Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

YMSA13 wrote: 04 Jul 2023, 20:25 Rik heeft het 'gerucht' in ieder geval wel gezien aan zijn mentions te lezen.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar wat heeft die Lizzy te maken met de franse competitie? Ze komt uit de US en houdt zich bezig met Amerikaans en Mexicaans voetbal. Dus waarom zou zij dat weten? Apart dat ze genoemd is in die tweet
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 04 Jul 2023, 20:23 Ik zal morgen als ik tijd heb, wat tijd ervoor nemen.
Een op jonge leeftijd al bijzondere voetballer als je zijn team ziet spelen. Geen Europese of wereldtop maar heeft iets heel bijzonders...

Excuses dat ik er nog geen tijd voor had genomen.
Ah, super. En geen excuses, je analyses worden altijd gewaardeerd. :strong:

Klapstoel. Bij deze:
Voormalig KG wrote: 20 Nov 2022, 16:36 Mocht Sangaré vertrekken dan is eenzelfde type terug vinden bijna niet mogelijk. De laatste twee seizoenen veel gekeken naar dezelfde kwaliteiten maar die zijn bijna niet te vinden of al onbetaalbaar.

Al drie jaar valt een middenvelder mij ook op in Frankrijk mij enorm op. Op het vorige forum al eerder benoemd. Een speler die ook in een rol als Guti van belang kan zijn. Betrouwbaar, enorm balvast en in zijn passing ook beslissend. Ik zit er aan te denken voor hem eens een uitgebreid stuk te maken. Een soepele die echt iets extra's kan toevoegen aan ons huidige spelersgroep. Dit zou een enorme toevoeging zijn op dit moment en een goede vervanger voor of Sangaré of Guti in de basis.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik is even alles zorgvuldig checken. Zo kennen we hem. Later meer..
Voorroodwitgezongen
Ballenjongen
Posts: 13
Joined: 06 Jun 2023, 17:58
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijd voor mijn eerste post na jaren lang PN volgen en nu ook 1913 (maandje account) en nu eindelijk wat kan toevoegen als Ligue 1 kijker: Joris Chotard is echt een hele fijne speler, speelt meeatal als 6 maar kan dankzij zijn techniek en inzicht ook prima uit de voeten als 8 waar hij ook bij montpellier regelmatig naar doorschuift. Speelt al een jaar of 2.5/3 in de basis en heeft zich dit seizoen laten gelden als 1 van de sterkhouders bij zijn club. Verdedigend iets minder dan de al eerder genoemde Mendy maar qua techniek, inzicht, leiderschap en potentie echt de betere van de 2 en geschikter voor PSV. Ik vraag me wel heel erg af of hij haalbaar is voor PSV, ik zou zeggen dat er grotere clubs voor hem gaan komen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voorroodwitgezongen wrote: 04 Jul 2023, 20:28 Tijd voor mijn eerste post na jaren lang PN volgen en nu ook 1913 (maandje account) en nu eindelijk wat kan toevoegen als Ligue 1 kijker: Joris Chotard is echt een hele fijne speler, speelt meeatal als 6 maar kan dankzij zijn techniek en inzicht ook prima uit de voeten als 8 waar hij ook bij montpellier regelmatig naar doorschuift. Speelt al een jaar of 2.5/3 in de basis en heeft zich dit seizoen laten gelden als 1 van de sterkhouders bij zijn club. Verdedigend iets minder dan de al eerder genoemde Mendy maar qua techniek, inzicht, leiderschap en potentie echt de betere van de 2 en geschikter voor PSV. Ik vraag me wel heel erg af of hij haalbaar is voor PSV, ik zou zeggen dat er grotere clubs voor hem gaan komen.
Alleen Ajax is groter, toch?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Helder. Waarom zouden er grotere clubs voor hem komen dan, is 'ie zo goed? Voorroodwitgezongen
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Deze journalist heeft bijna 60k volgers, waaronder bijvoorbeeld Fabrizio Romano.
Joris Chotard is PAILLADIN !!!

Geen contact met PSV & betrokkene lacht zich kapot!!!
Last edited by TomV23 on 04 Jul 2023, 20:33, edited 2 times in total.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 04 Jul 2023, 20:29
Voorroodwitgezongen wrote: 04 Jul 2023, 20:28 Tijd voor mijn eerste post na jaren lang PN volgen en nu ook 1913 (maandje account) en nu eindelijk wat kan toevoegen als Ligue 1 kijker: Joris Chotard is echt een hele fijne speler, speelt meeatal als 6 maar kan dankzij zijn techniek en inzicht ook prima uit de voeten als 8 waar hij ook bij montpellier regelmatig naar doorschuift. Speelt al een jaar of 2.5/3 in de basis en heeft zich dit seizoen laten gelden als 1 van de sterkhouders bij zijn club. Verdedigend iets minder dan de al eerder genoemde Mendy maar qua techniek, inzicht, leiderschap en potentie echt de betere van de 2 en geschikter voor PSV. Ik vraag me wel heel erg af of hij haalbaar is voor PSV, ik zou zeggen dat er grotere clubs voor hem gaan komen.
Alleen Ajax is groter, toch?
Die komen alleen niet voor hem. Las net de post van Heruone dat de cijfers niet bijzonder zijn. Dan zal die data Duitser geen interesse hebben. ;)
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomV23 wrote: 04 Jul 2023, 20:31

Deze journalist heeft bijna 60k volgers, waaronder bijvoorbeeld Fabrizio Romano.
Joris Chotard is PAILLADIN !!!

Geen contact met PSV & betrokkene lacht zich kapot!!!
Toch weer een uurtje vermaak gehad. Next.
Last edited by Eindhovenvoetbal on 04 Jul 2023, 20:34, edited 1 time in total.
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is PSV_transfers ook van psvmedium? Of is dat weer iets anders?
7Koentjuh7
Lid 2e elftal
Posts: 169
Joined: 29 Aug 2021, 13:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 04 Jul 2023, 20:34
TomV23 wrote: 04 Jul 2023, 20:31

Deze journalist heeft bijna 60k volgers, waaronder bijvoorbeeld Fabrizio Romano.



Toch weer een uurtje vermaak gehad. Next.
Dat uurtje vermaak is ook wat waard!
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 04 Jul 2023, 20:36 Is PSV_transfers ook van psvmedium? Of is dat weer iets anders?
Van wat ik weet zijn het niet dezelfde accounts.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 04 Jul 2023, 09:41 Sinds wanneer is foquita een insider dan? Waarom wordt deze onzin hier klakkeloos geloofd. Gebruik je gezonde verstand mensen.
Er is niet 1 insider die zoveel info heeft tot aan onderhandelingen aan toe hoe ver clubs uit elkaar liggen. Bestaat niet.

Dus ik ga er als volgt mee om:

LF heeft iemand rond PSV. Ik durf zelfs wel voor mijzelf richting te geven waar. Die persoon weet dingen, maar vindt zichzelf af en toe te interessant met een biertje op. Heb ik ook als het over heftrucks gaat.

Dus ik scan zijn berichten goed. Weeg alles zorgvuldig en besluit zelf wat ik wel of niet serieus neem. Het is net zoals Twitter: je moet alles goed filteren.

Kortom: ik waardeer LaFoquita wat hij deelt. Kijk er naar uit en plaats het voor mij zelf wat ik denk wat zou kunnen kloppen.

Zo zijn er diverse type posters die delen. Een Hatseflats die zelfs niet eens wist wie de AD van PSV was ineens de keuringsdatum weet van Pepi. Ik hou daarvan.

Maak je eigen afweging en bekijk het per gerucht. Ook al lijken zaken achteraf onzin: je weet het nooit. Als we vroeger een forum hadden en iemand zou zeggen: PSV gaat 100% zeker Medvedev inlijven.... Leugen? Of waarheid maar liep het heel gek mis. We weten het nooit.

Enjoy de geruchten. En denk zelf na.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oh ja. PSV transfers en PSV medium gebruiken dit forum als basis. 100%
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jul 2023, 20:43 Oh ja. PSV transfers en PSV medium gebruiken dit forum als basis. 100%
Ik zie PSV transfers (en vaak ook PSV medium) wel altijd zijn of haar bronnen gebruiken wat ik altijd kan waarderen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jul 2023, 20:41
LF heeft iemand rond PSV. Ik durf zelfs wel voor mijzelf richting te geven waar.
Laat me raden… richting Eindhoven?
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 04 Jul 2023, 20:41
Maak je eigen afweging en bekijk het per gerucht. Ook al lijken zaken achteraf onzin: je weet het nooit. Als we vroeger een forum hadden en iemand zou zeggen: PSV gaat 100% zeker Medvedev inlijven.... Leugen? Of waarheid maar liep het heel gek mis. We weten het nooit.

Enjoy de geruchten. En denk zelf na.
Medvedev of Nedved? Want van die eerste is nooit sprake geweest, bij mijn weten en ik had het ook een heel vreemde transfer gevonden.
Hammertime!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 04 Jul 2023, 21:08
ShovingNE2 wrote: 04 Jul 2023, 20:41
LF heeft iemand rond PSV. Ik durf zelfs wel voor mijzelf richting te geven waar.
Laat me raden… richting Eindhoven?
Fuck. Waar gaf ik het weg?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MC Hammer wrote: 04 Jul 2023, 21:22
ShovingNE2 wrote: 04 Jul 2023, 20:41
Maak je eigen afweging en bekijk het per gerucht. Ook al lijken zaken achteraf onzin: je weet het nooit. Als we vroeger een forum hadden en iemand zou zeggen: PSV gaat 100% zeker Medvedev inlijven.... Leugen? Of waarheid maar liep het heel gek mis. We weten het nooit.

Enjoy de geruchten. En denk zelf na.
Medvedev of Nedved? Want van die eerste is nooit sprake geweest, bij mijn weten en ik had het ook een heel vreemde transfer gevonden.
Nedved natuurlijk. Die Russische charlatan hoeven we niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vond dit wel een leuk moment, over 'al die aankopen die nog gaan komen' :mrgreen:

(begint al op het juiste moment)
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

“Vroeger” hadden we naar mijn mening 1 echte insider en dat was ‘de Kuil’ o.i.d.
Meerder malen had deze persoon het bij het rechte eind en wist destijds ook heel goed de situatie rond Jan Reker uit te leggen als ik mij niet vergis.

Voor de rest bestaan de insiders nu uit personen met: een geweldige fantasie, aandachttrekkerij, interessantdoenerij, gruwelijk geil worden als ze geliked of gequote worden of de zaak aan het schijten willen brengen.

Maarja, het blijft soms wel genieten…
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je hebt ook een verschil tussen een echte "insider" en iemand die hier en daar wat oppikt. Ik werkte vroeger met iemand die heel nauw was met een selectiespeler destijds en hoorde van die persoon af en toe iets. Wist bv als eerste te vertellen dat Aboukhlal wegging (ja niet heel spannend) en dat Bergwijn rond was met Sevilla (ging uiteindelijk niet door omdat de clubs niet uitkwamen, paar weken later vertelde Bergwijn het zelf in een interview). Was ik een insider? Nee, tuurlijk niet, ik werkte toevallig toen met die persoon. Die speler is inmiddels allang weg en ik werk allang niet meer met die collega. Zo gaan die dingen, spelers/werknemers van PSV hebben ook familieleden/vrienden/relaties en die weer met andere mensen etc. Maar natuurlijk heb je de aandachttrekkers, denk dat als je een beetje ervaren bent op dit forum je het onderscheid wel kan maken tussen wie je wel en niet serieus kan nemen.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sowieso spelen er ook dingen waar we nooit achter komen. PSV zal veel meer spelers polsen dan waar wij ooit achter komen. Zo'n insider kan dus best wel eens gelijk hebben, maar dat het gewoon nergens op uit loopt.
Post Reply