Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Franciscus wrote: 07 Jul 2023, 20:38 Jammer dat hij niet nummer 14 heeft gekregen.

https://m.gva.be/cnt/oid105642
Wel een goede marketingactie. Een beetje prikkelend, zoals het hoort. Zoiets zouden ze wel vaker mogen doen.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zullen ongetwijfeld clubs naar hem hebben geïnformeerd. Namen als Milan en Leipzig haalt Elfrink niet uit de lucht.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 09 Jul 2023, 17:26 Zullen ongetwijfeld clubs naar hem hebben geïnformeerd. Namen als Milan en Leipzig haalt Elfrink niet uit de lucht.


Sommige Milanezen denken ook echt hoge bedragen haha
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Groot talent en Belgisch international. Aftikken dus.
Ich liebe gegenpressung
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is international en op z'n 19e was hij al nagenoeg basisspeler bij PSV. Daarnaast een aanvaller, die altijd wat meer waard zijn. PSV zal 30 miljoen niet weigeren en dat is ook logisch natuurlijk, want dan kan je een directe versterking in de categorie-Lang terugkopen plus de nodige andere gaten in de selectie opvangen.

Zou wel jammer vinden, fijne voetballer en een goede gozer. Denk dat hij veel in zijn mars heeft.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 09 Jul 2023, 17:29
DonyellMalen wrote: 09 Jul 2023, 17:26 Zullen ongetwijfeld clubs naar hem hebben geïnformeerd. Namen als Milan en Leipzig haalt Elfrink niet uit de lucht.


Sommige Milanezen denken ook echt hoge bedragen haha
Die zijn kennelijk nog niet bekend met het verkoopbeleid van PSV.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 09 Jul 2023, 18:01
Rikkert1234 wrote: 09 Jul 2023, 17:29



Sommige Milanezen denken ook echt hoge bedragen haha
Die zijn kennelijk nog niet bekend met het verkoopbeleid van PSV.
€42.00 voor Gakpo, 35 voor Noni.
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Best een talentvolle speler natuurlijk, maar ik geloof echt nooit dat er een club meer dan €20 miljoen gaat bieden op dit moment.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LucNilis87 wrote: 09 Jul 2023, 18:22 Best een talentvolle speler natuurlijk, maar ik geloof echt nooit dat er een club meer dan €20 miljoen gaat bieden op dit moment.
Milan heeft er schijnbaar €25 miljoen voor over
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 09 Jul 2023, 18:04
El Sordo wrote: 09 Jul 2023, 18:01

Die zijn kennelijk nog niet bekend met het verkoopbeleid van PSV.
€42.00 voor Gakpo, 35 voor Noni.
Da’s niet veel. ;)

Alle gekheid. Voor Cody vind ik dat nog steeds niet de hoofdprijs. Voor Noni wel, maar dat gaat Bakayoko niet opleveren ben ik bang.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor Bakayoko is op dit moment volop belangstelling, maar hij is bij PSV opgenomen in de plannen voor komend seizoen. De club kan voor hem een fors bedrag vragen, gezien het feit dat zijn contract recent tot medio 2026 is verlengd.
Er zal hoe dan ook wel een club een bod uit gaan brengen op Baka, als je dit zo leest.
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien dat PSG ook terug komt met een beter bod als AC Milan serieus wordt...🤔
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klink totaal niet logisch. Je wilt wel Lang halen, Xavi behouden, zelfs Savio terughalen, maar Bakayoko weg doen?? Het talent druipt eraf bij hem. Zo jong nog en nu al Belgisch international en een redelijke seizoenshelft na de gedwongen verkoop van Cody en Noni. Ik zou op z’n minst eerst de voorbereiding afwachten. En ja, Chucky terughalen zou een natte droom zijn, maar dat klinkt te mooi om waar te zijn. Tenzij ze al weten dat hij terugkomt zodra er geld voor is.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Baka is echt een ruwe diamant, vind het best lastig te voorspellen waar zijn piek kan gaan liggen. Dat 'ie er echt alles aan doet om elke dag beter te worden (ook in z'n vakantie), dat staat echt vast. Ook nu weer, deelt deze video:



Die is klaar voor het nieuwe seizoen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het nog steeds een twijfelgeval. Heeft best talent en heeft een redelijk eerste seizoen gehad maar ik vind hem absoluut niet in de categorie Memphis, Bergwijn, Gakpo, Malen vallen.

Eerder een categorie er onder. Locadia, Lammers. En dat zijn toevallig twee spelers waarbij je achteraf kan zeggen dat die op hun hoogtepunt zijn verkocht kwa transfer waarde.

En mocht er een club zijn die nu 20-25 miljoen (liefst meer) biedt, dan zou ik dat heel sterk overwegen. Daarmee financieer je in 1 klap de komst van Pepi en Lang. Voor een talent dat over 2-4 jaar net zo goed in de championship middenmoot speelt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die cijfers liegen niet. Ik heb echt het gevoel dat zijn potentieel hier erg onderschat wordt..
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Absoluut niet, ventje heeft nog zoveel potentie dat je echt knettergek bent hem nu tegen dat soort bedragen te verkopen. Sterker nog, hij is wat mij betreft gewoon het nieuwe grote talent dat PSV op zijn hoogtepunt heel veel miljoenen moet opleveren. Daarvoor leiden we ook toptalenten op: eerst ontwikkelen, PSV aan zoveel mogelijk prijzen en successen helpen, international worden en dan voor heel veel geld naar het buitenland.

Als je spelers als Baka te vroeg gaat verkopen ga je nooit die stap vooruit zetten. In potentie, lees met een volgend goed jaar waarin hij weer stappen maakt, is hij wat mij betreft zo minimaal 40 miljoen waard. Dus dat is wat mij betreft ook het uitgangspunt met nog een extraatje erboven op. Dus laten we zeggen dat 45-50 miljoen zo'n idioot bod is dat je niet kan weigeren omdat hij dat met 1 extra jaar PSV ook waard kan zijn.

Alles daaronder wat mij betreft dikke doei. Het draait niet alleen om geld maar we moeten nu ook eens gaan bouwen. In rap tempo zelfs. Baka moet daarin de komende 2 jaar een hele belangrijke rol gaan spelen als next gen player uit eigen jeugdopleiding die fors doorbreekt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Net ook al elders tegen iemand in privé gezegd: voor 25 a 30 miljoen breng ik hem persoonlijk op de fiets weg.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 09 Jul 2023, 22:14 Net ook al elders tegen iemand in privé gezegd: voor 25 a 30 miljoen breng ik hem persoonlijk op de fiets weg.
Precies. Maar @juancho en Adberg: wat vinden jullie zo buitengewoon goed aan hem? Zo goed dat jullie 25 miljoen weg zouden wuiven; een bedrag waar je mee de verdediging bijvoorbeeld serieus kan versterken?

Ik zie echt het grote talent er niet in. Sorry. Ik vind de kans dat hij over 2 jaar 5 miljoen waard is eigenlijk groter dan 40 miljoen.
Last edited by Menno1 on 09 Jul 2023, 22:19, edited 1 time in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 09 Jul 2023, 22:14 Net ook al elders tegen iemand in privé gezegd: voor 25 a 30 miljoen breng ik hem persoonlijk op de fiets weg.
Strikje eromheen ook?

Image
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het een blind paard.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 09 Jul 2023, 21:57 Baka is echt een ruwe diamant, vind het best lastig te voorspellen waar zijn piek kan gaan liggen. Dat 'ie er echt alles aan doet om elke dag beter te worden (ook in z'n vakantie), dat staat echt vast. Ook nu weer, deelt deze video:



Die is klaar voor het nieuwe seizoen.
Ik zal wel de enige zijn die dit soort filmpjes niet kan waarderen. Totaal niet spontaan zo. Een professionele filmcrew inhuren om je de hele dag te volgen en de highlights ervan gelikt monteren. Heeft helemaal niks te maken met je fans, is gewoon aan je merk bouwen.

Die dwaas Wijnaldum had vorig jaar ook zoiets, een fotograaf inhuren om foto's te komen maken hoe hij lekker als god in Frankrijk op vakantie is op de Malediven. Klimaatonvriendelijker kan haast niet.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo dan, jij bent me een partijtje zuur zeg.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 09 Jul 2023, 22:14 Net ook al elders tegen iemand in privé gezegd: voor 25 a 30 miljoen breng ik hem persoonlijk op de fiets weg.
Is dat alleen voor de heenreis, of is terugweg inbegrepen? Anders wordt t wel duur..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Post Reply