Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Markos90
Verbannen
Posts: 27
Joined: 21 Jun 2023, 03:18
Clubvoorkeur: Ajax
Favoriete speler: Zidane
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 02 Jul 2023, 23:31Hardwood Bellis zelfs 20, maar wel nog een 1 jaar contract. Ik denk onzin.
Die gozer vond ik heel goed bij Engeland vandaag. Kan niet voorstellen dat city die weg doet.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 02 Jul 2023, 23:24
Chucky wrote: 02 Jul 2023, 23:22

Zo had ik Wieffer ook best willen zien hier vorig jaar, en zijn profiel was nog minder. Niet te snel oordelen.
Wieffer gaat ook nog wel inzakken zodra Feyenoord terugvalt. Die is nog steeds overschat. Speelt pas ene half jaar leuk mee.
Precies hoe ik hem ook zie. Een speler die prima meegaat in een goed lopend elftal, maar net zo hard terug zal vallen wanneer het minder loopt, denk ik dan. Doet het goed maar is overschat/gehypt.
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 03 Jul 2023, 01:14
Grasmat wrote: 02 Jul 2023, 23:24

Wieffer gaat ook nog wel inzakken zodra Feyenoord terugvalt. Die is nog steeds overschat. Speelt pas ene half jaar leuk mee.
Precies hoe ik hem ook zie. Een speler die prima meegaat in een goed lopend elftal, maar net zo hard terug zal vallen wanneer het minder loopt, denk ik dan. Doet het goed maar is overschat/gehypt.
Dat zou kunnen. Helaas hebben we er daar ook genoeg van in de selectie en een van de weinige uitzonderingen (Guti) is (op zijn verzoek) verkocht.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie Beelen wel als een optie als 6, niet de slager, maar een goede voetballende 6.
Dai Ragazzi
Bankzitter
Posts: 277
Joined: 06 Jun 2023, 16:33
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Phillip Cocu
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 03 Jul 2023, 00:29
PSV90 wrote: 03 Jul 2023, 00:13 Kan Van Beelen niet inschatten, maar heb het idee dat verdedigend talent bovenmatig vaak over het hoofd wordt gezien door de Nederlandse topclubs. Doekhi zou in de belangstelling staan van Napoli... maar of dit nu betekent dat je voelen nu wel of juist niet moet halen kan ik niet zeggen :tear:
Helemaal eens. Van Dijk, Botman, Van der Ven, Doekhi... zo zijn er best wat voorwaarden dat topclubs de Nederlandse potentie niet altijd goed inschatten. Deze Beelen ziet er niet onaardig uit en ook van Xavier Mbuyamba en Thijmen Blokzijl vind ik geen gekke namen om in de gaten te houden.
Is het niet een van de redenen waarom ze het niet altijd even goed inschatting omdat ze mede kijken of ze voetballend iets toevoegen? Waren dat niet de min punten van bijvoorbeeld Botman en Doekhi? Kan het mis hebben hoor.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 02 Jul 2023, 23:31
Sensation wrote: 02 Jul 2023, 23:20 Ja ik weet dat dit account wss alleen maar poep praat maar voor in de archieven:



En over deze is hij zogenaamd heel zeker want al vele tweets hierover:


STEL dat het waar is, dan zou het wel een interessant zijn.

IN ‘zeker’
Harwood Bellis (CV)
Habib Diarra (CM)
Almamy Toure (RV)

IN ‘twijfel’
Lang (LA)

OUT ‘zeker’
Ramalho
Baumgartl
Mwene
Guti

OUT ‘twijfel’
Sangare
El Ghazi (Saudie Arabia)
Drommel
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan onze Zwolle man Juancho iets vertellen over deze speler? Het is wel een speler die in een aanvallend systeem heeft gespeeld. Dus behoudens niveau zal het voor hem niet veel aanpassen hoeven te zijn.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klapstoel wrote: 03 Jul 2023, 07:36
Hatseflats wrote: 02 Jul 2023, 23:31


STEL dat het waar is, dan zou het wel een interessant zijn.

IN ‘zeker’
Harwood Bellis (CV)
Habib Diarra (CM)
Almamy Toure (RV)

IN ‘twijfel’
Lang (LA)

OUT ‘zeker’
Ramalho
Baumgartl
Mwene
Guti

OUT ‘twijfel’
Sangare
El Ghazi (Saudie Arabia)
Drommel
Deze dude praat toch gewoon de grootste onzin? Waarom wordt hij hier iedere keer aangehaald?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wow, in een week tijd 10 miljoen binnen hengelen met Seelt Maxi en Guti. En daarvoor een Pools top talent en Pepi kopen.... het begint wel ergens op te lijken.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 03 Jul 2023, 08:04 Wow, in een week tijd 10 miljoen binnen hengelen met Seelt Maxi en Guti. En daarvoor een Pools top talent en Pepi kopen.... het begint wel ergens op te lijken.
Als je het zo stelt, is dat wel echt top hoor. Lekker man.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 02 Jul 2023, 20:50 Ik denk al enkele weken dat het tijd is voor een onverwachte inkomende transfer… vanavond dan maar?
Ik bedoelde hierbij natuurlijk niet een transfer als Van Beelen, dus doe maar een herkansing vandaag Earnie. Bedankt alvast.
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toch fikse meevallers qua transfersom voor Romero en Guti, al is het natuurlijk de vraag hoe de betalingscondities opgezet zijn.

Neemt niet weg dat de huidige selectie compleet in onbalans is. Over 10 dagen ga je op trainingskamp waarin je de basis van de speelwijze wil neerzetten. Er zal in ieder geval een vervanger van Guti gehaald moeten worden omdat de kans groot is dat je Sangaré alsnog kwijt raakt.

Verder is het gebrek aan kwaliteit in de verdediging een zorgenkindje, maar vind ook dat je met Simons en Bakayoko maar twee spelers in je selectie hebt die een man voorbij kan spelen. Wellicht dat Babadi al een uitwisbare indruk achterlaat.
Mithras
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 04 Nov 2020, 14:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kolkmania wrote: 03 Jul 2023, 08:51 Toch fikse meevallers qua transfersom voor Romero en Guti, al is het natuurlijk de vraag hoe de betalingscondities opgezet zijn.

Neemt niet weg dat de huidige selectie compleet in onbalans is. Over 10 dagen ga je op trainingskamp waarin je de basis van de speelwijze wil neerzetten. Er zal in ieder geval een vervanger van Guti gehaald moeten worden omdat de kans groot is dat je Sangaré alsnog kwijt raakt.

Verder is het gebrek aan kwaliteit in de verdediging een zorgenkindje, maar vind ook dat je met Simons en Bakayoko maar twee spelers in je selectie hebt die een man voorbij kan spelen. Wellicht dat Babadi al een uitwisbare indruk achterlaat.
Er is nog een hoop te doen voor Earnie c.s. maar o.b.v. wat er tot nu toe gedaan is en de geruchten die er rondgaan heb ik er een stuk meer vertrouwen in dan in voorgaande jaren.
Last edited by Mithras on 03 Jul 2023, 09:04, edited 1 time in total.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 03 Jul 2023, 08:04 Wow, in een week tijd 10 miljoen binnen hengelen met Seelt Maxi en Guti. En daarvoor een Pools top talent en Pepi kopen.... het begint wel ergens op te lijken.
8)
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 02 Jul 2023, 23:31
Sensation wrote: 02 Jul 2023, 23:20 Ja ik weet dat dit account wss alleen maar poep praat maar voor in de archieven:



En over deze is hij zogenaamd heel zeker want al vele tweets hierover:

Die Diarra heeft een transferwaarde van 10 mil en een contract tot 2027.
Hardwood Bellis zelfs 20, maar wel nog een 1 jaar contract. Ik denk onzin.
Diarra is wel een naam die daadwerkelijk bij PSV is genoemd. Zoals je zelf aangeeft wel een hele lastige in verband zijn contract en daarbij hoge transfersom.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 02 Jul 2023, 23:31
Sensation wrote: 02 Jul 2023, 23:20 Ja ik weet dat dit account wss alleen maar poep praat maar voor in de archieven:



En over deze is hij zogenaamd heel zeker want al vele tweets hierover:

Die Diarra heeft een transferwaarde van 10 mil en een contract tot 2027.
Hardwood Bellis zelfs 20, maar wel nog een 1 jaar contract. Ik denk onzin.
Diarra is wel een naam die daadwerkelijk bij PSV is genoemd. Zoals je zelf aangeeft wel een hele lastige in verband zijn contract en daarbij hoge transfersom.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik voel me ook wel heel comfortabel bij het leiderschap dat momenteel heerst. Met Bosz heb je echt een ervaren trainer aangesteld. Bosz+beleid=schaal.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Degene die dacht dat Ramalho p Schiphol waar mag dus definitief een nieuwe bril

User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Duif heeft er zin in. Die gaat knallen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen fuif zonder de Duif!

Aan het eind van het seizoen eerste spits, markeer mijn woorden. Fenomeen.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 03 Jul 2023, 09:44 Degene die dacht dat Ramalho p Schiphol waar mag dus definitief een nieuwe bril

Tuurlijk zag ie em niet. Anders had ie geen kutfilmpje van 2 seconden waarin letterlijk niks te zien is behalve wat haar als "bewijs" geplaatst. Was gewoon iemand die dacht "hey, de haren van die gozer lijken op die van Ramalho...laat ik wat mensen in de maling nemen." En het heeft gewerkt ook nog.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 03 Jul 2023, 09:47 Geen fuif zonder de Duif!

Aan het eind van het seizoen eerste spits, markeer mijn woorden. Fenomeen.
Wat heb jij met duiffies? Schijten alleen maar grasmatten onder…
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 03 Jul 2023, 09:47 Geen fuif zonder de Duif!

Aan het eind van het seizoen eerste spits, markeer mijn woorden. Fenomeen.
De doffo samen met Pepi!

Oftewel: P&P, Pepi and the pigeon
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 03 Jul 2023, 07:45 Kan onze Zwolle man @Juancho iets vertellen over deze speler? Het is wel een speler die in een aanvallend systeem heeft gespeeld. Dus behoudens niveau zal het voor hem niet veel aanpassen hoeven te zijn.
Kan ik vrij kort over zijn, prima speler en zeker een talent. Alleen wat mij betreft niet wat PSV nodig heeft. Ik denk dat het meer het volgen is van die speler dan dat PSV echt serieus een bod gaat doen. Ik zou ook niet weten waar hij dan moet spelen en waarom hij naar PSV zou gaan als PSV nog wel die glasbak wil gaan halen. Tegenwoordig kunnen dat soort talenten (al is Beelen al 22) veel beter naar een Twente of AZ gaan. Prima tussenstap, je hebt grotere kans op speeltijd en kan vanuit daar ook die mooie stap maken naar of PSV/Ajax of anders gelijk naar het buitenland.

Maargoed, wat hem wel interessant maakt is dat het een type is dat zowel CV als op 6 kan. Dat zou wel perfect passen in het plaatje van Bosz dus misschien gaat het wel een hele gerichte aankoop worden en verrast hij ons hiermee. Maar persoonlijk denk ik dat die stap te groot is, zeker gezien de ambities van PSV om kampioen te worden en eindelijk weer de CL in te gaan. Dan is een Beelen vooral selectievulling. En daarvan hebben we al genoeg spelers.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 03 Jul 2023, 08:04 Wow, in een week tijd 10 miljoen binnen hengelen met Seelt Maxi en Guti. En daarvoor een Pools top talent en Pepi kopen.... het begint wel ergens op te lijken.
Met nadruk op lijken, want ik las dat Chivas en Racing die centen niet in een keer handje contantje betalen, maar in termijnen. Weet niet hoe dat zich in de praktijk verhoudt tot het kunnen besteden van deze inkomsten, maar in principe kun je geld dat je niet hebt niet besteden. Maar om niet te deprimerend af te sluiten: de feestvreugde over Pepi en Borys deel ik zeker. Vooral met laatstgenoemde halen we echt een megatalent in huis. Ben echt enorm benieuwd naar zijn kwaliteiten; sowieso hebben we - met Land, de gebroeders Van Duiven, Babadi, Van de Blaak en Abed - een paar talenten om van te likkebaarden. Deze Borys is een mooie uitbreiding op dit groepje, terwijl ik daarnaast hoop dat het gerucht over PSV's interesse voor Estanis Pedrola waar is. Lijkt me zelfs een jongen die alvast deel kan uitmaken van de hoofdmacht.
Post Reply