Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomV23 wrote: 01 Jul 2023, 23:29
Smell Rock wrote: 01 Jul 2023, 23:26

Zie hierboven 12:19 uur 😉
Ja, dat bericht heb ik gedeeld :)

Ik vond het feit dat de bron van gisteren dus geen scout bij PSV, maar een gezochte crimineel is wel interessant om te delen. Verklaart ook dat het bedrag van €2 miljoen dat door hem genoemd werd door Rik is ontkracht.
Die 2 miljoen leek mij sowieso heel sterk, die jongen heeft maar een 1 jarig contract en speelt bij een Poolse laagvlieger. Hun record transfer is 3m, lijkt me stug dat ze bijna hetzelfde krijgen voor een jeugdspeler.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 30 Jun 2023, 23:40
Ken die jongen verder niet, maar hier kan ik wel van genieten hoor. Poh. 16 jaar pas ook.
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 02 Jul 2023, 00:03
hondjevandebakker wrote: 30 Jun 2023, 23:40
Ken die jongen verder niet, maar hier kan ik wel van genieten hoor. Poh. 16 jaar pas ook.
Die tweebenigheid is vooral interessant, dat zie je niet zovaak. Voor een dribbelaar als hem voegt dat enorm veel dreiging en onvoorspelbaarheid toe aan zijn acties.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 02 Jul 2023, 00:03
hondjevandebakker wrote: 30 Jun 2023, 23:40
Ken die jongen verder niet, maar hier kan ik wel van genieten hoor. Poh. 16 jaar pas ook.
Lekker talentje als je die erbij kan krijgen, die zal zich snel in Jong spelen denk ik
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomV23 wrote: 01 Jul 2023, 23:21 De man die gisteren kwam met het nieuws dat Borys naar PSV rond is blijkt een fraudeur te zijn: Kamil Ratka is helemaal geen scout bij PSV en wordt momenteel gezocht door de Poolse politie.


“Hello everyone - unfortunately it looks like both me and @przeglad have fallen victim to a hoax. Thanks to the information collected from @CezaryKucharski it seems that Kamil Ratka is a fraud wanted by the Polish police. Most likely, he does not work at PSV and all information from him is sucked out of his finger - sometimes, unfortunately, as journalists, we are exposed to this type of fraud - Kamil Ratka previously tried to cheat Krystian Bielik on the transfer to Ajax - I owe an apology for inaccurate research - although the guest seemed to be credible - he presented e-mails and earlier this article was created: https://przegladsportowy.onet.pl/pilka- ... ol/fxzvsmb
Once again, I apologize to everyone and it's a lesson that you should check your sources more carefully - before publishing”
Dat is wel heel bijzonder. In z'n PSV-kleding met KR erop...

Toch wel opvallend hoeveel details hij kon opnoemen, doet vermoeden dat het hele verhaal nog niet boven tafel is.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vond het al een tikkeltje vreemd verhaal dat hij geen ervaring/credentials had en dat Rini hem zomaar aanneemt als scout. Daarnaast noemt hij in het artikel Poolse talenten die bij amateurs spelen. Daarbij stelde ik gisteren al hoe serieus we hem moeten nemen. Lijkt dus een fantast te zijn? Heeft ie een rondleiding gedaan in het stadion om wat foto's in PSV trainingspak te schieten? Vreemd dit.
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan gewoon een consultant zijn zoals PSV die wel in meer landen heeft rondlopen, die niet officieel onder contract staan.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Miljoenendans bij Belgische tweedeklasser: record gevestigd dat meteen gebroken zal worden
Artikel van Redactie • Gisteren om 10:30

Lommel SK is een tweedeklassser waar de miljoenen rondgaan. De club is eigendom van de City Group en er passeren zo heel wat talentvolle voetballers. Voor één van hen heeft Lommel nu serieus geïncasseerd.

© photonews
De Limburgers verkopen immers Manfred Ugalde aan FC Twente. De 21-jarige Costa Ricaanse aanvaller werd vorig seizoen al uitgeleend aan de Nederlanders en deed het daar heel goed. Twente betaalt volgens de Nederlandse media nu vier miljoen euro voor hem.

Dat is meteen de duurste uitgaande transfer in de Challenger Pro League. Maar straks wordt dat al meteen gebroken, want de City Football Group is ook van plan om Vinicius Souza te verkopen. De 24-jarige Braziliaanse middenvelder werd uitgeleend aan Espanyol. Zijn marktwaarde wordt geschat op 6 miljoen.

Ook de Bulgaarse international Filip Krastev (21) en de Braziliaanse aanvaller Arthur Sales (20) zullen waarschijnlijk verkocht worden.


Die 6 miljoen zal misschien niet de uiteindelijke prijs zijn, maar vond het toch een interessant bericht.
In dit topic vanwege de interesse vorig jaar.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 02 Jul 2023, 07:30 Vond het al een tikkeltje vreemd verhaal dat hij geen ervaring/credentials had en dat Rini hem zomaar aanneemt als scout. Daarnaast noemt hij in het artikel Poolse talenten die bij amateurs spelen. Daarbij stelde ik gisteren al hoe serieus we hem moeten nemen. Lijkt dus een fantast te zijn? Heeft ie een rondleiding gedaan in het stadion om wat foto's in PSV trainingspak te schieten? Vreemd dit.
Een trainingspak met KR erop...
Hij noemde Rini de Groot ook, wie weet is hij toch (ooit) aangenomen.

Edit: Op basis van het politiebericht lijkt het om niet betaalde alimentatie, of iets in die richting, te gaan. "Niet nakomen van verplichtingen naar verwanten" (vrij vertaald).
Last edited by SKERLA on 02 Jul 2023, 09:20, edited 2 times in total.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voijke wrote: 02 Jul 2023, 07:57 Miljoenendans bij Belgische tweedeklasser: record gevestigd dat meteen gebroken zal worden
Artikel van Redactie • Gisteren om 10:30

Lommel SK is een tweedeklassser waar de miljoenen rondgaan. De club is eigendom van de City Group en er passeren zo heel wat talentvolle voetballers. Voor één van hen heeft Lommel nu serieus geïncasseerd.

© photonews
De Limburgers verkopen immers Manfred Ugalde aan FC Twente. De 21-jarige Costa Ricaanse aanvaller werd vorig seizoen al uitgeleend aan de Nederlanders en deed het daar heel goed. Twente betaalt volgens de Nederlandse media nu vier miljoen euro voor hem.

Dat is meteen de duurste uitgaande transfer in de Challenger Pro League. Maar straks wordt dat al meteen gebroken, want de City Football Group is ook van plan om Vinicius Souza te verkopen. De 24-jarige Braziliaanse middenvelder werd uitgeleend aan Espanyol. Zijn marktwaarde wordt geschat op 6 miljoen.

Ook de Bulgaarse international Filip Krastev (21) en de Braziliaanse aanvaller Arthur Sales (20) zullen waarschijnlijk verkocht worden.


Die 6 miljoen zal misschien niet de uiteindelijke prijs zijn, maar vond het toch een interessant bericht.
In dit topic vanwege de interesse vorig jaar.
Op basis van de beelden en verhalen: meteen die Souza halen!
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 02 Jul 2023, 08:22
Voijke wrote: 02 Jul 2023, 07:57 Miljoenendans bij Belgische tweedeklasser: record gevestigd dat meteen gebroken zal worden
Artikel van Redactie • Gisteren om 10:30

Lommel SK is een tweedeklassser waar de miljoenen rondgaan. De club is eigendom van de City Group en er passeren zo heel wat talentvolle voetballers. Voor één van hen heeft Lommel nu serieus geïncasseerd.

© photonews
De Limburgers verkopen immers Manfred Ugalde aan FC Twente. De 21-jarige Costa Ricaanse aanvaller werd vorig seizoen al uitgeleend aan de Nederlanders en deed het daar heel goed. Twente betaalt volgens de Nederlandse media nu vier miljoen euro voor hem.

Dat is meteen de duurste uitgaande transfer in de Challenger Pro League. Maar straks wordt dat al meteen gebroken, want de City Football Group is ook van plan om Vinicius Souza te verkopen. De 24-jarige Braziliaanse middenvelder werd uitgeleend aan Espanyol. Zijn marktwaarde wordt geschat op 6 miljoen.

Ook de Bulgaarse international Filip Krastev (21) en de Braziliaanse aanvaller Arthur Sales (20) zullen waarschijnlijk verkocht worden.


Die 6 miljoen zal misschien niet de uiteindelijke prijs zijn, maar vond het toch een interessant bericht.
In dit topic vanwege de interesse vorig jaar.
Op basis van de beelden en verhalen: meteen die Souza halen!
No brainer!
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als het echt rond de 6 miljoen is, kun je opbrengst van Guti gebruiken om hem te halen. Dan ga je er zeker op vooruit!
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vinicius Souza, yes please!
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar komt die Borys nou wel of niet?
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij Ugalde heeft de City Group naast een forse transfersom ook een behoorlijk doorverkooppercentage bedongen. Benieuwd hoe dat bij Vinicius Souza zou zijn. Heeft nog 2 jaar contract en in Spanje in ieder geval geen onuitwisbare indruk achter gelaten.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 02 Jul 2023, 00:03
hondjevandebakker wrote: 30 Jun 2023, 23:40
Ken die jongen verder niet, maar hier kan ik wel van genieten hoor. Poh. 16 jaar pas ook.
Mooi die 'kromme' stijl, het doet me een beetje denken aan Kvaratskhelia.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een geweldenaar die speler. Iemand waarvoor je naar het stadion komt hoor.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 02 Jul 2023, 09:49 Maar komt die Borys nou wel of niet?
Alleen als Borys zelf voor PSV kiest. Dat is nog even afwachten. Voor zover het een serieuze vraag van je was.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, dat is volgens mij bijna in kannen en kruiken.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Borys wil zelf dolgraag naar PSV. Die wil geen handelswaar van die ShittyGroup worden.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op de een of andere manier heb ik een goed gevoel over deze transferperiode. Er komt niks naar buiten, maar het lange onderhandelen met Bosz vóór zijn aanstelling, de verschillende geruchten én het budget wat beschikbaar is, geeft mij het gevoel dat er enorm veel gaande is achter de schermen. Spannend allemaal!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 02 Jul 2023, 12:30 Op de een of andere manier heb ik een goed gevoel over deze transferperiode. Er komt niks naar buiten, maar het lange onderhandelen met Bosz vóór zijn aanstelling, de verschillende geruchten én het budget wat beschikbaar is, geeft mij het gevoel dat er enorm veel gaande is achter de schermen. Spannend allemaal!
Ik ben ook wel voorzichtig positief. De complete tekening zal nu wel af moeten zijn en binnen 2 weken gerealiseerd moeten worden. Maar ook qua uitgaande transfer is die 7 a 8 miljoen voor Guti en Seelt ook wel lekker. Vooral het vertrek van Guti levert ons nog extra vacature op waar ze prio aan kunnen geven net als de CV en de linksbuiten positie.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 02 Jul 2023, 12:13 Borys wil zelf dolgraag naar PSV. Die wil geen handelswaar van die ShittyGroup worden.
Dat weet je, of dat schat je zo in?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inschatting op basis van de berichtgeving.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dacht ik al.
Post Reply