Thomas Beelen

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeker, en ik denk dat het een 6 is.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vergelijkbaar type als boszcagli. Wel prettig zodat je wat zou kunnen rouleren zonder je spel te moeten aanpassen. Met obispo in de lappenmand hebben we geen backup als lcv dus ik snap dit wel. Alles valt of staat echter met de aanwinst als rcv.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Selectie van 20 mensen heeft behoefte aan multifunctionele spelers. Met deze beelen haal je een speler die zowel linker als rechter centrale verdediger kan spelen en op 6 kan. Verander zijn naam in Theo Beasly uit Brazilië met exact dezelfde beelden en mensen waren enthousiaster geweest denk ik. Met Teze/Ervaren verdediger/Boscagli/Beelen kan je volgend seizoen wel door.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 05 Jul 2023, 22:57 Selectie van 20 mensen heeft behoefte aan multifunctionele spelers. Met deze beelen haal je een speler die zowel linker als rechter centrale verdediger kan spelen en op 6 kan. Verander zijn naam in Theo Beasly uit Brazilië met exact dezelfde beelden en mensen waren enthousiaster geweest denk ik. Met Teze/Ervaren verdediger/Boscagli/Beelen kan je volgend seizoen wel door.
Precies, zo gaat het inderdaad.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 05 Jul 2023, 22:57 Verander zijn naam in Theo Beasly uit Brazilië met exact dezelfde beelden en mensen waren enthousiaster geweest denk ik.
Bingooooo.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 05 Jul 2023, 23:01
Teletubby wrote: 05 Jul 2023, 22:57 Verander zijn naam in Theo Beasly uit Brazilië met exact dezelfde beelden en mensen waren enthousiaster geweest denk ik.
Bingooooo.
Zolang hij geen Thomas Beelo Antônio Guedes Filho heet
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit soort transfers zijn voor gasten zoals wij gewoon heel lastig in te schatten. Mickey van de Ven kwam ook uit de KKD, kostte 3,5 miljoen, maar iedereen lijkt hem nu te willen hebben. En daarnaast zijn er genoeg voorbeelden van spelers waarvoor de stap inderdaad veel te groot is. Ik vertrouw op de scouting die fulltime bezig is spelers in kaart te brengen, die weten echt wel wat ze doen. Dus als zij in Beelen een versterking zien, dan hoop ik dat het lukt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook hier kan ik nog niet warm van worden. Ik vind het geen absoluut toptalent en ik acht hem nog lang niet sterk genoeg om een serieuze rol bij PSV-1 te spelen. In de defensie hebben we volgens mij meer nodig dan dit soort spelers. Teze, Baumgartl, Obispo, Ramalho, Boscagli en nu Beelen. Ja, er zal vast nog wat vertrekken en komen, maar dit oogt wel weer heel goedkoop. Magertjes, zou ik bijna zeggen.

Goed, we steunen die jongen gewoon, maar tot dusver krijg ik bij deze hele transferperiode geen goed gevoel. Het is echt te hopen dat de grote kanonnen snel gaan aansluiten, maar de huidige vooruitzichten zijn vooralsnog niet heel rooskleurig. En buiten wat enigszins opwindende geruchten in de gemoedelijke wandelgangen (Sánchez, Varela, Lozano, o.a.) blijft het ook erg stil. Niet geruststellend.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prima dat we ook naar dit soort Nederlandse talenten kijken. Lijkt me prima als we zulke spelers halen als aanvulling op onze selectie. Zolang dit maar niet ten koste gaat van de broodnodige directe versterking.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tsjah, er is maar plek voor 20 man..
Pijltje
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 23 Jun 2022, 19:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt me (potentieel) een prima aankoop. Het indribbelen uit de compilatievideo’s doet me erg denken aan (sorry ik weet dat ik niet mag vloeken in de kerk maar doe t toch) Jan Vertonghen in z’n beste dagen bij Ajax.
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel wederom Feyenoord afgetroefd als de verhalen kloppen , alleen daarom is t net wat leuker.
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 05 Jul 2023, 23:21 Ja, er zal vast nog wat vertrekken en komen, maar dit oogt wel weer heel goedkoop. Magertjes, zou ik bijna zeggen.
Zo goedkoop vind ik hem anders niet voor een KKD-speler..
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

NotoriousBIG046 wrote: 05 Jul 2023, 23:27 Wel wederom Feyenoord afgetroefd als de verhalen kloppen , alleen daarom is t net wat leuker.
En hij is altijd al PSV-fan, dat maakt het nog mooier.
Of hij goed is? Geen idee maar als de hele NL'se top hem wil lijkt het me geen koekenbakker. Multifunctioneel, sterk aan de bal, wint veel (lucht)duels, verdedigt fel, goede dribbelaar. Qua profiel past het bij Bosz maar hij heeft het alleen maar laten zien op KKD-niveau waardoor het een risico blijft.
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook best een grote kerel , snelheid en overzicht, kan misschien zomaar een voltreffer worden.

Word t niks dan kun je hem over 2 jaar aan een pakweg Utrecht/Vitesse lozen voor hetzelfde bedrag.
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

NotoriousBIG046 wrote: 05 Jul 2023, 23:38 Ook best een grote kerel , snelheid en overzicht, kan misschien zomaar een voltreffer worden.

Word t niks dan kun je hem over 2 jaar aan een pakweg Utrecht/Vitesse lozen voor hetzelfde bedrag.
Als het niets wordt kom je er niet vanaf met dat salaris. Dat is nou het punt waar we nu vast in zitten.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goede speler. Een prima 6. Laatbloeier.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Al onze talenten laten het toch ook pas eerst zien op KKD niveau? Kijk d'n duif maar en die wil iedereen gelijk naar de A selectie halen.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met vdVen zagen we al dat er voldoende verdedigend talent rondloopt in de KKD. Hopelijk met Beelen hetzelfde.
#simplythebest
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ooit was PSV heel succesvol door het 180 graden anders te doen dan de heersende opinie in de NL pers. Urenlang ging het in de programma's over het dominante voetbal van Ajax en in de laatste twee minuten van het programma riep Jack dan: " PSV weer gewonnen dit weekend en blijft daarmee koploper".

Met Stewart hebben we volgens mij een typische Hollandse TD aangesteld. We moeten dominant voetbal spelen, blablabla. Dat vindt Timmer dan "interessant om te zien" maar de gemiddelde PSV supporter wil gewoon kampioen worden en thuis een kansloos Ajax afdrogen met 3-0.

Ken die hele Beelen niet. Het oogt als een typische AZ aankoop. Het kan best iets worden, maar mogelijk ook niet. Ramalho en Baumgartl zullen vast vertrekken en dan ga je dadelijk met Teze of Beelen als RCV de voorronde CL in. Vindt het best een gok.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is gewoon moeilijk in te schatten.

Bij Vd Ven hadden ook nog best veel mensen twijfels.

Ik vind het wel een gok waard. Het is een speler die heel comfortabel aan de bal is. Ook nog groot waardoor het ook geen slapzak lijkt te zijn.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat het belangrijk is Bosz zijn systeem, of eigenlijk juist systemen, in gedachte te houden. Bosz is iemand die tijdens een wedstrijd van systeem kan wisselen, en bijvoorbeeld overschakelt van een 2 mans naar een 3 mans verdediging waar de 6 inzakt of andersom. Een speler zoals Beelen is daar perfect voor.

In Beelen zelf heb je een speler die zich stormachtig ontwikkelt, op latere leeftijd wellicht maar je hebt in Wieffer het perfecte voorbeeld dat zoiets prima kan uitpakken. En het is ook niet zo dat zulke verdedigers er in overvloed zijn voor een betaalbare prijs en met potentie. Als bonus is hij ook nog eens fan van PSV, niet verkeerd.

Wat mij betreft een goede aankoop, en echt niet gebaseerd op alleen statistieken maar juist ook op zijn spel en hoe dat binnen Bosz zijn manier van spelen past. Snel, wendbaar, flexibel en anders dan veel verdedigers en verdedigende middenvelders die we gehad hebben, is hij wel sterk aan de bal.

Ik heb er vrij veel vetrouwen in, ondanks dat het een gok blijft natuurlijk hoe zo'n jongen het doet in een veel beter elftal en op een hoger niveau. Hopelijk komt het rond!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 05 Jul 2023, 23:21 Ook hier kan ik nog niet warm van worden. Ik vind het geen absoluut toptalent en ik acht hem nog lang niet sterk genoeg om een serieuze rol bij PSV-1 te spelen. In de defensie hebben we volgens mij meer nodig dan dit soort spelers. Teze, Baumgartl, Obispo, Ramalho, Boscagli en nu Beelen. Ja, er zal vast nog wat vertrekken en komen, maar dit oogt wel weer heel goedkoop. Magertjes, zou ik bijna zeggen.

Goed, we steunen die jongen gewoon, maar tot dusver krijg ik bij deze hele transferperiode geen goed gevoel. Het is echt te hopen dat de grote kanonnen snel gaan aansluiten, maar de huidige vooruitzichten zijn vooralsnog niet heel rooskleurig. En buiten wat enigszins opwindende geruchten in de gemoedelijke wandelgangen (Sánchez, Varela, Lozano, o.a.) blijft het ook erg stil. Niet geruststellend.
Ik ben ook nog niet enthousiast. Van Pepi niet, van Lang niet maar waar ik vooral niet blij van wordt is dat op het oog we weer dik investeren in de aanval en dat we uiteindelijk weer afgescheept worden met een Aldi verdediging.

Ja, de transfer periode duurt nog lang en nee Lang is er (nog) niet. Maar van wat ik NU zie en hoor, daar kan ik niet echt vrolijk nog van worden. Alleen van de komst van Bosz en zijn staf wel; dat is de enige echte upgrade tov vorig seizoen tot nu toe, maar er is veel meer nog nodig.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 06 Jul 2023, 00:02
Ken die hele Beelen niet. Het oogt als een typische AZ aankoop. Het kan best iets worden, maar mogelijk ook niet. Ramalho en Baumgartl zullen vast vertrekken en dan ga je dadelijk met Teze of Beelen als RCV de voorronde CL in. Vindt het best een gok.
Zoals in het artikel te lezen valt is er naast Beelen nog ruimte voor een basis centrale verdediger. Dus voorbarig om nu al te concluderen dat je met hun de vCL in gaat na een vertrek van Baumgartl en Ramalho.

Ik vind Teze een meer dan prima cv maar niet met Boscagli naast hem, daar moet een echte topper naast staan en hetzelfde geldt ook andersom eigenlijk.
Locked