Keurig Paulus1913
Ik neem mijn woorden terug
Xavi Simons
- deninho32
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Zijn er berichten verwijderd? Ik heb 't idee dat ik dingen gelezen heb die er ineens niet meer zijn. Oa die screenshot?
Hmm zie ook oa tweet van Wily die hij verwijderd heeft er over.
Hmm zie ook oa tweet van Wily die hij verwijderd heeft er over.
Last edited by Hannamontana on 06 Jul 2023, 12:48, edited 1 time in total.
-
- Legende
Volgt er een breaking bericht; 'PSV afvaardiging in Londen voor Xavi Simons, Londen waar ook Arsenal gevestigd is'.
- De Realist
- Internationale topspeler
Het wordt weer tijd voor het halfdaagse tweetje van Fabrizio in opdracht van Parijs. Het is hier allemaal weer heel erg positief ineens
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Xavi Simons to PSG, here we go (maybe)!De Realist wrote: ↑06 Jul 2023, 12:46 Het wordt weer tijd voor het halfdaagse tweetje van Fabrizio in opdracht van Parijs. Het is hier allemaal weer heel erg positief ineens
PSG has now prepared the contract and sent it to Simons' management. It's up to the Dutch wonderkid now.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Voor de geintresseerde, een leuk verhaal over het kantoor waaraan Xavi is verbonden sinds begin dit jaar.
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/211630 ... s-verleidt
- colocolofc
- Meervoudig international
-
- Nationale topspeler
Dit is eigenlijk nog erger dan hetgeen bijvoorbeeld een City Group doet...LaFoquita wrote: ↑06 Jul 2023, 12:59 Voor de geintresseerde, een leuk verhaal over het kantoor waaraan Xavi is verbonden sinds begin dit jaar.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Je mist eea:Den Bondskoots wrote: ↑05 Jul 2023, 21:11 Oke 'Vriendjes en Vriendinnetjes' even voor de duidelijkheid want ik heb een paar pagina's gemist:
- Er is een clown in ons midden?!
- Bassey gaat misschien naar Engeland
- Vlugge Japie is met Brands mee
- Ze zijn samen Op Reis door Europa voor de Geheimzinnige Opdracht
- De reis is vol verrassingen
- en aan het einde tekent 'De Diamant' gewoon bij en hij heet Xavi.
Heb ik het dan zo'n beetje goed samengevat?
-Robin (van Persie?) gaat de technische staf ondersteunen
-Deze winter gaan ze op trainingskamp in Lara (turkije)
-We moeten vooralsnog niet te hoog Van de Tooren blazen
-Een van de nieuwe aankopen zit vol kattekwaad (Noa Lang = CONFIRMED)
-In Brazilië gaat de braziliaanse ex-voetballer marcelo Baron Polanczyk spelers scouten
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Jij hebt volkomen gelijk.. is er toevallig een andere speler bij Stellar of pas overgestapt?
- Lorenzo von Matterhorn
- Standbeeld
- Mister PSV
Zit weinig nieuwwaarde in toch? Laat dat "Earnie en Van Baar zijn op London Airport gespot" maar over aan kanalen als psvmedium ed.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Vedette
Op Insta volgt Doubled ook Tyrese Simons, die zal wellicht ook begeleidt worden door Doubled dan.
En die heeft recent een overstap gemaakt naar FC Eindhoven, en hij is ook nu aan het trainen met Xavi in Spanje.
Het lijkt er dus op dat Xavi zich over hem ontfermt en als dat het geval is en hij nu voor FC Eindhoven gaat spelen lijkt me de kans nóg wat groter dat ook Xavi nog een jaartje in Eindhoven blijft. Maar dat is ook wishful thinking natuurlijk.
-
- Lid van verdienste
Ik meen me te herinneren dat Thijs Slegers als clubwatcher alles op detailniveau naar buiten bracht. Om de zoveel uur kreeg je een update over de onderhandelingen. Of dat was in ieder geval zo met de combi deal rond Mertens en Strootman. Ik vond dat altijd enorm genieten haha.Standbeeld wrote: ↑06 Jul 2023, 13:19Zit weinig nieuwwaarde in toch? Laat dat "Earnie en Van Baar zijn op London Airport gespot" maar over aan kanalen als psvmedium ed.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat waren zeker mooie tijden. Thijs had alleen wel echt hele sterke bronnen binnen PSV. Dat is tegenwoordig allemaal goed afgeschermd. Ergens wel jammer. Maar in dat perspectief zou ik het raar vinden als je dan als journalist enkel gaat melden dat Earnie en Van Baar ergens zijn gespot. Dan kan je aan de gang blijven. Alleen als.je concreet weet wat ze gaan doen kan het relevant zijn. Een onderhoud met het nieuwe management van Xavi is niet spannend, Earnie zei laatst zelf al dat ze in gesprek zijn.Wilysimba wrote: ↑06 Jul 2023, 13:40Ik meen me te herinneren dat Thijs Slegers als clubwatcher alles op detailniveau naar buiten bracht. Om de zoveel uur kreeg je een update over de onderhandelingen. Of dat was in ieder geval zo met de combi deal rond Mertens en Strootman. Ik vond dat altijd enorm genieten haha.Standbeeld wrote: ↑06 Jul 2023, 13:19
Zit weinig nieuwwaarde in toch? Laat dat "Earnie en Van Baar zijn op London Airport gespot" maar over aan kanalen als psvmedium ed.
- deninho32
- Site Admin
-
- Vaste waarde in elftal
Beter dan PSG natuurlijk want dan is het maar een paar stuivers. Echter wil je hem niet kwijt toch? Althans, ik wil hem nog minimaal 1 jaar in het stadion kunnen bewonderen.
- De Realist
Dat lijkt mij wel. Tenminste ik meen me te herinneren dat juist jij de amusementswaarde van voetbal hoger inschat dan het resultaat. Dus dan kan je Xavi er beter bij hebben, toch?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Earnie bestelt een cappuccino op Stable Street in Londen, daar waar hij normaal kiest voor een Americano. Hangt er een transfer in de lucht?Standbeeld wrote: ↑06 Jul 2023, 13:47Dat waren zeker mooie tijden. Thijs had alleen wel echt hele sterke bronnen binnen PSV. Dat is tegenwoordig allemaal goed afgeschermd. Ergens wel jammer. Maar in dat perspectief zou ik het raar vinden als je dan als journalist enkel gaat melden dat Earnie en Van Baar ergens zijn gespot. Dan kan je aan de gang blijven. Alleen als.je concreet weet wat ze gaan doen kan het relevant zijn. Een onderhoud met het nieuwe management van Xavi is niet spannend, Earnie zei laatst zelf al dat ze in gesprek zijn.Wilysimba wrote: ↑06 Jul 2023, 13:40
Ik meen me te herinneren dat Thijs Slegers als clubwatcher alles op detailniveau naar buiten bracht. Om de zoveel uur kreeg je een update over de onderhandelingen. Of dat was in ieder geval zo met de combi deal rond Mertens en Strootman. Ik vond dat altijd enorm genieten haha.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Joey
Inderdaad! Hier komen we voor. Moe van dat gejank de hele tijd.Fanatic-U-s wrote: ↑06 Jul 2023, 10:03 Eindelijk weer vermakelijke berichten in dit topic. Keep it going!
- deninho32
- Site Admin
Dus er is een gerucht en dan zorgt een journalist van de Telegraaf ervoor dat het rond is?Hannamontana wrote: ↑06 Jul 2023, 13:53Beter dan PSG natuurlijk want dan is het maar een paar stuivers. Echter wil je hem niet kwijt toch? Althans, ik wil hem nog minimaal 1 jaar in het stadion kunnen bewonderen.