Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 05 Jul 2023, 09:45
Ittot wrote: 05 Jul 2023, 09:28Dat hij eruit ziet als een jonge door gesnoven versie van Gordon bevalt me ook niet.
Dude. Wat boeit dat nou.
Helemaal niets! Ik chargeer graag. Gaat meer om zijn mimiek icm zijn manier van praten.

Maar wat ik al zei, volgens mij is het verder geen verkeerd gastje. Het zal met name even wennen zijn. En dat is niet erg.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 05 Jul 2023, 09:49
Hatseflats wrote: 05 Jul 2023, 09:45

Dude. Wat boeit dat nou.
NIets, maar blijkbaar bevalt het hem ook niet...
Dat hij een pleonasme gebruikt bevalt mij dan weer niet...
Touché.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fenomeno wrote: 05 Jul 2023, 09:51
Ittot wrote: 05 Jul 2023, 09:28

Noa Lang hoeft niet zo goed te zijn als hij zelf denkt dat hij is om alsnog een versterking voor ons te zijn. Hij denkt namelijk dat hij Neymar is.

Ik heb moeite met zijn manier van spreken, net zoals iedereen hier. Dat hij eruit ziet als een jonge door gesnoven versie van Gordon bevalt me ook niet. Verder zijn er weinig geluiden dat hij een vervelend gastje zou zijn. Dus we kunnen er maar beter aan gaan wennen denk ik.

Ik denk dat hij zijn waarde ook wel redelijk behoudt. Ik vraag me alleen af of hij niet te wisselvallig is. En hoe hij omgaat met het niet zijn van de grote man. Dat is namelijk Xavi.
Ik niet trouwens, en met mij denk ik ook anderen die zijn stijl wel op waarde schatten.

Ook mooi dat er schijnbaar nu al een 'kant' tussen hem en Xavi voor 'de grote man' gekozen moet worden terwijl die jongens waarschijnlijk gewoon prima door een deur kunnen. Kwaliteit herkent bovenal kwaliteit, des te meer kans dat het eruit komt wanneer wij als achterban Lang met open armen verwelkomen en steunen zoals we bij Xavi deden.
Ok, zijn manier van spreken is dus stijl?

Verder maak ik er geen kant strijd van. Ik vraag me simpelweg af hoe hij ermee om gaat omdat hij graag de grote man is. Dat is echt wat anders dan een strijd. Want dat zie ik ook niet op een negatieve manier gebeuren.

Ik ben het met je eens dat we hem met open armen moeten verwelkomen. Ik zie geen enkele reden waarom we dat niet zouden moeten doen. Het is niet iemand die verschrikkelijke dingen gedaan heeft of iemand die structureel slecht in de groep ligt. Het is simpelweg een apart ventje.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 05 Jul 2023, 09:33 Baka is geen vraagteken. Voorin zal het met aankoop van Lang gewoon bezet zijn. El Ghazi, Lang, Bakayoko en Simons kan ook nog aan beide zijkanten. Voor de spitspositie heb je dan Luuk en Pepi. Daarachter dan nog Babadi en van Duiven. Bij een transfer van Lang gaat er voorin niets meer gebeuren buiten eventuele aankopen van JPSV.

Wat betreft het middenveld verwacht ik een absolute topper (mag wat kosten) en een jong talent. Verder wat betreft de centrale verdediger denk ik dat dit zodra Ramalho weg is snel kan gaan.

Een transfer van Lang heeft als positief punt dat PSV voor het middenveld en de verdediging niet naar Nederlanders kijkt. Met Baka, Lang, Luuk, Veerman, Simons, van Aanholt, Til, El Ghazi, Sambo en Teze spreekt een groot gedeelte van de selectie Nederlands.
Bosz ziet Bakayoko momenteel als eerste optie op rechts? Snap dat na de komst van Lang het voorlopig goed is met de voorhoede en de aandacht wordt verlegd naar het middenveld en de achterhoede. Niet meer dan logisch gezien de bezetting. Toch zou ik een vertrek van El Ghazi enorm toejuichen en een goede concurrent voor Baka proberen te halen. Vind het achter de basis nog te licht, maar vermoed dat Bosz eerst nog Duiven, Fofana en Babadi aan het werk wil zien voordat hij daar een beslissing in maakt.

Op papier is een voorhoede met Lang - Pepi - Baka en daarachter Xavi, Joey en een tank van een CDM een topteam.

Verwacht jij dat Ramalho op korte termijn vertrekt? Hoe is het met de interesse van Celta de Vigo? Lijkt mij een prima club voor hem.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Langzaam aan zou het wel een tijd worden dat de eerste aankopen gepresenteerd gaan worden. Over vijf weken staan de CL voorrondes voor de deur, dan wil je met een enigszins ingespeelde ploeg goed voor de dag komen.

Ik ga er vanuit dat Pepi deze week aangekondigd kan worden. Op de vleugels zal toch wat erbij moeten. Daarnaast een poetser op het middenveld zodat Veerman of acht en Simons op tien kan spelen. Plus achterin moet er minimaal één en liefst twee spelers erbij komen die zorgen voor een kwaliteitsimpuls.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 05 Jul 2023, 11:12 Langzaam aan zou het wel een tijd worden dat de eerste aankopen gepresenteerd gaan worden. Over vijf weken staan de CL voorrondes voor de deur, dan wil je met een enigszins ingespeelde ploeg goed voor de dag komen.

Ik ga er vanuit dat Pepi deze week aangekondigd kan worden. Op de vleugels zal toch wat erbij moeten. Daarnaast een poetser op het middenveld zodat Veerman of acht en Simons op tien kan spelen. Plus achterin moet er minimaal één en liefst twee spelers erbij komen die zorgen voor een kwaliteitsimpuls.
Bij Pepi is het wachten op het papierwerk en als dat geregeld is dan zal het wel bekend worden. Verder is het vooral interessant hoe de vlag erbij staat m.b.t. ingaande- en uitgaande transfers als PSV over ruim een week op trainingskamp gaan. Dan sluiten ook weer veel spelers aan die nu nog vakantie hebben.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 05 Jul 2023, 10:59
LaFoquita wrote: 05 Jul 2023, 09:33 Baka is geen vraagteken. Voorin zal het met aankoop van Lang gewoon bezet zijn. El Ghazi, Lang, Bakayoko en Simons kan ook nog aan beide zijkanten. Voor de spitspositie heb je dan Luuk en Pepi. Daarachter dan nog Babadi en van Duiven. Bij een transfer van Lang gaat er voorin niets meer gebeuren buiten eventuele aankopen van JPSV.

Wat betreft het middenveld verwacht ik een absolute topper (mag wat kosten) en een jong talent. Verder wat betreft de centrale verdediger denk ik dat dit zodra Ramalho weg is snel kan gaan.

Een transfer van Lang heeft als positief punt dat PSV voor het middenveld en de verdediging niet naar Nederlanders kijkt. Met Baka, Lang, Luuk, Veerman, Simons, van Aanholt, Til, El Ghazi, Sambo en Teze spreekt een groot gedeelte van de selectie Nederlands.
Bosz ziet Bakayoko momenteel als eerste optie op rechts? Snap dat na de komst van Lang het voorlopig goed is met de voorhoede en de aandacht wordt verlegd naar het middenveld en de achterhoede. Niet meer dan logisch gezien de bezetting. Toch zou ik een vertrek van El Ghazi enorm toejuichen en een goede concurrent voor Baka proberen te halen. Vind het achter de basis nog te licht, maar vermoed dat Bosz eerst nog Duiven, Fofana en Babadi aan het werk wil zien voordat hij daar een beslissing in maakt.

Op papier is een voorhoede met Lang - Pepi - Baka en daarachter Xavi, Joey en een tank van een CDM een topteam.

Verwacht jij dat Ramalho op korte termijn vertrekt? Hoe is het met de interesse van Celta de Vigo? Lijkt mij een prima club voor hem.
Heb geen idee of Celta concreet is. Verwacht eerlijk gezegd ook nog wel een Turkse club.

Mocht El Ghazi vertrekken zal er zeker een nieuwe rechtsbuiten komen. Maar dat verwacht ik niet. Is voor nu gewoon dubbelbezet mocht Lang komen. Daarnaast zal je ook voor Babadi perspectief moeten bieden. Zou bij verlengen zomaar de back up van Lang/Xavi kunnen worden op linksbuiten.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dubbele bezetting op alle posities wil Bosz.

Verdediging:
2 linksbacks: Mauro en Van Aanholt
2 LCV: Boscagli en waarschijnlijk Obispo
2 RCV: Aankoop en Teze
2 RB: Sambo en Mwene

Al weg: Branthwaite
Moet weg: Ramalho, Baumgartl
Mag van mij weg bij redelijke biedingen: Obispo, Teze, Mwene.
Met name op rechtsback wil ik er een betere speler bij om te concurreren met Sambo.


Middenveld:
2 CVM: Aankoop en aankoop
2 CM: Veerman en Saibari
2 CMa: Simons en Til
Al weg: Guti
Moet weg: Sangare
Mag weg: Til
Verhuurd: Ledezma

Aanval
2 LB: ? (Lang) en Vertessen?
2 Spitsen: De Jong en Pepi
2 RB: Bakayoko en El Ghazi
Al weg: Savio, Romero
Moet weg:
Mag weg: El Ghazi, Vertessen

Er zal dus sowieso een nieuwe RCV, 2 CVM en een linksbuiten bijkomen.
Voor een linksbuiten is nu al wel budget denk ik en voor de andere 3 posities gaat het veel schelen als Sangaré snel vertrekt.
Hopelijk wordt de selectie nog wat verder opgeschoond hierna.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 05 Jul 2023, 12:35 Dubbele bezetting op alle posities wil Bosz.

Verdediging:
2 linksbacks: Mauro en Van Aanholt
2 LCV: Boscagli en waarschijnlijk Obispo
2 RCV: Aankoop en Teze
2 RB: Sambo en Mwene

Al weg: Branthwaite
Moet weg: Ramalho, Baumgartl
Mag van mij weg bij redelijke biedingen: Obispo, Teze, Mwene.
Met name op rechtsback wil ik er een betere speler bij om te concurreren met Sambo.


Middenveld:
2 CVM: Aankoop en aankoop
2 CM: Veerman en Saibari
2 CMa: Simons en Til
Al weg: Guti
Moet weg: Sangare
Mag weg: Til
Verhuurd: Ledezma

Aanval
2 LB: ? (Lang) en Vertessen?
2 Spitsen: De Jong en Pepi
2 RB: Bakayoko en El Ghazi
Al weg: Savio, Romero
Moet weg:
Mag weg: El Ghazi, Vertessen

Er zal dus sowieso een nieuwe RCV, 2 CVM en een linksbuiten bijkomen.
Voor een linksbuiten is nu al wel budget denk ik en voor de andere 3 posities gaat het veel schelen als Sangaré snel vertrekt.
Hopelijk wordt de selectie nog wat verder opgeschoond hierna.
Dit lijkt mij een heel realistisch lijstje, benieuwd wie er voor de RCV positie en CVM posities gaan komen.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Btw, ik heb geen verdere info maar ik heb eens nagevraagd... die Joris Chotard is echt extreem goed. Zou een killertransfer zijn als ze dit weten rond te krijgen. Profiel Pirlo.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 05 Jul 2023, 11:19
Johann Vogel wrote: 05 Jul 2023, 11:12 Langzaam aan zou het wel een tijd worden dat de eerste aankopen gepresenteerd gaan worden. Over vijf weken staan de CL voorrondes voor de deur, dan wil je met een enigszins ingespeelde ploeg goed voor de dag komen.

Ik ga er vanuit dat Pepi deze week aangekondigd kan worden. Op de vleugels zal toch wat erbij moeten. Daarnaast een poetser op het middenveld zodat Veerman of acht en Simons op tien kan spelen. Plus achterin moet er minimaal één en liefst twee spelers erbij komen die zorgen voor een kwaliteitsimpuls.
Bij Pepi is het wachten op het papierwerk en als dat geregeld is dan zal het wel bekend worden. Verder is het vooral interessant hoe de vlag erbij staat m.b.t. ingaande- en uitgaande transfers als PSV over ruim een week op trainingskamp gaan. Dan sluiten ook weer veel spelers aan die nu nog vakantie hebben.
Eigenlijk is Pepi wel de minst belangrijke aankoop. Met Luuk de Jong heb je namelijk een prima alternatief waarmee je de voorrondes in kan gaan. Achterin wil je het liefst zsm een directe versterking halen zodat deze ingedeeld kan raken. Je wil niet straks met Obispo/Boscagli, Teze en Mwene de voorrondes in. Zelfde op de vleugels. Met el Ghazi en Bakayoko als buitenspelers vrees ik dat je het niet red.
User avatar
BlackMambaSanga
Veelbelovend talent
Posts: 109
Joined: 13 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Ibrahim Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 05 Jul 2023, 12:35 Dubbele bezetting op alle posities wil Bosz.

Verdediging:
2 linksbacks: Mauro en Van Aanholt
2 LCV: Boscagli en waarschijnlijk Obispo
2 RCV: Aankoop en Teze
2 RB: Sambo en Mwene

Al weg: Branthwaite
Moet weg: Ramalho, Baumgartl
Mag van mij weg bij redelijke biedingen: Obispo, Teze, Mwene.
Met name op rechtsback wil ik er een betere speler bij om te concurreren met Sambo.


Middenveld:
2 CVM: Aankoop en aankoop
2 CM: Veerman en Saibari
2 CMa: Simons en Til
Al weg: Guti
Moet weg: Sangare
Mag weg: Til
Verhuurd: Ledezma

Aanval
2 LB: ? (Lang) en Vertessen?
2 Spitsen: De Jong en Pepi
2 RB: Bakayoko en El Ghazi
Al weg: Savio, Romero
Moet weg:
Mag weg: El Ghazi, Vertessen

Er zal dus sowieso een nieuwe RCV, 2 CVM en een linksbuiten bijkomen.
Voor een linksbuiten is nu al wel budget denk ik en voor de andere 3 posities gaat het veel schelen als Sangaré snel vertrekt.
Hopelijk wordt de selectie nog wat verder opgeschoond hierna.
🤣 Moet weg Sangare
🙈 Mag weg Til & El Ghazi & Vertessen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een topper op '6' is voor mij het belangrijkste eigenlijk. Meer dan linksbuiten, meer dan CV.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 05 Jul 2023, 13:24
Massimo wrote: 05 Jul 2023, 11:19

Bij Pepi is het wachten op het papierwerk en als dat geregeld is dan zal het wel bekend worden. Verder is het vooral interessant hoe de vlag erbij staat m.b.t. ingaande- en uitgaande transfers als PSV over ruim een week op trainingskamp gaan. Dan sluiten ook weer veel spelers aan die nu nog vakantie hebben.
Eigenlijk is Pepi wel de minst belangrijke aankoop. Met Luuk de Jong heb je namelijk een prima alternatief waarmee je de voorrondes in kan gaan. Achterin wil je het liefst zsm een directe versterking halen zodat deze ingedeeld kan raken. Je wil niet straks met Obispo/Boscagli, Teze en Mwene de voorrondes in. Zelfde op de vleugels. Met el Ghazi en Bakayoko als buitenspelers vrees ik dat je het niet red.
Ik acht Pepi als een van de belangrijkste aankopen. Zowel korte als op lange termijn. Apart van het feit dat het bezopen is om (net als vorig jaar) met één volwaardig spits het seizoen in te gaan, is het ook zo dat zo'n speler niet ieder jaar 'haalbaar langs komt'.

Dat wat betreft Luuk de Jong en de voorrondes, dat hebben we vorig jaar gezien tegen Rangers thuis. Dat heeft ons juist CL gekost- dat durf ik wel te zeggen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daar krijg je nu nog de kriebels van.

Luuk moest er geblesseerd af in de rust en omdat er geen back-up was moest Xavi in de spits spelen. :treurig:
Ginius Wijndalum
Talent
Posts: 79
Joined: 31 Aug 2021, 14:32
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kan met toch haast niet voorstellen dat; met Rice die voor 120 mln naar Arsenal verkast, en Caicedo die voor ongeveer de helft naar Chelsea verkast, in de nasleep van die deals niet iemand met een zak geld bij PSV langs komt voor Sangare.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ginius Wijndalum wrote: 05 Jul 2023, 13:41 Ik kan met toch haast niet voorstellen dat; met Rice die voor 120 mln naar Arsenal verkast, en Caicedo die voor ongeveer de helft naar Chelsea verkast, in de nasleep van die deals niet iemand met een zak geld bij PSV langs komt voor Sangare.
Precies, 1 van die PL clubs moet toch wel interesse hebben in Sangare.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 05 Jul 2023, 13:34
Johann Vogel wrote: 05 Jul 2023, 13:24

Eigenlijk is Pepi wel de minst belangrijke aankoop. Met Luuk de Jong heb je namelijk een prima alternatief waarmee je de voorrondes in kan gaan. Achterin wil je het liefst zsm een directe versterking halen zodat deze ingedeeld kan raken. Je wil niet straks met Obispo/Boscagli, Teze en Mwene de voorrondes in. Zelfde op de vleugels. Met el Ghazi en Bakayoko als buitenspelers vrees ik dat je het niet red.
Ik acht Pepi als een van de belangrijkste aankopen. Zowel korte als op lange termijn. Apart van het feit dat het bezopen is om (net als vorig jaar) met één volwaardig spits het seizoen in te gaan, is het ook zo dat zo'n speler niet ieder jaar 'haalbaar langs komt'.

Dat wat betreft Luuk de Jong en de voorrondes, dat hebben we vorig jaar gezien tegen Rangers thuis. Dat heeft ons juist CL gekost- dat durf ik wel te zeggen.
Ik neem van vorig seizoen vooral mee dat we defensief erg kwetsbaar waren. Met veertig tegengoals in de competitie ga je geen titel pakken. Ik juich de komst van een extra spits zeker toe, twee volwaardige spitsen is zeker geen overbodige luxe.

Maar ik zie nog een seizoen met Ramalho als pseudo leider in de defensie niet zitten, evenals jongens als Teze en Obispo die niet van hun fouten. Zelfde dat we nog wachten op vervangers voor Gakpo en Madueke. En zeker als Sangare vertrekt hebben we daar ook iemand nodig.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 05 Jul 2023, 13:45
Ginius Wijndalum wrote: 05 Jul 2023, 13:41 Ik kan met toch haast niet voorstellen dat; met Rice die voor 120 mln naar Arsenal verkast, en Caicedo die voor ongeveer de helft naar Chelsea verkast, in de nasleep van die deals niet iemand met een zak geld bij PSV langs komt voor Sangare.
Precies, 1 van die PL clubs moet toch wel interesse hebben in Sangare.
Romano is gewoon verkeerd geïnformeerd: PSG heeft niet de clausule van Xavi maar van Sangaré geactiveerd.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 05 Jul 2023, 13:50
Armada wrote: 05 Jul 2023, 13:34

Ik acht Pepi als een van de belangrijkste aankopen. Zowel korte als op lange termijn. Apart van het feit dat het bezopen is om (net als vorig jaar) met één volwaardig spits het seizoen in te gaan, is het ook zo dat zo'n speler niet ieder jaar 'haalbaar langs komt'.

Dat wat betreft Luuk de Jong en de voorrondes, dat hebben we vorig jaar gezien tegen Rangers thuis. Dat heeft ons juist CL gekost- dat durf ik wel te zeggen.
Ik neem van vorig seizoen vooral mee dat we defensief erg kwetsbaar waren. Met veertig tegengoals in de competitie ga je geen titel pakken. Ik juich de komst van een extra spits zeker toe, twee volwaardige spitsen is zeker geen overbodige luxe.

Maar ik zie nog een seizoen met Ramalho als pseudo leider in de defensie niet zitten, evenals jongens als Teze en Obispo die niet van hun fouten. Zelfde dat we nog wachten op vervangers voor Gakpo en Madueke. En zeker als Sangare vertrekt hebben we daar ook iemand nodig.
Snap jouw punt wel, maar het is niet of / of he. PSV heeft genoeg ruimte om ook defensief zich te versterken.

Echter moet PSV ook denken aan restwaarde op het veld, die is traditioneel aanvallend groter dan defensief. Daarnaast, als je het mij vraagt, begon het verdedigend falen vorig jaar in het slecht druk zetten en meelopen. Daarin is Pepi ook een goede zet.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 05 Jul 2023, 13:52
Johann Vogel wrote: 05 Jul 2023, 13:50

Ik neem van vorig seizoen vooral mee dat we defensief erg kwetsbaar waren. Met veertig tegengoals in de competitie ga je geen titel pakken. Ik juich de komst van een extra spits zeker toe, twee volwaardige spitsen is zeker geen overbodige luxe.

Maar ik zie nog een seizoen met Ramalho als pseudo leider in de defensie niet zitten, evenals jongens als Teze en Obispo die niet van hun fouten. Zelfde dat we nog wachten op vervangers voor Gakpo en Madueke. En zeker als Sangare vertrekt hebben we daar ook iemand nodig.
Snap jouw punt wel, maar het is niet of / of he. PSV heeft genoeg ruimte om ook defensief zich te versterken.

Echter moet PSV ook denken aan restwaarde op het veld, die is traditioneel aanvallend groter dan defensief. Daarnaast, als je het mij vraagt, begon het verdedigend falen vorig jaar in het slecht druk zetten en meelopen. Daarin is Pepi ook een goede zet.
Precies. Middenveld was ook niet in balans, dat helpt ook niet mee.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar zat hem dat in de spelers (niet geschikt voor drukzetten, niet complementair etc.) of in de trainer die er tactisch een zooitje van maakte? Ik denk niet dat vorig seizoen een goed referentiepunt is.

Hoewel PSV op sommige posities inderdaad meer explosievere/lopende mensen moet krijgen ivm een high intensity pressing stijl. Pepi past daarin.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 05 Jul 2023, 13:57
Armada wrote: 05 Jul 2023, 13:52

Snap jouw punt wel, maar het is niet of / of he. PSV heeft genoeg ruimte om ook defensief zich te versterken.

Echter moet PSV ook denken aan restwaarde op het veld, die is traditioneel aanvallend groter dan defensief. Daarnaast, als je het mij vraagt, begon het verdedigend falen vorig jaar in het slecht druk zetten en meelopen. Daarin is Pepi ook een goede zet.
Precies. Middenveld was ook niet in balans, dat helpt ook niet mee.
Dat (A)
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 05 Jul 2023, 13:57 Maar zat hem dat in de spelers (niet geschikt voor drukzetten, niet complementair etc.) of in de trainer die er tactisch een zooitje van maakte? Ik denk niet dat vorig seizoen een goed referentiepunt is.

Hoewel PSV op sommige posities inderdaad meer explosievere/lopende mensen moet krijgen ivm een high intensity pressing stijl. Pepi past daarin.
Goed punt. Het zal van beide kanten komen denk ik. Maar inderdaad, Luuk liep er af en toe ook heel hulpeloos bij. Terwijl hij in zijn eerste fase bij PSV juist uitblonk bij het druk zetten.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BlackMambaSanga wrote: 05 Jul 2023, 13:25

🤣 Moet weg Sangare
🙈 Mag weg Til & El Ghazi & Vertessen
Ik wou die nog toelichten, maar dacht dat het redelijk duidelijk was.
Sangaré moet weg omdat hij financieel veel oplevert en Veerman, Sangaré en Xavi eigenlijk 3 spelers zijn die allemaal te goed zijn om op de bank te zetten en die allemaal op het middenveld willen spelen.
Qua kwaliteit mag hij zeker blijven, maar hij wil weg en levert veel geld op.
Post Reply