie het helemaal zitten.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hebben we extra budget of neemt PSV extra veel risico? Nog geen jaar geleden waren we dus idd bijna blut. Dat bagataliseren is wel erg onozel volgens mij.

Gakpo moest verkocht worden en zelfs zijn verkoop coverde niet het gehele verlies. Er waren nog een paar miljoen te gaan volgens Brands.

Toen werd Madueke verkocht. Uitstekend, nu hebben we idd een plus, echter begin je volgend seizoen weer met een verlies van flink wat miljoenen, ook al zijn de afschrijvingen verlaagd.

We zijn zeker niet blut, maar ons budget is ook niet zo dat we vrolijk 15 miljoen gaan uitgeven aan een 28 jarige aanvaller, ook al is het Lozano.

Er moet nog steeds meer kapitaal op het veld staan. Pepi is er nog niet eens, en een verkoop volgend jaar lijkt mij onlogisch, dus hij is geen kandidaat om volgend jaar al geld op te leveren.

Veerman is een prima speler, maar is geen 25 miljoen plus speler. Bakayoko is op de goede weg en zijn groeiende status bij Belgisch nationaal team helpt zeker. Maar of hij 25 miljoen+ gaat opleveren? Ik twijfel en zijn contract is ook relatief kort nog. Zelfde geldt voor Veerman overigens, vind ik sowieso wel een dingetje bij PSV: die korte contracten bij spelers die virtueel waarde vertegenwoordigen.

En dan is er Simons. Mocht PSV er in slagen die PSG clausule er uit te rammen en 75-80% van zijn waarde te behouden zonder andere concessies, dan hou ik voorlopig mijn snuit over waarde op het veld, want die jongen heeft het in zich 80-100 miljoen op te leveren.

Maar zelfs dan zie ik PSV echt geen 15 miljoen investeren in een 28 jarige speler. Zeker niet met 4 miljoen salaris per jaar. No way
Post Reply