Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Peesjevee wrote: 29 Jun 2023, 15:52
LaFoquita wrote: 29 Jun 2023, 15:50

Nee, zo spannend is het niet. Antonisse heb ik vernomen. Zou veel concrete interesse zijn vanuit bovenkant KKD en onderkant ED.
Antonisse speelt al bij Emmen?!
Was een half jaartje verhuurd.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 15:51
Ardbeg wrote: 29 Jun 2023, 15:23

Wat is er interessant dan aan?
Nog redelijk jong met zijn 23 jaar, doet het heel aardig in zijn eerste serieuze seizoen in Polen, daardoor precies net international geworden van Noorwegen. Verder heeft hij zijn marktwaarde meer dan verdubbeld afgelopen seizoen. Dit zou misschien een leuk gokje kunnen zijn voor +/- 2.5mln. Niet als kanon voor nu op de buitenpositie, maar iemand die over 1 a 2 jaar zijn sterke ontwikkeling misschien door kan zetten.
Ook voor 2,5 ml niet. Dan gewoon Babadi, Vertessen, El Ghazi, etc opstellen. Zijn allemaal beter of hebben meer potentie.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 29 Jun 2023, 15:55
Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 15:51
Nog redelijk jong met zijn 23 jaar, doet het heel aardig in zijn eerste serieuze seizoen in Polen, daardoor precies net international geworden van Noorwegen. Verder heeft hij zijn marktwaarde meer dan verdubbeld afgelopen seizoen. Dit zou misschien een leuk gokje kunnen zijn voor +/- 2.5mln. Niet als kanon voor nu op de buitenpositie, maar iemand die over 1 a 2 jaar zijn sterke ontwikkeling misschien door kan zetten.
Ook voor 2,5 ml niet. Dan gewoon Babadi, Vertessen, El Ghazi, etc opstellen. Zijn allemaal beter of hebben meer potentie.
Jij hebt de speler zien voetballen?
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarschijnlijk niet maar statistisch gezien heeft die jongen nul uitblinkende kwaliteiten, op verdedigend vlak na dan.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 29 Jun 2023, 14:54
Tyyne wrote: 29 Jun 2023, 14:46

Goed idee, zal ik dit weekend doen mhmmm maistortillas. Scheutje valentina hot sauce erbij 👌
Image
Ja die heb ik ook el yucateco salsa picante de chile habanero. Zelfs een zakje fuego takis, als Lozano nu niet komt...
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als spelers een stap omhoog doen slagen meestal de jongens die 1 a 2 dingen uitstekend doen statistisch gezien, niet de allrounders die überhaupt nergens uitblinker in zijn in eigen land.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LucieNilis wrote: 29 Jun 2023, 16:06 Als spelers een stap omhoog doen slagen meestal de jongens die 1 a 2 dingen uitstekend doen statistisch gezien, niet de allrounders die überhaupt nergens uitblinker in zijn in eigen land.
Waar heb je de statistieken vandaan gehaald?
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fotmob and sofascore hebben basis statistieken voor de Poolse en Noorse competitie.
Voor de top 5 competities en Portugal, Nederland, Brazilië, de Verenigde Staten plus nog een paar anderen kun je wel gratis geavanceerde stats halen van football reference.

Understat, football reference, fotmob, sofascore zijn zo ongeveer de 4 stats sites die nuttig zijn.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 15:56
Eindhovenvoetbal wrote: 29 Jun 2023, 15:55

Ook voor 2,5 ml niet. Dan gewoon Babadi, Vertessen, El Ghazi, etc opstellen. Zijn allemaal beter of hebben meer potentie.
Jij hebt de speler zien voetballen?
Puur op basis van de hoogtepunten op YouTube, als dat al hoogtepunten zijn. En op basis van de hier gedeelde statistieken. En op basis van de speler die ik noem die ik wel veel heb zien spelen. Wij denken altijd dat alles bij een andere club beter is. Met als recent voorbeeld de schreeuw om Van Ewijk terwijl je Sambo hebt.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 29 Jun 2023, 15:46
RV1913 wrote: 29 Jun 2023, 15:41

Heb jij geen scoops meer voor ons :lol:
Ik heb geen scoop, kan wel melden dat er een speler van JPSV redelijk dichtbij een vertrek is, gaat om een aanvaller. (Geen Babadi)
verhuur of verkoop?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Huescas lijkt in ieder geval niet meer te komen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 29 Jun 2023, 16:32
Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 15:56
Jij hebt de speler zien voetballen?
Puur op basis van de hoogtepunten op YouTube, als dat al hoogtepunten zijn. En op basis van de hier gedeelde statistieken. En op basis van de speler die ik noem die ik wel veel heb zien spelen. Wij denken altijd dat alles bij een andere club beter is. Met als recent voorbeeld de schreeuw om Van Ewijk terwijl je Sambo hebt.
Nou ja, waar ik zie dat een speler als Velde duidelijk de stijgende lijn te pakken heeft, zie ik Vertessen en El Ghazi alleen maar minder worden. Vertessen zal een stap terug moeten doen en voor El Ghazi zal hetzelfde gelden. Babadi is er nog lang niet klaar voor en staat stil in zijn ontwikkeling. Ik vind het een slecht statement. Zelfs een beetje waardeloos zelfs om te roepen dat zij meer potentie hebben. Het is niet zo dat ik Velde goed ken, maar ik wil het op voorhand niet meteen afschieten op basis van de summiere informatie voorhanden. Verder denk ik dat het goed is om in dit geval in ik-vorm te spreken in plaats van wij.
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 29 Jun 2023, 16:36
LaFoquita wrote: 29 Jun 2023, 15:46

Ik heb geen scoop, kan wel melden dat er een speler van JPSV redelijk dichtbij een vertrek is, gaat om een aanvaller. (Geen Babadi)
verhuur of verkoop?
Aangezien het om Antonisse gaat zal het wel verkoop zijn. HIj heeft niks meer te zoeken bij PSV, bij Jong heeft geen zin meer en voor het eerste heeft die het talent niet.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joofcorn wrote: 29 Jun 2023, 15:38
Grasmat wrote: 29 Jun 2023, 15:11 Voetbaltrick mag eerst eens op Nederlandse les voordat ze mee willen doen met de grote jongens.

"Geloofd", man man man. :wall:
Betekent dit dat ik de analyses van @Heruone ook niet meer serieus hoef te nemen?
Heruone streeft niet na een journalistieke inslag te hebben, die geeft gewoon zijn (veel te langdradige :mrgreen: ) mening/visie. Maar als ie nog eens een pareltje van een epistel wil afleveren voor hier wil ik gerust 'even' redigeren voor hem hoor. :whistle:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 29 Jun 2023, 16:41
Joofcorn wrote: 29 Jun 2023, 15:38

Betekent dit dat ik de analyses van @Heruone ook niet meer serieus hoef te nemen?
Heruone streeft niet na een journalistieke inslag te hebben, die geeft gewoon zijn (veel te langdradige :mrgreen: ) mening/visie. Maar als ie nog eens een pareltje van een epistel wil afleveren voor hier wil ik gerust 'even' redigeren voor hem hoor. :whistle:
Als je om 5 uur s'nachts achter je toetsenbord zit, kunnen er inderdaad wel eens wat zaken misgaan. Vooral ook omdat ik overal tussen knip en plak en weer regels toevoeg etc. :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 29 Jun 2023, 16:44
Grasmat wrote: 29 Jun 2023, 16:41

Heruone streeft niet na een journalistieke inslag te hebben, die geeft gewoon zijn (veel te langdradige :mrgreen: ) mening/visie. Maar als ie nog eens een pareltje van een epistel wil afleveren voor hier wil ik gerust 'even' redigeren voor hem hoor. :whistle:
Als je om 5 uur s'nachts achter je toetsenbord zit, kunnen er inderdaad wel eens wat zaken misgaan. Vooral ook omdat ik overal tussen knip en plak en weer regels toevoeg etc. :mrgreen:
Het valt echt mee hoor, alleen de dt-regel ga je meestal mee de mist in.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 16:39
Eindhovenvoetbal wrote: 29 Jun 2023, 16:32

Puur op basis van de hoogtepunten op YouTube, als dat al hoogtepunten zijn. En op basis van de hier gedeelde statistieken. En op basis van de speler die ik noem die ik wel veel heb zien spelen. Wij denken altijd dat alles bij een andere club beter is. Met als recent voorbeeld de schreeuw om Van Ewijk terwijl je Sambo hebt.
Nou ja, waar ik zie dat een speler als Velde duidelijk de stijgende lijn te pakken heeft, zie ik Vertessen en El Ghazi alleen maar minder worden. Vertessen zal een stap terug moeten doen en voor El Ghazi zal hetzelfde gelden. Babadi is er nog lang niet klaar voor en staat stil in zijn ontwikkeling. Ik vind het een slecht statement. Zelfs een beetje waardeloos zelfs om te roepen dat zij meer potentie hebben. Het is niet zo dat ik Velde goed ken, maar ik wil het op voorhand niet meteen afschieten op basis van de summiere informatie voorhanden. Verder denk ik dat het goed is om in dit geval in ik-vorm te spreken in plaats van wij.
Het interesseert me werkelijk geen reet wat je van de vorm vindt. Maar jij mag hem absoluut een goede optie vinden hoor. Ik vind alles wat we al hebben beter.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 29 Jun 2023, 16:56
Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 16:39
Nou ja, waar ik zie dat een speler als Velde duidelijk de stijgende lijn te pakken heeft, zie ik Vertessen en El Ghazi alleen maar minder worden. Vertessen zal een stap terug moeten doen en voor El Ghazi zal hetzelfde gelden. Babadi is er nog lang niet klaar voor en staat stil in zijn ontwikkeling. Ik vind het een slecht statement. Zelfs een beetje waardeloos zelfs om te roepen dat zij meer potentie hebben. Het is niet zo dat ik Velde goed ken, maar ik wil het op voorhand niet meteen afschieten op basis van de summiere informatie voorhanden. Verder denk ik dat het goed is om in dit geval in ik-vorm te spreken in plaats van wij.
Het interesseert me werkelijk geen reet wat je van de vorm vindt. Maar jij mag hem absoluut een goede optie vinden hoor. Ik vind alles wat we al hebben beter.
Op basis van de toon van je reactie krijg ik juist de indruk dat het je allemaal wat doet. Verder zeg ik nergens dat ik het een "goede optie" vind en die indruk wil ik ook geenzins wekken. Ik weet niet wie de alternatieven zijn verder. Wel vind ik hem een interessant profiel hebben en zou het een leuk gokje kunnen zijn voor enkele miljoenen. Tot zover.
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gokjes op matige voetballers is wel eerste klas wanbeleid, er zijn niet veel snellere manieren om een te grote en dure selectie vol met middelmaat te krijgen dan dat. Jongens als Til, Thomas, en Ramalho zijn allemaal spelers die zijn gehaald met het idee dat ze in goeie vorm waren. Bij al die jongens waren er duidelijke gebrekken in dingen als techniek, fysiek of qua spel inzicht, maar daar werd over heen gekeken aangezien ze in goed vorm waren.

Maar goed als jij nog meer van dat soort kaliber voetballers wilt halen omdat je ze "interessant" (wat dat voor jou betekend is heel onduidelijk) vindt dan is dat prima. Maar dan niet gaan mekkeren dan dat we weer een selectie vol middenmaat hebben en geen kampioen worden.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LucieNilis wrote: 29 Jun 2023, 17:29 Gokjes op matige voetballers is wel eerste klas wanbeleid, er zijn niet veel snellere manieren om een te grote en dure selectie vol met middelmaat te krijgen dan dat. Jongens als Til, Thomas, en Ramalho zijn allemaal spelers die zijn gehaald met het idee dat ze in goeie vorm waren. Bij al die jongens waren er duidelijke gebrekken in dingen als techniek, fysiek of qua spel inzicht, maar daar werd over heen gekeken aangezien ze in goed vorm waren.

Maar goed als jij nog meer van dat soort kaliber voetballers wilt halen omdat je ze "interessant" (wat dat voor jou betekend is heel onduidelijk) vindt dan is dat prima. Maar dan niet gaan mekkeren dan dat we weer een selectie vol middenmaat hebben en geen kampioen worden.
Ik wacht nog steeds op die statistieken waar je jouw hele betoog op baseert.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 29 Jun 2023, 16:46
Heruone wrote: 29 Jun 2023, 16:44

Als je om 5 uur s'nachts achter je toetsenbord zit, kunnen er inderdaad wel eens wat zaken misgaan. Vooral ook omdat ik overal tussen knip en plak en weer regels toevoeg etc. :mrgreen:
Het valt echt mee hoor, alleen de dt-regel ga je meestal mee de mist in.
En de 's
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld Zeg dat dan gelijk, ik had je trouwens al verteld waar je ze zelf kon vinden.
Hier de dribbel en kans creatie statistieken.

2022/23 per wedstrijd: 1,7 dribbels 52% succesvol, 0,6 kansen gecreëerd 8,7 keer bal verlies per wedstrijd
2021/22 per wedstrijd: 1,7 dribbels 40% succesvol, 1,0 kansen gecreëerd 18,2 keer bal verlies per wedstrijd
2020/21 per wedstrijd:1,4 dribbels 43% succesvol, 1,3 kansen gecreëerd, 15,9 keer bal verlies per wedstrijd

Oftewel niet al te succesvol in het creëren van kansen of zijn man te passeren en als je aan hem vraagt om meer creatiefs te doen levert hij ongelofelijk vaak de bal in.
Wat wel naar boven komt is dat het een duel vechter is voor zijn positie.

2022/23 per wedstrijd: 5,0 duels 51% succesvol, 1,1 tackles en intercepties
2021/22 per wedstrijd: 6,1 duels 43% succesvol, 1.7 tackles en intercepties
2020/21 per wedstrijd: 8,4 duels 47% succesvol, 3,6 tackles en intercepties
Last edited by LucieNilis on 29 Jun 2023, 17:53, edited 2 times in total.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 29 Jun 2023, 16:46Het valt echt mee hoor, alleen de dt-regel ga je meestal mee de mist in.
Ik moet juist altijd zuchten als Klopp als Klöpp wordt geschreven :mrgreen:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien kunnen we een inzamelactie doen? En dan uhmm... Ga ik er wel een cursus Nederlands van doen :nose: :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld Als je verder nog statistieken van die jongen wilt hebben kende met deze link lekker zelf gaan kijken
https://www.sofascore.com/nl/speler/kri ... lde/877656
Post Reply