Onze Mexicaanse Johan Vogel, onderschat en tot op heden nog niet door iedere supporter gewaardeerd helaas.
De wedstrijden dat hij meedeed zat t verdedigend vaak snor en verloren bijna geen wedstrijd. Zonder hem was t gatenkaas achterin en op t middenveld.
Ik ben echt echt benieuwd wie ze op zn positie 6 gaan posteren. Het ga je goed Guti, je verdient in ieder geval een club waar je alles kunt spelen om zo je verder te ontwikkelen tot een VCM die zo nog meekan in Spanje voor een paaar jaar
Érick Gutiérrez
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Mexicaanse transferjosti met bijna 40k volgers op Twitter meld dat het bijna rond is:
Vertaling van de tweets:
I could barely confirm the reason why "Erick Gutiérrez is one signature away from Chivas".
Chivas has an economic agreement in principle with PSV and Guti.
However, there is still no full agreement with PSV on the payment plan and structure of the offer.
With Guti in duration and bonds.
Key hours for Chivas to improve and refine details with/for PSV.
Close, very close. Not yet confirmed.
Still and at least, without word agreement by at least one of the parties. Chivas advances.
Als ik dit zo allemaal lees verwacht ik dat het vandaag wel rond gaat komen.
Vertaling van de tweets:
I could barely confirm the reason why "Erick Gutiérrez is one signature away from Chivas".
Chivas has an economic agreement in principle with PSV and Guti.
However, there is still no full agreement with PSV on the payment plan and structure of the offer.
With Guti in duration and bonds.
Key hours for Chivas to improve and refine details with/for PSV.
Close, very close. Not yet confirmed.
Still and at least, without word agreement by at least one of the parties. Chivas advances.
Als ik dit zo allemaal lees verwacht ik dat het vandaag wel rond gaat komen.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- colocolofc
- Meervoudig international
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
Neem aan dat PSV het grootste deel van het bedrag nu wil hebben ipv verspreid over 3 jaar. Daar zullen de onderhandelingen wel over gaan denk ik.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Prima bedrag inderdaad. Zou ook mooi zijn als West Ham een mooi bod doet op Sangare als vervanger voor Rice (weet niet zeker of ze op dezelfde positie spelen, of is Rice een echte 6)?
-
- Vedette
- ComeOnPSV
- Vedette
Guti is al bijna helemaal afgeschreven.
Uiteindelijk hoeft ook niet iedere speler meer op te leveren dan waar hij voor gehaald is, mits hij heeft geleverd.
We kunnen veel over Guti zeggen, maar op bepalende momenten heeft hij best goed geleverd.
Lees o.a. Monaco thuis, Ajax beker.
- Standbeeld
- Mister PSV
Wordt nog over onderhandeld. Lijkt 5mln inclusief bonussen te zijn. Dit zegt Rik:
PSV houdt daarom vast aan goede betalingscondities en realistisch zicht op de eerder overeengekomen vijf miljoen euro.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
Ykhim zou de Ambriz situatie nu in een snelverstroming kunnen komen aangezien ze nu toch al in Mexico bezig zijn en dat een potentiele vervanger voor Guti is? overigens is Club Leon onderdeel van Pachuca waar we in het verleden fijn zaken mee hebben gedaan (Guti, Lozano).
-
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat dit kan lijkt me wel. Of dit zo is, is niet zekerRV1913 wrote: ↑29 Jun 2023, 11:46 @Ykhim zou de Ambriz situatie nu in een snelverstroming kunnen komen aangezien ze nu toch al in Mexico bezig zijn en dat een potentiele vervanger voor Guti is? overigens is Club Leon onderdeel van Pachuca waar we in het verleden fijn zaken mee hebben gedaan (Guti, Lozano).