Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MJPSV wrote: 30 Jun 2023, 10:20
Noosa wrote: 30 Jun 2023, 08:34

Daar is toch helemaal geen tijd voor! Als Bosz eerst de selectie gaat bekijken en ze dan pas gaan besluiten wie er vervangen moeten worden dan ben je al 2 weken verder en daarna kan je dus pas met nieuwe spelers gaan onderhandelen. Dit zal hooguit voor een enkele speler gelden.
Je kunt nu wel twee nieuwe CV's kopen terwijl je nog Teze, Obispo, Ramalho hebt, dan dump je gelijk de prijzen van de drie spelers die je eventueel wil verkopen
Maar haal je misschien wel een keer de groepsfase van de CL...
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DoelbewustProvoceren wrote: 30 Jun 2023, 10:15 Dat er geen spelers zijn gekomen vind ik niet zo erg. Maar alsjeblieft zeg.. Drommel, Ramalho, Mwene, Obispo, Sangare, Baumgartl, Romero, El Ghazi, Antonisse..
Dat er niet 1 speler nog is verkocht, echt teleurstellend! Zonde van de speeltijd, trainingen etc. dat ze allemaal nog mee trainen. Meer dan de helft moet weg in mijn ogen.
Seelt is verkocht, 2 miljoen, aan Sunderland.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een en ander opgevangen, qua transfers geen hele speciale/spannende zaken. Ambriz en Kitolano staan op de lijstjes ter vervanging van Guti, of dit concreet is of gaat worden? Geen idee. Vervanging van Sangaré moet een zwaargewicht worden net zoals de linksbuitenpositie. Heb ik tot nu toe veel iets interessants gemeld? Nee.

Waar ik wel van schrok, de defensie is een probleem en spelers lijken niet echt super in de markt te liggen. De redenen verschillen maar de interesse lijkt tegen te vallen. Het zou zomaar kunnen dat er maar 1 verdediger bij komt ter vervanging van Ramalho. Teze zou nog kunnen vertrekken en daar komt dan ook een vervanger voor. Probleem is alleen dat Teze geen risico wilt lopen om op de bank te belanden. In hoeverre PSV hier rekening mee gaat houden met het vervangen van Ramalho is onduidelijk en zal grotendeels aan Bosz liggen. Obispo en Boscagli lijken met zekerheid te blijven, gaat dus waarschijnlijk geen LCV komen. Bosz wilt de selectie eerst zien voordat hij beslissingen neemt over de verdediging.

De rechtsback is ook een lastig verhaal, doordat Bosz eerst Mwene en Sambo aan het werk wil zien verwacht ik daar nog niet veel. Mogelijk later in de window, prioriteit lijkt niet op de rechtsback positie te liggen.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht ook geen grootschalige renovatie van de verdediging. Wel verwacht/hoop ik dat er een zwaargewicht bij komt. Zoals ik elders ook zei, bij Ajax deed Bosz het ook met 1 zwaargewicht (Sanchez) en daarnaast Veltman, Viergever en Sinkgraven. Met daarvoor Schöne en Klaassen. Individueel gezien dus niet bepaald verdedigende zwaargewichten. Ik weet dus niet of Bosz dat per se gaat eisen, of dat hij eerder kijkt in hoeverre hij zijn tactiek kan toepassen. Iets als restverdediging is ook veel minder afhankelijk van de individu dan hoe je als team staat.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dus we willen met alle macht Gerrit houden en bieden zelfs boven de 10 miljoen, maar als dat niet lukt dan willen we toch geen LCV halen.
Dat lijkt me heel onlogisch.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je serieus denkt dat je met PvA, Teze, Ramalho en Mwene de CL in kan…
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Jun 2023, 11:05 Dus we willen met alle macht Gerrit houden en bieden zelfs boven de 10 miljoen, maar als dat niet lukt dan willen we toch geen LCV halen.
Dat lijkt me heel onlogisch.
Inderdaad. Obispo ligt er nog een paar maanden uit. En Boscagli speelt niet op kunstgras.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jongens, rustig aan. Vanaf 1 juli zak het allemaal pas echt gaan draaien qua transfers omdat dan alle ploegen beginnen met de voorbereiding. Wij willen te snel en te graag al nieuwe spelers hebben zonder dat er uberhaupt verkocht is.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht dat PSV een paar verdedigers wil lozen (Mwene, Baumi, Ramalho) en dat ze er een goede CV voor terughalen. Basis zal dan PvA - Boscagli - nieuwe CV - Sambo worden gok ik. Dan heb je Mauro (die zowel links als rechts uit de voeten kan) - Teze - Obispo als back-up.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 30 Jun 2023, 09:21 Hij houdt gewoon graag de consensus positief hier en daar hebben we soms wel baat bij of niet? 😂
Denk dat jij een keer moet stoppen met je obsessie voor hem. Hier heb je al eens een ban voor gekregen. Wanneer we die weer moeten uitdelen om die reden is het definitief.

Dus kappen. Als iets je niet aanstaat aan iemands gedrag mag je een melding maken ipv zelf te gaan provoceren
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Jun 2023, 11:05 Dus we willen met alle macht Gerrit houden en bieden zelfs boven de 10 miljoen, maar als dat niet lukt dan willen we toch geen LCV halen.
Dat lijkt me heel onlogisch.
Verwacht maar niet dat we met Obispo - Boscagli - Teze - Aankoop en Aankoop aan het seizoen beginnen. Mogelijkheid is dat er een talent komt voor LCV die in JPSV gaat spelen. In JPSV zijn nu Leysen en Seelt weg.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 30 Jun 2023, 11:20
Kezmania wrote: 30 Jun 2023, 09:21 Hij houdt gewoon graag de consensus positief hier en daar hebben we soms wel baat bij of niet? 😂
Denk dat jij een keer moet stoppen met je obsessie voor hem. Hier heb je al eens een ban voor gekregen. Wanneer we die weer moeten uitdelen om die reden is het definitief.

Dus kappen. Als iets je niet aanstaat aan iemands gedrag mag je een melding maken ipv zelf te gaan provoceren
Wow, bizar dat je dit zo schrijft. Ik heb hem al anderhalf jaar niet aangesproken man, en wat ik schrijf is totaal niet provocerend, eerder complimenteus. Verwijder mijn account maar bij deze. Adieu
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Boszbal met deze verdediging. Ik hou m'n hart vast. Hopelijk pakt Celta door.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MJPSV wrote: 30 Jun 2023, 10:20
Noosa wrote: 30 Jun 2023, 08:34

Daar is toch helemaal geen tijd voor! Als Bosz eerst de selectie gaat bekijken en ze dan pas gaan besluiten wie er vervangen moeten worden dan ben je al 2 weken verder en daarna kan je dus pas met nieuwe spelers gaan onderhandelen. Dit zal hooguit voor een enkele speler gelden.
Je kunt nu wel twee nieuwe CV's kopen terwijl je nog Teze, Obispo, Ramalho hebt, dan dump je gelijk de prijzen van de drie spelers die je eventueel wil verkopen
Ik beweer ook niet dat je nu nieuwe verdedigers moet gaan kopen. Ik reageerde op een post waarin werd gezegd dat Bosz eerst de spelers zelf aan het werk wil zien. Dat zou betekenen dat je ze nu nog niet wil verkopen, maar pas na een beoordeling van Bosz. Dat lijkt mij onrealistisch, ik denk dat er nu al bekend is wie er weg mogen en dat daar aan gewerkt wordt, zodat PSV daarna zsm vervangers kan aantrekken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

René1978 wrote: 30 Jun 2023, 11:19 Ik verwacht dat PSV een paar verdedigers wil lozen (Mwene, Baumi, Ramalho) en dat ze er een goede CV voor terughalen. Basis zal dan PvA - Boscagli - nieuwe CV - Sambo worden gok ik. Dan heb je Mauro (die zowel links als rechts uit de voeten kan) - Teze - Obispo als back-up.
Ik denk dat Mwene blijft. Mauro is nog even geblesseerd en Mwene is een back-up die op links en rechts uit de voeten kan. Heeft nog een eenjarig contract dus zal ook bijna niks opleveren. Voor die 1mln(?) zal PSV hem liever houden, lijkt mij. Verder denk ik ook dat Ramalho en Baumi zullen vertrekken. Als vervanging zal één top CV worden gehaald is mijn vermoeden.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 30 Jun 2023, 11:20
Kezmania wrote: 30 Jun 2023, 09:21 Hij houdt gewoon graag de consensus positief hier en daar hebben we soms wel baat bij of niet? 😂
Denk dat jij een keer moet stoppen met je obsessie voor hem. Hier heb je al eens een ban voor gekregen. Wanneer we die weer moeten uitdelen om die reden is het definitief.

Dus kappen. Als iets je niet aanstaat aan iemands gedrag mag je een melding maken ipv zelf te gaan provoceren
Tikkie overspannen op basis van een post met een knipoog en vriendelijke toon dit.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik maak me best zorgen over de kwaliteit van de verdediging op korte termijn. Zoals ShovingNE2 terecht zegt kunnen we Boscagli sowieso niet op kunstgras gebruiken en mogen we Obispo niet mee rekenen. Ik zou best op Teze als RCV durven gokken in augustus. Met Boscagli/Ramalho als LCV opties moet het op zich wel te doen zijn tot aan de vCL wedstrijden maar tegen die tijd moet die versterking er wel zijn. Ik denk dan toch een LCV tenzij Teze vertrekt.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alsof Bosz de spelers nog moet beoordelen op een paar trainingen. Ik denk dat ie maar een paar wedstrijdjes hoeft terug te kijken van afgelopen seizoen om tot de conclusie te komen dat de hele verdediging vervangen kan worden op PvA en Bosca na. Misschien dat Teze nog mag blijven als CV, maar zeker niet als RB.

Het is gewoon ruk dat die middelmaat nauwelijks verkocht kan worden. Zal waarschijnlijk ook aan de huidige salarissen liggen dat andere clubs daar niet op zitten te wachten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teze haalde gewoon Oranje als CV ten tijde van Schmidt. Ik hou hem er heel graag bij als CV en ik denk zelfs dat heel veel mensen hem onderschatten. Het is geen wereldtopper, maar hij heeft specifieke kwaliteiten en naast een echte topper kan hij zijn waarde zomaar weer verdubbelen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We kunnen wel elke keer dat stapel argument aanhalen, maar een feit is dat we al jaren naar een krakkemikkige verdediging zitten te kijken. Waarom elke transferwindow hopen dat je de jackpot wint en een of meerdere spelers van deze verdediging kunt verpatsen? Je krijgt ze echt aan de straatstenen niet kwijt. Gaan we weer weken/maanden wachten tot Ramalho misschien verkocht wordt?

Er staat wederom CL op het spel, zorg nu eens dat er minimaal één bovengemiddelde CV tijdens de (v)CL duels aan de aftrap staat. Is dat nu zoveel gevraagd van een topclub?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Net als je vertrek aankondigen. In transferwindows is het allemaal een tikkeltje heftiger en emotioneler. Nog meer dan rond wedstrijden heb ik wel eens het gevoel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vorig jaar was Teze niet krakkemikkig. Je zou zelfs een case kunnen maken dat de huidige Geertruida en de Teze van een jaar geleden niet zo verschillen. Dat Ruud hem heeft verkracht een jaar lang is niet zijn eigen schuld.

Wat ik van Bosz gelezen heb is dat hij vaak en graag aanpassingen doet tijdens de wedstrijd en dan ook in formaties. Met Teze heb je eigenlijk een hele goede snelle CV die Boscagli kan compenseren maar ook in een linie van 3 verdedigers kan spelen. Best een interessant profiel voor Bosz zijn visie.

Ik ben groot voorstander van het cashcow beleid, en had daarom ook graag Jarred gezien voor pakweg 12 miljoen, maar waar de huidige verdedigers eigenlijk meer behoefte aan hebben is die ervaren speler die het a la Trauner gewoon bij elkaar houdt.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 30 Jun 2023, 10:50 Een en ander opgevangen, qua transfers geen hele speciale/spannende zaken. Ambriz en Kitolano staan op de lijstjes ter vervanging van Guti, of dit concreet is of gaat worden? Geen idee. Vervanging van Sangaré moet een zwaargewicht worden net zoals de linksbuitenpositie. Heb ik tot nu toe veel iets interessants gemeld? Nee.

Waar ik wel van schrok, de defensie is een probleem en spelers lijken niet echt super in de markt te liggen. De redenen verschillen maar de interesse lijkt tegen te vallen. Het zou zomaar kunnen dat er maar 1 verdediger bij komt ter vervanging van Ramalho. Teze zou nog kunnen vertrekken en daar komt dan ook een vervanger voor. Probleem is alleen dat Teze geen risico wilt lopen om op de bank te belanden. In hoeverre PSV hier rekening mee gaat houden met het vervangen van Ramalho is onduidelijk en zal grotendeels aan Bosz liggen. Obispo en Boscagli lijken met zekerheid te blijven, gaat dus waarschijnlijk geen LCV komen. Bosz wilt de selectie eerst zien voordat hij beslissingen neemt over de verdediging.

De rechtsback is ook een lastig verhaal, doordat Bosz eerst Mwene en Sambo aan het werk wil zien verwacht ik daar nog niet veel. Mogelijk later in de window, prioriteit lijkt niet op de rechtsback positie te liggen.
PSV spelers liggen gewoon prima in de markt hoor. Alleen misschien zijn het niet de clubs waar de spelers op hopen.

Je gaat mij niet vertellen dat Ramalho, Mwene, Teze niet bij een subtopper in Europa mee kunnen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij een Leverkusen oid gaat een Ramalho niet spelen, helaas. Maak van subtopper maar middenmoter* en ik ben het er wel mee eens.
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik weet dat jp van Hecke niet populair is hier om te halen. Maar hij is transfervrij dus je hoef hem niet veel voor hem neer te leggen alleen ze salaris.
Post Reply