Zat t ook ff te kijken gisteravond, maar heeft die Eus opeens last van grootheidswaanzin en denkt hij de nieuwe Johan Derksen a.k.a zeiksnor te moeten zijn? Die had echt overal negatief commentaar op en dan lekker in de overtreffende trap.
Sensation wrote: ↑05 Jul 2023, 11:18
Zat t ook ff te kijken gisteravond, maar heeft die Eus opeens last van grootheidswaanzin en denkt hij de nieuwe Johan Derksen a.k.a zeiksnor te moeten zijn? Die had echt overal negatief commentaar op en dan lekker in de overtreffende trap.
Wat een verschrikking is die vent zeg
Wat mij vooral heel erg tegenviel was een paar maanden geleden dat toen Eus een keer kritiek kreeg hij daar heel slecht mee om ging. Prima om uit te delen, maar dan moet je ook kunnen incasseren of even stil kunnen zitten als je geschoren wordt in plaats dan maar wild om je heen te gaan slaan.
Veel Ajax gezinde media hebben het nog steeds lastig dat Bosz naar PSV is gegaan terwijl Ajax ook op zoek was naar een nieuwe coach. Samen met de open sollicitaties die Bosz die week bij Rondo en Studio Voetbal wel zeker deed, los van een zowel Ajax, PSV en Feyenoord of specifiek Ajax, komen er dan zoals wel vaker conflicterende gedachten bij die mensen omdat het louter vanuit de Ajax-bril bekeken wordt terwijl ze van mening zijn dat je heel erg objectief zijn. Want Bosz niet naar Ajax terwijl er een vacature was dan moet er wel iets aan de hand zijn...
DonyellMalen wrote: ↑05 Jul 2023, 11:16
Wat een niveau zeg weer. Stel kneuzen bij elkaar.
Nou nou nou, wat was Peter toch boos zeg! Niet normaal! Vooral dat moment waarop Peter die journalist vol op z'n gezicht petste!
Je zou ook kunnen zeggen dat Peter een uitstekende 1e persconferentie gegeven heeft, ipv 1 puntje over Ajax eruit pakken, waar hij ook nog eens netjes op reageerde.
Ik denk maar zo; dit is nog het meest kut voor Steijn, die zit zo trots als een aap met zeven lullen trainer te wezen daar in Amsterdam, gaat het er alleen maar over waarom ze Bosz niet hebben gevraagd en als dat wel zo was waarom hij dan niet is gegaan.
De NOS had gisteren een item over de persco van Bosz. De aankondiging was “de eerste dag van Peter Bosz bij PSV, maar het ging over Ajax”. Next level. Ik maak me er niet druk meer over, het is nu eenmaal zo en het zal nooit veranderen.
Het ging even over Ajax omdat die lul van de NOS daar vragen over moest stellen waar verder niemand op zat te wachten. Wat een journalistiek zeg daar. Wellicht binnenkort weer een onderzoekje laten verrichten daar wie zich op die sportredactie allemaal misdraagt?
Dat is het punt dus. Ze stellen zelf die vraag, en brengen het vervolgens als nieuws dat het over Ajax ging. Ze creëren hun eigen ‘nieuws’. Bosz reageerde er prima op dus verder konden ze er weinig mee.
Ik vond Eus altijd wel te pruimen bij VI, ook al zag je dat hij opkeek naar Derksen. Nu heeft hij de ruimte om Derksen na te doen, getuige z'n uitspraken over Bosz en Lang.
Juancho wrote: ↑05 Jul 2023, 12:49
Ik stem voor die zooi van VI hier niet meer te posten. Tis schrikbarend wat daar allemaal geroepen wordt. Pure forum vervuiling.
Het is ook geen VI, het heet nu ‘Oranjezomer’, waarom dat is, geen idee
Ik stem voor die zooi van VI hier niet meer te posten. Tis schrikbarend wat daar allemaal geroepen wordt. Pure forum vervuiling.
Eens hoor, maar vond het echt tenenkrommend wat er wat gezegd daar. Die Eus kan alleen maar uitdelen, maar zelf niets incasseren. Kneusje is het.
Eens hoor, maar vond het echt tenenkrommend wat er wat gezegd daar. Die Eus kan alleen maar uitdelen, maar zelf niets incasseren. Kneusje is het.
Noemt Noa Lang een tbs patientje. En hij zag beelden dat Bosz boos werd op de suggestie dat ie gesolliciteerd had naar de Ajax job en dat ie kinderachtig is.
RIO wrote: ↑05 Jul 2023, 15:30
Wie is die (kn)Eus van Vandaag Inside??!
Noemt Noa Lang een tbs patientje. En hij zag beelden dat Bosz boos werd op de suggestie dat ie gesolliciteerd had naar de Ajax job en dat ie kinderachtig is.
Wel ironisch aangezien Eus zelf in de gevangenis heeft gezeten