Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Revolinho wrote: 04 Jul 2023, 14:30 Zo even tussendoor wel lachen om te lezen hoe druk je je kunt maken om geld dat niet van jou is of ooit zal worden. Ga bijna denken dat ome Earnie jullie een tikkie gaat sturen straks. De tandjes ey.
Nee klopt. Volkomen gelijk. Want de financiele gesteldheid is helemaal niet belangrijk voor de club. Vooral als het eventueel zou kunnen betekenen dat je daardoor op andere plekken niet kunt investeren zoals je wil.
Pijltje
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

VTheMan wrote: 04 Jul 2023, 14:13
Pijltje wrote: 04 Jul 2023, 14:06

Dat was de kampioenswedstrijd. Maar ik merk t al: alles wordt gebagatelliseerd dus ik hou er ook mee op.
Nee ik ben het met je eens dat is een goeie, maar wel al drie jaar geleden. Wat heeft ie in de tussentijd gedaan?
Oh mooi. Het jaar erop was hij ook belangrijk in de kampioenswedstrijd. Kwamen 1-0 achter, hij versiert de penalty: 1-1. Geeft vervolgens nog de assist op de 3-1 tegen Antwerp.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
RIO wrote: 04 Jul 2023, 14:20 Tattoos laten zetten, vrouwen zwanger maken en een rap album uitgebracht.
Klinkt als een aardige stapavond.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Josef Dettelbacher
Legende

RIO wrote: 04 Jul 2023, 14:20 Tattoos laten zetten, vrouwen zwanger maken en een rap album uitgebracht.
En na de lunchpauze?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Persepolis
Vedette

Om zijn manier van praten etc. kan ik me niet zo druk maken. Gast is half Surinaams, heeft daarna Boukhari als stiefvader gehad en is altijd omringd geweest door Marokkanen/Surinamers en is die dus na ga doen. Boeit verder niet. Zolang hij met zijn gedrag PSV niet benadeelt is het allemaal prima. Zo op het eerste oog lijken zijn cijfers qua G/A gewoon prima te zijn. Wel wat minder in de grotere wedstrijden, en ik hoop van harte dat het in die wedstrijden niet een soort Amin Younes wordt (veel dribbelen, veel acties en daardoor prima stats op die gebieden, maar weinig tot geen rendement). Anderzijds: een speler die zulke cijfers in een topcompetitie haalt is niet haalbaar voor PSV. Vanuit ergens moet die stap worden gemaakt en hoewel ik sterke twijfels heb is hij gewoon PSV'er als het zover komt. Wel hoop ik dat dit geen al te groot deel van het budget weghaalt.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Persepolis wrote: 04 Jul 2023, 15:33 Wel hoop ik dat dit geen al te groot deel van het budget weghaalt.
Ligt eraan wat je groot vindt maar 2x 8 a 10 miljoen hakt er echt heel erg in bij PSV.
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Persepolis wrote: 04 Jul 2023, 15:33 Om zijn manier van praten etc. kan ik me niet zo druk maken. Gast is half Surinaams, heeft daarna Boukhari als stiefvader gehad en is altijd omringd geweest door Marokkanen/Surinamers en is die dus na ga doen. Boeit verder niet. Zolang hij met zijn gedrag PSV niet benadeelt is het allemaal prima.
Mij maakt dat praten ook niet heel veel uit, ik hoef namelijk niet elk weekend 90 minuten hem te horen praten, maar hem zien voetballen. Dat kan hij wel en uiteindelijk is het echt geen egoïst die continu een eigen BV'tje is, lijkt altijd daarnaast prima in de groep te liggen en is ook geen luie voetballer.

Ik zie hem graag komen, niet alleen omdat het een goede speler is, maar ook omdat het iemand die a la Madueke/Gakpo iets uit het niets kan creeëren, bij Bakayoko en Luuk heb ik dat wat minder. Daarnaast net 24, flinke ervaring voor zijn leeftijd en iemand die makkelijk als hij een goed jaartje of 2 voor minstens het dubbele kan opleveren. Gewoon een duidelijke kwaliteitsinjectie en ik denk niet dat we iemand anders voor linksvoor kan halen die voor hetzelfde bedrag zo 'veilig' is als Lang
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje

Toch zou het me ergens ook weer niet verbazen als we een Benitez-Cillissen scenario krijgen.
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

LeandroBonfim wrote: 04 Jul 2023, 15:56 Toch zou het me ergens ook weer niet verbazen als we een Benitez-Cillissen scenario krijgen.
Maar wie is dan de Benitez in deze situatie? Lozano wellicht, maar dat is ook de enige waar ik zo snel aan kan denken
Søren
Meervoudig international

Lang zou voor PSV begrippen een prima aankoop zijn wat mij betreft.
Relatief jong, restwaarde, talent, ervaring, precies wat je zoekt bij een buitenspeler.
Tis een beetje een vreemde gozer, bijzonder karakter, maar qua voetballer, en invulling voor de linksbuitenpositie past hij meer dan prima in het plaatje.
Vanuit PSV straalt het ook ambitie uit…
I’m in, Noa is welkom.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje

TheSyb wrote: 04 Jul 2023, 15:57
LeandroBonfim wrote: 04 Jul 2023, 15:56 Toch zou het me ergens ook weer niet verbazen als we een Benitez-Cillissen scenario krijgen.
Maar wie is dan de Benitez in deze situatie? Lozano wellicht, maar dat is ook de enige waar ik zo snel aan kan denken
Wellicht wel iemand die we totaal niet verwachten, Benitez kwam ook uit de hoge hoed.
Mick Jagger
Lid van verdienste

Bosz en Stewart hebben al bevestigd interesse in Lang te hebben, Cillessen was volgens mij enkel een gerucht. De bevestigde interesse kan evengoed alsnog een rookgordijn zijn, al acht ik die kans persoonlijk niet zo groot.
Gundogang
Regelmatige invaller

Dat verwacht ik niet, dan had Stewart vanmiddag niet aangegeven daadwerkelijk met hem bezig te zijn. Cillessen werd in dit geval enkel in de media genoemd, nooit door PSV zelf.

Maar Lang, laat maar komen. Als zowel Stewart als Bosz geen problemen zien met zijn karakter na uitvoerige gesprekken, wie ben ik dan om op basis van wat interviews daar aan te twijfelen. Misschien is die branie juist wel iets wat PSV nodig heeft in een elftal ideale schoonzonen.
Cas
Meervoudig international

Het elftal is nu veel te lief, een beetje gif erin kan geen kwaad
Persepolis
Vedette

Even offtopic maar wat ben ik blij dat Cillessen hier niet is gekomen zeg :grin:
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Persepolis wrote: 04 Jul 2023, 16:35 Even offtopic maar wat ben ik blij dat Cillessen hier niet is gekomen zeg :grin:
Aldus alle supporters van de overige 17 eredivisieclubs. :mrgreen:
mateja
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 04 Jul 2023, 16:37
Persepolis wrote: 04 Jul 2023, 16:35 Even offtopic maar wat ben ik blij dat Cillessen hier niet is gekomen zeg :grin:
Alle 18 toch? Zouden NEC supporters nou echt blij met 'm zijn?
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

mateja wrote: 04 Jul 2023, 16:37
Grasmat wrote: 04 Jul 2023, 16:37

Nee ook niet, maar die kunnen niet zeggen dat hij niet naar daar is gekomen. Joke's on them.
tezzyunited
Regelmatige invaller

TheSyb wrote: 04 Jul 2023, 15:57
Is dat niet het punt van dat hele scenario? Dat ze met iemand bezig zijn en we daar pas over horen als het zo goed als zeker rond is :wonder: :think:
Balinho
Internationale topspeler

Cas wrote: 04 Jul 2023, 16:32 Het elftal is nu veel te lief, een beetje gif erin kan geen kwaad
Mee eens. Maar dat gif moet dan wel komen vanuit de urgentie en intentie het team/collectief sterker te maken, en niet om enkel het individuele belang te dienen. Vanuit dat eerste volgt sowieso logischerwijs in het kielzog dat tweede. Depay bijvoorbeeld had dat goed in de gaten in zijn laatste periode bij ons.
En met Guti zijn we sowieso wat intrinsiek vuur kwijtgeraakt. Al is dat een ietwat ander vuur dan hetgeen Lang eventueel zou kunnen brengen wellicht.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat wrote: 04 Jul 2023, 16:38
mateja wrote: 04 Jul 2023, 16:37

Nee ook niet, maar die kunnen niet zeggen dat hij niet naar daar is gekomen. Joke's on them.
ESPN kwam laatst nog met een filmpje van top 10 grootste blunders van afgelopen seizoen, Cillessen hofleverancier
Revolinho
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 04 Jul 2023, 14:45
Revolinho wrote: 04 Jul 2023, 14:30 Zo even tussendoor wel lachen om te lezen hoe druk je je kunt maken om geld dat niet van jou is of ooit zal worden. Ga bijna denken dat ome Earnie jullie een tikkie gaat sturen straks. De tandjes ey.
Nee klopt. Volkomen gelijk. Want de financiele gesteldheid is helemaal niet belangrijk voor de club. Vooral als het eventueel zou kunnen betekenen dat je daardoor op andere plekken niet kunt investeren zoals je wil.
Als er 30 miljoen voor Lang word afgetikt, weet jij nog steeds niks over de financiële gesteldheid van de club en wat er wel of niet kan.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Balinho wrote: 04 Jul 2023, 16:43
Cas wrote: 04 Jul 2023, 16:32 Het elftal is nu veel te lief, een beetje gif erin kan geen kwaad
Mee eens. Maar dat gif moet dan wel komen vanuit de urgentie en intentie het team/collectief sterker te maken, en niet om enkel het individuele belang te dienen. Vanuit dat eerste volgt sowieso logischerwijs in het kielzog dat tweede. Depay bijvoorbeeld had dat goed in de gaten in zijn laatste periode bij ons.
En met Guti zijn we sowieso wat intrinsiek vuur kwijtgeraakt. Al is dat een ietwat ander vuur dan hetgeen Lang eventueel zou kunnen brengen wellicht.
Precies, het team moet voorop staan. 10 of 11 miljoen blijft gi-gan-tisch veel geld voor een jongen waar je zulke vraagtekens bij kunt zetten. Maar dit is m.i. ook een kwestie van vertrouwen in Earnie; die zou in staat moeten zijn om dit goed in te schatten na goede gesprekken met Noa zelf. Ik heb nog geen enkele mening over Earnie (maar ben op zich positief), een evt. komst van Lang en hoe dat uitpakt zal daar zeker vorm aan geven.

Hoe dan ook belooft een verblijf van Lang boeiend en spectaculair te worden dus ik vind 't eigenlijk toch wel een leuk idee. Sport moet entertainment zijn!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Rikkert1234
Vedette

DonyellMalen
Legende

Goed samengevat door Rik.

Ben jij het Elfrink? Rikkert1234 :mrgreen: :mrgreen:
Post Reply