Als ik dit zo lees lijkt mij dat Diaz dus de betere optie is voor PSV. Althans daar ga ik even vanuit obv de eisen die Bosz stelt aan zijn #6Ykhim wrote: ↑29 Jun 2023, 12:16Meerdere redenen. Huracán kreeg last-minute nog een hoop andere aanbiedingen, met name uit Brazilië. Ondertussen was Hezze klaar voor de stap naar Europa, maar andere partijen (lees: zaakwaarnemers en tussenpersonen) wilden ook wat geld van Anderlecht. De TD van Anderlecht had daar geen trek in en belde Huracán op om te vertellen dat ze een andere koper konden gaan zoeken, tot grote onvrede van Hezze zelf. Zijn management is nog steeds in Europa op zoek naar een deal.
Ja, wel iets andere type spelers. Ambríz vind ik meer een type Álvarez, minus de walgelijke trekjes. Díaz is met name aan de bal heel erg comfortabel, wat Ambríz weer wat minder heeft.
Transferwindow 2023/24
- Rauru
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Xavi Simons
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Even compleet los van het realisme, Lozano is echt nóg beter geworden in zijn tijd bij Napoli, als je deze beelden ziet is het gewoon smullen. Die balbeheersing, dat schot wat hij in de benen heeft maar ook het overzicht en de keypasses die hij heeft en natuurlijk die ongekende snelheid. En die hoogtepunten waar hij Ajax totaal vernederd zijn ook wel leuk
- Ardbeg
- Mister PSV
Sensation wrote: ↑29 Jun 2023, 14:18 Even compleet los van het realisme, Lozano is echt nóg beter geworden in zijn tijd bij Napoli, als je deze beelden ziet is het gewoon smullen. Die balbeheersing, dat schot wat hij in de benen heeft maar ook het overzicht en de keypasses die hij heeft en natuurlijk die ongekende snelheid. En die hoogtepunten waar hij Ajax totaal vernederd zijn ook wel leuk
<3
-
- Meervoudig international
Het leuke is ook dat een deel van dit forum lozano liever niet ziet komen, want ‘te oud’ of ‘te duur’.Sensation wrote: ↑29 Jun 2023, 14:18 Even compleet los van het realisme, Lozano is echt nóg beter geworden in zijn tijd bij Napoli, als je deze beelden ziet is het gewoon smullen. Die balbeheersing, dat schot wat hij in de benen heeft maar ook het overzicht en de keypasses die hij heeft en natuurlijk die ongekende snelheid. En die hoogtepunten waar hij Ajax totaal vernederd zijn ook wel leuk
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Ik kan het mij niet voorstellen, maar hopelijk komt Lozano. Vanavond maar Nachos eten, misschien helpt het. Z'n dribbels zijn nog steeds van wereldklasse, wordt in Italië wel snel van de bal gezet. Maar in de Eredivisie en met Bosz zijn speelstijl zou dat geen probleem zijn denk ik. Kan ook nog wat verdedigend werk doen. Vamos
-
- Jeugdspeler
Prachtig. Hoeveel beelden kan je in een video van 4 minuten stoppen waarin Calvin Bassey compleet vernederd wordt door Lozano?Sensation wrote: ↑29 Jun 2023, 14:18 Even compleet los van het realisme, Lozano is echt nóg beter geworden in zijn tijd bij Napoli, als je deze beelden ziet is het gewoon smullen. Die balbeheersing, dat schot wat hij in de benen heeft maar ook het overzicht en de keypasses die hij heeft en natuurlijk die ongekende snelheid. En die hoogtepunten waar hij Ajax totaal vernederd zijn ook wel leuk
- Ardbeg
- Mister PSV
Eet dan Birria Tacos!Tyyne wrote: ↑29 Jun 2023, 14:25 Ik kan het mij niet voorstellen, maar hopelijk komt Lozano. Vanavond maar Nachos eten, misschien helpt het. Z'n dribbels zijn nog steeds van wereldklasse, wordt in Italië wel snel van de bal gezet. Maar in de Eredivisie en met Bosz zijn speelstijl zou dat geen probleem zijn denk ik. Kan ook nog wat verdedigend werk doen. Vamos
- Ardbeg
- Mister PSV
Lang is veel beter!Cas wrote: ↑29 Jun 2023, 14:23Het leuke is ook dat een deel van dit forum lozano liever niet ziet komen, want ‘te oud’ of ‘te duur’.Sensation wrote: ↑29 Jun 2023, 14:18 Even compleet los van het realisme, Lozano is echt nóg beter geworden in zijn tijd bij Napoli, als je deze beelden ziet is het gewoon smullen. Die balbeheersing, dat schot wat hij in de benen heeft maar ook het overzicht en de keypasses die hij heeft en natuurlijk die ongekende snelheid. En die hoogtepunten waar hij Ajax totaal vernederd zijn ook wel leuk
Last edited by Ardbeg on 29 Jun 2023, 14:45, edited 1 time in total.
- Trixm
- Vedette
Het is gewoon totaal onrealistisch en het schept hier verwachtingen waar de technische staf helemaal niet aan kan voldoen. Als je kijkt waar we vandaan komen en in het bijzonder onze financiële situatie en waar de huidige technische staf naar toe wil, dan kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Lozano niet gaat komen.Cas wrote: ↑29 Jun 2023, 14:23Het leuke is ook dat een deel van dit forum lozano liever niet ziet komen, want ‘te oud’ of ‘te duur’.Sensation wrote: ↑29 Jun 2023, 14:18 Even compleet los van het realisme, Lozano is echt nóg beter geworden in zijn tijd bij Napoli, als je deze beelden ziet is het gewoon smullen. Die balbeheersing, dat schot wat hij in de benen heeft maar ook het overzicht en de keypasses die hij heeft en natuurlijk die ongekende snelheid. En die hoogtepunten waar hij Ajax totaal vernederd zijn ook wel leuk
Saibari is underrated.
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Goed idee, zal ik dit weekend doen mhmmm maistortillas. Scheutje valentina hot sauce erbijArdbeg wrote: ↑29 Jun 2023, 14:38Eet dan Birria Tacos!Tyyne wrote: ↑29 Jun 2023, 14:25 Ik kan het mij niet voorstellen, maar hopelijk komt Lozano. Vanavond maar Nachos eten, misschien helpt het. Z'n dribbels zijn nog steeds van wereldklasse, wordt in Italië wel snel van de bal gezet. Maar in de Eredivisie en met Bosz zijn speelstijl zou dat geen probleem zijn denk ik. Kan ook nog wat verdedigend werk doen. Vamos
-
- Lid 2e elftal
- Klapstoel
- Basisspeler
-
- Legende
Al vaker aangegeven dat ik Kitolano een interessante speler vind. (Als enige van Sparta) Gelukkig heeft PSV niet doorgepakt bij Lauritsen en komt nu Pepi. Wel als vervanger van Gutierrez. Bij AZ zal hij waarschijnlijk direct basisspeler worden.
-
- Nationale topspeler
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Guti
Als je die compilatie van Lozano ziet dan kan je toch alleen hopen dat hij terugkomt deze transferzomer. Ongeacht de mogelijkheid dat dit werkelijk wordt, hoop ik het echt. Hier is toch geen verdediger uit de ED tegen opgewassen
-
- Vaste waarde in elftal
- Standbeeld
- Mister PSV
Wel een interessant profiel. Ken de speler verder niet. Iemand die er meer over kan vertellen?
-
- Nationale topspeler
Zijn Instagram naam is Veldinh0, we hebben onze Braziliaanse sambadanser voor de vleugel binnen jongens! Verder ken ik deze speler helemaal niet en heeft hij niet de meest indrukwekkende statistieken. Ook nog nooit van voetbaltrick gehoord dus op het moment dat er wat berichten zijn van wat betere bronnen kunnen we op onderzoek uit.Benitez040 wrote: ↑29 Jun 2023, 15:08
Kristoffer Velde PSV heeft blijkbaar een bod gedaan van 4,4 mil