Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 06 Jul 2023, 14:30
Hannamontana wrote: 06 Jul 2023, 13:53

Beter dan PSG natuurlijk want dan is het maar een paar stuivers. Echter wil je hem niet kwijt toch? Althans, ik wil hem nog minimaal 1 jaar in het stadion kunnen bewonderen.
Dus er is een gerucht en dan zorgt een journalist van de Telegraaf ervoor dat het rond is?
Zoiets ja. Je wilt niet weten wat ze daar allemaal kunnen in Noord-Holland.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hannamontana wrote: 06 Jul 2023, 14:50
deninho32 wrote: 06 Jul 2023, 14:30
Dus er is een gerucht en dan zorgt een journalist van de Telegraaf ervoor dat het rond is?
Zoiets ja. Je wilt niet weten wat ze daar allemaal kunnen in Noord-Holland.
Ruud laten opstappen, bijvoorbeeld.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 06 Jul 2023, 09:00Het lijkt me sterk dat het om een transfer gaat. Wat moet van Baar bij een transferonderhandeling doen dat een TD of AD niet zelf kan? Uitrekenen wat de afschrijvingskosten zijn?
Tja, wellicht is het niet zo eenvoudig als je doet voorkomen. Al denk ik ook niet dat dit om een transfer gaat.

Ik zie een TD nog niet snel even een contante waarde berekening maken van een bod dat over meerdere jaren wordt uitbetaalt. Dan zitten we nog met valuta verschillen die je al dan niet met futures wil afdekken. Direct contact tijdens onderhandelingen met financieringsmaatschappijen die de vordering over willen nemen voor een bepaald bedrag. En zo kan je nog wel even doorgaan.
Standbeeld wrote: 06 Jul 2023, 13:47Een onderhoud met het nieuwe management van Xavi is niet spannend, Earnie zei laatst zelf al dat ze in gesprek zijn.
Een face to face onderhoud in Londen met ook Jaap van Baar erbij. Wellicht de jurist ook, maar ik heb de foto's niet gezien. Dat vind ik best 'spannend'. Iedereen is op dit moment hartstikke druk en schaakt op meerdere borden. Dan ben je niet zo maar even een dag weg. Als het even kan gaat het via MSN of Teams lijkt mij.

Welk deel van onderhandelingen doe je face to face. Het laatste deel toch? Puntjes op de i zetten en snel kunnen schakelen en een klap erop geven toch? Maar goed: wellicht schat ik dat wel verkeerd in en combineren ze het met meerdere afspraken in Londen en gaan ze ff langs Spurs voor een CV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 06 Jul 2023, 15:28
Standbeeld wrote: 06 Jul 2023, 13:47Een onderhoud met het nieuwe management van Xavi is niet spannend, Earnie zei laatst zelf al dat ze in gesprek zijn.
Een face to face onderhoud in Londen met ook Jaap van Baar erbij. Wellicht de jurist ook, maar ik heb de foto's niet gezien. Dat vind ik best 'spannend'. Iedereen is op dit moment hartstikke druk en schaakt op meerdere borden. Dan ben je niet zo maar even een dag weg. Als het even kan gaat het via MSN of Teams lijkt mij.

Welk deel van onderhandelingen doe je face to face. Het laatste deel toch? Puntjes op de i zetten en snel kunnen schakelen en een klap erop geven toch? Maar goed: wellicht schat ik dat wel verkeerd in en combineren ze het met meerdere afspraken in Londen en gaan ze ff langs Spurs voor een CV.
De wens is de vader van de gedachte zullen we maar zeggen. Kan zoveel redenen hebben dat ze f2f het gesprek aangaan. Wellicht een eerste kennismaking in real life. Het hoeft wat mij betreft niet direct de puntjes op de i zetten te zijn.
7Koentjuh7
Lid 2e elftal
Posts: 169
Joined: 29 Aug 2021, 13:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 06 Jul 2023, 13:35
Madueke wrote: 06 Jul 2023, 13:19 Leuk lijstje spelers wel bij Stellar. Van Camavinga tot Pele van Amersfoort. De broer (?) van Khalid Sinouh werkt er ook.

Zie nu ook dat de broer van Xavi in dienst is bij Darren Dein (Doubled).
Op Insta volgt Doubled ook Tyrese Simons, die zal wellicht ook begeleidt worden door Doubled dan.
En die heeft recent een overstap gemaakt naar FC Eindhoven, en hij is ook nu aan het trainen met Xavi in Spanje.
Het lijkt er dus op dat Xavi zich over hem ontfermt en als dat het geval is en hij nu voor FC Eindhoven gaat spelen lijkt me de kans nóg wat groter dat ook Xavi nog een jaartje in Eindhoven blijft. Maar dat is ook wishful thinking natuurlijk.
FC Eindhoven is grotendeels mensen tevreden houden. Ongetwijfeld dat Tyresse aardig kan ballen maar om nu pas van Zeeburgia naar Eindhoven te gaan heeft niet alleen met z’n voetbalkwaliteiten te maken. Was ook zo bij Duc en een aantal van ver der Leegte. Woord dat vaker valt maar is toch wel een beetje vriendjespolitiek daar😅
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

7Koentjuh7 wrote: 06 Jul 2023, 16:00
Robson de Souza wrote: 06 Jul 2023, 13:35

Op Insta volgt Doubled ook Tyrese Simons, die zal wellicht ook begeleidt worden door Doubled dan.
En die heeft recent een overstap gemaakt naar FC Eindhoven, en hij is ook nu aan het trainen met Xavi in Spanje.
Het lijkt er dus op dat Xavi zich over hem ontfermt en als dat het geval is en hij nu voor FC Eindhoven gaat spelen lijkt me de kans nóg wat groter dat ook Xavi nog een jaartje in Eindhoven blijft. Maar dat is ook wishful thinking natuurlijk.
FC Eindhoven is grotendeels mensen tevreden houden. Ongetwijfeld dat Tyresse aardig kan ballen maar om nu pas van Zeeburgia naar Eindhoven te gaan heeft niet alleen met z’n voetbalkwaliteiten te maken. Was ook zij bij Duc en een aantal van ver der Leegte. Woord dat vaker valt maar is toch wel een beetje vriendjespolitiek daar😅
Gebeurt niet alleen bij FC Eindhoven verder hoor. Genoeg andere clubs waar dat ook zo gaat.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 06 Jul 2023, 15:28
Mikelvb wrote: 06 Jul 2023, 09:00Het lijkt me sterk dat het om een transfer gaat. Wat moet van Baar bij een transferonderhandeling doen dat een TD of AD niet zelf kan? Uitrekenen wat de afschrijvingskosten zijn?
Tja, wellicht is het niet zo eenvoudig als je doet voorkomen. Al denk ik ook niet dat dit om een transfer gaat.

Ik zie een TD nog niet snel even een contante waarde berekening maken van een bod dat over meerdere jaren wordt uitbetaalt. Dan zitten we nog met valuta verschillen die je al dan niet met futures wil afdekken. Direct contact tijdens onderhandelingen met financieringsmaatschappijen die de vordering over willen nemen voor een bepaald bedrag. En zo kan je nog wel even doorgaan.
Hele goede punten. Maar die gaat Jaap ook niet on the spot even gaat berekenen met zijn rekenmachine. Laat staan het idee dat hij het zelf überhaupt uitrekent.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 06 Jul 2023, 16:13
ShovingNE2 wrote: 06 Jul 2023, 15:28

Tja, wellicht is het niet zo eenvoudig als je doet voorkomen. Al denk ik ook niet dat dit om een transfer gaat.

Ik zie een TD nog niet snel even een contante waarde berekening maken van een bod dat over meerdere jaren wordt uitbetaalt. Dan zitten we nog met valuta verschillen die je al dan niet met futures wil afdekken. Direct contact tijdens onderhandelingen met financieringsmaatschappijen die de vordering over willen nemen voor een bepaald bedrag. En zo kan je nog wel even doorgaan.
Hele goede punten. Maar die gaat Jaap ook niet on the spot even gaat berekenen met zijn rekenmachine. Laat staan het idee dat hij het zelf überhaupt uitrekent.
Maar hij kan wel mee gaan om het financiële plaatje uit het contract toe te lichten.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb echt geen enkele twijfel, Xavi speelt volgend jaar voor ons (hopelijk in de CL). Hij wil zeker nog een jaar hier lekker spelen, ervaring opdoen, zich ontwikkelen, zijn status verder opbouwen richting het EK ook en natuurlijk de landstitel van Nederland pakken. De trainer Bosz en hopelijk enkele sterke aankopen zoals bijvoorbeeld Noa Lang, zullen hem verder het goede gevoel geven. Die tekent binnenkort een vernieuwd contract, zonder PSG clausule maar wel met een afkoopsom van 100 miljoen. Die wordt volgend jaar gelicht door Manchester United na een fenomenaal seizoen voor PSV + het EK.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 06 Jul 2023, 16:04
7Koentjuh7 wrote: 06 Jul 2023, 16:00

FC Eindhoven is grotendeels mensen tevreden houden. Ongetwijfeld dat Tyresse aardig kan ballen maar om nu pas van Zeeburgia naar Eindhoven te gaan heeft niet alleen met z’n voetbalkwaliteiten te maken. Was ook zij bij Duc en een aantal van ver der Leegte. Woord dat vaker valt maar is toch wel een beetje vriendjespolitiek daar😅
Gebeurt niet alleen bij FC Eindhoven verder hoor. Genoeg andere clubs waar dat ook zo gaat.
De ergste is met de naam Mike van Beijnen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou, blijft ie of toch niet? Wat zal hij doen?

:lol:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 06 Jul 2023, 21:35 Nou, blijft ie of toch niet? Wat zal hij doen?

:lol:
Ik denk het ook.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 06 Jul 2023, 21:35 Nou, blijft ie of toch niet? Wat zal hij doen?

:lol:
Ik heb er vanavond even over na zitten denken. Maar uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik denk dat hij blijft. Maar toch kan hij ook vertrekken. Beide opties zijn mogelijk.
Fritske12
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 04 Nov 2020, 16:42
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ik weet 100% zeker dat hij vertrekt.... zelfs als hij blijft
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het ene moment denk ik dat hij vertrekt en 5 min later ben ik er heilig van overtuigd dat hij blijft.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Polletje? :mrgreen:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat hij naar PSV vertrekt
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kijk uit naar de dag dat zijn blijven wordt bevestigd.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben benieuwd of de mensen vandaag denken dat Xavi blijft. Het gaat spannend worden. Xavi heeft nog een contract t/m 27, dus PSV zit opzich goed. Ik denk dat hij blijft, maar hij kan ook vertrekken middels een clausule.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 07 Jul 2023, 07:57 Ben benieuwd of de mensen vandaag denken dat Xavi blijft. Het gaat spannend worden. Xavi heeft nog een contract t/m 27, dus PSV zit opzich goed. Ik denk dat hij blijft, maar hij kan ook vertrekken middels een clausule.
Welke clausule?

(Beetje leven in het forum houden, we zwakken af zonder nieuwtjes)
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 06 Jul 2023, 23:06 Ik kijk uit naar de dag dat zijn blijven wordt bevestigd.
Ik leg de lat iets hoger. Kijk uit naar de dag dat hij ons de groepsfase CL inschiet. Weet zeker dat je het daarmee eens bent. :mrgreen:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 07 Jul 2023, 09:52 Kans op een extra jaar Xavi groeit.
100%.

Xavi op het middenveld en Noa links.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Xavi liked nagenoeg alles van Lang op Insta. Echte maatjes zijn dat volgens mij. Die gaan samen Eindhoven heet maken!
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image
LoekPSV
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 04 Nov 2020, 14:56
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Post Reply