Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 29 Jun 2023, 17:52 Misschien kunnen we een inzamelactie doen? En dan uhmm... Ga ik er wel een cursus Nederlands van doen :nose: :mrgreen:
Als je dan toch bezig bent... cursus redigeren is ook niet overbodig ('met alle respect' heet het dan, want je doet het dan toch maar als je om 03:00 uit de kroeg komt :mrgreen: ). Enne, Nederlands voor beginners met als invalshoek: hoe vermijd ik nodeloos ingewikkeld formuleren. Verders waardering voor je bijdragen, al lees ik ze 'af en toe' niet helemaal uit...
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LucieNilis wrote: 29 Jun 2023, 17:51 @Standbeeld Zeg dat dan gelijk, ik had je trouwens al verteld waar je ze zelf kon vinden.
Hier de dribbel en kans creatie statistieken.

2022/23 per wedstrijd: 1,7 dribbels 52% succesvol, 0,6 kansen gecreëerd 8,7 keer bal verlies per wedstrijd
2021/22 per wedstrijd: 1,7 dribbels 40% succesvol, 1,0 kansen gecreëerd 18,2 keer bal verlies per wedstrijd
2020/21 per wedstrijd:1,4 dribbels 43% succesvol, 1,3 kansen gecreëerd, 15,9 keer bal verlies per wedstrijd

Oftewel niet al te succesvol in het creëren van kansen of zijn man te passeren en als je aan hem vraagt om meer creatiefs te doen levert hij ongelofelijk vaak de bal in.
Wat wel naar boven komt is dat het een duel vechter is voor zijn positie.

2022/23 per wedstrijd: 5,0 duels 51% succesvol, 1,1 tackles en intercepties
2021/22 per wedstrijd: 6,1 duels 43% succesvol, 1.7 tackles en intercepties
2020/21 per wedstrijd: 8,4 duels 47% succesvol, 3,6 tackles en intercepties
In 2021 7 goals en 11 assists in 2396 minuten (29 wedstrijden) bij de nr. 10 van Noorwegen. Zijn zijn dribbels en kans creatie statistieken dan niet zo goed omdat hij zo slecht daarin is, of omdat hij ook bij een slecht team speelde? Daarna vertrok hij naar Lech Poznan, een hoger geklasseerd team in de Poolse competitie, en het aantal keer balverlies per wedstrijd halveert (sowieso vind ik een absoluut aantal daar moeilijk te interpreteren).

Die cijfers an sich vind ik dus moeilijk te interpreteren, meer vergelijksmateriaal met andere spelers van vergelijkbare teams kan helpen. Net als xG, xA, etc, want zijn betrokkenheid bij doelpunten vind ik helemaal niet zo slecht, zeker als je bedenkt dat zijn doelpunten en assist in de Conference League afgelopen seizoen tegen Villarreal, Austria Wien en Fiorentina waren.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LucieNilis wrote: 29 Jun 2023, 18:01 @Standbeeld Als je verder nog statistieken van die jongen wilt hebben kende met deze link lekker zelf gaan kijken
https://www.sofascore.com/nl/speler/kri ... lde/877656
Wat mij opvalt is dat hij tegen het einde van het seizoen aardig bovengemiddeld presteert met o.a. goede wedstrijden tegen de Poolse kampioen en Fiorentina. Het viel mij ook op dat hij tegen Villareal een van de betere was. Wat hij verder tegen FC Bal op het dak 4 doet dat zal allemaal wel. Een scout van Liverpool interesseert het ook geen fuck wat Cody Gakpo laat zien tegen Fortuna of Heerenveen. Die kijkt naar wedstrijden tegen ajax, Benfica of het WK. Maar goed, de een ziet het totaal niet zitten en de ander staat open voor aanknopingspunten. Zo kan je aan allemaal verschillende statistieken wel een eigen draai geven.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 18:22
LucieNilis wrote: 29 Jun 2023, 18:01 @Standbeeld Als je verder nog statistieken van die jongen wilt hebben kende met deze link lekker zelf gaan kijken
https://www.sofascore.com/nl/speler/kri ... lde/877656
Wat mij opvalt is dat hij tegen het einde van het seizoen aardig bovengemiddeld presteert met o.a. goede wedstrijden tegen de Poolse kampioen en Fiorentina. Het viel mij ook op dat hij tegen Villareal een van de betere was. Wat hij verder tegen FC Bal op het dak 4 doet dat zal allemaal wel. Een scout van Liverpool interesseert het ook geen fuck wat Cody Gakpo laat zien tegen Fortuna of Heerenveen. Die kijkt naar wedstrijden tegen ajax, Benfica of het WK. Maar goed, de een ziet het totaal niet zitten en de ander staat open voor aanknopingspunten. Zo kan je aan allemaal verschillende statistieken wel een eigen draai geven.
Juist tegen FC Balophetdak hebben we het laten liggen vorig seizoen. Dus ik heb wel graag iemand die beter is tegen de mindere goden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VTheMan wrote: 29 Jun 2023, 18:57
Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 18:22
Wat mij opvalt is dat hij tegen het einde van het seizoen aardig bovengemiddeld presteert met o.a. goede wedstrijden tegen de Poolse kampioen en Fiorentina. Het viel mij ook op dat hij tegen Villareal een van de betere was. Wat hij verder tegen FC Bal op het dak 4 doet dat zal allemaal wel. Een scout van Liverpool interesseert het ook geen fuck wat Cody Gakpo laat zien tegen Fortuna of Heerenveen. Die kijkt naar wedstrijden tegen ajax, Benfica of het WK. Maar goed, de een ziet het totaal niet zitten en de ander staat open voor aanknopingspunten. Zo kan je aan allemaal verschillende statistieken wel een eigen draai geven.
Juist tegen FC Balophetdak hebben we het laten liggen vorig seizoen. Dus ik heb wel graag iemand die beter is tegen de mindere goden.
Of we zorgen ervoor dat de tactiek, veldbezetting en positiespel beter is waardoor FC Balophetdak niets te zeggen heeft tegen ons. En laten we niet vergeten dat er volgend jaar gewoon nog meer teams zijn die overleven in de Eredivisie als primaire doel hebben ipv playoffs halen of linkerrijtje eindigen.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe zou het met ZwarteCapuchon1913 inmiddels gaan eigenlijk? Ik verheug me nog steeds op die video…
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 29 Jun 2023, 19:29 Hoe zou het met ZwarteCapuchon1913 inmiddels gaan eigenlijk? Ik verheug me nog steeds op die video…
Volgens mij had die zichzelf een maand geschorst.
ZwarteCapuchon1913
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu PSV op het punt staat om Guti te verkopen, hoop ik dat ze aan gaan kloppen bij Sparta voor Kitolano . Vind dat een prima speler die hier nog verder kan groeien . Kan zich in alle rust ontwikkelen achter Alan Varela 😉
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rigo wrote: 29 Jun 2023, 20:44 Nu PSV op het punt staat om Guti te verkopen, hoop ik dat ze aan gaan kloppen bij Sparta voor Kitolano . Vind dat een prima speler die hier nog verder kan groeien . Kan zich in alle rust ontwikkelen achter Alan Varela 😉
Kitolani of Fidel Ambriz zou idd een mooie vervanger zijn.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk pakt Celta komende week door voor Ramalho (of een andere club) dan kunnen we achterin ook gaan renoveren.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aanstaande maandag de eerste training en er is nog steeds niemand gepresenteerd. Vrij bijzonder. Na het aantrekken van Bosz werd verwacht dat de ene na de andere speler gepresenteerd zou worden.

We hebben ook nogal wat nodig he. Verdedigers, vervanger Guti, spits, twee buitenspelers.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 21:30 Aanstaande maandag de eerste training en er is nog steeds niemand gepresenteerd. Vrij bijzonder. Na het aantrekken van Bosz werd verwacht dat de ene na de andere speler gepresenteerd zou worden.

We hebben ook nogal wat nodig he. Verdedigers, vervanger Guti, spits, twee buitenspelers.
We hebben momenteel genoeg verdedigers, Guti is nog niet weg, Pepi is rond. Blijft over de buitenspeler(s), het enige waar wat over te zeggen valt.
AltijdLoyaal
Ballenjongen
Posts: 25
Joined: 30 Jun 2022, 21:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 21:30 Aanstaande maandag de eerste training en er is nog steeds niemand gepresenteerd. Vrij bijzonder. Na het aantrekken van Bosz werd verwacht dat de ene na de andere speler gepresenteerd zou worden.

We hebben ook nogal wat nodig he. Verdedigers, vervanger Guti, spits, twee buitenspelers.
Nog een weekend geduld, zaterdag is het boekjaar afgesloten en dan kunnen we ongetwijfeld vuurwerk verwachten.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 21:32
TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 21:30 Aanstaande maandag de eerste training en er is nog steeds niemand gepresenteerd. Vrij bijzonder. Na het aantrekken van Bosz werd verwacht dat de ene na de andere speler gepresenteerd zou worden.

We hebben ook nogal wat nodig he. Verdedigers, vervanger Guti, spits, twee buitenspelers.
We hebben momenteel genoeg verdedigers, Guti is nog niet weg, Pepi is rond. Blijft over de buitenspeler(s), het enige waar wat over te zeggen valt.
Leuk dat we verdedigers genoeg hebben, maar er is er 1 weg en 1 zwaar geblesseerd. Rest komt tekort. Met de huidige verdedigers ga je met het spel van Bosz 4e worden.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 21:30 Aanstaande maandag de eerste training en er is nog steeds niemand gepresenteerd. Vrij bijzonder. Na het aantrekken van Bosz werd verwacht dat de ene na de andere speler gepresenteerd zou worden.

We hebben ook nogal wat nodig he. Verdedigers, vervanger Guti, spits, twee buitenspelers.
Hoeft ook niet toch? Ervan uitgaande dat veel spelers ook niet direct kunnen aansluiten, omdat zij na het seizoen nog doorgespeeld hebben met interlands etc. Dat zal toch de categorie spelers zijn waarin we ons ook gaan begeven.
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 21:30 Aanstaande maandag de eerste training en er is nog steeds niemand gepresenteerd. Vrij bijzonder. Na het aantrekken van Bosz werd verwacht dat de ene na de andere speler gepresenteerd zou worden.

We hebben ook nogal wat nodig he. Verdedigers, vervanger Guti, spits, twee buitenspelers.
Maak je niet druk morgen is het transferfriday.
Marcel for president!
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 21:30 Aanstaande maandag de eerste training en er is nog steeds niemand gepresenteerd. Vrij bijzonder. Na het aantrekken van Bosz werd verwacht dat de ene na de andere speler gepresenteerd zou worden.

We hebben ook nogal wat nodig he. Verdedigers, vervanger Guti, spits, twee buitenspelers.
We hebben net een spits gekocht.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 21:34
Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 21:32
We hebben momenteel genoeg verdedigers, Guti is nog niet weg, Pepi is rond. Blijft over de buitenspeler(s), het enige waar wat over te zeggen valt.
Leuk dat we verdedigers genoeg hebben, maar er is er 1 weg en 1 zwaar geblesseerd. Rest komt tekort. Met de huidige verdedigers ga je met het spel van Bosz 4e worden.
Zowel met Roger als met Ruud zijn we 2e geworden met het materiaal wat we nu hebben. Ik zie geen aanleiding waarom we opeens 4e zouden worden. Maar snap verder wel waar je heen wil, het is alleen zaak dat we dan gaan verkopen. Vergeet niet dat Baumi ook weer vrolijk aansluit volgende week.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 21:44
TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 21:34

Leuk dat we verdedigers genoeg hebben, maar er is er 1 weg en 1 zwaar geblesseerd. Rest komt tekort. Met de huidige verdedigers ga je met het spel van Bosz 4e worden.
Zowel met Roger als met Ruud zijn we 2e geworden met het materiaal wat we nu hebben. Ik zie geen aanleiding waarom we opeens 4e zouden worden. Maar snap verder wel waar je heen wil, het is alleen zaak dat we dan gaan verkopen. Vergeet niet dat Baumi ook weer vrolijk aansluit volgende week.
Ik ben gewoon bang dat ze de verdediging opnieuw gaan vergeten of niet willen stapelen. Dat is eigenlijk al jaren het geval en eerder onder Brands ook al. Ik denk niet dat heel veel clubs zitten te wachten op Baumgartl of Ramalho, dus daar ga je heel moeilijk vanaf komen.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

René1978 wrote: 29 Jun 2023, 21:37
TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 21:30 Aanstaande maandag de eerste training en er is nog steeds niemand gepresenteerd. Vrij bijzonder. Na het aantrekken van Bosz werd verwacht dat de ene na de andere speler gepresenteerd zou worden.

We hebben ook nogal wat nodig he. Verdedigers, vervanger Guti, spits, twee buitenspelers.
We hebben net een spits gekocht.
Zelfs die is niet eens bevestigd door PSV zelf he?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 21:46
Standbeeld wrote: 29 Jun 2023, 21:44
Zowel met Roger als met Ruud zijn we 2e geworden met het materiaal wat we nu hebben. Ik zie geen aanleiding waarom we opeens 4e zouden worden. Maar snap verder wel waar je heen wil, het is alleen zaak dat we dan gaan verkopen. Vergeet niet dat Baumi ook weer vrolijk aansluit volgende week.
Ik ben gewoon bang dat ze de verdediging opnieuw gaan vergeten of niet willen stapelen. Dat is eigenlijk al jaren het geval en eerder onder Brands ook al. Ik denk niet dat heel veel clubs zitten te wachten op Baumgartl of Ramalho, dus daar ga je heel moeilijk vanaf komen.
Ik denk dat PSV liever het contract van Baumi dan afkoopt in plaats van dat hij hier een heel seizoen op de bank zit. Maar ik denk eigenlijk wel dat er een club gaat komen, al is het maar voor een 1mln som. Ramalho verwacht ik ook voldoende interesse voor, die kan namelijk wel wat.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tuurlijk ga je niet stapelen en PSV vergeet echt niet de verdediging. Hoe dom ben je als je nu nog een verdediger gaat halen, zonder dat er iemand weg is. Is gewoon ongeoorloofd.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Baumgartl wilde in januari heel graag weg bij Union omdat hij niet speelde. Ik denk niet dat hij bij PSV graag een jaar op de tribune plaatsneemt. Ik verwacht dat hij zijn best gaat doen om een club te vinden.

Ramalho stond voorzichtig in de belangstelling dacht ik. Obispo is geblesseerd, die zal wel blijven.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 29 Jun 2023, 21:55 Tuurlijk ga je niet stapelen en PSV vergeet echt niet de verdediging. Hoe dom ben je als je nu nog een verdediger gaat halen, zonder dat er iemand weg is. Is gewoon ongeoorloofd.
Branthwaite, die veelal basis speelde, is weg..
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 29 Jun 2023, 22:00
Hatseflats wrote: 29 Jun 2023, 21:55 Tuurlijk ga je niet stapelen en PSV vergeet echt niet de verdediging. Hoe dom ben je als je nu nog een verdediger gaat halen, zonder dat er iemand weg is. Is gewoon ongeoorloofd.
Branthwaite, die veelal basis speelde, is weg..
Boscagli, voor wie Branthwaite kwam, is terug.
Post Reply