Timo Baumgartl
- ruuddevil
- Legende
Als Timo ons ooit gaat verlaten, waarschijnlijk nadat Brands nog een keer zijn contract heeft verlengd om zijn ‘waarde’ te behouden, dan moet er afscheid worden genomen op de manier waarop hij binnen kwam. Met een heel pijnlijk en ongemakkelijk filmpje voor lege tribunes en dan zie je aan het eind Timo wegscheuren in een Lamborghini met een grote grijns op zijn gezicht. En tussendoor een aantal ‘hoogtepunten’ laten zien.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ben het niet eens met het woord 'nepfans', maar verder zijn deze beelden wel typisch natuurlijk:
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Trixm
- Vedette
Volgens mij ben je eerder een nepfan als je je eigen speler afkraakt op de eerste training van het seizoen dan dat je iemand een nieuwe kans wil geven. Beetje omgekeerde wereld.DonyellMalen wrote: ↑06 Jul 2023, 11:57 Ben het niet eens met het woord 'nepfans', maar verder zijn deze beelden wel typisch natuurlijk:
Saibari is underrated.
- hondjevandebakker
-
- Vaste waarde in elftal
Oej dan ben je inderdaad heel triest...Trixm wrote: ↑06 Jul 2023, 12:01Volgens mij ben je eerder een nepfan als je je eigen speler afkraakt op de eerste training van het seizoen dan dat je iemand een nieuwe kans wil geven. Beetje omgekeerde wereld.DonyellMalen wrote: ↑06 Jul 2023, 11:57 Ben het niet eens met het woord 'nepfans', maar verder zijn deze beelden wel typisch natuurlijk:
Baumgartl is echt een prima gozer.
Hoop stiekem dat hij er gewoon bij blijft en als invaller dit jaar nog belangrijk kan zijn.
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Baumgartl is natuurlijk geen topper en het is te hopen dat hij vertrekt. Maar om nou 1 moment van een van de eerste trainingen van het jaar te pakken om je punt te maken is ook niet heel sterk toch. Misschien vrat ie de rest van de training iedereen wel op. Hoogst onwaarschijnlijk, maar toch.
Last edited by Boktor on 06 Jul 2023, 12:12, edited 1 time in total.
-
- Legende
Zie nu dit topic. Ik dacht dat ie al jaren geleden verkocht was..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Tja, wat had je dan verwacht, met zo'n afschuwelijke driekwartbroek.DonyellMalen wrote: ↑06 Jul 2023, 11:57 Ben het niet eens met het woord 'nepfans', maar verder zijn deze beelden wel typisch natuurlijk:
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Wel sterk betoog van die mens ja. 1 moment uit de allereerste training van het seizoen pakken. Dan kunnen we de halve selectie wel verkopen want ik heb bij anderen ook zat mis zien gaan. Dat het wenselijk is dat der Timo verkocht wordt is evident, maar het is echt geen gehandicapte ofzo.
-
- Jeugdinternational
Ik vind die personen die een speler weer afbranden op 1 fout tijdens de eerste echte training na lange tijd weer terug bij zijn club, pas nepfans. Tuurlijk hij heeft getoond niet het gewenste niveau te hebben, maar laten we Peter/Earnest daar maar over oordelen en ons weerhouden van dit soort 'aanvallen' richting eigen spelers..
- Lorenzo von Matterhorn
Weten jullie nog dat we na zijn eerste wedstrijd allemaal best enthousiast waren? De welbekende zwaluw.
-
Dat affikken op een paar beelden is nogal makkelijk en grof.
Een roep om een nieuwe kans snijdt dan ook weer weinig hout. Timo is nu bij drie clubs op de bank beland. Het is wat het is, op 27 jarige leeftijd heb je een goed beeld van een speler. Hij kan beter een andere club vinden waar hij zelf zijn draai kan vinden.
Een roep om een nieuwe kans snijdt dan ook weer weinig hout. Timo is nu bij drie clubs op de bank beland. Het is wat het is, op 27 jarige leeftijd heb je een goed beeld van een speler. Hij kan beter een andere club vinden waar hij zelf zijn draai kan vinden.
Wat triest om 1 beeld uit te zoeken om die jongen helemaal af te branden. Iedere doorsnee voetballer maakt foutjes op de training.
Buiten dat moet Baumgartl verkocht worden, komt toch gewoon tekort voor PSV. Vind het als persoon wel een verademing, komt vriendelijk, bescheiden en intelligent over, zie ik liever dan die zogenaamde “swaggerboys” als Teze, Obispo en Noa Lang.
Baumgartl heeft als persoon ook het een en t ander meegemaakt natuurlijk de laatste jaren, maakt die tweet, door iemand zo af te branden, nog vele malen triester.
Buiten dat moet Baumgartl verkocht worden, komt toch gewoon tekort voor PSV. Vind het als persoon wel een verademing, komt vriendelijk, bescheiden en intelligent over, zie ik liever dan die zogenaamde “swaggerboys” als Teze, Obispo en Noa Lang.
Baumgartl heeft als persoon ook het een en t ander meegemaakt natuurlijk de laatste jaren, maakt die tweet, door iemand zo af te branden, nog vele malen triester.
-
- Nationale topspeler
Hebben we hier het verschil tussen fan en supporter te pakken?Trixm wrote: ↑06 Jul 2023, 12:01Volgens mij ben je eerder een nepfan als je je eigen speler afkraakt op de eerste training van het seizoen dan dat je iemand een nieuwe kans wil geven. Beetje omgekeerde wereld.DonyellMalen wrote: ↑06 Jul 2023, 11:57 Ben het niet eens met het woord 'nepfans', maar verder zijn deze beelden wel typisch natuurlijk:
-
- Legende
Ja dat had ik bij Bruma ook toen tegen BaselLorenzo von Matterhorn wrote: ↑06 Jul 2023, 12:37 Weten jullie nog dat we na zijn eerste wedstrijd allemaal best enthousiast waren? De welbekende zwaluw.
De enige waarvan ik op de parkeerplaats vóór de eerste training al zag dat het niks was, was Azich Behiz
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende