Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Brael wrote: 05 Jul 2023, 19:05
Massimo wrote: 05 Jul 2023, 16:52

Hoe verklaar je dan het volgende?

Lang bij Brugge
Reguliere competitie 83 wedstrijden, 29 goals en 25 assists.
Play-off wedstrijden 16 wedstrijden, 3 goals en 5 assists.
De assist waar jij het over hebt is natuurlijk niet per definitie hetzelfde als de voorzet waar Menno over spreekt.
Laten we aub geen vleugelspelers halen met als belangrijkste criteria dat ze precies zo spelen dat Luuk ervan profiteert. Een goede voorzet alé, maar je kunt ook overdrijven.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Menno1 wrote: 05 Jul 2023, 16:35
Siemen wrote: 05 Jul 2023, 14:46

Ik vind het een bijzondere gedachtegang, Juan. Vorig jaar waren we afhankelijk van Xavi. Meer creativiteit is dan toch juist gewenst? Xavi wil het liefste op het middenveld, Lang kan het beste op de flank én is heel veelzijdig. Ik zie geen problemen (buiten zijn rafelige mentaliteit) en juist veel oplossingen als hij komt.

Pepi (Luuk)
Lang - Xavi - Baka

Dat is toch heerlijk. Als je ook nog backs hebt die kunnen voetballen al helemaal.
Luuk gaat hier weinig aan hebben natuurlijk. Die krijgt nu helemaal geen voorzet. En Pepi is ook wel erg afhankelijk van aanvoer al kan die over de grond iets meer, maar is technisch ook matig.
Bakayoko afgelopen seizoen gemiddeld 4 voorzetten per 90 minuten, terwijl hij zich gedurende het seizoen hierin echt ontwikkelde, in het begin waren het allemaal pisballetjes. Lang bijna 5 per 90. Een Angelino die echt veel voorzetten gaf, zat in zijn seizoen bij ons op 6 per 90.

Valt dus allemaal wel weer mee
Massimo
Legende

Menno1 wrote: 05 Jul 2023, 18:22
Massimo wrote: 05 Jul 2023, 16:52

Hoe verklaar je dan het volgende?

Lang bij Brugge
Reguliere competitie 83 wedstrijden, 29 goals en 25 assists.
Play-off wedstrijden 16 wedstrijden, 3 goals en 5 assists.
Goede vraag wel. Wat voor type spits hebben ze daar? Iemand om lekker mee door te combineren? En hoeveel van die assists zijn op die spits? Hoeveel komen uit dode spel momenten?
Aangezien jij er zo overtuigt van bent dat Luuk de Jong geen goede aanvoer zal krijgen dan weet jij dat vast wel. Dus laat het me weten.

Als een buitenspeler bij bijna net zoveel goals als assists betrokken is, dan lijkt me de kans groter dat de desbetreffende spits(en) hiervan meeprofiteren. Je poneert een stelling zonder het te beargumenteren.
Brael
Vedette

Skuddem wrote: 05 Jul 2023, 19:40
Brael wrote: 05 Jul 2023, 19:05 De assist waar jij het over hebt is natuurlijk niet per definitie hetzelfde als de voorzet waar Menno over spreekt.
Laten we aub geen vleugelspelers halen met als belangrijkste criteria dat ze precies zo spelen dat Luuk ervan profiteert. Een goede voorzet alé, maar je kunt ook overdrijven.
Nee dat is natuurlijk wel het punt met Luuk die we hebben binnengehaald. Je hebt met Luuk hele specifieke kwaliteiten, waar ook hele specifieke teamgenoten bij horen.

Kiezen voor Bakayoko en Lang op de vleugels is kiezen voor geen Luuk in de spits, wat mij betreft.
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Dank je. Ik vind overigens ook dat we het spel niet volledig op Luuk moeten afstemmen. Het is te eenzijdig en Luuk vind ik te beperkt, heeft net even te vaak een blessure of een vorm dip en is ook een dagje ouder.

Waar ik meer vraagtekens dan bij heb is met het halen van Pepi. Dat vind ik kwa type best wel op Luuk lijken. Groot, sterk maar in de kleine ruimte beperkt en geen erg hoge handelingssnelheid.

Ik had liever een type Malen erbij gehad als spits. Een ander smaakje dan Luuk dus. En iemand die technisch een stuk verfijnder is
De Realist
Internationale topspeler

Brael wrote: 05 Jul 2023, 20:36
Skuddem wrote: 05 Jul 2023, 19:40

Nee dat is natuurlijk wel het punt met Luuk die we hebben binnengehaald. Je hebt met Luuk hele specifieke kwaliteiten, waar ook hele specifieke teamgenoten bij horen.

Kiezen voor Bakayoko en Lang op de vleugels is kiezen voor geen Luuk in de spits, wat mij betreft.
Volgens mij heeft Luuk de meeste assists gekregen van ene Jetro "99%" Willems.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Menno1
Legende

Massimo wrote: 05 Jul 2023, 20:01
Menno1 wrote: 05 Jul 2023, 18:22

Goede vraag wel. Wat voor type spits hebben ze daar? Iemand om lekker mee door te combineren? En hoeveel van die assists zijn op die spits? Hoeveel komen uit dode spel momenten?
Aangezien jij er zo overtuigt van bent dat Luuk de Jong geen goede aanvoer zal krijgen dan weet jij dat vast wel. Dus laat het me weten.

Als een buitenspeler bij bijna net zoveel goals als assists betrokken is, dan lijkt me de kans groter dat de desbetreffende spits(en) hiervan meeprofiteren. Je poneert een stelling zonder het te beargumenteren.
Het waren oprechte vragen. Xavi heeft ook een stuk of 10 assists. Maar vrijwel nul op Luuk zover ik weet.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Menno1 wrote: 05 Jul 2023, 20:40 Dank je. Ik vind overigens ook dat we het spel niet volledig op Luuk moeten afstemmen. Het is te eenzijdig en Luuk vind ik te beperkt, heeft net even te vaak een blessure of een vorm dip en is ook een dagje ouder.

Waar ik meer vraagtekens dan bij heb is met het halen van Pepi. Dat vind ik kwa type best wel op Luuk lijken. Groot, sterk maar in de kleine ruimte beperkt en geen erg hoge handelingssnelheid.

Ik had liever een type Malen erbij gehad als spits. Een ander smaakje dan Luuk dus. En iemand die technisch een stuk verfijnder is
Anderzijds, met twee types-Luuk kun je wel systemen neerzetten waarbinnen je voorin kunt wisselen. Je spel wordt dus poppetje-onafhankelijker.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Massimo
Legende

Menno1 wrote: 05 Jul 2023, 20:42
Het waren oprechte vragen. Xavi heeft ook een stuk of 10 assists. Maar vrijwel nul op Luuk zover ik weet.
Ok. Had het iets anders geïnterpreteerd. My bad.

Neemt niet weg dat ik me om die aanvoer niet zo druk maak ongeacht of De Jong of Pepi komt te staan. Mocht Simons blijven en Lang komen, dan maak ik me sowieso niet zo druk om de doelpunten. Eerder voorlopig om de doelpunten tegen.
De Realist
Internationale topspeler

Massimo wrote: 05 Jul 2023, 20:52

Neemt niet weg dat ik me om die aanvoer niet zo druk maak ongeacht of De Jong of Pepi komt te staan. Mocht Simons blijven en Lang komen, dan maak ik me sowieso niet zo druk om de doelpunten. Eerder voorlopig om de doelpunten tegen.
Ik maak me gezien het recente verleden sowieso vooral druk om het aantal tegendoelpunten.

Was die volgorde nou trouwens al bepaald wanneer er een verdediger gehaald gaat worden? :pul:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Menno1
Legende

Massimo wrote: 05 Jul 2023, 20:52

Ik op zich ook niet zo. Er staat genoeg scorend vermogen op het veld. Lang, Xavi, Luuk/Pepi staan sowieso garantie op 15-20 goals ieder. Bakayoko moet de 10 kunnen halen. En dan heb je altijd nog Til, El Ghazi en Veerman die makkelijk goals maken.

En zoals ik al eerder zei: het veld/tactiek volledig afstemmen op Luuk lijkt mij sowieso geen goed plan.
Persepolis
Vedette

Menno1 wrote: 05 Jul 2023, 20:40

Mwa, vind ik meevallen. Ze hebben hun gelijkenissen (die noem je indd op) maar Pepi is veel beweeglijker, technisch geen Xavi maar wel een stuk beter en kan toch aardig dribbelen, wat De Jong helemaal niet kan. De Jong is veel statischer, kan weinig met de bal aan zijn voeten maar wel veel beter koppen. Het verschil is kleiner dan De Jong-Malen bijvoorbeeld, maar je hebt wel degelijk verschillende smaken in de spits met De Jong en Pepi.
Je kan het ook zo zien: De Jong wordt bijna 33, met Pepi hebben we een jonge, dynamische en technisch wat betere (en koppend wat slechtere) versie van hem in huis gehaald. Vind ik prima.
Brael
Vedette

De Realist wrote: 05 Jul 2023, 20:41
Brael wrote: 05 Jul 2023, 20:36 Nee dat is natuurlijk wel het punt met Luuk die we hebben binnengehaald. Je hebt met Luuk hele specifieke kwaliteiten, waar ook hele specifieke teamgenoten bij horen.

Volgens mij heeft Luuk de meeste assists gekregen van ene Jetro "99%" Willems.
Helaas hebben we die niet meer.
Menno1 wrote: 05 Jul 2023, 20:56 Ik op zich ook niet zo. Er staat genoeg scorend vermogen op het veld. Lang, Xavi, Luuk/Pepi staan sowieso garantie op 15-20 goals ieder. Bakayoko moet de 10 kunnen halen. En dan heb je altijd nog Til, El Ghazi en Veerman die makkelijk goals maken.

En zoals ik al eerder zei: het veld/tactiek volledig afstemmen op Luuk lijkt mij sowieso geen goed plan.
Hoezo is Lang een garantie op minimaal 15 goals? Dat aantal heeft hij in zijn hele carrière welgeteld 1x gehaald.
koetje
Legende

Menno1 wrote: 05 Jul 2023, 20:42 Het waren oprechte vragen. Xavi heeft ook een stuk of 10 assists. Maar vrijwel nul op Luuk zover ik weet.
De Jong 2
El Ghazi 2
Silva 2
Gakpo 1
Hazard 1
Van Aanholt 1
Obispo 1
Bakoyoko 1
Til 1

Persepolis
Vedette

Waarom ziet Xavi eruit als een bejaarde in die video thumbnail 🤣
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Persepolis wrote: 05 Jul 2023, 21:30 Waarom ziet Xavi eruit als een bejaarde in die video thumbnail 🤣
Dat is wat al dat gezeur over een clausule met je doet. Ook Xavi leest hier mee.
BlackMambaSanga
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Ibrahim Sangare

Let op deze zaakwaarnemer : https://www.transfermarkt.nl/hcm-sports ... rater/2252

Obispo, Teze , Lang en Saibari🤔 Ook een transferfrije Fitz-Jim in 2024.
KoekwausPSV
Jeugdspeler

Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Absoluut niet mijn keuze, maar hoop dat hij het geweldig gaat doen. Krijgt natuurlijk alle steun.
ComeOnPSV
Vedette

GAAF DIT.

Best wel hyped!!
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Rik we love you
Standbeeld
Mister PSV

Yes, sneller dan gedacht! Kijk er echt naar uit dat deze man Nederland lekker heet gaat maken!
DonyellMalen
Legende

Hoppa, lekker man.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Mooi dat hij echt komt
Last edited by hondjevandebakker on 08 Jul 2023, 10:02, edited 1 time in total.
ShovingNE2
Site Admin

TOP!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply