Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Juancho wrote: 05 Jul 2023, 16:13 Jij vindt het bullshit, even een kleine aanpassing.
Dit vind ik wel een terechte opmerking, dat ontbreekt nog wel eens bij Heruone

Inhoudelijk ben ik het echter wel volledig met hem eens.

Bijvoorbeeld over Bakayoko: Jij zegt dat hij vaak naar binnengaat en weinig buitenom. Daar gaat het niet om, het gaat erom waar hij zich aanbiedt. Dat is (vrijwel) altijd aan de zijkant, hij zorgt daarmee dus voor de breedte.
Massimo
Legende

Menno1 wrote: 05 Jul 2023, 16:35 Luuk gaat hier weinig aan hebben natuurlijk. Die krijgt nu helemaal geen voorzet. En Pepi is ook wel erg afhankelijk van aanvoer al kan die over de grond iets meer, maar is technisch ook matig.
Hoe verklaar je dan het volgende?

Lang bij Brugge
Reguliere competitie 83 wedstrijden, 29 goals en 25 assists.
Play-off wedstrijden 16 wedstrijden, 3 goals en 5 assists.
MC Hammer
International
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 05 Jul 2023, 16:25
Hopelijk zo wat antwoorden op je vragen :D
Jazeker, we winnen de beker.

Dus samenvattend: je vreest dat met deze buitenspelers spits en Xavi niet per se in hun kracht komen te staan rn we trechtervoetbal gaan spelen, waarbij vanuit de backs niet de kwaliteiten zijn om daarin een beslissende bijdrage te leveren?
Hammertime!
René1978
Nationale topspeler

Kan me echt niet voorstellen dat PSV nog een rechtsbuiten gaat halen, tenzij El Ghazi vertrekt. Linksbuiten, twee middenvelders en een CV zullen normaliter die vier aankopen zijn waar Elfrink over sprak. Vind ook dat je Bakayoko nu gewoon het vertrouwen moet geven en ik denk dat Bosz dat ook gaat doen. Gast is inmiddels international, staat op de radar van topclubs en vertegenwoordigt veel waarde. Iemand postte hier onlangs zijn stats en die zijn veel beter dan menigeen hier waarschijnlijk zou verwachten.
Cas
Meervoudig international

Het duurt allemaal wel Noa Lang….
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Cas wrote: 05 Jul 2023, 16:57 Het duurt allemaal wel Noa Lang….
Bingo!
DonyellMalen
Legende

Heruone wrote: 05 Jul 2023, 16:42 Verder is die rechterkant inderdaad gewoon fragiel. Daar moet gewoon iets bij. Twee rookies zo dichtbij elkaar zijn eigenlijk ook niet ideaal. Ik denk dat als je daar een goede rechtsbuiten kan neerzetten, het al heel veel problemen kan oplossen. Maar het punt is ook dat PSV ergens moet gaan roeien met de riemen die het heeft... Hopelijk kan men, al dan niet via wat creatieve deals, daarin een goede balans vinden terwijl tegelijkertijd het kwalitatieve niveau omhoog gaat.
Eens. Heb echt twijfels bij de rechterkant met Sambo - Baka. Komt op mij over als nog net te licht voor vCL. Zeker als je het afzet tegen de linkerkant met Lang en Patta, dat is wel wat hoger qua niveau.

Sambo zie ik helemaal zitten, maar niet in combinatie (in eerste instantie) met Baka. Zo'n Mateus Tete zou perfect zijn.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die rechterkant kan op een andere manier opgelost worden.

442 spelen. Lang op links, 2 CMs (1tje Veerman, 1tje een 6) en Xavi op rechts, voorin Pepsi en Luuk.
Ykhim
Lid scoutingsteam

DonyellMalen wrote: 05 Jul 2023, 17:02Eens. Heb echt twijfels bij de rechterkant met Sambo - Baka. Komt op mij over als nog net te licht voor vCL. Zeker als je het afzet tegen de linkerkant met Lang en Patta, dat is wel wat hoger qua niveau.

Sambo zie ik helemaal zitten, maar niet in combinatie (in eerste instantie) met Baka. Zo'n Mateus Tete zou perfect zijn.
Ik heb niet alleen twijfels bij de rechterkant, maar ook bij de beoogde voorhoede in het algemeen. Lang-Pepi-Bakayoko is wat mij betreft te licht en het betreft drie spelers die lang niet elke week zullen leveren. Daar zal dan echt nog wel wat bij moeten, terwijl het middenveld sowieso van een upgrade voorzien mag worden en de defensie nog op de schop moet. Het overstijgt de discussie Lang een beetje, maar ik ben er nog niet gerust op dat PSV een heel erg goed elftal kan gaan opstellen. Dat kan met een paar rake aankopen gelukkig wel de andere kant opvallen, maar vooralsnog ben ik echt heel sceptisch over een eventuele dure aankoop van Lang. Voor zoveel geld moet daar wat mij betreft een hoogwaardige én stabiele factor komen te staan. En hoewel Lang op een goede dag écht goed kan zijn, is het ook veel vaker niet zo goed. Mensen glibberen hier weg bij de gedachte dat hij de Kuip stil gaat spelen, maar denken niet aan onzichtbare prestaties tijdens lelijke, regenachtige wedstrijden in Almelo of Heerenveen. Die wisselvalligheid in combinatie met het prijskaartje baart me wel zorgen hoor.
DonyellMalen
Legende

Ykhim wrote: 05 Jul 2023, 17:32Daar zal dan echt nog wel wat bij moeten, terwijl het middenveld sowieso van een upgrade voorzien mag worden en de defensie nog op de schop moet.
Hoe zou je dit het liefst zien dan? Baka upgraden met een andere rechtsbuiten, of?
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Geen zorgen mijn waarde Ykhim, je gaat helemaal voorbij aan ons gevaarlijkste wapen: de Duif.
Roekoe, roekoe!
Zuc0
Nationale topspeler

Ykhim wrote: 05 Jul 2023, 17:32
DonyellMalen wrote: 05 Jul 2023, 17:02Eens. Heb echt twijfels bij de rechterkant met Sambo - Baka. Komt op mij over als nog net te licht voor vCL. Zeker als je het afzet tegen de linkerkant met Lang en Patta, dat is wel wat hoger qua niveau.

Ik heb niet alleen twijfels bij de rechterkant, maar ook bij de beoogde voorhoede in het algemeen. Lang-Pepi-Bakayoko is wat mij betreft te licht en het betreft drie spelers die lang niet elke week zullen leveren.
Precies mijn gedachte. Stabiliteit is een vraagteken met zo'n voorhoede (die ik nog steeds minder vind dan Gakpo, DeJong en Madueke, en ja onvervangbaar etc. etc. maar we gaan er niet op vooruit). Elke week top spelen kan niet maar elke week op zijn minst een voldoende halen is een must om mee te doen.
Ook in defensief opzicht. Bakayoko vind ik vaak aan schijnverdedigen doen. Hij loopt mee maar grijpt te laat in of staat niet goed. Dat moet allemaal veel beter en de vraag is of dat erinzit.
Jwoeloe
Moderator

Ik heb niet alleen twijfels bij de rechterkant, maar ook bij de beoogde voorhoede in het algemeen. Lang-Pepi-Bakayoko is wat mij betreft te licht en het betreft drie spelers die lang niet elke week zullen leveren. Daar zal dan echt nog wel wat bij moeten, terwijl het middenveld sowieso van een upgrade voorzien mag worden en de defensie nog op de schop moet. Het overstijgt de discussie Lang een beetje, maar ik ben er nog niet gerust op dat PSV een heel erg goed elftal kan gaan opstellen. Dat kan met een paar rake aankopen gelukkig wel de andere kant opvallen, maar vooralsnog ben ik echt heel sceptisch over een eventuele dure aankoop van Lang. Voor zoveel geld moet daar wat mij betreft een hoogwaardige én stabiele factor komen te staan. En hoewel Lang op een goede dag écht goed kan zijn, is het ook veel vaker niet zo goed. Mensen glibberen hier weg bij de gedachte dat hij de Kuip stil gaat spelen, maar denken niet aan onzichtbare prestaties tijdens lelijke, regenachtige wedstrijden in Almelo of Heerenveen. Die wisselvalligheid in combinatie met het prijskaartje baart me wel zorgen hoor.
Gelukkig hebben we na Pepi en Lang alsnog ruimte voor een aanvaller. Het valt alleen te hopen dat dat geen jong talent wordt achter Bakayoko, maar een sterke concurrent op die positie. Lang/Ghazi, Pepi/Luuk, Baka/goede concurrent. Met die bezetting zou ik tevreden zijn.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Jwoeloe wrote: 05 Jul 2023, 17:54

Gelukkig hebben we na Pepi en Lang alsnog ruimte voor een aanvaller. Het valt alleen te hopen dat dat geen jong talent wordt achter Bakayoko, maar een sterke concurrent op die positie. Lang/Ghazi, Pepi/Luuk, Baka/goede concurrent. Met die bezetting zou ik tevreden zijn.
Me too, maar het is tegelijk ook best ambitieus qua transfersommen/salaris terwijl je er 6 nodig hebt voor die 3 posities.

Ben benieuwd of de meeste voorstanders van Lang tevreden zouden zijn als het daadwerkelijk 13 a 14 miljoen wordt.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Niet. Maar ik ben dan ook geen voorstander :mrgreen:
Madueke
Legende

Als Lang binnen is komt er heus geen nieuwe rechtsbuiten meer. Ja, Bakayoko is nog jong en moet veel leren, maar voor een nu betere concurrent ben je ook weer miljoenen kwijt. Dan heb je straks voor z'n 30 mil de voorhoede versterkt. Gaat niet gebeuren.
Sylvester
Verbannen

Laten we idd nadat Loa Lang binnen is nog een aanvaller halen! fuck de verdediging!
Maikel
Site Admin

Sylvester wrote: 05 Jul 2023, 18:13 Laten we idd nadat Loa Lang binnen is nog een aanvaller halen! fuck de verdediging!
Image
Menno1
Legende

Massimo wrote: 05 Jul 2023, 16:52
Menno1 wrote: 05 Jul 2023, 16:35 Luuk gaat hier weinig aan hebben natuurlijk. Die krijgt nu helemaal geen voorzet. En Pepi is ook wel erg afhankelijk van aanvoer al kan die over de grond iets meer, maar is technisch ook matig.

Lang bij Brugge
Goede vraag wel. Wat voor type spits hebben ze daar? Iemand om lekker mee door te combineren? En hoeveel van die assists zijn op die spits? Hoeveel komen uit dode spel momenten?
Jwoeloe
Moderator

Madueke wrote: 05 Jul 2023, 18:12 Als Lang binnen is komt er heus geen nieuwe rechtsbuiten meer. Ja, Bakayoko is nog jong en moet veel leren, maar voor een nu betere concurrent ben je ook weer miljoenen kwijt. Dan heb je straks voor z'n 30 mil de voorhoede versterkt. Gaat niet gebeuren.
Je kan alleen niet met maar 5 aanvallers het seizoen in, zeker niet als je wilt dat jongens als Xavi zich op het middenveld richten. Dus je zal als PSV zijnde moeten investeren in nog een aanvaller, of El Ghazi gaat een hoop basisplaatsen krijgen. Maar dan hoeven we niet eens met goede moed aan het nieuwe seizoen te starten.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Madueke wrote: 05 Jul 2023, 18:12 Als Lang binnen is komt er heus geen nieuwe rechtsbuiten meer. Ja, Bakayoko is nog jong en moet veel leren, maar voor een nu betere concurrent ben je ook weer miljoenen kwijt. Dan heb je straks voor z'n 30 mil de voorhoede versterkt. Gaat niet gebeuren.
Ik verwacht nog wel een allround talentje in de aanval.
Madueke
Legende

Ja, een talent zou uiteraard wel kunnen. Alleen een miljoenenaankoop die achter Lang op de bank gaat zitten of een potentiele cashcow als Bakayoko uit de basis gaat spelen verwacht ik niet.
Sylvester
Verbannen

Een buitenkansje van een huurling aan het eind van de transferwindow
Pijltje
Bankzitter

Ik denk dat veel mensen op basis van het karakter van Lang een vertekend beeld hebben van wat voor speler het is. Je zou van zo'n arrogant mannetje verwachten dat hij een heel egoistische speelstijl heeft. Het is juist het tegenovergestelde. Lang is meer een spelmaker met spelinzicht en een goede voorzet dan een egoistisch dribbelaartje dat naar binnen komt en op zoek naar eigen succes gaat. Kan ie ook wel maar ik vind juist hem in de combinatie en met steekballetjes + voorzetten echt excelleren
Brael
Vedette

Massimo wrote: 05 Jul 2023, 16:52

Lang bij Brugge
De assist waar jij het over hebt is natuurlijk niet per definitie hetzelfde als de voorzet waar Menno over spreekt.
Post Reply