Transferwindow 2023/24
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Wij hebben met Bosz ook een hele goede om zo'n speler over de streep te halen. Hij gaat naar Feijenoord omdat zij meer wilden betalen.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Feyenoord heeft bij Pepi misgegrepen…11 Tinus wrote: ↑08 Jul 2023, 16:17 Echt super frustrerend dat we misgrijpen maar dan maar raak schieten bij de volgende. Feyenoord doet dat wel goed maar met Slot heb je gewoon een goede om zo'n speler over de streep te halen. Als PSV 3 miljoen had geboden was ie voor ons en je maakt mij niet wijs dat ze hem wel 2.5 waard vonden maar geen 3.
-
- Legende
En bij Joey.Vanthaman18 wrote: ↑08 Jul 2023, 16:20Feyenoord heeft bij Pepi misgegrepen…11 Tinus wrote: ↑08 Jul 2023, 16:17 Echt super frustrerend dat we misgrijpen maar dan maar raak schieten bij de volgende. Feyenoord doet dat wel goed maar met Slot heb je gewoon een goede om zo'n speler over de streep te halen. Als PSV 3 miljoen had geboden was ie voor ons en je maakt mij niet wijs dat ze hem wel 2.5 waard vonden maar geen 3.
Deze Beelen mogen ze hebben.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Omdat ze geen vacature hebben voor een aankoop van 10 miljoen.Vanthaman18 wrote: ↑08 Jul 2023, 16:20Feyenoord heeft bij Pepi misgegrepen…11 Tinus wrote: ↑08 Jul 2023, 16:17 Echt super frustrerend dat we misgrijpen maar dan maar raak schieten bij de volgende. Feyenoord doet dat wel goed maar met Slot heb je gewoon een goede om zo'n speler over de streep te halen. Als PSV 3 miljoen had geboden was ie voor ons en je maakt mij niet wijs dat ze hem wel 2.5 waard vonden maar geen 3.
- 11 Tinus
- Legende
Nou dat is een aanname dat ze meer betalen, maar wij hebben met Bosz inderdaad ook zo'n trainer. En met Ruud hadden we die ook.DonyellMalen wrote: ↑08 Jul 2023, 16:19 Wij hebben met Bosz ook een hele goede om zo'n speler over de streep te halen. Hij gaat naar Feijenoord omdat zij meer wilden betalen.
- Götzmalho
- Veelbelovend talent
Ach, maatje Van den Belt is er ook, dus is het fijn voor hem om met hem binnen te komen. Daarnaast speelt Feyenoord sowieso Champions League. Wij moeten er helaas nog voor strijden.. Een speler wil uiteraard het allerhoogste, dat is te begrijpen lijkt me.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk eerder dat PSV vantevoren een maximum bedrag in het hoofd had voor deze gok. Vervolgens hebben ze geboden, maar Feyenoord pakte wel door middels een hoger bod. You win some, you lose some. Kan me niet zo goed voorstellen waarom je daar zo gefrustreerd over zou zijn.
-
- Vedette
PSV wou het bedrag niet neerleggen. Hij heeft zich al uitgesproken liever naar PSV te gaan.
-
- Meervoudig international
Ik kan mij trouwens moeilijk voorstellen dat er bij de verdediging geroepen wordt dat er eerst weg moet voordat er iets bijkomt, en Savio nu gehaald kan (gaan) worden zonder dat er (concrete) interesse in Vertessen/Fofana/El Ghazi is.
-
- Regelmatige invaller
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Je doet je naam wederom eer aan.
Chapeau.
We can't change the world until we change ourselves.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Heel erg benieuwd naar de plannen van de technische staf. Het inzetten op een langer verblijf van Savio verbaast me, al hebben we hem erg weinig (door omstandigheden) aan het werk gezien. Het niet binnenhalen van Beelen is jammer, we gaan het zien wie ze nou willen gaan halen. Spannende tijden!
-
- Vaste waarde in elftal
Het gaat hier om een paar ton...DonyellMalen wrote: ↑08 Jul 2023, 16:19 Wij hebben met Bosz ook een hele goede om zo'n speler over de streep te halen. Hij gaat naar Feijenoord omdat zij meer wilden betalen.
Dat lijkt mij verkeerde zuinigheid.
- 11 Tinus
- Legende
Ervan uitgaande dat Beelen minimaal bij de 20 veldspelers had gehoord...
Sambo
Mwene
Mauro
V Aanholt
Boscagli
Ramalho
Teze
Sangaré
Veerman
Xavi
Til
Luuk(c)
Pepi
Lang
Bakayoko
El Ghazi
Dit zijn er al 16, maar daar moet nog een CV en CVM bij. Dan heb je nog 2 plekken over voor niet Jong PSV spelers. Obispo lijkt logisch en dan wellicht Saibari of Vertessen? Dan kloppen de nummers iig.
Geen Baumgartl uiteraard.
Sambo
Mwene
Mauro
V Aanholt
Boscagli
Ramalho
Teze
Sangaré
Veerman
Xavi
Til
Luuk(c)
Pepi
Lang
Bakayoko
El Ghazi
Dit zijn er al 16, maar daar moet nog een CV en CVM bij. Dan heb je nog 2 plekken over voor niet Jong PSV spelers. Obispo lijkt logisch en dan wellicht Saibari of Vertessen? Dan kloppen de nummers iig.
Geen Baumgartl uiteraard.
-
- Lid scoutingsteam
Zonde Angelino naar Gala en Beelen naar Feyenoord.
Dat had ik liever anders gezien. Niets aan te doen
Dat had ik liever anders gezien. Niets aan te doen
- Hatseflats
- Vedette
- Joenepsv
- Legende
https://www.vi.nl/nieuws/bosz-legt-PSV- ... ets-anders
-
- Vaste waarde in elftal
Mbuyamba halen die zie ik veel liever.
Hopelijk gaan naast Sangare ook nog Ramalho, Mwene, Oppegard, baumgartl, Mauro, el Ghazi, Vertessen.
Een glasbak CV bij Boscagli, Teze en Mbuyamba.
Een ervaren RB ( Arias prima invaller en begeleider van Sambo voor weinig geld )
Had graag Van Bommel gezien als stand in van Lang, misschien Borys ( linker aanvallende middenvelder)
Manhoef als stand in van Bakayoko ( scoort vaak tegen topclubs, niet duur en nog jong )
2 goede vervangers voor Guttierez en Sangare ( kitolano en mendy of chotard )
Je hebt dan relatief weinig hoge transfersommen uitgegeven muv die CV
Hopelijk gaan naast Sangare ook nog Ramalho, Mwene, Oppegard, baumgartl, Mauro, el Ghazi, Vertessen.
Een glasbak CV bij Boscagli, Teze en Mbuyamba.
Een ervaren RB ( Arias prima invaller en begeleider van Sambo voor weinig geld )
Had graag Van Bommel gezien als stand in van Lang, misschien Borys ( linker aanvallende middenvelder)
Manhoef als stand in van Bakayoko ( scoort vaak tegen topclubs, niet duur en nog jong )
2 goede vervangers voor Guttierez en Sangare ( kitolano en mendy of chotard )
Je hebt dan relatief weinig hoge transfersommen uitgegeven muv die CV