Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No




Het goede nieuws uit dit stuk is ook dat PSV toch wel gaat proberen om Baumgartl en Ramalho te verkopen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stond op VI een stuk over hem dat hij vorig jaar in een 5 mans verdediging had gespeeld bij Zwolle in een soort van Bazoer rol bij Vitesse en dat het dus de vraag is hoe hij het gaat doen in een viermansverdediging. Zwolle wordt trouwens aardig kaalgeplukt.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooie afleiding van onze Earnie. Laat de echte slager maar komen!
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als dit het niveau is van de gewenste versterking(en) in de verdediging........
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PEC Zwolle houdt daarom vooralsnog vast aan een vraagprijs van ongeveer drie miljoen euro.
Hoge vraagprijs voor een KKD-speler.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet de eerste naam die mij te binnen schiet als ik denk aan een defensieve versterking. Is overigens van nature een middenvelder dus is misschien in beeld voor die linie? Hij heeft een goed jaar gehad in een 5 mans defensie. Is toch niet de stijl van Bosz?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 02 Jul 2023, 22:35 Als dit het niveau is van de gewenste versterking(en) in de verdediging........
Jij weet hoe goed deze jongen is?
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt me toch meer een middenvelder dan een verdediger. Lijkt me dan ook eerder een vervanger voor guti.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou me inderdaad niks verbazen als dit meteen de vervanger van Guti is. Kan dus spelen als back-up VM en back-up CV
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 02 Jul 2023, 22:37
trouwepsvfan wrote: 02 Jul 2023, 22:35 Als dit het niveau is van de gewenste versterking(en) in de verdediging........
Jij weet hoe goed deze jongen is?
Ja, want ik heb op vrijdagavond toch best regelmatig de KKD aan. Schuift vaak door vanuit de 5 mans verdediging naar het middenveld. Vind 1 seizoen in de KKD echt veel te licht om hem als CV voor onze 4 mansverdediging te halen. Wij hebben gewoon echt een keer een topper nodig in de verdediging, en het zou fijn zijn als dáár een keer de portomonnee voor wordt getrokken in plaats van voor types als Noa Lang.

Wat mij betreft een ok aankoop als er daarnaast ook nog een topper op CV wordt gehaald
Last edited by trouwepsvfan on 02 Jul 2023, 22:42, edited 1 time in total.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verdedigt wel op de manier zoals Bosz graag ziet en is snel.
Als man achter het beest in de verdediging zou ik het begrijpen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 02 Jul 2023, 22:42
ComeOnPSV wrote: 02 Jul 2023, 22:37

Jij weet hoe goed deze jongen is?
Ja, want ik heb op vrijdagavond toch best regelmatig de KKD aan. Schuift vaak door vanuit de 5 mans verdediging naar het middenveld. Vind 1 seizoen in de KKD echt veel te licht om hem als CV voor onze 4 mansverdediging te halen. Wij hebben gewoon echt een keer een topper nodig in de verdediging, en het zou fijn zijn als dáár een keer de portomonnee voor wordt getrokken in plaats van voor types als Noa Lang.

Wat mij betreft een ok aankoop als er daarnaast ook nog een topper op CV wordt gehaald
Calm your tits. Je weet niet voor welke rol hij eventueel gehaald wordt en hebben we Noa Lang gehaald ja? Heb ik iets gemist kennelijk.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 02 Jul 2023, 22:40 Zou me inderdaad niks verbazen als dit meteen de vervanger van Guti is. Kan dus spelen als back-up VM en back-up CV
Zou mij wel verbazen. Absoluut een leuk talent met een aardig potentieel, maar voor de vervanger van Guti & Sangaré hoop ik dat we hoger mikken.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb niet heel erg op hem gelet vorig jaar. Heb een stuk of drie potjes van Zwolle gezien en hij is me niet echt opgevallen. Is gebruikt als een voetballende cv in een defensie tussen de ervaren Van Polen en Van Hintum in. Het eerste wat in me opkomt als ik zijn naam hoor is dat hij een Wieffer achtige speler is. Misschien voetballend iets beter. Zie er in elk geval meer een middenvelder in dan een cv. En als ik moet kiezen tussen een Kitolano en deze Beelen dan wist ik het wel.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persoonlijk zie ik dan liever Mbuyamba komen als back-up
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk eenzelfde situatie als vorig jaar. De avond voor de eerste training wordt bekend gemaakt dat PSV Waterman bijna binnen heeft. Iedereen vraagt zich af wanneer de echte grote versterkingen komen en dan ....BAM....BENITEZ!! Nu krijgen we ook weer het nieuws dat een middelmatige NL'se speler komt en dan dadelijk om 23u weer...BAM...'PSV wil zich versterken met BERALDO, AMBRIZ, VARELA, SOUZA, MAGALLAN, of weet ik veel welke Zuid-Amerikaan'. Fingers crossed.
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 02 Jul 2023, 22:49 Hopelijk eenzelfde situatie als vorig jaar. De avond voor de eerste training wordt bekend gemaakt dat PSV Waterman bijna binnen heeft. Iedereen vraagt zich af wanneer de echte grote versterkingen komen en dan ....BAM....BENITEZ!! Nu krijgen we ook weer het nieuws dat een middelmatige NL'se speler komt en dan dadelijk om 23u weer...BAM...'PSV wil zich versterken met BERALDO, AMBRIZ, VARELA, SOUZA, MAGALLAN, of weet ik veel welke Zuid-Amerikaan'. Fingers crossed.
Als het maar niet de Magallan is die hier in Nederland heeft gespeeld....
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

YMSA13 wrote: 02 Jul 2023, 22:51
hondjevandebakker wrote: 02 Jul 2023, 22:49 Hopelijk eenzelfde situatie als vorig jaar. De avond voor de eerste training wordt bekend gemaakt dat PSV Waterman bijna binnen heeft. Iedereen vraagt zich af wanneer de echte grote versterkingen komen en dan ....BAM....BENITEZ!! Nu krijgen we ook weer het nieuws dat een middelmatige NL'se speler komt en dan dadelijk om 23u weer...BAM...'PSV wil zich versterken met BERALDO, AMBRIZ, VARELA, SOUZA, MAGALLAN, of weet ik veel welke Zuid-Amerikaan'. Fingers crossed.
Als het maar niet de Magallan is die hier in Nederland heeft gespeeld....
O jazeker wel. Ik zie dat hij net helaas een transfer heeft gemaakt, had hem graag zien komen :grin:
Owenpsv
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 30 Aug 2021, 18:54
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ac milan 14 mil geboden op pulisic. Hoop eigenlijk ergens dat Earnie een lijntje naar hem had…
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan lees ik weer dat PSV de nieuwe Mats Wieffer wil hebben. Waar slaat dat op? Je moet gewoon kwaliteit halen en niet de nieuwe Mats Wieffer ofzo willen halen, die waarschijnlijk toch mislukt
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Te weinig zicht op Beelen, maar dit ruikt ontzettend naar FOMO.
7Koentjuh7
Lid 2e elftal
Posts: 169
Joined: 29 Aug 2021, 13:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 02 Jul 2023, 22:57 Dan lees ik weer dat PSV de nieuwe Mats Wieffer wil hebben. Waar slaat dat op? Je moet gewoon kwaliteit halen en niet de nieuwe Mats Wieffer ofzo willen halen, die waarschijnlijk toch mislukt
Deze jongen wordt ook niet voor de basis gehaald, hoef je geen hogere wiskunde voor te studeren. Een vrij logische transfer dit, als die zowel als CV als 6 uit de voeten kan. Kwaliteit gaat er echt nog wel bijkomen, anders had ons peterke niet getekend.
Of Peter heeft vertrouwen in deze jongen voor mij ook prima, heeft namelijk wel een duidelijke kijk op wat zijn verdedigers moeten kunnen.
Last edited by 7Koentjuh7 on 02 Jul 2023, 23:05, edited 1 time in total.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ken deze jongen niet, maar het schijnt een verdediger te zijn. Verdedigen doet ie echter niet in het filmpje, ik zie hem alleen maar aanvallen :D
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prima denk ik als vervanger voor Guti. Zal geen basisplaats voor hem worden, maar als stand-in wellicht prima.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een 22 jarige speler van PEC? Nee bedankt, laat maar lekker lopen. Minder middelmaat.
Post Reply