Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind die statistieken zo bijzonder. Staat echt enorm in contrast met wat je zo op het eerste oog zou zeggen als je hem ziet spelen.
DonyellMalen
Legende

Dat heb ik dus ook, maar het blijft een geweldig talent die al langere tijd aan een stijgende lijn bezig is. Heb hem niet altijd de meest intelligente speler gevonden, maar daarin heeft 'ie wel degelijk stappen gezet. Afgelopen seizoen moest 'ie ook eerder opdraven dan verwacht, wellicht zelfs te vroeg. Ten opzichte van toen heeft hij enorme stappen gezet. Zit nu minder twijfel in en voert z'n acties beter en sneller door. En bovenal, het is echt een leuk joch. Zat net dit interview terug te kijken, dan verschijnt er vanzelf wel een lach op je gezicht:
DonyellMalen wrote: 27 Feb 2023, 23:31
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 21 Jun 2023, 11:28 Ik vind die statistieken zo bijzonder. Staat echt enorm in contrast met wat je zo op het eerste oog zou zeggen als je hem ziet spelen.
Zal ik hem maken?

Image

ALS DIT EEN BRAZILIAAN OF ARGENTIJN WAS GEWEEST DAN STOND HET FORUM OP ZIJN KOP EN MOESTEN WE 10 MILJOENEN BETALEN OM HEM TE HALEN !1!1!1!

Breur
Internationale topspeler

Baka is gewoon een prima speler. Ik vind hem niet van het niveau Gakpo/Memphis, maar zeker wel van alles daarachter. Nog een jaartje houden, beter worden, meer rendement en onbetwist basisspeler en dan kun je eens er aan denken om hem te verkopen. Een nieuwe rechtsbuiten halen zou n.m.i. kapitaalvernietiging zijn.
CZ_Code
Nationale topspeler

Eens. Ik ben vooral benieuwd hoeveel beter die kan worden onder Bosz, met een echt tactisch plan en aanvallende spelopvatting. Onder Ruud was het weinig tactisch, en voor zo’n jongen is dat natuurlijk ook lastig ontwikkelen.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 21 Jun 2023, 11:40ALS DIT EEN BRAZILIAAN OF ARGENTIJN WAS GEWEEST DAN STOND HET FORUM OP ZIJN KOP EN MOESTEN WE 10 MILJOENEN BETALEN OM HEM TE HALEN !1!1!1!
Juan Bendecido!
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje

Ykhim wrote: 21 Jun 2023, 11:28 Ik vind die statistieken zo bijzonder. Staat echt enorm in contrast met wat je zo op het eerste oog zou zeggen als je hem ziet spelen.
Heb ik dus precies hetzelfde. Ik lees in de dribbel onverslaanbaar en dan denk ik, kan hij wel echt zo goed dribbelen?

Vind het bij hem echt nog moeilijk in te schatten of hij echt goed wordt. Als ik hem zo zie spelen heb ik daar twijfels bij, maar aan de andere kant is hij nog heel jong dus wie weet.

Misschien wordt Mislintat wel enorm geil van Baka met al deze statistieken.
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

LeandroBonfim wrote: 21 Jun 2023, 12:02
Heb ik dus precies hetzelfde. Ik lees in de dribbel onverslaanbaar en dan denk ik, kan hij wel echt zo goed dribbelen?

Vind het bij hem echt nog moeilijk in te schatten of hij echt goed wordt. Als ik hem zo zie spelen heb ik daar twijfels bij, maar aan de andere kant is hij nog heel jong dus wie weet.

Misschien wordt Mislintat wel enorm geil van Baka met al deze statistieken.
Hahaha, PSV had destijds wel wat meer mogen twijfelen over jou ;-)

Bakayoko heeft iig geen last van heimwee en heeft ook al meer gespeeld :-P
Ittot
Internationale topspeler

Baka is inderdaad niet de categorie Gakpo / Madueke / Memphis. Maar dat maakt niet uit. Als hij zijn statistieken omhoog krikt, en dat kan hij zeker, dan kan het zomaar eens een cashcow worden en heeft hij daarnaast nog waarde voor PSV gehad. Sowieso een leuke gast.
Heruone
Lid scoutingsteam

dePinhodeSouza
Heruone wrote: 21 Jun 2023, 20:19

Wellicht had je in dit geval iets beter moeten lezen ipv selectieve interpretatie erop los moeten laten ;) Enfin.
We kunnen hierover blijven doorgaan: over de statistieken: daar is geen interpretatie over mogelijk, die zijn namelijk feitelijk in het voordeel van Cerny. Over de data, geef jij in een vorige post eigenlijk ook aan dat die van Cerny beter zijn (betere playmaking stats, word vaker betrokken in t spel). De data die jij aangeeft die in het voordeel van Bakayoko valt, is eigenlijk best wel irrelevant en nietszeggend en dat beargumenteer ik vervolgens.

Maargoed, ik denk dat we het niet met elkaar eens worden.
Ik ga hem even hier verder zetten aangezien er al een waarschuwing lag en er straks echt gegumd gaat worden.

Betere data = niet gelijk aan betere speler. Simple as that. Volgens mij is het allerbelangrijkste dat je een stuk context meeneemt in de data. Bijvoorbeeld dat Bakayoko 1373 minuten over 23 wedstrijden heeft ook wel gelijk aan gemiddeld 60 minuten in die 23 wedstrijden. Cerny heeft daarentegen 2388 minuten over 32 wedstrijden hetgeen wat gelijk is aan 75 minuten gemiddeld in die 32 wedstrijden. Niet alleen heeft Cerny meer wedstrijden kunnen spelen, hij heeft per wedstrijd ook meer minuten kunnen maken. Die twee factoren indiceren iig dat Cerny op dat vlak betere mogelijkheden heeft gehad om betere cijfers te kunnen behalen. Dat indiceert ergens een stuk kwaliteit (onbetwist basisspeler vs niet onbetwist basisspeler) hoewel daar ook andermaal een stuk context aan toegevoegd moet worden, namelijk PSV vs Twente (topclub vs subtop) en het feit dat Bakayoko aan het begin van het seizoen van JPSV af kwam.

Een ander stukje belangrijke context: Twente speelt super aanvallend. Dat valt bij PSV mee. In de final third heeft Twente significant meer touches per 90 min dan PSV. Oftewel, een aanvallende speler in de final third bij Twente zal vaker in een positie komen rondom de zestien van de tegenstander waar hij vervolgens een actie kan gaan inzetten of zijn kwaliteiten tot uiting kan brengen. Daar speelt bovendien ook nog een tweede belangrijk punt bij in de context, namelijk dat er bij Twente op tactisch vlak een duidelijke wisselwerking was tussen Brenet en Cerny, hetgeen wat ontbrak bij PSV met Bakayoko-Teze. Vanuit bovenstaande valt het prima te verklaren dat Cerny betere data kan overleggen dan Bakayoko op bepaalde vlakken. Bijvoorbeeld progressive passes en passes into the final third. Als iets vorig jaar duidelijk was, en ik heb geen zin om daar een hele gedetailleerde tactische beschouwing over uit te schrijven, dan was het iig wel dat die rechterkant voor geen ene meter liep met Til-Teze-Bakayoko waar (werkende) patronen, rotaties en wisselwerkingen niet te onderscheiden waren. Dat zijn voorbeelden van een stukje context dat belangrijk is in de interpretatie. Zoals bijvoorbeeld Pepi op bepaalde vlakken niet hoog zal scoren puur doordat hij bij FC Groningen speelt, hetgeen dat hem geen slechte spits maakt. Een ander voorbeeld zijn bijvoorbeeld dode spelmomenten. Cerny neemt bij Twente corners en vrije trappen. Bakayoko neemt die bij PSV niet.

Uiteindelijk is het op dat vlak lastig om data te vergelijken, maar is het bovenal te simplistisch om te roepen: Cerny heeft betere data dus een betere speler. Want er zijn heel veel variabelen die een invloed hebben op de output en daarmee de gemeten data daar waar die niet per se iets zeggen over de kwaliteiten van een speler, maar vooral juist iets over de externe voorwaarden die essentieel zijn om de kwaliteiten van een dergelijke speler (maximaal) tot uiting te laten komen.

Wat ik vooral twee hele interessante metrics vind zijn iig de SCA90 en de GCA90 oftewel de goal-creating-actions en de shot-creating-actions die ik al eerder aangaf. Twee metrics die de twee acties voorafgaand aan een schot/goal (twee passes, pass/turnover, etc.) meten en iig wmb het beste de aanvallende contributie/impact van een speler meten in de puurste vorm, namelijk het eindresultaat in de vorm van een schot of een doelpunt. Op keypasses, progressive passes, etc. scoort Cerny allemaal beter, maar op de SCA90 uit liveball passes scoren ze nagenoeg hetzelfde en het de GCA90 scoort Bakayoko betere cijfers. PSV en Twente schieten ongeveer even vaak op doel, maar dat de GCA90 hoger ligt bij PSV is niet gek. PSV heeft een hogere xG waarde en heeft meer goals genoteerd. Toch is dat verschil tussen Bakayoko en Cerny echt significant groot. Die van Bakayoko ligt vrijwel 60% hoger, hetgeen wat niet in verhouding is met de xG en GCA90 verschillen tussen de ploegen onderling. Nogmaals, dat verschil is te significant.

Het toont iig aan dat in het aanvalsspel van PSV Bakayoko stiekem best wel (veel) impact heeft. En ja, de wispelturigheid zit er nog heel erg in, rondom het totale eindproduct bestaan nog veel twijfels, op bepaalde facetten moet hij zichzelf nog ontwikkelen (inhoud, intensiteit, diepgang, voorspelbaarheid, directheid, etc.). Tegelijkertijd lijken deze twee metrics iig ook duidelijk te bieden dat hij op dat vlak een veel grotere impact kan maken dan Cerny, groter dan je zou moeten verwachten op basis van het kwaliteitsverschil tussen PSV. Op basis van die twee metrics durf ik best met zekerheid te zeggen dat als Bakayoko nu in de positie/rol bij Twente zou spelen in de hierboven gestelde context zelfde data dan wel niet betere kan overleggen dan Cerny. Maar goed, dat is natuurlijk speculatie gezien dat niet te simuleren valt.

Ik denk sowieso dat ook een hele onderschatte factor het niveauverschil tussen Twente/PSV is en de impact die dat heeft op het uiteindelijke resultaat. Ik kan me Sam Larsson herinneren bij Heerenveen die ook uitstekende cijfers kon overleggen en een rasvoetballertje was, maar die het bij Feyenoord totaal niet heeft gered (en dat bij geen enkele top 3 club zou doen).

Edit: Maar goed, let's agree tot disagree inderdaad. Want uiteindelijk blijft de stelling in de praktijk natuurlijk nooit te toetsen. En daarmee is de discussie potentieel oneindig te noemen :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
dePinhodeSouza

Heruone wrote: 21 Jun 2023, 21:16 @dePinhodeSouza

We kunnen hierover blijven doorgaan: over de statistieken: daar is geen interpretatie over mogelijk, die zijn namelijk feitelijk in het voordeel van Cerny. Over de data, geef jij in een vorige post eigenlijk ook aan dat die van Cerny beter zijn (betere playmaking stats, word vaker betrokken in t spel). De data die jij aangeeft die in het voordeel van Bakayoko valt, is eigenlijk best wel irrelevant en nietszeggend en dat beargumenteer ik vervolgens.

Ik ga hem even hier verder zetten aangezien er al een waarschuwing lag en er straks echt gegumd gaat worden.

Betere data = niet gelijk aan betere speler. Simple as that. Volgens mij is het allerbelangrijkste dat je een stuk context meeneemt in de data. Bijvoorbeeld dat Bakayoko 1373 minuten over 23 wedstrijden heeft ook wel gelijk aan gemiddeld 60 minuten in die 23 wedstrijden. Cerny heeft daarentegen 2388 minuten over 32 wedstrijden hetgeen wat gelijk is aan 75 minuten gemiddeld in die 32 wedstrijden. Niet alleen heeft Cerny meer wedstrijden kunnen spelen, hij heeft per wedstrijd ook meer minuten kunnen maken. Die twee factoren indiceren iig dat Cerny op dat vlak betere mogelijkheden heeft gehad om betere cijfers te kunnen behalen. Dat indiceert ergens een stuk kwaliteit (onbetwist basisspeler vs niet onbetwist basisspeler) hoewel daar ook andermaal een stuk context aan toegevoegd moet worden, namelijk PSV vs Twente (topclub vs subtop) en het feit dat Bakayoko aan het begin van het seizoen van JPSV af kwam.

Een ander stukje belangrijke context: Twente speelt super aanvallend. Dat valt bij PSV mee. In de final third heeft Twente significant meer touches per 90 min dan PSV. Oftewel, een aanvallende speler in de final third bij Twente zal vaker in een positie komen rondom de zestien van de tegenstander waar hij vervolgens een actie kan gaan inzetten of zijn kwaliteiten tot uiting kan brengen. Daar speelt bovendien ook nog een tweede belangrijk punt bij in de context, namelijk dat er bij Twente op tactisch vlak een duidelijke wisselwerking was tussen Brenet en Cerny, hetgeen wat ontbrak bij PSV met Bakayoko-Teze. Vanuit bovenstaande valt het prima te verklaren dat Cerny betere data kan overleggen dan Bakayoko op bepaalde vlakken. Bijvoorbeeld progressive passes en passes into the final third. Als iets vorig jaar duidelijk was, en ik heb geen zin om daar een hele gedetailleerde tactische beschouwing over uit te schrijven, dan was het iig wel dat die rechterkant voor geen ene meter liep met Til-Teze-Bakayoko waar (werkende) patronen, rotaties en wisselwerkingen niet te onderscheiden waren. Dat zijn voorbeelden van een stukje context dat belangrijk is in de interpretatie. Zoals bijvoorbeeld Pepi op bepaalde vlakken niet hoog zal scoren puur doordat hij bij FC Groningen speelt, hetgeen dat hem geen slechte spits maakt. Een ander voorbeeld zijn bijvoorbeeld dode spelmomenten. Cerny neemt bij Twente corners en vrije trappen. Bakayoko neemt die bij PSV niet.

Uiteindelijk is het op dat vlak lastig om data te vergelijken, maar is het bovenal te simplistisch om te roepen: Cerny heeft betere data dus een betere speler. Want er zijn heel veel variabelen die een invloed hebben op de output en daarmee de gemeten data daar waar die niet per se iets zeggen over de kwaliteiten van een speler, maar vooral juist iets over de externe voorwaarden die essentieel zijn om de kwaliteiten van een dergelijke speler (maximaal) tot uiting te laten komen.

Wat ik vooral twee hele interessante metrics vind zijn iig de SCA90 en de GCA90 oftewel de goal-creating-actions en de shot-creating-actions die ik al eerder aangaf. Twee metrics die de twee acties voorafgaand aan een schot/goal (twee passes, pass/turnover, etc.) meten en iig wmb het beste de aanvallende contributie/impact van een speler meten in de puurste vorm, namelijk het eindresultaat in de vorm van een schot of een doelpunt. Op keypasses, progressive passes, etc. scoort Cerny allemaal beter, maar op de SCA90 uit liveball passes scoren ze nagenoeg hetzelfde en het de GCA90 scoort Bakayoko betere cijfers. PSV en Twente schieten ongeveer even vaak op doel, maar dat de GCA90 hoger ligt bij PSV is niet gek. PSV heeft een hogere xG waarde en heeft meer goals genoteerd. Toch is dat verschil tussen Bakayoko en Cerny echt significant groot. Die van Bakayoko ligt vrijwel 60% hoger, hetgeen wat niet in verhouding is met de xG en GCA90 verschillen tussen de ploegen onderling. Nogmaals, dat verschil is te significant.

Het toont iig aan dat in het aanvalsspel van PSV Bakayoko stiekem best wel (veel) impact heeft. En ja, de wispelturigheid zit er nog heel erg in, rondom het totale eindproduct bestaan nog veel twijfels, op bepaalde facetten moet hij zichzelf nog ontwikkelen (inhoud, intensiteit, diepgang, voorspelbaarheid, directheid, etc.). Tegelijkertijd lijken deze twee metrics iig ook duidelijk te bieden dat hij op dat vlak een veel grotere impact kan maken dan Cerny, groter dan je zou moeten verwachten op basis van het kwaliteitsverschil tussen PSV. Op basis van die twee metrics durf ik best met zekerheid te zeggen dat als Bakayoko nu in de positie/rol bij Twente zou spelen in de hierboven gestelde context zelfde data dan wel niet betere kan overleggen dan Cerny. Maar goed, dat is natuurlijk speculatie gezien dat niet te simuleren valt.

Ik denk sowieso dat ook een hele onderschatte factor het niveauverschil tussen Twente/PSV is en de impact die dat heeft op het uiteindelijke resultaat. Ik kan me Sam Larsson herinneren bij Heerenveen die ook uitstekende cijfers kon overleggen en een rasvoetballertje was, maar die het bij Feyenoord totaal niet heeft gered (en dat bij geen enkele top 3 club zou doen).

Edit: Maar goed, let's agree tot disagree inderdaad. Want uiteindelijk blijft de stelling in de praktijk natuurlijk nooit te toetsen. En daarmee is de discussie potentieel oneindig te noemen :mrgreen:
Daarom gaf ik ook aan dat ik denk dat je je niet moet blindstaren op data, omdat (voetbal) data vaak te veel afhankelijk is van andere variabelen die de data sterk beïnvloeden. Voetbal data is meer jou cup of tea. Ik vind dat je het kan gebruiken als een tool, maar het is allesbehalve doorslaggevend (casus Spierings).

Zoals die GCA90, dat is echt geen sterke metric om verschil in kwaliteit aan te tonen tussen Baka en Cerny, omdat die GCA90 enorm afhankelijk is of je mededespeler Luuk de Jong, Xavi Simons of Gakpo is ipv Misidjan, van Wolfswinkel of Michel Vlap. Dat zou het grote verschil ik GCA90 kunnen verklaren tussen Baka en Cerny. Metrics die sterk door andere variabelen kunnen worden beïnvloed zijn over het algemeen niet erg sterke metrics om individuele prestaties te vergelijken (van spelers in andere teams).

Statistieken kunnen uiteindelijk ook op meerdere manieren worden uitgelegd. Echter, zijn de verschillen tussen Cerny en Baka wel erg groot, bakayoko heeft 40 % meer (wat neerkomt op 80 min) minuten nodig om een goal te maken dan Cerny, terwijl de wedstrijden van Baka in de kkd zijn meegenomen in de statistieken. Terwijl Baka ook nog is in een team speelt dat veel meer doelpunten maakt.

Dat Cerny de dode spelsituaties neemt en Bakayoko niet, kan natuurlijk een verschil in zwart op witte statistieken geven, echter kan het natuurlijk ook een indicatie van kwaliteit zijn, Cerny mag ze blijkbaar wel nemen en Bakayoko niet.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Heruone wrote: 21 Jun 2023, 21:16 @dePinhodeSouza

Waar zit die Larsson eigenlijk nu? Totaal vergeten.
Voetbaldata is inderdaad supercomplex. Pas als je per getal achter de statistiek kunt doordrillen naar de videobeelden kun je conclusies trekken. Als je het model kent kun je als voetballer je stats een beetje manipuleren in theorie ( dat doet niemand denk ik) .Ook het moment van invallen speelt en rol. Als je laat invalt in een intense wedstrijd waarbij de buit al binnen is word je niet geacht veel progressive passes te doen.
En als je dribbelt richting de cornervlag dan heb je meer kans op succes dan als je recht naar het doel wil. Een cijfer impliceert niet zoveel zolang je de onderliggende acties niet bekeken hebt.
Siemen
Nationale topspeler

Sensation wrote: 21 Jun 2023, 11:40
Zal ik hem maken?

Image

ALS DIT EEN BRAZILIAAN OF ARGENTIJN WAS GEWEEST DAN STOND HET FORUM OP ZIJN KOP EN MOESTEN WE 10 MILJOENEN BETALEN OM HEM TE HALEN !1!1!1!

Is wel echt waar. En toch ervaar ik ook dezelfde ambivalentie.
DonyellMalen
Legende

Baka, sympathieke gozer met de juiste instelling. Leuk om te checken dit:

Gomes92
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Chucky Lozano

DonyellMalen wrote: 06 Jul 2023, 15:48 Baka, sympathieke gozer met de juiste instelling. Leuk om te checken dit:

Sympathiek zeker. Geloof alleen niet zo in zijn voetbalkwaliteiten. Zie hem vaak dezelfde dingen fout doen en mist het overzicht.
DonyellMalen
Legende

Baka blijft eveneens hard doortrainen in z'n vakantie:

psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Wat een prachtvent! Hopelijk gaan we komend seizoen een mooie ontwikkeling bij hem zien. Noa, are you watching? :mrgreen:
René1978
Nationale topspeler

Gomes92 wrote: 06 Jul 2023, 15:55
DonyellMalen wrote: 06 Jul 2023, 15:48 Baka, sympathieke gozer met de juiste instelling. Leuk om te checken dit:

Sympathiek zeker. Geloof alleen niet zo in zijn voetbalkwaliteiten.
Ik geloof er wel in. Stond na een half seizoen al op de radar bij de Europese top en werd Belgisch international. Dat is niet voor niks. Ook zijn statistieken zijn dikke prima. Baka gaat vlammen in het Boszbal.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Chucky Lozano

René1978 wrote: 07 Jul 2023, 14:19
Gomes92 wrote: 06 Jul 2023, 15:55

Sympathiek zeker. Geloof alleen niet zo in zijn voetbalkwaliteiten.
Ik geloof er wel in. Stond na een half seizoen al op de radar bij de Europese top en werd Belgisch international. Dat is niet voor niks. Ook zijn statistieken zijn dikke prima. Baka gaat vlammen in het Boszbal.
Op de radar bij de Europese top? PSG wilde wel een gokje wagen voor een beperkt bedrag. Heel de top zat ook achter Bakkali aan na 5 goede wedstrijden. Ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst, maar ik denk dat dit seizoen bankje voor hem wordt.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat hij nummer 11 krijgt, Lang 10 of 7 afhankelijk van wat Xavi wil.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ik denk juist dat dit zijn grote doorbraak wordt. Bakayoko heeft alles om een grote speler te worden. De rechtsbuiten voor PSV in mijn ogen.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Is echt een ruwe diamant, dit seizoen slijpen en dan gaan we het zien. Kan denk ik echt een topper gaan worden of het wordt uiteindelijk niks. Ik zie in hem niet echt iets wat er tussenin zal vallen.
Standbeeld
Mister PSV

Heissenberrug wrote: 07 Jul 2023, 20:24 Is echt een ruwe diamant, dit seizoen slijpen en dan gaan we het zien. Kan denk ik echt een topper gaan worden of het wordt uiteindelijk niks. Ik zie in hem niet echt iets wat er tussenin zal vallen.
Het kan nog altijd een Locadia worden. Was ook geen absolute topper, maar ging wel nog voor 17mln naar Brighton, dacht ik. Dat zou ook al een topbedrag zijn voor een zelfopgeleide speler. Pure winst. Maar alsnog denk ik dat Baka (veel) meer potentie heeft dan een marktwaarde van 17 meloen.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 07 Jul 2023, 20:30
Heissenberrug wrote: 07 Jul 2023, 20:24 Is echt een ruwe diamant, dit seizoen slijpen en dan gaan we het zien. Kan denk ik echt een topper gaan worden of het wordt uiteindelijk niks. Ik zie in hem niet echt iets wat er tussenin zal vallen.
Het kan nog altijd een Locadia worden. Was ook geen absolute topper, maar ging wel nog voor 17mln naar Brighton, dacht ik. Dat zou ook al een topbedrag zijn voor een zelfopgeleide speler. Pure winst. Maar alsnog denk ik dat Baka (veel) meer potentie heeft dan een marktwaarde van 17 meloen.
Mooie vergelijking, Locadia. Dat is dus precies het punt dat ik probeer te maken. Ik verwacht dus juist niet dat het een Locadia kan worden. Het gaat of een topper worden, ik wilde nu zeggen zoals Cody maar die staat wel op een andere hoogte dan anderen, of hij blijft op dit niveau steken. Anyway, veel zin om Baka te gaan zien dit seizoen.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Jammer dat hij niet nummer 14 heeft gekregen.

https://m.gva.be/cnt/oid105642
Post Reply