PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19

Daarnaast heeft Perry sport normaal niet zo veel voetbalshirtjes dat je selectief kan zijn waar je wat hangt
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man

De namen enzo komen iig wel overeen met medewerkers en bijv Arne van Breugel, hoofd merch bij PSV.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Klopt gewoon inderdaad. Blijft toch een beetje ogen alsof er ff iemand uitgebreid over een normaal rood-wit gestreept shirt heeft lopen menstrueren en dat er bij het wassen niet lekker uit is gegaan. Zonde.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Natuurlijk klopt dat. Die shirtjes komen altijd uit voor de officiële presentatie van PSV. In dit geval alleen wat eerder, blijkbaar omdat het zo'n lelijk gedrocht is ;)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Nou ja. De mouwen hebben witte randen dus het is niet helemaal een totale complete fuck up. Maar wel een hele grote fuck up. Dat wordt het uit shirt. Godverdomme ik had echt weer eens het thuis shirt willen halen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
SRF
Jeugdinternational
Posts: 125
Joined: 04 Nov 2020, 13:57
Clubvoorkeur: PSV

De Realist wrote: 27 Jun 2023, 23:19 Nou ja. De mouwen hebben witte randen dus het is niet helemaal een totale complete fuck up. Maar wel een hele grote fuck up. Dat wordt het uit shirt. Godverdomme ik had echt weer eens het thuis shirt willen halen.
Die van afgelopen seizoen is nog in de sale op de website van Puma. En als je maat XXXL hebt kan je ‘m ook nog in de fanstore van PSV kopen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 22:44 Ik wacht gewoon de presentatie af voor een echt oordeel ;)
Hoop is uitgestelde teleurstelling hè? 😉 Ben bang dat deze inspiratieloze boulevardvodjes het echt gaan worden. Wat bizar is voor een club die zo graag prat gaat op zijn creativiteit en innovatie en dat van zijn stad en sponsor…
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33

Gruwelijk benieuwd naar het complete tenue, nog immer.

Is in het communique naar de sportshops vergeten op te nemen dat het shirt pas een dag na de officiële presentatie in de schappen mocht komen te hangen, bij het (uiteraard & standaard) vooraf bevoorraden? Zou heel Pino zijn, maar niet onmogelijk.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr

Balinho wrote: 28 Jun 2023, 07:31 Gruwelijk benieuwd naar het complete tenue, nog immer.

Is in het communique naar de sportshops vergeten op te nemen dat het shirt pas een dag na de officiële presentatie in de schappen mocht komen te hangen, bij het (uiteraard & standaard) vooraf bevoorraden? Zou heel Pino zijn, maar niet onmogelijk.
Image
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

O Goleiro Grande wrote: 28 Jun 2023, 07:18
Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 22:44 Ik wacht gewoon de presentatie af voor een echt oordeel ;)
Hoop is uitgestelde teleurstelling hè? 😉 Ben bang dat deze inspiratieloze boulevardvodjes het echt gaan worden. Wat bizar is voor een club die zo graag prat gaat op zijn creativiteit en innovatie en dat van zijn stad en sponsor…
Onze stad ;) Hoop is geen uitgestelde teleurstelling. Nou ja, tenzij je uitermate pessimistisch ingesteld bent en denkt dat je tegen beter weten in hoopt :L
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 09:07
O Goleiro Grande wrote: 28 Jun 2023, 07:18

Hoop is uitgestelde teleurstelling hè? 😉 Ben bang dat deze inspiratieloze boulevardvodjes het echt gaan worden. Wat bizar is voor een club die zo graag prat gaat op zijn creativiteit en innovatie en dat van zijn stad en sponsor…
Onze stad ;) Hoop is geen uitgestelde teleurstelling. Nou ja, tenzij je uitermate pessimistisch ingesteld bent en denkt dat je tegen beter weten in hoopt :L
Benieuwd wat De Realist daarvan vindt ;)
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

O Goleiro Grande wrote: 28 Jun 2023, 14:20
Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 09:07

Onze stad ;) Hoop is geen uitgestelde teleurstelling. Nou ja, tenzij je uitermate pessimistisch ingesteld bent en denkt dat je tegen beter weten in hoopt :L
Benieuwd wat @De Realist daarvan vindt ;)
Niet heel realistisch ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Waarom doen ze niet gewoon die presentatie ruim voor de bevoorrading van de winkels? Moet het echt a la minute te kopen zijn zodat meer mensen impulsaankopen doen?

Ik kan er gewoon nog steeds niet aan wennen. En ik ben voorstander om weer eens een thuis tenue met witte broek te doen maar dit shirt is echt in alles verschrikkelijk. Van de kleuren tot motief tot de kraag. Het enige voordeel is dat je niet met een cirkel op je rug speelt omdat het moet van de UEFA.
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55

Bevoorrading kan in de hedendaagse logistiek toch ook gewoon 1 dag na release? Gek gedoe.
Het is een verschrikkelijk shirt op het 1e gezicht. Dan volledig rood maar niet met dat gekke gestreep erin.

Trainingscollectie die nu online staat met de geel en blauw met nep logo's. Drama.

Die Adidas beginnen er meer op te lijken. Vooral dat uitshirt blauw, Ronaldo herinneringen.
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Het moet echt gek lopen wil ik het nieuwe shirt mooi gaan vinden. Ik snap die rode strepen echt niet. Had dan gewoon een effen rood shirt gemaakt, dat had nog gepast qua historie. Als ik dan de Adidas-opzetjes zie, kan ik alleen maar heel hard balen van de bagger waar Puma mee aan komt zetten. Neem dat tweede shirt, dat had zoveel beter geweest dan dat rood-donker rood gedrocht van Puma.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Straalt echt geen karakter uit. Dit past niet bij een grote traditionele club als PSV. Jammer. Voor mij persoonlijk een grote misser.
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09

Wat een nietszeggend shirt. Hier moet trouwens wel een wit broekje bij komen zou je denken.
Ich liebe gegenpressung
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

I like it
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV

Wat een armoedig shirtje mocht dit waar zijn🤮
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Standbeeld wrote: 01 Jul 2023, 11:22 Straalt echt geen karakter uit. Dit past niet bij een grote traditionele club als PSV. Jammer. Voor mij persoonlijk een grote misser.
Precies dit, heeft niks onderscheidends, niks herkenbaars, neh geen PSV waardig shirt dit. Als het logo er niet op zou staan kan die zo van een plaatselijke amateurclub zijn.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Lelijkste thuisshirt van deze eeuw.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Peer71 wrote: 01 Jul 2023, 11:42 Wat een armoedig shirtje mocht dit waar zijn🤮
Het IS waar.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Hoe vaker ik het zie, hoe lelijker het wordt
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV

Kunnen ze het niet snel veranderen, deze slaan we over dit jaar
Post Reply