Xavi Simons
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
DonyellMalen wrote: ↑06 Jul 2023, 09:38Dit is het meest logisch. Management van Xavi zit daar. Kunnen ze op de terugweg gelijk even langs Spurs shoppen en Davinson Sanchez meenemen.LaFoquita wrote: ↑06 Jul 2023, 09:21 Betreft gewoon contractonderhandelingen met Xavi zijn management nadat Xavi waarschijnlijk heeft aangegeven dat hij graag wilt blijven. Die jongen zit er natuurlijk niet bij als zijn zaakwaarnemer(s) alles tot in de details bespreekt. Xavi bespreekt zijn eisen met zijn entourage en PSV gaat gezellig alles op papier zetten en gaat nog een rondje Engeland doen. Iedereen blij.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Dat laatste is dan natuurlijk weer minder 'logisch'. Maar wel vermakelijkDonyellMalen wrote: ↑06 Jul 2023, 09:38Dit is het meest logisch. Management van Xavi zit daar. Kunnen ze op de terugweg gelijk even langs Spurs hoppen en Davinson Sanchez meenemen.LaFoquita wrote: ↑06 Jul 2023, 09:21 Betreft gewoon contractonderhandelingen met Xavi zijn management nadat Xavi waarschijnlijk heeft aangegeven dat hij graag wilt blijven. Die jongen zit er natuurlijk niet bij als zijn zaakwaarnemer(s) alles tot in de details bespreekt. Xavi bespreekt zijn eisen met zijn entourage en PSV gaat gezellig alles op papier zetten en gaat nog een rondje Engeland doen. Iedereen blij.
-
- Nationale topspeler
Is dat dan niet meer iets voor juristen en accountants om daar mee aan de slag te gaan?LaFoquita wrote: ↑06 Jul 2023, 09:37Zoals ik aangaf gister, een nieuw contract van Xavi zal financieel een van de meest complexe PSV contracten ooit zijn. Om Xavi veel te laten verdienen zullen ze gaan goochelen met cijfers. Dit zal allemaal binnen de regels moeten vallen en daarom zal hij mee zijn. Ik zie het als iets positiefs. Mocht Xavi vertrekken zouden zij niet naar London gaan maar vertegenwoordigers naar Eindhoven komen.Vanthaman18 wrote: ↑06 Jul 2023, 09:32
Dat zou heel goed kunnen. Maar is dat zo belangrijk dan dat Jaap daarbij is? Anyways, lijkt me dan wel een goed teken want dan gaat het echt om de financiele en contractuele afhandeling
-
- Legende
Xavi en z'n zaakwaarnemer hebben de touwtjes in handen, die laten belangrijke heren van PSV gewoon even op en neer naar Londen komen. Niet dat dat erg is, maar laat ze dan wel hopelijk met een (mondeling) akkoord terugkeren naar Eindhoven.
- DonyellMalen
- Legende
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Nee, maar Paulus22 gaf aan dat hij Rikkert DM-de over Xavi en dat Rikkert nav daarvan dit aan gaf. Dus lijkt een 1+1=2 maar niet zeker. Ik ga uit van een inkomende transfer Iets met wens vader en gedachte ofzo
- colocolofc
- Meervoudig international
Ja lijkt me ook een 1+1=2. Ernest en Van Baar die in London zijn waar Xavi's management huisvest.
-
- Lid van verdienste
Wat ik bijzonder vind, is dat Rik dit niet in openbaarheid twittert. Dit is toch juist het nieuws dat je wilt melden als journalist.
-
- Regelmatige invaller
Rik zei meteen dat de directie nu in London is, ook zei hij dat hij aan alles voelt dat het nog hectisch wordt rondom Xavi, maar dat is niks nieuws. Ik vermoed dat Arsenal echt serieus is en dat Jaap en Earnest maar naar London zijn gekomen om er alles aan te doen om dit tegen te houden.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Vedette
Lijkt me niet meer dat hij naar Arsenal gaat toch? Die hebben best wel krenterige eigenaar met Kroenke en hebben al Havertz, Rice en Timber gehaald.
-
- Regelmatige invaller
Nouja, Rik leest mee en volgens mij vindt hij het wel leuk dat niet alles wat op dit forum wordt besproken meteen op twitter wordt geflikkerd
-
- Regelmatige invaller
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Arsenal is niet concreet. We gaan verlengen. Meeste topclubs willen hem nog een jaartje zien vlammen. 50 of 75 miljoen maakt voor de absolute top geen flikker uit. Kijk naar Arsenal, 120 miljoen voor een modale middenvelder met nog een 1 jarig contract.0
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Waarom zouden ze naar Londen gaan om een transfer tegen te houden? De telefoon niet opnemen lijkt mij effectiever.Paulus1913 wrote: ↑06 Jul 2023, 11:35 Rik zei meteen dat de directie nu in London is, ook zei hij dat hij aan alles voelt dat het nog hectisch wordt rondom Xavi, maar dat is niks nieuws. Ik vermoed dat Arsenal echt serieus is en dat Jaap en Earnest maar naar London zijn gekomen om er alles aan te doen om dit tegen te houden.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat is uiterst effectief als je Xavi naar de uitgang wil jagen. Zo'n jongen raakt niet overtuigd van hem tegenzitten maar van hem een goed plan voorspiegelen maar goed. Voor nu is er buiten een vaag gerucht nog niet echt vooruitgang.GiveCup2day wrote: ↑06 Jul 2023, 11:44Waarom zouden ze naar Londen gaan om een transfer tegen te houden? De telefoon niet opnemen lijkt mij effectiever.Paulus1913 wrote: ↑06 Jul 2023, 11:35 Rik zei meteen dat de directie nu in London is, ook zei hij dat hij aan alles voelt dat het nog hectisch wordt rondom Xavi, maar dat is niks nieuws. Ik vermoed dat Arsenal echt serieus is en dat Jaap en Earnest maar naar London zijn gekomen om er alles aan te doen om dit tegen te houden.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Ah, ik zal volgende keer een knipoog achter mijn post zetten als ik niet helemaal serieus ben.Ardbeg wrote: ↑06 Jul 2023, 11:50Dat is uiterst effectief als je Xavi naar de uitgang wil jagen. Zo'n jongen raakt niet overtuigd van hem tegenzitten maar van hem een goed plan voorspiegelen maar goed. Voor nu is er buiten een vaag gerucht nog niet echt vooruitgang.GiveCup2day wrote: ↑06 Jul 2023, 11:44
Waarom zouden ze naar Londen gaan om een transfer tegen te houden? De telefoon niet opnemen lijkt mij effectiever.
-
- Bankzitter
- Old name: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Het feit dat er weinig bekend is, betekent niet automatisch dat er weinig of geen vooruitgang is. Niet alles dat speelt hoeft gelijk openbaar gemaakt te worden omdat wij supporters dat graag willen weten. PSV wil niets liever dan het van de daken schreeuwen als er iets (positiefs) te melden is maar wederzijds vertrouwen dat er niets naar buiten lekt is héél belangrijk met dit soort zware onderwerpen. PSV én Xavi (+management) houden de rijen gesloten en that's a good thing!Ardbeg wrote: ↑06 Jul 2023, 11:50Dat is uiterst effectief als je Xavi naar de uitgang wil jagen. Zo'n jongen raakt niet overtuigd van hem tegenzitten maar van hem een goed plan voorspiegelen maar goed. Voor nu is er buiten een vaag gerucht nog niet echt vooruitgang.GiveCup2day wrote: ↑06 Jul 2023, 11:44
Waarom zouden ze naar Londen gaan om een transfer tegen te houden? De telefoon niet opnemen lijkt mij effectiever.
En, zoals Rikkert zou zeggen: een broedende kip moet je niet storen.
Ik ben er van overtuigd dat Xavi behouden/verlengen met voor PSV gunstigere clausule/voorwaarde prioriteit 1, 2 én 3 is voor de club. Xavi is een slimme jongen die echt niet zomaar weggaat bij PSV. 12 maanden geleden nog maar maakte hij bewust deze stap. Ze nemen de tijd om eruit te komen met elkaar. Ik vertrouw erop dat dat gaat lukken.
En vergeet ook niet dat deze clausule in het nadeel van PSG kan werken hè? Ook in die onderhandelingen (mocht hij er met PSV niet uitkomen) staat hij sterk. Hij kan makkelijk zeggen dat hij wel voor 6 mln naar Parijs wil, maar dat hij daar een soortgelijke clausule in zijn contract wil: Voor 10 mln wil hij weg kunnen naar de PL. Dan gaan we nog maar eens kijken of PSG nog zo graag wil.
Champions are not born. Champions are made during practice.
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee helemaal met je eens maar ik doel op het "zij zijn in Londen want", dat bedoelde ikKezza75! wrote: ↑06 Jul 2023, 12:05Het feit dat er weinig bekend is, betekent niet automatisch dat er weinig of geen vooruitgang is. Niet alles dat speelt hoeft gelijk openbaar gemaakt te worden omdat wij supporters dat graag willen weten. PSV wil niets liever dan het van de daken schreeuwen als er iets (positiefs) te melden is maar wederzijds vertrouwen dat er niets naar buiten lekt is héél belangrijk met dit soort zware onderwerpen. PSV én Xavi (+management) houden de rijen gesloten en that's a good thing!
En, zoals Rikkert zou zeggen: een broedende kip moet je niet storen.
Ik ben er van overtuigd dat Xavi behouden/verlengen met voor PSV gunstigere clausule/voorwaarde prioriteit 1, 2 én 3 is voor de club. Xavi is een slimme jongen die echt niet zomaar weggaat bij PSV. 12 maanden geleden nog maar maakte hij bewust deze stap. Ze nemen de tijd om eruit te komen met elkaar. Ik vertrouw erop dat dat gaat lukken.
En vergeet ook niet dat deze clausule in het nadeel van PSG kan werken hè? Ook in die onderhandelingen (mocht hij er met PSV niet uitkomen) staat hij sterk. Hij kan makkelijk zeggen dat hij wel voor 6 mln naar Parijs wil, maar dat hij daar een soortgelijke clausule in zijn contract wil: Voor 10 mln wil hij weg kunnen naar de PL. Dan gaan we nog maar eens kijken of PSG nog zo graag wil.
Laten we hopen dat ie blijft. Zonder clausule meer.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ergens is het wel een beetje treurig dat we met twee man sterk helemaal naar Londen moeten op audiëntie bij het gespuis dat zaakwaarnemer heet om op onze knietjes te smeken voor een veranderd contract.