Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 30 Jun 2023, 17:33
Bossche bol wrote: 30 Jun 2023, 17:30 Dmitrović 2e keeper? ;)
Gudelj is ook ideaal:

https://nos.nl/artikel/2143790-bosz-kan ... en-pistool

Ging goed met Bosz. :L
Was dat alweer helemaal vergeten. Maar wat een schandalige actie van Gudelj destijds. Bosz bleef heel netjes, zo te lezen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 30 Jun 2023, 17:36
EDG wrote: 30 Jun 2023, 17:32 Net toen ik wilde melden dat er nog best wat directie-BMW’s bij t stadion staan om 17:30u op vrijdagmiddag, liep Earnie al bellend richting z’n auto. Hij leeft dus nog wel in elk geval…
Dan zal 'ie niet aan de telefoon gehangen hebben met kamp Hezze, want ik begrijp dat hij alsnog op weg is naar België :mrgreen:

Overigens hebben voor Ambríz ook concurrentie van Sevilla. Dat kan ik niet rijmen met bovenstaande.
Wat een soap is dat geworden zeg. Gaat 'ie alsnog naar Anderlecht. Earnie legt de later hoger: Alan Varela. :mrgreen:

Ah ja, ja Sevilla werd eerder ook al genoemd voor Ambriz, niet?
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bossche bol wrote: 30 Jun 2023, 17:30 Dmitrović 2e keeper? ;)
Volgens mij zou die dat zo doen. Vaessen had minder mooie woorden voor PSV over in ieder geval.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het water moet Sevilla echt aan de lippen staan als ze zoiets publiekelijk bekend maken, want hun concurrentiepositie verzwakt hierdoor aanzienlijk. Benieuwd hoeveel spelers er uiteindelijk gaan vertrekken, ondanks dat ze hoge salarissen opstrijken zullen er weinig spelers te vinden zijn die binnen een paar maanden van EL-winst naar vechten tegen degradatie willen gaan, want ondanks de mooie woorden van Sevilla dat ze op zoek willen gaan naar goedkope opties die ervoor zorgen dat ze nog steeds om de prijzen mee gaan doen zal degradatievoetbal de komende jaren de situatie zijn, als het financieel echt zo beroerd is.
Maar on-topic, misschien dat er bij Sevilla inderdaad iets rondloopt die nu wél haalbaar is en een versterking voor PSV zal zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rekik ruilen tegen Ramalho.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wens iedereen een heel fijn weekend.

Om daarom.
Last edited by Ardbeg on 30 Jun 2023, 19:52, edited 1 time in total.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 30 Jun 2023, 17:34 Karim Rekiki. En ze kunnen weer een poging doen bij Januzaj :tear:
Volgens mij was het vooral Januzaj die naar PSV wou, PSV pakte niet door.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 30 Jun 2023, 23:35
Volgens de Poolse scout van PSV, Kamil Radka, wordt Karol Borys, de voetballer van Śląsk Wrocław, voetballer van PSV - voor zover ik heb kunnen vaststellen zal het bedrag van de transfer ruim boven de 2 miljoen euro uitkomen - de onderhandelingen verliepen moeizaam
Ik spreek geen Pools maar dat werd schijnbaar gezegd door PSV-scout Kamil Radka op 43.52 in onderstaande podcast. Lijkt me dus betrouwbaar.



Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je zou zeggen als we zulke bedragen gaan neerleggen voor jongens van 16, dat er ook voldoende budget moet zijn voor directe versterkingen voor het eerste. Dan mag budget deze window geen issue worden. Ik put er vertrouwen uit, ongeacht wat deze jongen kan.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zal uit dat talentenpotje komen? 16 jaar en al meerdere keren in het eerste gespeeld, klinkt erg veelbelovend. Goed dat PSV zich richt op dit soort jonge talenten.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Borys is wel echt een heel groot talent idd. Benieuwd of Andrei Borza ook gaat komen. Daar is PSV sterk aangelinkt. En eenzelfde geldt eigenlijk voor Owen Wolff van ons samenwerkingsverband met de Seattle Sounders. Ook hij werd stevig aan ons gelinkt afgelopen winter.
Standbeeld wrote: 30 Jun 2023, 17:31 Bedankt. En wat heeft dat met PSV te maken? Heb je info dat er een speler van Sevilla op de radar van PSV staat? @Heruone
Niet per se. Maar er lopen denk ik wel twee interessante namen rond die bij de scouting bekend zijn en die PSV ongetwijfeld op z'n lijstje zal hebben staan: Gonzalo Montiel. Ykhim kan daar wel het e.e.a. over vertellen. Is PSV in het verleden toen hij nog in Argentinië speelde al vaker aangelinkt. En Tanguy Nianzou, iemand die bekend staat als een vrij groot talent voor de CV positie.

Rijmt iig ook wel met de eerdere geruchten hier over Javi Puado van Espanyol die een releaseclausule zou hebben. Geen idee wat daarvan waar is. Volgens mij kwam LaFoquita daar iig mee aanzetten.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Montiel schijnt weleens een beslissende penalty gescoord te hebben. Meer dan een zelfs, als ik de geruchten mag geloven.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 01 Jul 2023, 00:02 En eenzelfde geldt eigenlijk voor Owen Wolff van ons samenwerkingsverband met de Seattle Sounders. Ook hij werd stevig aan ons gelinkt afgelopen winter.
Is toch Austin FC niet Seattle Sounders?
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nondeju, 1 juli zou het losbarsten. Al twee en een half uur niks 😖
Full speed or nothing
Schnitzel2023
Basisspeler
Posts: 447
Joined: 06 Jun 2023, 14:59
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 01 Jul 2023, 00:45
Heruone wrote: 01 Jul 2023, 00:02 En eenzelfde geldt eigenlijk voor Owen Wolff van ons samenwerkingsverband met de Seattle Sounders. Ook hij werd stevig aan ons gelinkt afgelopen winter.
Is toch Austin FC niet Seattle Sounders?
Is inderdaad Austin. Ben ook benieuwd of ze Owen Wolff een kans gaan geven in Nederland. Heeft ooit interview gegeven in PSV trainingspak en is jeugdinternational van USA. Speelt in de MLS. Zou gezien het samenwerkingsverband een logische stap zijn om zich in Europa verder te ontwikkelen.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou gas erop Earnie! Laat vandaag maar eens van je horen 💪🏻
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pepi zal het niet zijn, want heeft dinsdag pas de keuring.
Dan moet het iemand zijn a la Wally
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 01 Jul 2023, 08:19 Pepi zal het niet zijn, want heeft dinsdag pas de keuring.
Dan moet het iemand zijn a la Wally
Dus transfervrij, topper uit top 5 competitie voor een positie die al jaren niet goed bezet is? Dan Skriniar of Shkiri. Niet slecht..
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik gok/vermoed/hoop dat er deze week twee inkomende transfers zijn (Pepi en nog 1) en de week erop nog 1. Dus met 3 nieuwe aankopen het trainingskamp in.
Gebasseerd op de verhalen van Elfrink dat PSV wil schakelen voor het trainingskamp en Bosz die snel zijn selectie zo compleet mogelijk wil.
Het meest logisch is dat het naast Pepi een middenvelder en linksvoor is. Ivm onderbezetting en hoeveelheid geruchten op die posities.

Verder pure gok natuurlijk maar goed. Speculeren en gokken is het enige wat je kunt doen als je geen insider bent of kent.
One can only hope
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Om Sevilla direct uit de problemen te halen, doe mij vandaag dan maar Nianzou, Montiel en Lamela onze kant op, sturen wij Ramalho, Mwene en Til hun kant op en betalen we een knaak en een busseltje konthaar bij
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is er een boekhoudkundige reden om inkomende transfers pas in juli bekend te maken of actualiseren?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee. Daar is altijd qua contracten omheen te werken als men dat zou willen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 30 Jun 2023, 23:40
Madueke wrote: 30 Jun 2023, 23:35

Ik spreek geen Pools maar dat werd schijnbaar gezegd door PSV-scout Kamil Radka op 43.52 in onderstaande podcast. Lijkt me dus betrouwbaar.



Iemand hier op het forum die Pools spreekt of iemand kent die Pools spreekt en zo vriendelijk is dat stukje af te luisteren en te vertalen? Dit lijkt mij echt betrouwbare info ja.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens een Poolse scout gaat Borys voor 2mln naar PSV
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Post Reply