Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Jobvb1999
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil wrote: 23 Feb 2021, 22:44 Andreas Pereira maakt na zijn transfer van United naar Lazio niet veel minuten. Valt vooral in. Jaartje huren?
Hij kent de club al in ieder geval. Lijkt mij geen verkeerde keus.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Worden we, volgens mij, niet beter van. Hooguit als je hem koopt en meerdere jaren iets aan kunt hebben, maar zelfs dan ben ik niet direct overtuigd.
Ardbeg
Mister PSV

Ik weet dat Vanaken hier vaak is genoemd maar ik vroeg me af. Hij is nu 28 en speelt nog steeds voor Brugge. Hoe goed is hij dan eigenlijk?
ShovingNE2
Site Admin

Dit zei Luc Nilis er een jaar geleden over:
"Ik vind Vanaken een fantastische voetballer, maar net als ik mist hij snelheid op de eerste meters. Anders voetbalde hij allang niet meer in België", ziet Nilis dé reden waarom Vanaken nog steeds bij Club Brugge speelt. "In de Champions League heeft hij het verschil niet kunnen maken omdat hij iets mist", besluit Nilis.
https://www.voetbal24.be/news/59863/dit ... gge-speelt
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Itakura vandaag eens goed in de gaten houden tegen de beweeglijke Linssen. Groningen staat aardig onder druk in de beginfase.
DC_PSV
Vedette

Ardbeg wrote: 24 Feb 2021, 12:01 Ik weet dat Vanaken hier vaak is genoemd maar ik vroeg me af. Hij is nu 28 en speelt nog steeds voor Brugge. Hoe goed is hij dan eigenlijk?
In het verleden hebben we Simons op die leeftijd hierheen gehaald en die deed het zeer verdienstelijk. Weliswaar op een andere positie, maar leeftijd hoeft niet alles te zeggen. Al past hij niet in ons elftal en onze speelwijze met veel lopende mensen.
#simplythebest
PCGC
Vedette

Je moet een aantal spelers halen voor de ervaring maar ook een aantal spelers die straks weer voor meer worden verkocht. Zeker als Malen en Dumfries gaan heb je eigenlijk alleen met Madueke en Gakpo, als die nog een stap maken in hun ontwikkeling, 2 echte cash cows in je selectie. Mo en Max leveren ook nog wel wat op, maar daar blijft het bij. Dus je moet je selectie weer aanvullen.

Vanaken zou prima zijn voor de ervaring.
#FreeGeneratie4
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik denk dat Sangare ook nog best veel gaat opleveren hoor (bedrag 20+). Die scoort statistisch zo enorm hoog, zowel in zijn algemeen als zeker binnen zijn type spelersprofiel. Ook wel een type speler die in trek is volgens mij. Verder wel eens, een goede combinatie van minimaal 1 ervaren constante speler in de as en in zijn algemeen een hele talentspeler is wel wenselijk. Ik blijf die Tzolis een hele interessante optie vinden. Is snel, technisch functioneel, fysiek sterk en enorm direct in zijn spel. Kan op alle posities in de voorhoede uit de voeten en dat maakt hem extra bruikbaar. Zodra Gakpo eruit is, mis je nmi toch echt wel hele directe impulsen (diepgang, doelgerichtheid). Tzolis is ook wel een type speler die binnen dat profiel past.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Jobvb1999
Jeugdspeler

PCGC wrote: 24 Feb 2021, 21:41 Je moet een aantal spelers halen voor de ervaring maar ook een aantal spelers die straks weer voor meer worden verkocht. Zeker als Malen en Dumfries gaan heb je eigenlijk alleen met Madueke en Gakpo, als die nog een stap maken in hun ontwikkeling, 2 echte cash cows in je selectie. Mo en Max leveren ook nog wel wat op, maar daar blijft het bij. Dus je moet je selectie weer aanvullen.

Vanaken heb je eigenlijk alleen maar nodig op het moment dat Malen weggaat. Vanaken komt niet om op de bank te zitten en dan zou ik ook liever voor Lammers terughalen gaan. Die ademt voetbal
Persepolis
Vedette

Lammers is m.i. niet goed genoeg voor het niveau dat PSV nastreeft. Malen->Lammers is een grote stap achteruit, in alle opzichten. That's a no from me.
Joenepsv
Legende

PCGC wrote: 24 Feb 2021, 21:41 Je moet een aantal spelers halen voor de ervaring maar ook een aantal spelers die straks weer voor meer worden verkocht. Zeker als Malen en Dumfries gaan heb je eigenlijk alleen met Madueke en Gakpo, als die nog een stap maken in hun ontwikkeling, 2 echte cash cows in je selectie. Mo en Max leveren ook nog wel wat op, maar daar blijft het bij. Dus je moet je selectie weer aanvullen.

Spelers als Boscagli en Teze vertegenwoordigen ook wel waarde. Met name als ze deze ontwikkeling doorzetten. Maar ben met je eens dat je ook weer wat toekomstige toppers moet halen. Een Tzolis zoals ook Heruone noemt is een optie. Vanuit de jeugd komen er ook een aantal talenten aan die (naar mijn mening) kunnen doorgroeien naar basisspelers voor het eerste en zo ook geld op kunnen leveren bij een transfer.
FritskePhilips
Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 23 Feb 2021, 22:44 Andreas Pereira maakt na zijn transfer van United naar Lazio niet veel minuten. Valt vooral in. Jaartje huren?
Zou geen verkeerde zijn in plaats van Rosario of Sangaré. Kent de club, maar met name voetballend vermoed ik dat het goed zou passen.
Ardbeg
Mister PSV

Jobvb1999 wrote: 24 Feb 2021, 22:26

Vanaken heb je eigenlijk alleen maar nodig op het moment dat Malen weggaat. Vanaken komt niet om op de bank te zitten en dan zou ik ook liever voor Lammers terughalen gaan. Die ademt voetbal
Lammers, als in Sam Lammers die nadat PSV zijn contract verlengde om vertrouwen uit te spreken tijdens zijn blessure, niet bij wilde tekenen en ondankbaar de deur uit liep? Nee. Daarnaast, Vanaken alleen nodig als Malen weg gaat? Die jongens spelen op een heel andere plek.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Wat heeft Vanaken met Malen te maken? Vanaken is een middenvelder, Malen een spits. Vanaken zou kunnen op plek Rosario. Lammers lekker het bankie warm laten houden in Italië, die had al zeker 20 basisplaatsen gehad dit seizoen als hij zijn club niet zo genaaid had.
Ardbeg
Mister PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 25 Feb 2021, 15:56

Wat heeft Vanaken met Malen te maken? Vanaken is een middenvelder, Malen een spits. Vanaken zou kunnen op plek Rosario. Lammers lekker het bankie warm laten houden in Italië, die had al zeker 20 basisplaatsen gehad dit seizoen als hij zijn club niet zo genaaid had.
Vanaken op Rosario's plek? Dan heb je meer aan Rosario. Vanaken is een heel aanvallend ingestelde speler, die echt achter de spitsen moet/soms in de spits opduikt. Daarnaast traag op de eerste meters. Die is dan de hele tijd z'n mark kwijt.
Persepolis
Vedette

Vanaken zou meer iemand zijn voor de half 10 posities, in het systeem van PSV.
El Sordo
Vedette

Volgens mij past Vanaken bij uitstek niet in het huidige systeem. Uitstekende speler verder, maar dan zou je denk ik terug moeten naar 4-3-3 of 4-2-3-1. Liever een solide vervanger van Rosario (ervan uitgaande dat hij vertrekt...) die ook net iets gewiekster is. Als je al bij Brugge gaat kijken lijkt Balanta me momenteel interessanter, maar daar word ik ook niet héél wild van.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Dan zie ik van Club liever spelers als Kossounou, De Ketelaere of de meer ervaren Mechele, Mata komen. Qua mi

Qua omzet en investeringen is Club steeds meer op het financiele niveau van PSV terevht gekomen. Hierin zie je het voordeel van oa goed beleid en meerdere seizoenen CL voetbal terug.
Dit team is verdedigend veel sterker, stabieler en creatiever op het middenveld en aanvallend hebben ook zij kanjers rondlopen.

Op het middenveld zijn Rits met De Ketelaere of Van Aken van toegrvoegde waarde in creativiteit. De tweede ook regelmatig als spits gespeeld dit seizoen.. echt een topper in spé. Balantà en Vormer zorgen neer voor de balans.
El Sordo
Vedette

Ik had het even over de positie naast Sangaré. Van Kossounou vraag ik me af of hij echt beter is dan Teze of dat het vooral groener gras is.

Brugge doet het echt prima, al een paar jaar een hogere omzet dan PSV. Ze geven minder uit aan transfers, maar verkopen ook (nog) niet zo goed. Die zouden in Nederland gewoon in de top-3 (Ajax, PSV en Brugge) meedraaien.
DeBruyne
Meervoudig international

Folarin Balogun heeft nog maar een contract tot komende zomer bij Arsenal. Zou hem graag hetzelfde pad als Malen zien bewandelen bij ons..
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 25 Feb 2021, 16:26
Eindhovenvoetbal wrote: 25 Feb 2021, 15:56

Vanaken op Rosario's plek? Dan heb je meer aan Rosario. Vanaken is een heel aanvallend ingestelde speler, die echt achter de spitsen moet/soms in de spits opduikt. Daarnaast traag op de eerste meters. Die is dan de hele tijd z'n mark kwijt.
Ik denk niet dat er een situatie is waarin je meer hebt aan Rosario.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Bij PSV staat er nog een aardige kerel te spelen naast Rosario, heeft wat weg van Pirlo in zijn passing.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Paxton Pomykal is ook een middenvelder die meer voetbal kan brengen en veel potentieel heeft.ditseizoen last gehad van blessures.
Hij vind openingen, speelt verticale passes en heeft oog voor medespelers.
Hij kan als box-to-box ook naast Rosario/Sangaré functioneren. Een voetballer zoals Boscagli dat ook bleek te zijn op deze plek.
Johann Vogel
Vedette

Davy Pröpper komt ook amper aan spelen toe bij Brighton. Wellicht een optie om hem terug te halen en naast Sangaré neer te zetten volgend jaar?
Tomm
Vedette

Johann Vogel wrote: 27 Feb 2021, 21:09 Davy Pröpper komt ook amper aan spelen toe bij Brighton. Wellicht een optie om hem terug te halen en naast Sangaré neer te zetten volgend jaar?
Nog geen 200minuten in 26 wedstrijden PL dit jaar dankzij verschillende blessures. Kwaliteit genoeg maar van dat soort types lopen er dit jaar al teveel rond bij ons. Ookal is het wellicht pech. Ik zou niet aan Pröpper beginnen, dan liever afwachten of vGinkel nog wat kan toevoegen volgend jaar.
Post Reply