Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

Keurig Paulus1913
Ik neem mijn woorden terug :mrgreen:
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Madueke wrote: 06 Jul 2023, 11:42 Pas maar op, want straks komt die knurft van de Telegraaf dit op het spoor en gaat ie weer een nietszeggende link proberen te leggen zoals ie gisteren deed met Luis Enrique.
En dan?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Zijn er berichten verwijderd? Ik heb 't idee dat ik dingen gelezen heb die er ineens niet meer zijn. Oa die screenshot?

Hmm zie ook oa tweet van Wily die hij verwijderd heeft er over.
Last edited by Hannamontana on 06 Jul 2023, 12:48, edited 1 time in total.
Madueke
Legende

deninho32 wrote: 06 Jul 2023, 12:35
Madueke wrote: 06 Jul 2023, 11:42 Pas maar op, want straks komt die knurft van de Telegraaf dit op het spoor en gaat ie weer een nietszeggende link proberen te leggen zoals ie gisteren deed met Luis Enrique.
En dan?
Volgt er een breaking bericht; 'PSV afvaardiging in Londen voor Xavi Simons, Londen waar ook Arsenal gevestigd is'.
De Realist
Internationale topspeler

Het wordt weer tijd voor het halfdaagse tweetje van Fabrizio in opdracht van Parijs. Het is hier allemaal weer heel erg positief ineens ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

De Realist wrote: 06 Jul 2023, 12:46 Het wordt weer tijd voor het halfdaagse tweetje van Fabrizio in opdracht van Parijs. Het is hier allemaal weer heel erg positief ineens ;)
Xavi Simons to PSG, here we go (maybe)!

PSG has now prepared the contract and sent it to Simons' management. It's up to the Dutch wonderkid now. :crown:
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

Voor de geintresseerde, een leuk verhaal over het kantoor waaraan Xavi is verbonden sinds begin dit jaar.

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/211630 ... s-verleidt
colocolofc
Meervoudig international

Zit hij niet bij Doubled? Of is dat het zelfde?
DeEintovenaar
Nationale topspeler

LaFoquita wrote: 06 Jul 2023, 12:59 Voor de geintresseerde, een leuk verhaal over het kantoor waaraan Xavi is verbonden sinds begin dit jaar.

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/211630 ... s-verleidt
Dit is eigenlijk nog erger dan hetgeen bijvoorbeeld een City Group doet...
Ren Höek
Vedette

Fijn bedrijfje dus :L
Al gaat dat op voor de meeste makelaarskantoren...
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Den Bondskoots wrote: 05 Jul 2023, 21:11 Oke 'Vriendjes en Vriendinnetjes' even voor de duidelijkheid want ik heb een paar pagina's gemist:

- Er is een clown in ons midden?!
- Bassey gaat misschien naar Engeland
- Vlugge Japie is met Brands mee
- Ze zijn samen Op Reis door Europa voor de Geheimzinnige Opdracht
- De reis is vol verrassingen

- en aan het einde tekent 'De Diamant' gewoon bij en hij heet Xavi.

Heb ik het dan zo'n beetje goed samengevat?
Je mist eea:
-Robin (van Persie?) gaat de technische staf ondersteunen
-Deze winter gaan ze op trainingskamp in Lara (turkije)
-We moeten vooralsnog niet te hoog Van de Tooren blazen
-Een van de nieuwe aankopen zit vol kattekwaad (Noa Lang = CONFIRMED)
-In Brazilië gaat de braziliaanse ex-voetballer marcelo Baron Polanczyk spelers scouten
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

colocolofc wrote: 06 Jul 2023, 13:04 Zit hij niet bij Doubled? Of is dat het zelfde?
Jij hebt volkomen gelijk.. is er toevallig een andere speler bij Stellar of pas overgestapt?
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Want? Marcel en Jaap zijn gezien bij Stellar?
Standbeeld
Mister PSV

Wilysimba wrote: 06 Jul 2023, 11:35
Sensation wrote: 06 Jul 2023, 11:30

Nee, maar @Paulus22 gaf aan dat hij Rikkert DM-de over Xavi en dat Rikkert nav daarvan dit aan gaf. Dus lijkt een 1+1=2 maar niet zeker. Ik ga uit van een inkomende transfer :mrgreen: Iets met wens vader en gedachte ofzo
Wat ik bijzonder vind, is dat Rik dit niet in openbaarheid twittert. Dit is toch juist het nieuws dat je wilt melden als journalist.
Zit weinig nieuwwaarde in toch? Laat dat "Earnie en Van Baar zijn op London Airport gespot" maar over aan kanalen als psvmedium ed.
Madueke
Legende

Leuk lijstje spelers wel bij Stellar. Van Camavinga tot Pele van Amersfoort. De broer (?) van Khalid Sinouh werkt er ook.

Zie nu ook dat de broer van Xavi in dienst is bij Darren Dein (Doubled).
Hannamontana
Vaste waarde in elftal

Madueke wrote: 06 Jul 2023, 13:19 Zie nu ook dat de broer van Xavi in dienst is bij Darren Dein (Doubled).

Ohhhh laat het de telegraaf niet lezen (!)

"Darren Dein is de zoon van David Dein, een voormalige eigenaar en voorzitter van Arsenal FC"
Robson de Souza
Vedette

Madueke wrote: 06 Jul 2023, 13:19 Leuk lijstje spelers wel bij Stellar. Van Camavinga tot Pele van Amersfoort. De broer (?) van Khalid Sinouh werkt er ook.

Zie nu ook dat de broer van Xavi in dienst is bij Darren Dein (Doubled).
Op Insta volgt Doubled ook Tyrese Simons, die zal wellicht ook begeleidt worden door Doubled dan.
En die heeft recent een overstap gemaakt naar FC Eindhoven, en hij is ook nu aan het trainen met Xavi in Spanje.
Het lijkt er dus op dat Xavi zich over hem ontfermt en als dat het geval is en hij nu voor FC Eindhoven gaat spelen lijkt me de kans nóg wat groter dat ook Xavi nog een jaartje in Eindhoven blijft. Maar dat is ook wishful thinking natuurlijk.
Wilysimba
Lid van verdienste

Standbeeld wrote: 06 Jul 2023, 13:19
Wilysimba wrote: 06 Jul 2023, 11:35

Wat ik bijzonder vind, is dat Rik dit niet in openbaarheid twittert. Dit is toch juist het nieuws dat je wilt melden als journalist.
Zit weinig nieuwwaarde in toch? Laat dat "Earnie en Van Baar zijn op London Airport gespot" maar over aan kanalen als psvmedium ed.
Ik meen me te herinneren dat Thijs Slegers als clubwatcher alles op detailniveau naar buiten bracht. Om de zoveel uur kreeg je een update over de onderhandelingen. Of dat was in ieder geval zo met de combi deal rond Mertens en Strootman. Ik vond dat altijd enorm genieten haha.
Standbeeld
Mister PSV

Wilysimba wrote: 06 Jul 2023, 13:40
Standbeeld wrote: 06 Jul 2023, 13:19
Ik meen me te herinneren dat Thijs Slegers als clubwatcher alles op detailniveau naar buiten bracht. Om de zoveel uur kreeg je een update over de onderhandelingen. Of dat was in ieder geval zo met de combi deal rond Mertens en Strootman. Ik vond dat altijd enorm genieten haha.
Dat waren zeker mooie tijden. Thijs had alleen wel echt hele sterke bronnen binnen PSV. Dat is tegenwoordig allemaal goed afgeschermd. Ergens wel jammer. Maar in dat perspectief zou ik het raar vinden als je dan als journalist enkel gaat melden dat Earnie en Van Baar ergens zijn gespot. Dan kan je aan de gang blijven. Alleen als.je concreet weet wat ze gaan doen kan het relevant zijn. Een onderhoud met het nieuwe management van Xavi is niet spannend, Earnie zei laatst zelf al dat ze in gesprek zijn.
deninho32
Site Admin
Madueke wrote: 06 Jul 2023, 12:45
deninho32 wrote: 06 Jul 2023, 12:35

En dan?
Volgt er een breaking bericht; 'PSV afvaardiging in Londen voor Xavi Simons, Londen waar ook Arsenal gevestigd is'.
En dat is slecht?
Hannamontana
Vaste waarde in elftal

deninho32 wrote: 06 Jul 2023, 13:50
En dat is slecht?
Beter dan PSG natuurlijk want dan is het maar een paar stuivers. Echter wil je hem niet kwijt toch? Althans, ik wil hem nog minimaal 1 jaar in het stadion kunnen bewonderen.
De Realist
Internationale topspeler

En dat is slecht?
Dat lijkt mij wel. Tenminste ik meen me te herinneren dat juist jij de amusementswaarde van voetbal hoger inschat dan het resultaat. Dus dan kan je Xavi er beter bij hebben, toch?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Standbeeld wrote: 06 Jul 2023, 13:47
Wilysimba wrote: 06 Jul 2023, 13:40

Dat waren zeker mooie tijden. Thijs had alleen wel echt hele sterke bronnen binnen PSV. Dat is tegenwoordig allemaal goed afgeschermd. Ergens wel jammer. Maar in dat perspectief zou ik het raar vinden als je dan als journalist enkel gaat melden dat Earnie en Van Baar ergens zijn gespot. Dan kan je aan de gang blijven. Alleen als.je concreet weet wat ze gaan doen kan het relevant zijn. Een onderhoud met het nieuwe management van Xavi is niet spannend, Earnie zei laatst zelf al dat ze in gesprek zijn.
Earnie bestelt een cappuccino op Stable Street in Londen, daar waar hij normaal kiest voor een Americano. Hangt er een transfer in de lucht?
JoJo
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Joey

Fanatic-U-s wrote: 06 Jul 2023, 10:03 Eindelijk weer vermakelijke berichten in dit topic. Keep it going!👌🏽
Inderdaad! Hier komen we voor. Moe van dat gejank de hele tijd.
deninho32
Site Admin
Hannamontana wrote: 06 Jul 2023, 13:53

En dat is slecht?
Beter dan PSG natuurlijk want dan is het maar een paar stuivers. Echter wil je hem niet kwijt toch? Althans, ik wil hem nog minimaal 1 jaar in het stadion kunnen bewonderen.
Dus er is een gerucht en dan zorgt een journalist van de Telegraaf ervoor dat het rond is?
Post Reply