Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
PSV meldt zich voor RKC-goalie Vaessen
https://www.telegraaf.nl/sport/17077465 ... ie-vaessen
PSV houdt dus 'gewoon' rekening met een vertrek van Drommel.
-
- Nationale topspeler
Is toch ook niet gek? Zo’n verhaal van Drommel is ook voor de bühne. Net of ze niet tegen hem al hebben gezegd dat hij niet nummer 1 is.Standbeeld wrote: ↑06 Jul 2023, 18:29 PSV meldt zich voor RKC-goalie Vaessen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- Persepolis
- Vedette
Zucht...waarom wordt er gedaan alsof het meevoetballende gedeelte iets heel aparts is wat los staat van alles? Alsof keepers in 2 categorieën ingedeeld worden: meevoetballen of keepen. Het meevoetballen is gewoon onderdeel van het spel en daardoor een van de kwaliteiten die een keeper gewoon moet beheersen. De een is er beter in dan de ander, zoals elk ander kwaliteit, en zoals elk ander kwaliteit is er een bepaald basisniveau wat verwacht mag worden.
Verder wel eens met je laatste zin natuurlijk, en ik verwacht Bosz ook.
-
- Internationale topspeler
-
- Meervoudig international
Gaat er ook om of een keeper tweede man wilt zijn. Olij gaat dat op dit punt van zijn carrière nooit doen.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vaste waarde in elftal
We kunnen heel lang speculeren over de tweede keeper maar Drommel geeft aan voor zijn kans te willen gaan en Rik bevestigt dat PSV hem de kans wil geven en dan pas evt. gaat schakelen.
Tja, dan kunnen we lang lullen over potentiële vervangende tweede keepers maar dat is pas aan de orde als Drommel het duel van Beni verliest én hij vervolgens een nieuwe club vindt die hij zelf goed genoeg vindt, hem haalt voor de basis en (vooral ook) het ziet in Drommel.
Die discussie kunnen we dus met gemak 4 tor 6 weken uitstellen.
Tja, dan kunnen we lang lullen over potentiële vervangende tweede keepers maar dat is pas aan de orde als Drommel het duel van Beni verliest én hij vervolgens een nieuwe club vindt die hij zelf goed genoeg vindt, hem haalt voor de basis en (vooral ook) het ziet in Drommel.
One can only hope
-
- Meervoudig international
We kunnen ook heel het topic sluiten en aan het einde van de transferperiode zien wat er allemaal is gebeurd?d'Oude wrote: ↑06 Jul 2023, 19:34 We kunnen heel lang speculeren over de tweede keeper maar Drommel geeft aan voor zijn kans te willen gaan en Rik bevestigt dat PSV hem de kans wil geven en dan pas evt. gaat schakelen.
-
- Vaste waarde in elftal
Zou wel veel tijd schelen.danko-lazovic wrote: ↑06 Jul 2023, 19:35We kunnen ook heel het topic sluiten en aan het einde van de transferperiode zien wat er allemaal is gebeurd?
Kijk ik snap dat het allemaal natuurlijk speculeren is maar ik vind de ene discussie logischer/nuttiger dan de ander.
Alleen ik begrijp ook dat hier persoonlijke voorkeur in meespeelt.
Dus je hebt gelijk, het is niet aan mij te bepalen waar wel of niet over gespeculeerd moet worden.
One can only hope
- Juancho
- Mister PSV
Wbt het meevoetballende...dat is al veel en veel meer standaard onderdeel van de trainings methodiek bij keepers. Zal misschien nog een enkeling zijn (vooral de wat oudere keepers) die daar veel minder tijd en aandacht aan besteed hebben, maar je ziet al langer een nieuwe generatie keepers waarbij het spel aan de bal op zijn minst voldoende is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Ik vind deze discussie vrij logisch hoor. Het is niet alsof de kans groot is dat Drommel die strijd van Benitez gaat winnen. Die nieuwe tweede keeper gaat er echt wel komen.d'Oude wrote: ↑06 Jul 2023, 19:39Zou wel veel tijd schelen.danko-lazovic wrote: ↑06 Jul 2023, 19:35We kunnen ook heel het topic sluiten en aan het einde van de transferperiode zien wat er allemaal is gebeurd?
Kijk ik snap dat het allemaal natuurlijk speculeren is maar ik vind de ene discussie logischer/nuttiger dan de ander.
Alleen ik begrijp ook dat hier persoonlijke voorkeur in meespeelt.
Dus je hebt gelijk, het is niet aan mij te bepalen waar wel of niet over gespeculeerd moet worden.