Was dat alweer helemaal vergeten. Maar wat een schandalige actie van Gudelj destijds. Bosz bleef heel netjes, zo te lezen.DonyellMalen wrote: ↑30 Jun 2023, 17:33Gudelj is ook ideaal:
https://nos.nl/artikel/2143790-bosz-kan ... en-pistool
Ging goed met Bosz.
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- DonyellMalen
- Legende
Wat een soap is dat geworden zeg. Gaat 'ie alsnog naar Anderlecht. Earnie legt de later hoger: Alan Varela.
Ah ja, ja Sevilla werd eerder ook al genoemd voor Ambriz, niet?
- mateja
- Internationale topspeler
Volgens mij zou die dat zo doen. Vaessen had minder mooie woorden voor PSV over in ieder geval.
-
- Lid van verdienste
Het water moet Sevilla echt aan de lippen staan als ze zoiets publiekelijk bekend maken, want hun concurrentiepositie verzwakt hierdoor aanzienlijk. Benieuwd hoeveel spelers er uiteindelijk gaan vertrekken, ondanks dat ze hoge salarissen opstrijken zullen er weinig spelers te vinden zijn die binnen een paar maanden van EL-winst naar vechten tegen degradatie willen gaan, want ondanks de mooie woorden van Sevilla dat ze op zoek willen gaan naar goedkope opties die ervoor zorgen dat ze nog steeds om de prijzen mee gaan doen zal degradatievoetbal de komende jaren de situatie zijn, als het financieel echt zo beroerd is.
Maar on-topic, misschien dat er bij Sevilla inderdaad iets rondloopt die nu wél haalbaar is en een versterking voor PSV zal zijn.
Maar on-topic, misschien dat er bij Sevilla inderdaad iets rondloopt die nu wél haalbaar is en een versterking voor PSV zal zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Koenjo
- Meervoudig international
- hondjevandebakker
Ik spreek geen Pools maar dat werd schijnbaar gezegd door PSV-scout Kamil Radka op 43.52 in onderstaande podcast. Lijkt me dus betrouwbaar.Madueke wrote: ↑30 Jun 2023, 23:35
Volgens de Poolse scout van PSV, Kamil Radka, wordt Karol Borys, de voetballer van Śląsk Wrocław, voetballer van PSV - voor zover ik heb kunnen vaststellen zal het bedrag van de transfer ruim boven de 2 miljoen euro uitkomen - de onderhandelingen verliepen moeizaam
-
- Moderator
Je zou zeggen als we zulke bedragen gaan neerleggen voor jongens van 16, dat er ook voldoende budget moet zijn voor directe versterkingen voor het eerste. Dan mag budget deze window geen issue worden. Ik put er vertrouwen uit, ongeacht wat deze jongen kan.
-
Zal uit dat talentenpotje komen? 16 jaar en al meerdere keren in het eerste gespeeld, klinkt erg veelbelovend. Goed dat PSV zich richt op dit soort jonge talenten.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Die Borys is wel echt een heel groot talent idd. Benieuwd of Andrei Borza ook gaat komen. Daar is PSV sterk aangelinkt. En eenzelfde geldt eigenlijk voor Owen Wolff van ons samenwerkingsverband met de Seattle Sounders. Ook hij werd stevig aan ons gelinkt afgelopen winter.
Rijmt iig ook wel met de eerdere geruchten hier over Javi Puado van Espanyol die een releaseclausule zou hebben. Geen idee wat daarvan waar is. Volgens mij kwam LaFoquita daar iig mee aanzetten.
Niet per se. Maar er lopen denk ik wel twee interessante namen rond die bij de scouting bekend zijn en die PSV ongetwijfeld op z'n lijstje zal hebben staan: Gonzalo Montiel. Ykhim kan daar wel het e.e.a. over vertellen. Is PSV in het verleden toen hij nog in Argentinië speelde al vaker aangelinkt. En Tanguy Nianzou, iemand die bekend staat als een vrij groot talent voor de CV positie.Standbeeld wrote: ↑30 Jun 2023, 17:31 Bedankt. En wat heeft dat met PSV te maken? Heb je info dat er een speler van Sevilla op de radar van PSV staat? @Heruone
Rijmt iig ook wel met de eerdere geruchten hier over Javi Puado van Espanyol die een releaseclausule zou hebben. Geen idee wat daarvan waar is. Volgens mij kwam LaFoquita daar iig mee aanzetten.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
- Smell Rock
- Verbannen
Nondeju, 1 juli zou het losbarsten. Al twee en een half uur niks
Full speed or nothing
-
- Basisspeler
Is inderdaad Austin. Ben ook benieuwd of ze Owen Wolff een kans gaan geven in Nederland. Heeft ooit interview gegeven in PSV trainingspak en is jeugdinternational van USA. Speelt in de MLS. Zou gezien het samenwerkingsverband een logische stap zijn om zich in Europa verder te ontwikkelen.
-
- Vedette
- Hatseflats
- Vedette
Pepi zal het niet zijn, want heeft dinsdag pas de keuring.
Dan moet het iemand zijn a la Wally
-
- Vedette
Dus transfervrij, topper uit top 5 competitie voor een positie die al jaren niet goed bezet is? Dan Skriniar of Shkiri. Niet slecht..Hatseflats wrote: ↑01 Jul 2023, 08:19 Pepi zal het niet zijn, want heeft dinsdag pas de keuring.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik gok/vermoed/hoop dat er deze week twee inkomende transfers zijn (Pepi en nog 1) en de week erop nog 1. Dus met 3 nieuwe aankopen het trainingskamp in.
Gebasseerd op de verhalen van Elfrink dat PSV wil schakelen voor het trainingskamp en Bosz die snel zijn selectie zo compleet mogelijk wil.
Het meest logisch is dat het naast Pepi een middenvelder en linksvoor is. Ivm onderbezetting en hoeveelheid geruchten op die posities.
Verder pure gok natuurlijk maar goed. Speculeren en gokken is het enige wat je kunt doen als je geen insider bent of kent.
Gebasseerd op de verhalen van Elfrink dat PSV wil schakelen voor het trainingskamp en Bosz die snel zijn selectie zo compleet mogelijk wil.
Het meest logisch is dat het naast Pepi een middenvelder en linksvoor is. Ivm onderbezetting en hoeveelheid geruchten op die posities.
Verder pure gok natuurlijk maar goed. Speculeren en gokken is het enige wat je kunt doen als je geen insider bent of kent.
One can only hope
-
Om Sevilla direct uit de problemen te halen, doe mij vandaag dan maar Nianzou, Montiel en Lamela onze kant op, sturen wij Ramalho, Mwene en Til hun kant op en betalen we een knaak en een busseltje konthaar bij
Sangaré, le Roi du PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee. Daar is altijd qua contracten omheen te werken als men dat zou willen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ShovingNE2
- Site Admin
Iemand hier op het forum die Pools spreekt of iemand kent die Pools spreekt en zo vriendelijk is dat stukje af te luisteren en te vertalen? Dit lijkt mij echt betrouwbare info ja.hondjevandebakker wrote: ↑30 Jun 2023, 23:40Ik spreek geen Pools maar dat werd schijnbaar gezegd door PSV-scout Kamil Radka op 43.52 in onderstaande podcast. Lijkt me dus betrouwbaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen