SomaQan wrote: ↑06 Jul 2023, 21:58
Volgens mijn neefje die bij Malmo FF speelt schijnen wij de verrichtingen van Sebastiaan Nanasi te volgen samen met AZ en Vfl Wolfsburg. Nanasi is een aanvallende middenvelder die op beide vleugels kan spelen en een goede techniek heeft. Hij heeft dit seizoen 8 competitie goals gemaakt in 12 wedstrijden. Het seizoen daar loopt nog.
Ik heb geen Twitter of andere bronnen die dit aan kunnen tonen maar dit is no joke.
In ieder geval dit gevonden.
Ziet er veelbelovend uit, ik denk dat PSV veel van dit soort spelers in de Scandinavisch competitie volgt. Alleen de laatste tijd komt er vrij weinig uit die hoek.
Deze beelden van zijn verhuurperiode vorig seizoen aan Kalmar FF heeft lichtelijk wel wat weg van Eintovenaar (met de nadruk op lichtelijk).
Volgens mijn neefje die bij Malmo FF speelt schijnen wij de verrichtingen van Sebastiaan Nanasi te volgen samen met AZ en Vfl Wolfsburg. Nanasi is een aanvallende middenvelder die op beide vleugels kan spelen en een goede techniek heeft. Hij heeft dit seizoen 8 competitie goals gemaakt in 12 wedstrijden. Het seizoen daar loopt nog.
Ik heb geen Twitter of andere bronnen die dit aan kunnen tonen maar dit is no joke.
Of het waar is boeit me niet, ben blij dat we het heel even niet over Beelen, Stewart, Ramalho enz kunnen hebben. Wat een ellende de afgelopen pagina's.
11 Tinus wrote: ↑07 Jul 2023, 07:39
Volgen...dat doen ze bij 500 spelers. Wel leuk gerucht.
Brands zei afgelopen winter nog dat die markt voor ons niet interessant was.
Ik zal hem maar maken; dan wordt hij dus vanavond gepresenteerd als mystery guest
Ahmedhodzic was toch zeer interessant nu 20 mil waard na een subliem seizoen bij Sheffield...
Ahmedhodzic was toch zeer interessant nu 20 mil waard na een subliem seizoen bij Sheffield...
Gelukkig zet Brands de technische lijnen niet meer uit. Dat vond ik echt een flauwekul opmerking van hem.
Vind die Nanasi wel een leuke speler om te zien. Zal zeker bij PSV op de scouting lijstjes staan. De nieuwe Toivonen.
Los van betalingsregelen, is nu dus een kleine €10M binnen geharkt en zo'n €20M-€23M uitgegeven. Ben erg benieuwd wat er nu op dit moment nog te besteden is voor de overige posities. Het aantrekken van Beelen komende week zal geen probleem zijn, maar naast de vele spelers die PSV in de breedte nog wil vervangen zal het op zijn minst een diepgaande investering moeten doen voor een kwaliteitsmiddenvelder naast Veerman en een topverdediger naast Boscagli.
Voor die laatste snap ik dat men w.b. capaciteit eerst het vertrek van Ramalho, Teze en/of Baumgartl in gang gezet ziet worden. Maar na het vertrek van Gutierrez hoop ik toch dat een nieuwe basiskracht in de middenlinie snel gevonden wordt. En nog meer dat die Alan Varela heet - aansluitend op Ykhim's bespiegelingen over PSV-interesse in Argentinie - maar vrees dat we eerst Sangaré moeten verkopen voordat we weer €10M+ kunnen uitgeven...
Het kan snel gaan. De transfer van Lang kwam gisterenavond in een stroomversnelling, deze morgen loopt hij al bij TopSupport. Dat kan andersom met uitgaande transfers natuurlijk ook gebeuren.
DC_PSV wrote: ↑07 Jul 2023, 09:54
De transfersom van Madueke besteed aan Pepi en Lang. Prima dit. Nu nog de rest van het elftal...
Dat lijkt me redelijk kort door de bocht. Rond de transfer van Gakpo en Madueke is gecommuniceerd dat Gakpo het begrotingsgat van vorig seizoen moest dichten en de centen voor Madueke vooral worden besteed om dat gat voor komende jaargang te overbruggen. Wat ik ervan begrijp is dat er best wel een potje is, maar dat de verkoop van Sangaré (waar bij €37M na afdrachten zo'n €25M van overblijft) nodig is om echt hard te investeren.
Nou, als we de insiders moeten geloven wordt het Varela toch, die werkelijk nog nooit met PSV in verband is gebracht deze zomer. Maar goed, ik hoop vurig dat ze gelijk hebben, want op de beelden die ik heb gezien lijkt het me een fantastische speler. Ik denk alleen dat hij niet in beeld is. Sterk het gevoel dat ze in Frankrijk zoeken.
DC_PSV wrote: ↑07 Jul 2023, 09:54
De transfersom van Madueke besteed aan Pepi en Lang. Prima dit. Nu nog de rest van het elftal...
Madueke is voor 38 mil ong vertrokken, met de transfers van Pepi en Lang houd PSV dus nog geld over.
Dat is bruto en in termijnen. Het is niet net als op FIFA. Van die 38 houdt PSV zomaar 10 miljoen minder over straks netto. En dat duurt nog een poos voordat het ook echt binnen is.
Last edited by Eindhovenvoetbal on 07 Jul 2023, 11:15, edited 1 time in total.
Sangaré zal komende week wel vertrekken, zijn aardig wat clubs al concreet maar de middenvelders carroussel is net pas in volle gang.
Komende week of op zijn laatst de week erna zal dit rond zijn. Vervangers staan klaar, Stewart kan zich nu richten op glasbak middenvelders richting afrondende fase te brengen en Xavi's contract te verlengen.