Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zou wel typisch iets voor PSV zijn om tijdens de presentatie van Bosz een verrassing (als in: aankoop) te presenteren. Dus naast Pepi nog iemand.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rdj wrote: 01 Jul 2023, 11:04 Zou Fosu-Mensah een optie kunnen zijn? Wel een aantal knieproblemen achter de rug en daardoor weinig gespeeld afgelopen jaren. Wel nog altijd pas 25 en een verdediger die met ruimte in de rug kan spelen.
Dat is zeker een optie! Een lage transfersom, Nederlands en kan centraal en rechtsback spelen. Hoeft niet veel te kosten.
Koekoek!
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sparts wrote: 01 Jul 2023, 08:52 Is er een boekhoudkundige reden om inkomende transfers pas in juli bekend te maken of actualiseren?
dit is inderdaad boekhouding technisch omdat een voetbal seizoen van 1 juli tot 1 juli gezien word. PSV heeft vorig jaar gewoon positief afgesloten.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je naast Pepi nog 3 - 4 basisversterkingen wilt, zou dit inhouden dat Pepi als basisspeler wordt gezien, je 1 twijfelgeval hebt en 6 spelers voor de basis hebt.
Ik verwacht dat Teze, Sambo of Bakayoko het twijfelgeval is.
In dat geval zijn we voor de basis nog zeker in de markt voor een Linksbuiten en een Centrale Verdedigende Middenvelder en wellicht voor een Rechtsback, Rechter Centrale Verdediger, Rechtsbuiten.
De rest zou dan top talent, of backup moeten worden.

De geruchten in de media lijken m.i. bovenstaand te staven.
Benitez *(Sambo) - *(Teze) - Boscagli - van Aanholt RVM - Veerman *(Bakayoko) - Xavi - LA Pepi
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Captain(C) wrote: 01 Jul 2023, 11:55
Rdj wrote: 01 Jul 2023, 11:04 Zou Fosu-Mensah een optie kunnen zijn? Wel een aantal knieproblemen achter de rug en daardoor weinig gespeeld afgelopen jaren. Wel nog altijd pas 25 en een verdediger die met ruimte in de rug kan spelen.
Dat is zeker een optie! Een lage transfersom, Nederlands en kan centraal en rechtsback spelen. Hoeft niet veel te kosten.
hij is transfervrij meen dat zijn contract is opgezet bij leverkusse
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voijke wrote: 01 Jul 2023, 11:59 Als je naast Pepi nog 3 - 4 basisversterkingen wilt, zou dit inhouden dat Pepi als basisspeler wordt gezien, je 1 twijfelgeval hebt en 6 spelers voor de basis hebt.
Ik verwacht dat Teze, Sambo of Bakayoko het twijfelgeval is.
In dat geval zijn we voor de basis nog zeker in de markt voor een Linksbuiten en een Centrale Verdedigende Middenvelder en wellicht voor een Rechtsback, Rechter Centrale Verdediger, Rechtsbuiten.
De rest zou dan top talent, of backup moeten worden.

De geruchten in de media lijken m.i. bovenstaand te staven.
Benitez *(Sambo) - *(Teze) - Boscagli - van Aanholt RVM - Veerman *(Bakayoko) - Xavi - LA Pepi
ik verwacht dat PSV de aankomende weken eerst een links buiten aanstelt. daarna zal er een vervanger voor gutie gaan komen. en dan is het wachten wat er nog meer zal vetrekken. ze kunnen nu roepen 3-4 basiswaardige spelers maar dat gebeurd niet als er achter in niks gaat vertrekken.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Borys indeed
Full speed or nothing
Rdj
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 08 Jan 2022, 23:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

vak kk 1988 wrote: 01 Jul 2023, 12:11
Captain(C) wrote: 01 Jul 2023, 11:55
Dat is zeker een optie! Een lage transfersom, Nederlands en kan centraal en rechtsback spelen. Hoeft niet veel te kosten.
hij is transfervrij meen dat zijn contract is opgezet bij leverkusse
Als dat het geval is dan kan dit zomaar een abc'tje zijn. Ik dacht dat Bosz hem toen ook naar Leverkusen gehaald heeft.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

vak kk 1988 wrote: 01 Jul 2023, 11:59
Sparts wrote: 01 Jul 2023, 08:52 Is er een boekhoudkundige reden om inkomende transfers pas in juli bekend te maken of actualiseren?
dit is inderdaad boekhouding technisch omdat een voetbal seizoen van 1 juli tot 1 juli gezien word. PSV heeft vorig jaar gewoon positief afgesloten.
Als ze een versterking hadden willen presenteren voor 1 juli hadden ze dat gewoon gedaan hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 01 Jul 2023, 10:54
ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2023, 09:12

Iemand hier op het forum die Pools spreekt of iemand kent die Pools spreekt en zo vriendelijk is dat stukje af te luisteren en te vertalen? Dit lijkt mij echt betrouwbare info ja.
Ja, ik.

Ik zal het later vandaag even luisteren en de vertaling hier te koop zetten.
Kamil Radka, scout van PSV, heeft het contract gelegd met Karol Borys en zijn vader, al drie weken voor het WK waar hij zo goed was.

Zijn vader heeft ook een 'aanbieding' gekregen om mee te verhuizen naar Eindhoven, daar is nog geen duidelijkheid over.

Radka zelf is door PSV gevraagd om voor Borys naar Eindhoven te verhuizen - hij woont nu 60km van Eindhoven.

Borys zal in o18 spelen, in ieder geval in de Youth League, en regelmatig in Jong PSV.

Milan is minder interessant, want te weinig doorstroming van jeugdspelers.

Radka geeft verder nog aan dat er nu minder jeugdscouting in België plastsvindt, omdat daar nu een minder goede generatie (O17,16,15) is.
In Kroatië des te meer, daar wordt nu veel gescout.

Aan het einde nog een tweede 'HereWeGo': Over een maand komt wellicht ook de Poolse keeper Błażej Tetera naar PSV.

Verder ging het nog over een mooie vrouw, maar moest er van Radka zachtjes worden gesproken omdat zijn vrouw meekijkt :mrgreen:
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Duur gastje, althans voor een 16-jarige, die Karol Borys, meer dan € 2mj. Ben zeer benieuwd gezien de berichten. Hopelijk niet een nieuwe Laursen, dat was toch € 1,2 mj down the drain. Samen met Land toch een relatief nieuwe categorie aangeboord, partnerfonds zou zo maar een prima zet kunnen zijn.
Rdj
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 08 Jan 2022, 23:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een andere interessante optie blijf ik Jairo Riedewald vinden. Ik weet dat ik voorzichtig moet zijn met oud 020 spelers maar vind dit altijd een goede voetballer, linksbenig en prima verdediger.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 01 Jul 2023, 11:05
Eindhovenvoetbal wrote: 01 Jul 2023, 11:00

Maar even hardop dromen dan:

------------------------Benitez-------------------------
--Sambo---Beraldo---Boscagli---Mauro--
-------------Varela----------Veerman-------------
------------------------Simons-------------------------
----Bakayoko-------Pepi--------Danjuma-----

Geen idee of al die mensen ook daadwerkelijk in beeld zijn hoor. Ben zelf wel fan van Danjuma, echt een scorende buitenspeler. Kan eventueel gehuurd worden wellicht, mocht het financieel allemaal lastig zijn. Beraldo en Varela gaan bekijken op basis van de berichten hier, lijken fantastische spelers. Voor zover dat te beoordelen is via YouTube natuurlijk. Maar jonge, nieuwe potentiële sterren is altijd fijn.

Zou ook een elftal zijn met enorme potentiële transferwaarde richting de toekomst. Ergens hoop je dat er ook nog een groot talent voor lcv gehaald kan worden om te strijden met Boscagli, maar dat is qua aantallen wellicht niet haalbaar.

Van Aanholt voor mauro mag ik hopen
Nope, ik ben fan van Mauro. Zou bij mij altijd spelen als hij eens een keer fit wordt. Van Aanholt goede back, maar Mauro fit en in vorm beter. Vind ik dan he.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 01 Jul 2023, 12:26Aan het einde nog een tweede 'HereWeGo': Over een maand komt wellicht ook de Poolse keeper Błażej Tetera naar PSV.
Kwam dit hieronder tegen toen ik wat onderzoek deed naar de scout.
Błażej Tetera, a 15-year-old former goalkeeper of Vitesse Arnhem, who now works with one of the best goalkeeping coaches in Germany, Gregor Pogorzelczyk from Schalke 04. He will soon be tested by one of the best clubs in the Netherlands. Fast, agile, and the ball sticks to his hands. When I saw him for the first time, I said that he could become one of the greatest goalkeeper talents in Polish football. Football agents are already interested in him, as well as other clubs, but there will be time for such things. Player type: Manuel Neuer.
Dit stukje stond in een artikel waar hij de grootste talenten uit Polen opnoemt. Waarom die jongen is weggestuurd(?) bij Vitesse weet ik niet. Hij benoemt ook Poolse spelers van ADO en wat jongens die in Nederland bij de amateurs spelen. Dus weet niet hoe serieus ik het moet nemen.

Edit: keeper was weggestuurd bij Vitesse omdat ze hem te klein vonden.
Last edited by Standbeeld on 01 Jul 2023, 12:51, edited 1 time in total.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rdj wrote: 01 Jul 2023, 12:36 Een andere interessante optie blijf ik Jairo Riedewald vinden. Ik weet dat ik voorzichtig moet zijn met oud 020 spelers maar vind dit altijd een goede voetballer, linksbenig en prima verdediger.
Ben benieuwd waarom je hem zo goed vindt. Kwam in het 1e elftal onder De Boer, verdween snel weer onder, jawel, Bosz, en is daarna in 6 jaar Crystal Palace letterlijk een halfjaar basisspeler geweest. Helemaal niks wijst erop dat dit veel meer is dan een gehypt Ajax talent dat tekort komt voor de Nederlandse top.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb toch nog een beetje moeite met mensen die zeggen dat ze dromen en dan Luuk niet in de spits zetten. Toch na de winterstop 13 goals gemaakt en over heel het jaar best wel belangrijke en goede goals.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pepi brengt toch iets anders dan Luuk. Meer bewegelijkheid vooral. Het is maar net welk smaak je wil in de aanval. Tuurlijk heeft Luuk tig keer meer bewezen, ook logisch als bijna 33-jarige. Maar ik kan me best voorstellen dat iemand liever Pepi neerzet omdat ze liever zo'n type spits willen. Ik verwacht zelf dat Luuk als 1e spits begint maar Pepi niet heel lang nodig zal hebben om hem te verdringen uit de basis.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 01 Jul 2023, 12:44
SKERLA wrote: 01 Jul 2023, 12:26Aan het einde nog een tweede 'HereWeGo': Over een maand komt wellicht ook de Poolse keeper Błażej Tetera naar PSV.
Kwam dit hieronder tegen toen ik wat onderzoek deed naar de scout.
Błażej Tetera, a 15-year-old former goalkeeper of Vitesse Arnhem, who now works with one of the best goalkeeping coaches in Germany, Gregor Pogorzelczyk from Schalke 04. He will soon be tested by one of the best clubs in the Netherlands. Fast, agile, and the ball sticks to his hands. When I saw him for the first time, I said that he could become one of the greatest goalkeeper talents in Polish football. Football agents are already interested in him, as well as other clubs, but there will be time for such things. Player type: Manuel Neuer.
Dit stukje stond in een artikel waar hij de grootste talenten uit Polen opnoemt. Waarom die jongen is weggestuurd(?) bij Vitesse weet ik niet. Hij benoemt ook Poolse spelers van ADO en wat jongens die in Nederland bij de amateurs spelen. Dus weet niet hoe serieus ik het moet nemen.

Edit: keeper was weggestuurd bij Vitesse omdat ze hem te klein vonden.
Klopt, dat laatste zegt Kamil Radka ook. Hij heeft daar nu aan 'gewerkt', met bovenstaande Gregor Pogorzelczyk.

Begin augustus komt hij naar Eindhoven op proef.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 01 Jul 2023, 12:59
Standbeeld wrote: 01 Jul 2023, 12:44
Kwam dit hieronder tegen toen ik wat onderzoek deed naar de scout.

Dit stukje stond in een artikel waar hij de grootste talenten uit Polen opnoemt. Waarom die jongen is weggestuurd(?) bij Vitesse weet ik niet. Hij benoemt ook Poolse spelers van ADO en wat jongens die in Nederland bij de amateurs spelen. Dus weet niet hoe serieus ik het moet nemen.

Edit: keeper was weggestuurd bij Vitesse omdat ze hem te klein vonden.
Klopt, dat laatste zegt Kamil Radka ook. Hij heeft daar nu aan 'gewerkt', met bovenstaande Gregor Pogorzelczyk.

Begin augustus komt hij naar Eindhoven op proef.
Oke, ben benieuwd. Las dat de keeper nu bij een amateurclub uit Kerkdriel keept. Hij traint daarnaast 1x per week met een keeperstrainer van Schalke (de genoemde Gregor).
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 01 Jul 2023, 12:56 Pepi brengt toch iets anders dan Luuk. Meer bewegelijkheid vooral. Het is maar net welk smaak je wil in de aanval. Tuurlijk heeft Luuk tig keer meer bewezen, ook logisch als bijna 33-jarige. Maar ik kan me best voorstellen dat iemand liever Pepi neerzet omdat ze liever zo'n type spits willen. Ik verwacht zelf dat Luuk als 1e spits begint maar Pepi niet heel lang nodig zal hebben om hem te verdringen uit de basis.
Ik denk dat Bosz ook een veelzijdigere spits wil. Verwacht dat Pepi gewoon de eerste spits wordt.
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 01 Jul 2023, 12:26
SKERLA wrote: 01 Jul 2023, 10:54

Ja, ik.

Ik zal het later vandaag even luisteren en de vertaling hier te koop zetten.
Kamil Radka, scout van PSV, heeft het contract gelegd met Karol Borys en zijn vader, al drie weken voor het WK waar hij zo goed was.

Zijn vader heeft ook een 'aanbieding' gekregen om mee te verhuizen naar Eindhoven, daar is nog geen duidelijkheid over.

Radka zelf is door PSV gevraagd om voor Borys naar Eindhoven te verhuizen - hij woont nu 60km van Eindhoven.

Borys zal in o18 spelen, in ieder geval in de Youth League, en regelmatig in Jong PSV.

Milan is minder interessant, want te weinig doorstroming van jeugdspelers.

Radka geeft verder nog aan dat er nu minder jeugdscouting in België plastsvindt, omdat daar nu een minder goede generatie (O17,16,15) is.
In Kroatië des te meer, daar wordt nu veel gescout.

Aan het einde nog een tweede 'HereWeGo': Over een maand komt wellicht ook de Poolse keeper Błażej Tetera naar PSV.

Verder ging het nog over een mooie vrouw, maar moest er van Radka zachtjes worden gesproken omdat zijn vrouw meekijkt :mrgreen:
Mooi dat we dankzij het kampioenschap van de jongens van Lucius nu ook Youth League spelen.
Zo'n talent heeft waarschijnlijk de clubs voor het uitkiezen, dan is het toch lekker als je naast Jong PSV ook Youth League kan bieden. Kan toch net het verschil maken
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dr. Gonzo wrote: 01 Jul 2023, 14:11
SKERLA wrote: 01 Jul 2023, 12:26

Kamil Radka, scout van PSV, heeft het contract gelegd met Karol Borys en zijn vader, al drie weken voor het WK waar hij zo goed was.

Zijn vader heeft ook een 'aanbieding' gekregen om mee te verhuizen naar Eindhoven, daar is nog geen duidelijkheid over.

Radka zelf is door PSV gevraagd om voor Borys naar Eindhoven te verhuizen - hij woont nu 60km van Eindhoven.

Borys zal in o18 spelen, in ieder geval in de Youth League, en regelmatig in Jong PSV.

Milan is minder interessant, want te weinig doorstroming van jeugdspelers.

Radka geeft verder nog aan dat er nu minder jeugdscouting in België plastsvindt, omdat daar nu een minder goede generatie (O17,16,15) is.
In Kroatië des te meer, daar wordt nu veel gescout.

Aan het einde nog een tweede 'HereWeGo': Over een maand komt wellicht ook de Poolse keeper Błażej Tetera naar PSV.

Verder ging het nog over een mooie vrouw, maar moest er van Radka zachtjes worden gesproken omdat zijn vrouw meekijkt :mrgreen:
Mooi dat we dankzij het kampioenschap van de jongens van Lucius nu ook Youth League spelen.
Zo'n talent heeft waarschijnlijk de clubs voor het uitkiezen, dan is het toch lekker als je naast Jong PSV ook Youth League kan bieden. Kan toch net het verschil maken
Ongetwijfeld, maar hij wilde al naar PSV voordat duidelijk was dat we YL gingen spelen. Jong PSV was vooral interessant voor hem.
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 01 Jul 2023, 14:18
Dr. Gonzo wrote: 01 Jul 2023, 14:11
Mooi dat we dankzij het kampioenschap van de jongens van Lucius nu ook Youth League spelen.
Zo'n talent heeft waarschijnlijk de clubs voor het uitkiezen, dan is het toch lekker als je naast Jong PSV ook Youth League kan bieden. Kan toch net het verschil maken
Ongetwijfeld, maar hij wilde al naar PSV voordat duidelijk was dat we YL gingen spelen. Jong PSV was vooral interessant voor hem.
Is bij ook diegene die Michal Zuk een aantal jaar geleden bijna naar PSV gebracht heeft? Dat gerucht ging toen vrij sterk op de Herdgang en het verhaal is bijna identiek aan het verhaal nu.
Post Reply