Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
JChovanec
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Karfiooltje wrote: 05 Jul 2023, 18:19 Davinson Sanchez moet 15 miljoen kosten. Dat zou wel een kwaliteitsimpuls zijn achterin. Over 2 jaar verkoop je hem mogelijk voor het dubbele. Peter Bosz kan hem misschien overhalen
Ik verwacht eerder dat ajax hem koopt, heeft er al gespeeld en kunnen wel wat verdedigende zekerheid gebruiken.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

JChovanec wrote: 05 Jul 2023, 18:40
Karfiooltje wrote: 05 Jul 2023, 18:19 Davinson Sanchez moet 15 miljoen kosten. Dat zou wel een kwaliteitsimpuls zijn achterin. Over 2 jaar verkoop je hem mogelijk voor het dubbele. Peter Bosz kan hem misschien overhalen
Ik verwacht eerder dat ajax hem koopt, heeft er al gespeeld en kunnen wel wat verdedigende zekerheid gebruiken.
Sssst, breng ze nou niet op ideeën. Let op met wat je zegt, die data-druiloor leest hier al 11 maanden mee.
Paulus1913
Regelmatige invaller

Begrotingstekort komend jaar was toch al weggepoetst door verkoop Noni & Cody? Dan lijkt de nette opbrengst van Sangare een mooie geldzak om mee te smijten deze zomer.
ShovingNE2
Site Admin

Paulus1913 wrote: 05 Jul 2023, 18:54 Begrotingstekort komend jaar was toch al weggepoetst door verkoop Noni & Cody? Dan lijkt de nette opbrengst van Sangare een mooie geldzak om mee te smijten deze zomer.
Dat kan niet over boekjaren heen. Je hebt alleen meer buffer qua EV
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
1913PSV.
Vaste waarde in elftal

Skhiri naar Frankfurt helaas. Vaak hier genoemd.
Standbeeld
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 05 Jul 2023, 18:55
Paulus1913 wrote: 05 Jul 2023, 18:54 Begrotingstekort komend jaar was toch al weggepoetst door verkoop Noni & Cody? Dan lijkt de nette opbrengst van Sangare een mooie geldzak om mee te smijten deze zomer.
En als transfersommen over een aantal seizoenen worden uitgesmeerd? Dat gebeurt toch vaak? Of worden die sommen direct weer verkocht (factoring)?
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld wrote: 05 Jul 2023, 20:29
ShovingNE2 wrote: 05 Jul 2023, 18:55

En als transfersommen over een aantal seizoenen worden uitgesmeerd? Dat gebeurt toch vaak? Of worden die sommen direct weer verkocht (factoring)?
Goed punt. Afschrijvingen uit de boeken en gestrekte betaling.
DonyellMalen
Legende

danko-lazovic
Meervoudig international

Ben ik de enige die dit een hele rare zin in het stuk van Rik vind?

PSV heeft namelijk de financiële mogelijkheid om nóg een centrale verdediger aan te trekken op het moment dat mensen vertrekken en dan kan een beoogd basisspeler zijn.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ja, die vond ik ook lastig te peilen. Klinkt als of men dan Beelen + nog een glasbak op CV wilt halen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Maikel
Site Admin

danko-lazovic wrote: 05 Jul 2023, 21:10 Ben ik de enige die dit een hele rare zin in het stuk van Rik vind?

PSV heeft namelijk de financiële mogelijkheid om nóg een centrale verdediger aan te trekken op het moment dat mensen vertrekken en dan kan een beoogd basisspeler zijn.
Nee, dat zegt dat PSV geld heeft maar er wel een vacature moet zijn.
Bossche bol
Meervoudig international

Er wordt ook naar de rechtsback positie gekeken
Joenepsv
Legende

danko-lazovic wrote: 05 Jul 2023, 21:10 Ben ik de enige die dit een hele rare zin in het stuk van Rik vind?

Denk dat ze bij PSV Beelen een interessante speler vinden die je allround kan inzetten maar nog niet klaar achten om meteen in de basis te staan. Als je dan Ramalho en Baumgartl kwijt bent bijvoorbeeld ontstaat er ruimte om nogmaals de markt op te gaan.

Was in eerste instantie sceptisch over deze Beelen. Volg de KKD redelijk maar hij is mij nooit overmatig opgevallen. Nu het nieuws is gezakt zou ik hem geen gekke aankoop vinden. Jonge Nederlandse speler die je zowel in de defensie als op het middenveld kunt opstellen. Voor nu een breedte versterking maar voor de toekomst misschien een sterkhouder. En voor 2 tot 2,5 miljoen val je er geen buil aan.
DonyellMalen
Legende

Hij noemt het rijtje Ramalho, Baumgartl en Teze. Dat er daarvan in ieder geval 1 a 2 vertrekken, normaal gesproken. Dat is positief.
Heruone wrote: 05 Jul 2023, 21:11 Ja, die vond ik ook lastig te peilen. Klinkt als of men dan Beelen + nog een glasbak op CV wilt halen.
Snapte deze zin ook niet helemaal. Beelen + andere CB? Of alleen Beelen..
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

PSV duwt weer al hun laatste centjes in de aanval, zodat er geen geld meer over is voor de verdediging. Typisch Brands weer…….
Jwoeloe
Moderator

Maar is er iemand die weet of deze jongen ook daadwerkelijk wat kan? Ben op basis van het enige filmpje dat ik kan vinden nou niet heel erg enthousiast.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Qua transferbudget ruimte voor twee CV's, qua salarisbudget (en grootte selectie) op dit moment ruimte voor één?
Smeets14
Nationale topspeler

Lorenzo von Matterhorn wrote: 05 Jul 2023, 21:17 PSV duwt weer al hun laatste centjes in de aanval, zodat er geen geld meer over is voor de verdediging. Typisch Brands weer…….
Wat een onzin. Volgens het artikel van Elfrink wil PSV Beelen aantrekken als back-up cv en is er daarnaast ook budget om een cv voor de basis aan te trekken.

Best logisch ook aangezien PSV best ver wilde en kon gaan voor Branthwaite. Ramalho en Baumgartl moeten vertrekken om ruimte te maken in het salarishuis.
JChovanec
Meervoudig international

Dat betekent dat Xavi blijft anders hadden ze extra geld achter de hand gehouden voor zijn vervanger en pas een verdediger hadden gekocht als er weer iets verkocht was. Beetje eenvoudige en niet te onderbouwen gedachte van mijn kant.
Maikel
Site Admin

Smeets14 wrote: 05 Jul 2023, 21:22
Lorenzo von Matterhorn wrote: 05 Jul 2023, 21:17 PSV duwt weer al hun laatste centjes in de aanval, zodat er geen geld meer over is voor de verdediging. Typisch Brands weer…….
Wat een onzin. Volgens het artikel van Elfrink wil PSV Beelen aantrekken als back-up cv en is er daarnaast ook budget om een cv voor de basis aan te trekken.

Best logisch ook aangezien PSV best ver wilde en kon gaan voor Branthwaite. Ramalho en Baumgartl moeten vertrekken om ruimte te maken in het salarishuis.
Je weet dat hij niet serieus is? :mrgreen:
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

JChovanec wrote: 05 Jul 2023, 21:22 Dat betekent dat Xavi blijft anders hadden ze extra geld achter de hand gehouden voor zijn vervanger en pas een verdediger hadden gekocht als er weer iets verkocht was. Beetje eenvoudige en niet te onderbouwen gedachte van mijn kant.
Ik denk dat ze oprecht nog niet weten wat Xavi doet. Ze kunnen niet wachten met andere investeringen totdat Xavi beslist
Smeets14
Nationale topspeler

SKERLA wrote: 05 Jul 2023, 21:19 Qua transferbudget ruimte voor twee CV's, qua salarisbudget (en grootte selectie) op dit moment ruimte voor één?
Volgens het artikel wil PSV sowieso eerst iemand verkopen in de verdediging. En dan twee verdedigers (Baumgartl en Ramalho) die drukken op het salaris budget lozen voordat er een basis verdediger kan worden gehaald. Beelen zal geen topsalaris verdienen.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal

Maikel wrote: 05 Jul 2023, 21:23

Ik hoop dat Stewart een sloper van een verdediger uit de hoge hoed tovert met ouderwetse grinta, Zuid-Amerikaanse passie en het scorend vermogen van Ronald Koeman en dat die verdediger dan luistert naar de naam: Sarcasme
Smeets14
Nationale topspeler

Maikel wrote: 05 Jul 2023, 21:23

Je weet hier maar nooit hè! :lol: Als het om verdedigers gaat slaan mensen hier geregeld door.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Smeets14 wrote: 05 Jul 2023, 21:26
SKERLA wrote: 05 Jul 2023, 21:19 Qua transferbudget ruimte voor twee CV's, qua salarisbudget (en grootte selectie) op dit moment ruimte voor één?
Volgens het artikel wil PSV sowieso eerst iemand verkopen in de verdediging. En dan twee verdedigers (Baumgartl en Ramalho) die drukken op het salaris budget lozen voordat er een basis verdediger kan worden gehaald. Beelen zal geen topsalaris verdienen.
Eerst verkopen en dan Beelen?
Post Reply