Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Massimo
Legende

Ik sta er een beetje dubbel in. Ik vind het van de buitenkant een pestventje met een vervelende uitstraling en zijn teamgenoten benadeeld als het even niet gaat zoals hij wil. Daartegenover staat wel dat PSV iemand op links nodig heeft die direct kan leveren met goals en assists en dat heeft Lang meerdere seizoenen bij Brugge gedaan. Er komt wel een bepaalde dreiging van hem vandaan.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Noa Lang voor 10 á 11 miljoen is een uitstekende deal. Is gewoon een pak beter dan een Bergwijn of een Summerville. Bovendien al CL ervaring (aantal uitstekende wedstrijden gespeeld) en nadert de piek van z’n carrière.

Mensen die nu klagen over Lang, ben benieuwd wie ze dan graag zien komen (en haalbaar zijn) die een directe versterking zijn voor PSV. Met de Nakamura’s van deze wereld ga je geen hoge ogen gooien in de CL in ieder geval.
Madueke
Legende

Pepi, die momenteel aan z'n medische keuring bezig is bleven ze Ricardo Pepi of Pepi noemen. Noa Lang, waarbij een transfer nog (heel) ver weg lijkt of misschien toch ook weer niet noemde ze telkens alleen Noa. :D

En volgens mij hebben zowel Bosz als Stewart nooit intensief met hem gewerkt binnen een club.
Heruone
Lid scoutingsteam

Noano schiet ons naar de CL :heart:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
DadOfFour
Internationale topspeler

Madueke wrote: 04 Jul 2023, 13:54 Pepi, die momenteel aan z'n medische keuring bezig is bleven ze Ricardo Pepi of Pepi noemen. Noa Lang, waarbij een transfer nog (heel) ver weg lijkt of misschien toch ook weer niet noemde ze telkens alleen Noa. :D

En volgens mij hebben zowel Bosz als Stewart nooit intensief met hem gewerkt binnen een club.
Hij heeft moeite met het spellen van zijn eigen achternaam (en zit tenslotte een N gevolgd door een G in) en Noa is redelijk fonetisch, dus dat begrijpt hij nog (net).
La vida és massa curta per no fer broma
29.04.2007
Nationale topspeler

Geen idee wie ze dan beter zouden kunnen halen, maar dat komt omdat ik daar geen/weinig zicht op heb. Maar dat is toch geen tegenargument voor het feit dat iemand Noa Lang liever niet bij PSV ziet?

Nu de interesse er al een tijdje is, lijkt het wel alsof de eerste verontwaardiging over deze eventuele transfer wel een beetje is gaan liggen bij mij. Ik vind het nog steeds een clown/blaaskaak/totaal geen persoonlijkheid die bij PSV past, maar als de transfer doorgaat zal ik me er maar gewoon bij neer moeten leggen. Het nadeel bij Lang zal sowieso zijn dat hij direct zal moeten presteren om het sentiment bij het publiek überhaupt te kunnen winnen. Dat zal alleen lukken als hij direct een meerwaarde blijkt te zijn.
Persoonlijk hoop ik nog steeds op iemand uit de hoge hoed, maar ben dr bang voor...
VTheMan
Meervoudig international
Favoriete speler: Bakayoko

DonyellMalen wrote: 04 Jul 2023, 13:53 Noa Lang voor 10 á 11 miljoen is een uitstekende deal. Is gewoon een pak beter dan een Bergwijn of een Summerville. Bovendien al CL ervaring (aantal uitstekende wedstrijden gespeeld) en nadert de piek van z’n carrière.

Mensen die nu klagen over Lang, ben benieuwd wie ze dan graag zien komen (en haalbaar zijn) die een directe versterking zijn voor PSV. Met de Nakamura’s van deze wereld ga je geen hoge ogen gooien in de CL in ieder geval.
Ik denk dat je die 11 miljoen niet meer terugziet hoor, Ook weet je dat je met Lang een nare persoonlijkheid binnenhaalt. Hij heeft het veel te hoog in zijn bol en pakt ook nog geregeld kaarten als het hem even niet zint.

Denk dat je met Bosz iemand hebt die juist een Nakamura naar een hoger niveau kan tillen en die dan wel veel meer waard word. Anders misschien nog een Zuid-amerikaanse verrassing dat zou ook nog leuk zijn.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Noala

Hoop dat ie komt.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 13:59
DonyellMalen wrote: 04 Jul 2023, 13:53 Noa Lang voor 10 á 11 miljoen is een uitstekende deal. Is gewoon een pak beter dan een Bergwijn of een Summerville. Bovendien al CL ervaring (aantal uitstekende wedstrijden gespeeld) en nadert de piek van z’n carrière.

Ik denk dat je die 11 miljoen niet meer terugziet hoor, Ook weet je dat je met Lang een nare persoonlijkheid binnenhaalt. Hij heeft het veel te hoog in zijn bol en pakt ook nog geregeld kaarten als het hem even niet zint.

Denk dat je met Bosz iemand hebt die juist een Nakamura naar een hoger niveau kan tillen en die dan wel veel meer waard word. Anders misschien nog een Zuid-amerikaanse verrassing dat zou ook nog leuk zijn.
Ik denk dat je het dubbel en dwars terugziet. Lang gaat ons gewoon naar de CL helpen en dan is die 11 miljoen niets geweest.
VTheMan
Meervoudig international

Vanthaman18 wrote: 04 Jul 2023, 14:00
VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 13:59

Ik denk dat je het dubbel en dwars terugziet. Lang gaat ons gewoon naar de CL helpen en dan is die 11 miljoen niets geweest.
Want hij heeft al zo veel gescoord/assists gegeven in de CL?
Pijltje
Bankzitter

VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 13:49
Danny03 wrote: 04 Jul 2023, 13:46
Want je kan jezelf niet bewijzen als je het goed doet in een lagere competitie?
Ja als hij nou uitblonk tegen de goede teams in die competitie wel, maar voor goals tegen met alle respect PEC, Heracles en Volendam hoeven we geen 11 of 12 miljoen uit te geven.

In z’n eerste seizoen heeft hij de 1-3 gemaakt die hun uiteindelijk tegen ik geloof Anderlecht de titel opleverde. (Wedstrijd eindigde in 3-3). Maar goed. Nog een fabeltje: hij scoort nooit belangrijke goals in grote wedstrijden.
VTheMan
Meervoudig international

Pijltje wrote: 04 Jul 2023, 14:03
VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 13:49

Ja als hij nou uitblonk tegen de goede teams in die competitie wel, maar voor goals tegen met alle respect PEC, Heracles en Volendam hoeven we geen 11 of 12 miljoen uit te geven.

In z’n eerste seizoen heeft hij de 1-3 gemaakt die hun uiteindelijk tegen ik geloof Anderlecht de titel opleverde. (Wedstrijd eindigde in 3-3). Maar goed. Nog een fabeltje: hij scoort nooit belangrijke goals in grote wedstrijden.
I stand corrected! Drie jaar geleden dus nog een belangrijke goal tegen een "goede" tegenstander. 11 a 12 miljoen zeker waard (Y)
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 13:41
RIO wrote: 04 Jul 2023, 13:39

Huh, 11 punten uit 6 wedstrijden als 2e geeindigd nog boven Leverkusen en Atletico Madrid.
En Lang heeft geholpen met 0 goals en 0 assists...
Hij deed in de meeste wedstrijden niet mee vanwege een blessure in die periode ;) In de wedstrijden waar hij wel mee deed idd 0 goals en 0 assists. Dit waren 4 wedstrijden, twee tegen Benfica, één tegen Leverkusen en één tegen Porto. Wel in alle vier de wedstrijden de speler met meest shot-creating actions aan de kant van Brugge. En altijd de speler met de meeste progressive carries, of nummer twee op die lijst. En by far de meeste take-ons en succesvolle take-ons (take-on is het dmv een dribbel een tegenstander passeren). Bijv. thuis tegen Benfica 16 take-ons waarvan 12 succesvol. Ook qua progressive passes hoog op de lijsten. Progressive passes recieved bovenaan de lijsten. Qua aantal voorzetten bovenaan de lijsten. Zijn succespercentage van middellange passes (waar ik voorzetten, voor het grootste gedeelte, voor het gemak onder schaar) is bijzonder hoog, bijv. tegen Benfica 20 van de 21 succesvol, tegen Leverkusen 8 van de 8. Touches op attacking 3rd staat hij, op Benfica thuis na, ruim bovenaan de lijst van Brugge.

Kortom; nee geen rendement in deze 4 wedstrijden, maar als je dieper in de stats duikt zie je dat hij wel ongelooflijk belangrijk is voor het aanvalsspel van Brugge. Ook tegen een Benfica, Porto en Leverkusen.

Samenvatting, tegen Benfica (2x), Porto en Leverkusen:
- Speler met meeste shot creating actions van Brugge
- Meeste progressive carries, of nummer twee op die lijst in specifieke wedstrijden
- Meeste take-ons en succesvolle take-ons (dribbels voorbij tegenstander)
- Hoog op de lijsten wat betreft progressive passes
- Meeste voorzetten
- Bijzonder hoog succespercentage middellange passes
- Meeste touches op attacking third (en meestal ook by far het meeste, enkel Benfica thuis staat hij tweede op die lijst)

Nee het is geen speler die in zijn eentje alles flikt, maar wel een speler die waanzinnig goed gaat renderen als zijn medespelers en de tactiek eromheen goed staat. Iemand die ongelooflijk belangrijk is in het aanvalsspel en veel kan creëren. En ik ben er van overtuigd dat met jongens als Xavi, Veerman en Pepi / Luuk om hem heen dat absoluut gaat lukken.
Last edited by Sensation on 04 Jul 2023, 14:10, edited 2 times in total.
Pijltje
Bankzitter

VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 14:05
Pijltje wrote: 04 Jul 2023, 14:03

I stand corrected! Drie jaar geleden dus nog een belangrijke goal tegen een "goede" tegenstander. 11 a 12 miljoen zeker waard (Y)

Dat was de kampioenswedstrijd. Maar ik merk t al: alles wordt gebagatelliseerd dus ik hou er ook mee op.
RIO
Legende

Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn. Is prima. We gaan het zien. 11-12 miljoen is veel geld eens, maar liever dat voor Noala dan 6-7 miljoen voor Nakamura uit een nog mindere competitie. Er is gebleken dat spelers zoals Ramalho goed waren daar maar niet goed genoeg voor ons. We hebben tig spelers uit België gehaald die het erg goed deden bij ons. Kan er zo 5 opnoemen.

Wij spelen hun top 3-4 niet van de mat hoor.
Last edited by RIO on 04 Jul 2023, 14:10, edited 1 time in total.
VTheMan
Meervoudig international

Sensation wrote: 04 Jul 2023, 14:06
VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 13:41

En Lang heeft geholpen met 0 goals en 0 assists...
Hij deed in de meeste wedstrijden niet mee vanwege een blessure in die periode ;) In de wedstrijden waar hij wel mee deed idd 0 goals en 0 assists. Dit waren 4 wedstrijden, twee tegen Benfica, één tegen Leverkusen en één tegen Porto. Wel in alle vier de wedstrijden de speler met meest shot-creating actions aan de kant van Brugge. En altijd de speler met de meeste progressive carries, of nummer twee op die lijst. En by far de meeste take-ons en succesvolle take-ons (take-on is het dmv een dribbel een tegenstander passeren). Bijv. thuis tegen Benfica 16 take-ons waarvan 12 succesvol. Ook qua progressive passes hoog op de lijsten. Progressive passes recieved bovenaan de lijsten. Qua aantal voorzetten bovenaan de lijsten. Zijn succespercentage van middellange passes (waar ik voorzetten, voor het grootste gedeelte, voor het gemak onder schaar) is bijzonder hoog, bijv. tegen Benfica 20 van de 21 succesvol, tegen Leverkusen 8 van de 8. Touches op attacking 3rd staat hij, op Benfica thuis na, ruim bovenaan de lijst van Brugge.

Kortom; nee geen rendement in deze 4 wedstrijden, maar als je dieper in de stats duikt zie je dat hij wel ongelooflijk belangrijk is voor het aanvalsspel van Brugge. Ook tegen een Benfica, Porto en Leverkusen.

- Meeste progressive carries, of nummer twee op die lijst in specifieke wedstrijden
- Meeste voorzetten
- Meeste touches op attacking third (en meestal ook by far het meeste, enkel Benfica thuis staat hij tweede op die lijst)
Kijk ik ben met je eens dat dat best wel leuke statistieken zijn. Maar uiteindelijk wil je van een aanvaller goals en assists, Het liefst elke wedstrijd maar dat is natuurlijk onmogelijk. Maar je kan bijvoorbeeld ook zo een "Meeste touches op attacking third" omdraaien he. Hij heeft zoveel touches daar, waarom gebeurt er niks mee? Hij heeft de meeste voorzetten waarom gaan er nul in? Komen ze wel aan?
Madueke
Legende

Als je Bosz en ook Stewart zo ziet in de media dan gaan ze toch geen weken onderhandelingen voeren om een 'losgeslagen idioot' binnen te halen. Oftewel, misschien valt het allemaal wel mee zoals sommige hier Lang willen wegzetten.
VTheMan
Meervoudig international

Pijltje wrote: 04 Jul 2023, 14:06
VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 14:05

Dat was de kampioenswedstrijd. Maar ik merk t al: alles wordt gebagatelliseerd dus ik hou er ook mee op.
Nee ik ben het met je eens dat is een goeie, maar wel al drie jaar geleden. Wat heeft ie in de tussentijd gedaan?
RIO
Legende

Tattoos laten zetten, vrouwen zwanger maken en een rap album uitgebracht.
Sensation
Lid scoutingsteam

VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 14:10
Sensation wrote: 04 Jul 2023, 14:06

- Meeste voorzetten
Kijk ik ben met je eens dat dat best wel leuke statistieken zijn. Maar uiteindelijk wil je van een aanvaller goals en assists, Het liefst elke wedstrijd maar dat is natuurlijk onmogelijk. Maar je kan bijvoorbeeld ook zo een "Meeste touches op attacking third" omdraaien he. Hij heeft zoveel touches daar, waarom gebeurt er niks mee? Hij heeft de meeste voorzetten waarom gaan er nul in? Komen ze wel aan?
Daar gebeurd wel wat mee; namelijk hoogste aantal shot creating actions. En die voorzetten komen veelal aan, want zoals ik zei; de meeste voorzetten zullen middellange passes zijn en dat succespercentage is bijzonder hoog (en ja dat laatste is een aanname want er zijn geen specifieke statistieken van hoeveel voorzetten eraan komen).

Ik wil niet alles goedpraten, maar dieper kijken dan enkel goals/assists mag best. En daarin zie je dat hij dus enorm belangrijk is. Als hij met zoveel touches geen reet uithaalt dan gaan zijn medespelers hem daar ook niet meer opzoeken; dat is hoe voetbal werkt, meestal. Dus dat je zoveel ballen opeist en daar in de vorm van succesvolle voorzetten, succesvolle dribbels (progressive), succesvolle progressive passes en meeste shot creating actions, wat mee doet, dan geeft mij dat het idee dat als je team en tactiek daaromheen klopt (zie mijn latere toevoeging) er onwijs veel uit kan komen.

Is dat 10-12 mil waard? Geen idee.
VTheMan
Meervoudig international

Ik zal hierover ophouden want ik denk niet dat ik goed genoeg met woorden ben om mensen over te halen dat Noa Lang geen goed idee is.

Dat gezegd hebbende is voor mij het belangrijkste van een aanvaller G/A en ik ben heel bang dat we 12 miljoen gaan stukslaan aan iemand die dat niet genoeg kan geven. Ik hoop dat hij niet komt maar als hij komt hoop ik dat hij mijn ongelijk kan bewijzen.
Sensation
Lid scoutingsteam

VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 14:25 Ik zal hierover ophouden want ik denk niet dat ik goed genoeg met woorden ben om mensen over te halen dat Noa Lang geen goed idee is.

Dat gezegd hebbende is voor mij het belangrijkste van een aanvaller G/A en ik ben heel bang dat we 12 miljoen gaan stukslaan aan iemand die dat niet genoeg kan geven. Ik hoop dat hij niet komt maar als hij komt hoop ik dat hij mijn ongelijk kan bewijzen.
Ach agree to disagree mag toch? :mrgreen: Laten we hopen dat als hij niet komt dat er een betere speler komt en dat als hij wel komt dat hij jouw angst weg gaat nemen ;)
Revolinho
Internationale topspeler

Zo even tussendoor wel lachen om te lezen hoe druk je je kunt maken om geld dat niet van jou is of ooit zal worden. Ga bijna denken dat ome Earnie jullie een tikkie gaat sturen straks. De tandjes ey.
Juancho
Mister PSV

Interessante post hierboven want statistieken maar ook rendement kan en moet je idd op meerdere manieren bekijken omdat ze zo los uit de pols niet zo gek veel zeggen. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Lang, dat mag bekend zijn. Maar los daarvan denk ik dat het in een PSV shirt voor hem heel belangrijk gaat worden om wel rendement te hebben. Hij heeft natuurlijk zijn Ajax verleden (boeit mij overigens niks), een wat nare arrogante uitstraling en dat wordt allemaal ongetwijfeld wat aangewakkerd als hij niet scoort en assists geeft met als gevolg dat zijn wat irritante houding naar voren komt.

Dat moet hij echt gaan voorkomen, alleen dan zou het kunnen werken. Persoonlijk vind ik het dan alsnog niet de beste keuze, maargoed, PSV bepaald en betaald. Dus als hij komt mag hij aan de bak. Ik hoop dat hij vooral een hele goede klik gaat krijgen met Xavi qua voetballen en dat hij Luuk ala Gakpo ook veel beter gaat voorzien van voorzetten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik zou willen dat ik er zo genuanceerd tegenaan kon kijken :mrgreen:

Van mij mag hij nog steeds een andere club ver van hier vinden.
Post Reply