Érick Gutiérrez
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ga hem toch wel een beetje missen. Niet per se op voetballend vlak, maar gewoon als strijder en mens. Je kan hem er goed bij hebben. Tijd voor een nieuw hoofdstuk.
- Hatseflats
- Vedette
Dan is het voor jou 1 miljoen. Iedereen blij.
Overal (Mexicaanse en Nederlandsebmedia/twitteraars) worden er bedragen genoemd van 5/6 miljoen en jij bent zo iemand dit Rik/PSV niet vertrouwt. Zwaar leven.
- Armada
- alu.w
- Regelmatige invaller
Ik had gevoelsmatig liever gehad dat eerst Ramalho, Obispo, Til, Mwene, etc. waren vertrokken en als laatste, wanneer de selectie bijna rond is, nog Guti. Omdat hij wel echt een toegevoegde waarde had, al was het met invalbeurten. Prima speler om erbij te hebben. Jammer dat hij gaat, maar het zou er een keer van komen.
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
En toch blijf ik het jammer vinden dat het geen echt succes geworden is met Guti. Beetje hetzelfde als Pereiro. Speelde eigenlijk nooit slecht, maar de absolute top is er nooit uitgekomen.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
- Joenepsv
- Legende
Vind het jammer dat hij weg is. Zag hem nog wel belangrijk worden in het team van Bosz maar snap hem wel. En 5,5 miljoen is een prima deal. Nu kunnen we zelf ook door en een vervanger halen. Kitolano bijvoorbeeld.
Guti. Bedankt voor je inzet. We gaan je missen en succes bij je nieuwe club.
Guti. Bedankt voor je inzet. We gaan je missen en succes bij je nieuwe club.
-
Prima deal, maar wat had ik deze strijder graag de kans gegeven als vervanger van Sangaré. Een jaar vast in de basis als 6. Denk echt dat hij dat in zich heeft. Het ga je goed Guti!
-
- Vedette
- Heissenberrug
Bij Guti zal ik altijd vooral aan onderstaand moment moeten denken, een van zijn eerste balaanrakingen bij ons. Een geweldige assist op z'n maatje. Ik dacht toen dat we echt een voltreffer hadden binnengehaald. Helaas zakte hij daarna weg maar groeide hij onder Schmidt alsnog uit tot een, wat mij betreft, zwaar ondergewaardeerde motor op het middenveld.
Vooral een fijne kerel ook, mooie toevoeging aan onze clubgeschiedenis.
Vooral een fijne kerel ook, mooie toevoeging aan onze clubgeschiedenis.
- Standbeeld
- Mister PSV
Rik meldt alleen dat het 5.5 is inclusief bonussen.
-
- Vedette
Hopelijk beetje haalbare bonussen dan
-
- Nationale topspeler
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
Heeft dat partnerschap in ieder geval al wat geld opgebracht . Fijne voetballer met de passie die we in veel wedstrijden miste. Het ga je goed!
-
- Legende
En ook een tegengoal inleidde.kastoekast wrote: ↑02 Jul 2023, 22:18 Ik voel nu wel een leegte in me nu dat hij weg is. De man die ons liet dromen tegen Monaco.
Een goede gast met een topmentaliteit die het meerdere keren zwaarder dan hij had verdiend het bij PSV heeft gehad. Echter moet je ook reëel zijn dat hoe goed hij ook zonder bal was het met bal niet goed genoeg was voor PSV en dat het niet voor niet is dat hij steeds nummer 12 t/m 14 was terwijl het niet in een geweldig PSV was. Door de voordeur naar buiten en ik gun hem daar in Mexico nog een paar goede jaren, maar je moet hem ook niet groter maken dan hij was.
-
- Vedette
- DC_PSV
- Vedette
-
- Meervoudig international
Laat ik het erop houden dat ik PSV hierin niet meer vertrouw, nee. Dus waardeoordelen over de deal an sich zul je van mij ook niet lezen, het boeit me ook een stuk minder tegenwoordig. Hou me vooral bezig met de diepte, dus het jaarverslag en andere financiën en ga ook in dat topic meer los. Zolang PSV in de regel financieel gezond beleid voert, boeit het ook minder. Wat dat betreft hebben ze nu een buffer.Hatseflats wrote: ↑02 Jul 2023, 21:39Dan is het voor jou 1 miljoen. Iedereen blij.
Overal (Mexicaanse en Nederlandsebmedia/twitteraars) worden er bedragen genoemd van 5/6 miljoen en jij bent zo iemand dit Rik/PSV niet vertrouwt. Zwaar leven.
Anyway, ontopic, ga Guti wel missen hier. Dat was ik nog vergeten te melden.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Vond 'm toch waardevol, kon een hoop strijd brengen. Fijne vent ook. Bedankt Erick en vaya con dios!!!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!