Staat er wat interessants in?
Transferwindow 2023/24
-
- Vedette
Dat ze naast Lang Beelen op korte termijn hopen vast te leggen en verder wachten op uitgaande transfers, vooral Sangare om te kunnen investeren. Daarnaast wordt er na die uitgaande transfers een topper voor CV verwacht..
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Dus volgens Rik hoeven we in de aanval niemand meer te verwachten. Die lijkt zo rond volgens hem.
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
Denk nog wel een linksbuiten (talent). Xavi zou er kunnen spelen, maar zal de nummer 10 worden. Links hebben we nu alleen Lang. Rechts Bakayoko, Vertessen en El Ghazi.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
El Ghazi en Xavi kunnen eventueel ook op links, ik verwacht daar dan ook niks mer bij zolang El Ghazi niet verkocht is. Zeker niet gezien het feit dat we de selectie willen inkrimpen.
-
- Vedette
Je hebt toch Babadi al voor die positie?Kritischepsver wrote: ↑08 Jul 2023, 08:32 Denk nog wel een linksbuiten (talent). Xavi zou er kunnen spelen, maar zal de nummer 10 worden. Links hebben we nu alleen Lang. Rechts Bakayoko, Vertessen en El Ghazi.
-
- Meervoudig international
Uitgaande transfers zijn misschien nog wel belangrijker nu. Obispo, Ramalho, Mwene, Baumgartl, Till, en Sangarè verkopen.
Dan kun je nog echt goede versterkingen aantrekken voor het middenveld en de achterhoede.
Haal Karim Rekik maar op. 28 jaar. Veel ervaring en een leider achterin, kent club en competitie.
Zit in Spanje toch maar op de bank.
Dan kun je nog echt goede versterkingen aantrekken voor het middenveld en de achterhoede.
Haal Karim Rekik maar op. 28 jaar. Veel ervaring en een leider achterin, kent club en competitie.
Zit in Spanje toch maar op de bank.
- Joenepsv
- Legende
Snap wel dat PSV in de voorhoede het even aankijkt nu. Bosz zal ook willen kijken wat het niveau van jongens als Babadi en Vertessen is. Je kan in een later stadium altijd nog de markt op. Ik hoop nog wel dat Ghazi wordt verkocht en dat daar een meer capabele aanvaller voor wordt gehaald.
Denk dat er de komende weken wel wat wordt "opgeruimd". Tijdens een trainingskamp wordt meestal wel duidelijk welke spelers buiten de boot vallen. Met Lang, Pepi en hopelijk Beelen wordt de transferwindow in elk geval serieus afgetrapt.
Denk dat er de komende weken wel wat wordt "opgeruimd". Tijdens een trainingskamp wordt meestal wel duidelijk welke spelers buiten de boot vallen. Met Lang, Pepi en hopelijk Beelen wordt de transferwindow in elk geval serieus afgetrapt.
-
- Moderator
Logisch, want Vertessen komt in principe nog terug. Dus kwantitatief kom je daarmee op de 6 spelers die Bosz voor ogen heeft. Maar als daar nog iets gebeurt met Vertessen of bijvoorbeeld El Ghazi komt er echt nog wel een vervanger.Standbeeld wrote: ↑08 Jul 2023, 08:28 Dus volgens Rik hoeven we in de aanval niemand meer te verwachten. Die lijkt zo rond volgens hem.
Het feit dat men een vertrek van Sangare nodig heeft om verder te investeren, plus dat men nu toch meer betaalt voor Lang dan in eerste instantie gehoopt, is misschien wel een signaal dat die uitgaande transfer heel dichtbij is. Anders hadden we toch nog wel wat zuiniger met het geld om gegaan, zou je zeggen.
-
- Jeugdspeler
We hebben ook nog Saibari die op links kan spelen.Rikkert1234 wrote: ↑08 Jul 2023, 08:39Je hebt toch Babadi al voor die positie?Kritischepsver wrote: ↑08 Jul 2023, 08:32 Denk nog wel een linksbuiten (talent). Xavi zou er kunnen spelen, maar zal de nummer 10 worden. Links hebben we nu alleen Lang. Rechts Bakayoko, Vertessen en El Ghazi.
Ik weet dat vele geen voorstander van hem zijn, maar vermoed dat deze jongen best potentie heeft.
-
- Vedette
-
- Legende
Niet alleen bij Rik, maar gewoon de algehele tendens bij online nieuws. Jammer, en ik ben er niet bereid voor te betalen in deze vorm. In iets als Blendle zie ik wel iets, maar dan met relevante (online) kranten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vaste waarde in elftal
Vervanging van Hazard/Silva/Gakpo/Madueke binnen. Nu vervanging van Guti en Gerrit nog.
Dan doorselecteren en selectie inkrimpen.
En vervangen wanneer nodig.
Er moet nog veel gebeuren!
Spelers voor inkrimpen/vervangen met jeugd: Baumi, Obispo (mja geblesseerd) en evt. Mwene.
Vertrekken en vervangen: Ramalho, El Gazi en evt. Til
Een kans geven tot minimaal winterstop: Teze, Boscagli, Mauro, Saibari, Sambo
Steady behouden: Van Aanholt, Benitez, Waterman, Drommel, Baka, De Jong
Behouden of hoofdprijs vragen; Veerman, Xavi, Sangare (clausule)
Dan doorselecteren en selectie inkrimpen.
En vervangen wanneer nodig.
Er moet nog veel gebeuren!
Spelers voor inkrimpen/vervangen met jeugd: Baumi, Obispo (mja geblesseerd) en evt. Mwene.
Vertrekken en vervangen: Ramalho, El Gazi en evt. Til
Een kans geven tot minimaal winterstop: Teze, Boscagli, Mauro, Saibari, Sambo
Steady behouden: Van Aanholt, Benitez, Waterman, Drommel, Baka, De Jong
Behouden of hoofdprijs vragen; Veerman, Xavi, Sangare (clausule)
One can only hope
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Off topic, maar de oude Blendle was imo een prima formule, maakte er regelmatig gebruik van. Zó jammer dat die niet meer bestaat…Josef Dettelbacher wrote: ↑08 Jul 2023, 10:55Niet alleen bij Rik, maar gewoon de algehele tendens bij online nieuws. Jammer, en ik ben er niet bereid voor te betalen in deze vorm. In iets als Blendle zie ik wel iets, maar dan met relevante (online) kranten.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat weet ik niet zeker. Want hoe zie je zuiniger aan doen voor je? Wachten met het halen van deze targets? Dat betekent dat er een gerede kans is dat je ze misloopt. Of ga je voor een goedkopere oplossing gelijk, wat ook niet wenselijk is denk ik. Ook al is er niet direct zicht op een transfer van Sangaré dan lijkt mij de gekozen weg wel de goede. Je kan je twee top targets voor de aanval binnenhalen, dus dat doe je lijkt mij. Daarnaast speelt ook het bijtekenen (of niet) van Xavi een rol. Ik kan mij voorstellen dat ze eerst zeker willen zijn van die handtekening voordat je verder gaat investeren. Vertrekt hij moet je daar ook een vervanger voor halen en dat zou het totaal plaatje anders maken. Anderzijds: blijft hij dan creëer je ineens zo'n bak waarde op het veld dat je meer risico kan nemen met investeringen.Jwoeloe wrote: ↑08 Jul 2023, 09:11Het feit dat men een vertrek van Sangare nodig heeft om verder te investeren, plus dat men nu toch meer betaalt voor Lang dan in eerste instantie gehoopt, is misschien wel een signaal dat die uitgaande transfer heel dichtbij is. Anders hadden we toch nog wel wat zuiniger met het geld om gegaan, zou je zeggen.
Lastig lastig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Persepolis
- Vedette
Dit zijn de dingen waar op het einde nog over onderhandeld moest worden omdat Bosz dat wilde. Niet afwachten, maar je targets vaststellen en er vol voor gaan (voor zover redelijk mogelijk is). Die heeft gezien hoe het de laatste jaren is gegaan bij PSV en heeft het zelf ook bij Ajax meegemaakt, toen er pas actie werd ondernomen richting Ziyech nadat ze uitgeschakeld werden voor de CL en puntverlies hadden opgelopen in de competitie. Die wilde niet weer in hetzelfde schuitje zitten.
-
- Vaste waarde in elftal
Til zal wel blijven, ideale speler voor Bosz in zijn systeem.
Zaak om zsm Baumgartl, oppegard,ramalho,mwene, sangare, el ghazi en vertessen van de hand te doen.
Helaas is Obispo geblesseerd, die mocht van mij als eerste vertrekken.
Goed dat Stewart ook kijkt naar jonge goedkope opties voor de toekomst zoals Beelen, hopelijk meld hij zich ook voor die Mbuyamba van Volendam, desnoods leen je die een half jaar uit en kijk je het aan met Boscagli,Teze, Beelen en een topper, voldoen ze niet haal je hem van de winter al terug naar EHV.
In het verleden hebben de topclubs al vaak geslapen met grote talenten uit de KKD of onderkant ED ( Dumfries, Schouten, vd Ven ).
Kitolano van Sparta zou ik ook toejuichen.
Middenveld:
Veerman
Xavi
Aankoop ( top aankoop )
Til
Kitolano
Saibari
Zaak om zsm Baumgartl, oppegard,ramalho,mwene, sangare, el ghazi en vertessen van de hand te doen.
Goed dat Stewart ook kijkt naar jonge goedkope opties voor de toekomst zoals Beelen, hopelijk meld hij zich ook voor die Mbuyamba van Volendam, desnoods leen je die een half jaar uit en kijk je het aan met Boscagli,Teze, Beelen en een topper, voldoen ze niet haal je hem van de winter al terug naar EHV.
In het verleden hebben de topclubs al vaak geslapen met grote talenten uit de KKD of onderkant ED ( Dumfries, Schouten, vd Ven ).
Middenveld:
Veerman
Xavi
Aankoop ( top aankoop )
Til
Kitolano
Saibari
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik denk dat als Beelen komt, Kitolano niet komt, met 20 veldspelers als, voor Bosz, ideaal aantal.PsvBmg wrote: ↑08 Jul 2023, 11:32 Til zal wel blijven, ideale speler voor Bosz in zijn systeem.
Middenveld:
Veerman
Xavi
Aankoop ( top aankoop )
Til
Kitolano
Saibari
Keuze is denk ik gevallen op Beelen, boven hem (en wellicht iemand als Krecji).
Achterin verwacht ik dat Bosz het liefst 3 CV's + vdBlaak heeft.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Beelen naar Feyenoord zag ik? Slim van die jongen dat hij eerst nog een tussenstop maakt om wat te rijpen voordat hij hier komt knallen. Anders is het niveauverschil toch te groot.
-
- Vedette
Prima dat ze niet hebben doorgehakt met die Beelen. Drie miljoen voor een speler met een jaartje ervaring in de KKD is erg veel. Zeker als je bedenkt dat die jongen bijna werd weg gestuurd bij PEC.
Ik hoop/denk dat die jongen als buitenkansje werd gezien. Hoe dan ook, goed dat men ook in de KKD blijft zoeken naar talentvolle spelers. Hopelijk wordt de komst van Lang begin volgende week afgerond. Kan daarna de focus op een zes en de defensie en de verkoop van Sangare.
Ik hoop/denk dat die jongen als buitenkansje werd gezien. Hoe dan ook, goed dat men ook in de KKD blijft zoeken naar talentvolle spelers. Hopelijk wordt de komst van Lang begin volgende week afgerond. Kan daarna de focus op een zes en de defensie en de verkoop van Sangare.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Echt super frustrerend dat we misgrijpen maar dan maar raak schieten bij de volgende. Feyenoord doet dat wel goed maar met Slot heb je gewoon een goede om zo'n speler over de streep te halen. Als PSV 3 miljoen had geboden was ie voor ons en je maakt mij niet wijs dat ze hem wel 2.5 waard vonden maar geen 3.