Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 03 Jul 2023, 23:43
LucieNilis wrote: 03 Jul 2023, 12:34 Misschien, zoals ik al zei is het heel erg moeilijk in schatten of die jongen nog grote stappen verdedigend kan maken. Als hij dat niet doet kan hij gewoon niet in een driemans middenveld met Simons en Veerman. Dan krijg je echt continu counters om je oren als een gek.

Hij is nog maar 2 jaar serieus prof dus onwaarschijnlijk is het niet dar hij nog stappen maakt. Hij heeft al grote stappen gemaakt aan de bal, maar met zijn huidig niveau is het geen basisklant.
Alles in orde, gezien je zo'n 15 tot 20 likes van tot 2 weken terug hebt ont-liket? 😅
Is een bug denk ik, bij mij ook gedaan. Bij ijzersterke posts welteverstaan.
Saibari is underrated.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 03 Jul 2023, 23:46
Ardbeg wrote: 03 Jul 2023, 23:43

Alles in orde, gezien je zo'n 15 tot 20 likes van tot 2 weken terug hebt ont-liket? 😅
Is een bug denk ik, bij mij ook gedaan. Bij ijzersterke posts welteverstaan.
Yup, ook bij mij.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hezze dus toch naar Anderlecht.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit manneke is toch niet onze verlosser en vervanger van os Cody???

Sanga are u dead ???? NO MAN!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat was Xavi ook niet toen ie net kwam. Je weet het nooit.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.ed.nl/PSV/PSV-wil-na-pepi-m ... haring_web

Noa lang volgende prioriteit dus, sterkte forum moderators vandaag!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat van Lang is niet gebaseerd op nieuwe info. Het gehele artikel is weer meer een samenvatting van het nieuws en de geruchten van afgelopen week. Niets nieuws voor ons iig.

Er staat gelukkig ook in dat Lang vooralsnog te duur is en hij ook andere opties heeft. Bidden dat er een leuke club in Saudi Arabië voor hem langskomt met een grote zak geld.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Riffii wrote: 04 Jul 2023, 01:59 Dit manneke is toch niet onze verlosser en vervanger van os Cody???

Ik ken het jong niet, maar de beelden zien er toch echt aardig veelbelovend uit imo. Of je iemand van Barcelona B ook moet vergelijken met een sterspeler van PSV die met zieke cijfers bewees wel klaar te zijn voor Liverpool… weet niet of dat fair is. Ik neem aan dat deze Pedrola in eerste instantie vanuit de luwte moet worden gebracht, maar nu al zou ik liever een frivole verrassing als deze jongen zien op linksbuiten dan Anwar Ikspeelnoggeenlantaarnpaal uit El Ghazi bijvoorbeeld.
User avatar
Murphy
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 09 Nov 2020, 12:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

Vandaag artikel in de Stentor over Beelen. Hij is tenminste wel voor de juiste club! Voor wat het waard is…
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aan de berichtgeving te lezen blijkt het er niet uit dat we deze week nog een aanwinst gaan zien buiten Pepi om...
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommels wrote: 04 Jul 2023, 08:09 Aan de berichtgeving te lezen blijkt het er niet uit dat we deze week nog een aanwinst gaan zien buiten Pepi om...
En hoe kom je tot die conclusie
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 04 Jul 2023, 07:58
Riffii wrote: 04 Jul 2023, 01:59 Dit manneke is toch niet onze verlosser en vervanger van os Cody???

Ik ken het jong niet, maar de beelden zien er toch echt aardig veelbelovend uit imo. Of je iemand van Barcelona B ook moet vergelijken met een sterspeler van PSV die met zieke cijfers bewees wel klaar te zijn voor Liverpool… weet niet of dat fair is. Ik neem aan dat deze Pedrola in eerste instantie vanuit de luwte moet worden gebracht, maar nu al zou ik liever een frivole verrassing als deze jongen zien op linksbuiten dan Anwar Ikspeelnoggeenlantaarnpaal uit El Ghazi bijvoorbeeld.
Er is ook ruimte voor twee nieuwe linksbuitens ipv één. Dus iemand die er meteen staat en iemand die je rustig kan brengen. Dat lijkt mij in elk geval logisch. Heb zelf het angstige gevoel dat PSV vol voor Noa Lang gaat en dat we daar nu op wachten. Een speler als Pedrola zou imo een prima speler zijn om erbij te nemen zodat je alle posities dubbel bezet en je achter je nummer één al iemand hebt die je kan klaarstomen om die op termijn te vervangen.

El Ghazi zou voor mij overigens bovenaan de lijst staan om afscheid van te nemen. Miskoop die buiten enig rendement werkelijk niks toevoegt aan ons spel. Hij is nog slechter dan ik had verwacht en ik verwachtte er al niks van.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 04 Jul 2023, 08:18
Drommels wrote: 04 Jul 2023, 08:09 Aan de berichtgeving te lezen blijkt het er niet uit dat we deze week nog een aanwinst gaan zien buiten Pepi om...
En hoe kom je tot die conclusie
Het is een aanname, maar hopelijk word het tegendeel bewezen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommels wrote: 04 Jul 2023, 08:09 Aan de berichtgeving te lezen blijkt het er niet uit dat we deze week nog een aanwinst gaan zien buiten Pepi om...
Ik ga niet zeggen dat het niet zo is, maar om op dinsdag de conclusie al te trekken dat er niemand meer bij komt is nogal voorbarig.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommels wrote: 04 Jul 2023, 08:32
colocolofc wrote: 04 Jul 2023, 08:18

En hoe kom je tot die conclusie
Het is een aanname, maar hopelijk word het tegendeel bewezen.
Ja, de bal is rond....
James Rodriguez
Regelmatige invaller
Posts: 339
Joined: 29 Jun 2022, 23:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Snapt die Amerikaan dat die niet moet wachten op een draft maar gewoon de transfermarkt op kan?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 04 Jul 2023, 08:18
O Goleiro Grande wrote: 04 Jul 2023, 07:58

Ik ken het jong niet, maar de beelden zien er toch echt aardig veelbelovend uit imo. Of je iemand van Barcelona B ook moet vergelijken met een sterspeler van PSV die met zieke cijfers bewees wel klaar te zijn voor Liverpool… weet niet of dat fair is. Ik neem aan dat deze Pedrola in eerste instantie vanuit de luwte moet worden gebracht, maar nu al zou ik liever een frivole verrassing als deze jongen zien op linksbuiten dan Anwar Ikspeelnoggeenlantaarnpaal uit El Ghazi bijvoorbeeld.
Er is ook ruimte voor twee nieuwe linksbuitens ipv één. Dus iemand die er meteen staat en iemand die je rustig kan brengen. Dat lijkt mij in elk geval logisch. Heb zelf het angstige gevoel dat PSV vol voor Noa Lang gaat en dat we daar nu op wachten. Een speler als Pedrola zou imo een prima speler zijn om erbij te nemen zodat je alle posities dubbel bezet en je achter je nummer één al iemand hebt die je kan klaarstomen om die op termijn te vervangen.

El Ghazi zou voor mij overigens bovenaan de lijst staan om afscheid van te nemen. Miskoop die buiten enig rendement werkelijk niks toevoegt aan ons spel. Hij is nog slechter dan ik had verwacht en ik verwachtte er al niks van.
Wat mij betreft enkel 2 linksbuitens als tenminste 1 van beide op rechts kan.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gesprekken met Lang gaan de goede kant op. Speler en PSV lijken er zo goed als uit, alleen wilt PSV nog niet betalen wat Club Brugge verlangt. Gat van 3 a 4 miljoen. Dat is vrij fors. Verwacht indien het volgende week niet rond is dat PSV naar de volgende op de lijst doorschakelt.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 04 Jul 2023, 08:39 Gesprekken met Lang gaan de goede kant op. Speler en PSV lijken er zo goed als uit, alleen wilt PSV nog niet betalen wat Club Brugge verlangt. Gat van 3 a 4 miljoen. Dat is vrij fors. Verwacht indien het volgende week niet rond is dat PSV naar de volgende op de lijst doorschakelt.
Weet jij ook om welke bedragen het gaat? Lijkt mij dat PSV 10-11 miljoen biedt en Brugge 13-15 miljoen wil.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 04 Jul 2023, 08:39 Gesprekken met Lang gaan de goede kant op. Speler en PSV lijken er zo goed als uit, alleen wilt PSV nog niet betalen wat Club Brugge verlangt. Gat van 3 a 4 miljoen. Dat is vrij fors. Verwacht indien het volgende week niet rond is dat PSV naar de volgende op de lijst doorschakelt.
Ah oh, begint alweer aardig op onze oude routine te lijken. Speler op het oog, duurt lang, toch doorschakelen naar de volgende. Repeat.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 04 Jul 2023, 08:44
LaFoquita wrote: 04 Jul 2023, 08:39 Gesprekken met Lang gaan de goede kant op. Speler en PSV lijken er zo goed als uit, alleen wilt PSV nog niet betalen wat Club Brugge verlangt. Gat van 3 a 4 miljoen. Dat is vrij fors. Verwacht indien het volgende week niet rond is dat PSV naar de volgende op de lijst doorschakelt.
Ah oh, begint alweer aardig op onze oude routine te lijken. Speler op het oog, duurt lang, toch doorschakelen naar de volgende. Repeat.
In geval Lang zou ik dat helemaal niet erg vinden.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie Lang graag komen. Absoluut een kwaliteitsinjectie voor PSV.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 04 Jul 2023, 08:45
CZ_Code wrote: 04 Jul 2023, 08:44

Ah oh, begint alweer aardig op onze oude routine te lijken. Speler op het oog, duurt lang, toch doorschakelen naar de volgende. Repeat.
In geval Lang zou ik dat helemaal niet erg vinden.
Qua persoon niet nee. Ik vind het grotere probleem dat we dan weer veel te vaak schakelen voor de voorrondes en er uiteindelijk los zand op het veld staat.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 04 Jul 2023, 08:44
LaFoquita wrote: 04 Jul 2023, 08:39 Gesprekken met Lang gaan de goede kant op. Speler en PSV lijken er zo goed als uit, alleen wilt PSV nog niet betalen wat Club Brugge verlangt. Gat van 3 a 4 miljoen. Dat is vrij fors. Verwacht indien het volgende week niet rond is dat PSV naar de volgende op de lijst doorschakelt.
Ah oh, begint alweer aardig op onze oude routine te lijken. Speler op het oog, duurt lang, toch doorschakelen naar de volgende. Repeat.
Ach op die manier gingen we ook ooit van Defour naar ene Guardado doorschakelen ;) Blijkt de volgende op de lijst opeens Lozano te zijn ofzo :P

Als Lang zijn zinnen zet op een transfer naar PSV dan komt dat echt wel goed, ook bij een gat van 3-4 mil gok ik dat dat gaat gebeuren. Tenzij er een club is die opeens met 14mil voor de deur staat én waar Lang graag heen wil, maar ik denk dat als zo'n club na zijn topseizoen niet kwam dat die nu ook niet komt.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 04 Jul 2023, 08:49
CZ_Code wrote: 04 Jul 2023, 08:44

Ah oh, begint alweer aardig op onze oude routine te lijken. Speler op het oog, duurt lang, toch doorschakelen naar de volgende. Repeat.
Ach op die manier gingen we ook ooit van Defour naar ene Guardado doorschakelen ;) Blijkt de volgende op de lijst opeens Lozano te zijn ofzo :P

Als Lang zijn zinnen zet op een transfer naar PSV dan komt dat echt wel goed, ook bij een gat van 3-4 mil gok ik dat dat gaat gebeuren. Tenzij er een club is die opeens met 14mil voor de deur staat én waar Lang graag heen wil, maar ik denk dat als zo'n club na zijn topseizoen niet kwam dat die nu ook niet komt.
Het gaat mij niet zo zeer om de vervanger, want ik geloof best dat onder Earnie de lijstjes beter kloppen. Het gaat mij eerder om het tijdsverlies wat eraan vastkleeft. Voor 10-11 miljoen zou ik Lang ook vandaag aan de selectie toevoegen.
Post Reply