Grasmat wrote: ↑08 Jul 2023, 15:58
Beelen naar Feyenoord zag ik? Slim van die jongen dat hij eerst nog een tussenstop maakt om wat te rijpen voordat hij hier komt knallen. Anders is het niveauverschil toch te groot.
IK verwacht dat PSV nu vol voor Giel gaat.
Loopt al wat langer mee en is ook bespraakter
Kitolano. Iets ander type dan Beelen maar wel een powerhouse op het middenveld.
Mannsverk is misschien ook een interessante en haalbare optie. Iets mindere voetballer dan Guti maar wel een echte controleur. Of de hier al vaker genoemde Krejci.
Volgens PEC betaalt Feyenoord voor Beelen een 3 miljoen (+ eventuele bonussen) en zit er nog een doorverkooppercentage bij.
Daar ging PSV niet mee akkoord, wat ik goed kan begrijpen.
Ren Höek wrote: ↑09 Jul 2023, 01:04
Volgens PEC betaalt Feyenoord voor Beelen een 3 miljoen (+ eventuele bonussen) en zit er nog een doorverkooppercentage bij.
Daar ging PSV niet mee akkoord, wat ik goed kan begrijpen.
Heel begrijpelijk. Voor 3 miljoen meer hadden wij Veerman. Ik betaal liever 6 miljoen voor een speler zoals Veerman dan 3 miljoen voor Beelen. Beelen 2 miljoen was een prima prijs geweest. Toch jammer dat het zo'n slappeling is die niet gewoon tegen PEC zegt, jullie komen er maar uit, ik wil alleen naar PSV. Geen echte PSVer. Mis je niks aan.
Als je overtuigd bent van die jongen moet 2 of 3 miljoen niet zoveel uitmaken. Als je niet overtuigd bent maar denkt het gokje te kunnen wagen kun je beter geen gokje wagen in onze situatie. Als PSV pakweg 2.5 miljoen heeft geboden dan was 3 miljoen niet te veel. Want ik ga ervan uit dat je niet 2.5 gaat bieden als je niet overtuigd bent.
De tussenstand is helder, we hebben 2 van de 3 vertrokken basiswaardige huurlingen vervangen en dan missen we nog een CV. We hebben met onze aanval en middenveld voorzichtig gezegd 5 a 6 cashcows dus een (ervaren) onomstreden CV zou prima passen in de balans van de selectie. En als je een gunstige deal kunt vinden mbt Savio dan is dat een prima speler voor erbij.
Het wordt volgens mij steeds vergeten, maar er moet toch ook snel een vervanger voor Guti komen? Met Sangare, Xavi, Veerman en Til hebben we nu maar 4 middenvelders voor 3 posities. Het is nog de vraag wat de plannen met Saibari zijn.
TomPSV wrote: ↑09 Jul 2023, 08:27
Het wordt volgens mij steeds vergeten, maar er moet toch ook snel een vervanger voor Guti komen? Met Sangare, Xavi, Veerman en Til hebben we nu maar 4 middenvelders voor 3 posities. Het is nog de vraag wat de plannen met Saibari zijn.
Lijkt me dat PSV dus een speler wilt halen die op 6 en centraal in de verdediging kan. Zie de interesse in Beelen. De meest logische aankopen zijn dus nog een CVM voor de basis, nog een cv voor de basis en die multifunctionele speler. Gaat allemaal rollen als we Sangare verkocht hebben en/of Ramalho/Baumgartl verwacht ik.
Inderdaad, als er een linie zwaar onderbezet is dan is het het middenveld. Wellicht Boscagli doorschuiven naar 6 en een glasbak op LCV kopen.
Dat doorschuiven zie ik persoonlijk niet zo zitten. Volgens de berichten van Elfrink werd Beelen echt gezien als rechter centrale verdediger en niet als middenvelder. Boscagli vond ik eerder niet best op het middenveld. Wat mij betreft gewoon een echte middenvelder als vervanger van Guti.
Iemand enig idee wat die Kitolano moet kosten? Als de waarde op Transfermarkt ongeveer klopt, 4,5 miljoen, dan is dat een no-brainer als het aan mij ligt.
Denk dat ze daar Beelen voor op de korrel hadden.
Ja, dat lees ik dus overal, maar is dat al ergens bevestigd? Volgens Elfrink puur als rechter centrale verdediger.
Boscagli op het middenveld moet nooit iets meer worden dan een noodgreep. Toen dat het geval was vorig jaar deed hij het ok, voor een noodgreep. Maar niet voor iemand die daar vast zou moeten staan.
Inderdaad, als er een linie zwaar onderbezet is dan is het het middenveld. Wellicht Boscagli doorschuiven naar 6 en een glasbak op LCV kopen.
Dan heb je naast Veerman wel een speler die óók niet heel snel is volgens mij, maar zie best gebeuren dat Bosz in Boscagli een nieuwe 6 herkent. Ik hoop alleen wel dat PSV voor die inderdaad (wb kwaliteit) zwaar onderbezette linie echt goede verdedigers in het oog heeft, bereid is hier flink in te investeren en al met ze in contact staat om snel toe te kunnen slaan als Sangaré verkocht wordt. Wmb wordt dat sowieso één relatief ervaren man in de persoon bv Ladislav Krejci of Diego Costa, aanvoerders bij hun huidige clubs en met resp. 24 en 23 jaar nog ruime restwaarde straks om op te verdienen. Vul je de komst van een van deze twee aan met een jonge speler als Martin Vitik of Valentin Gomez en haal je voor op de achtergrond nog Xavier Mbuyamba dan zit je met redelijk goed achterin. Investeringen die weliswaar wat meer kosten dan we voor Beelen zouden betalen, maar ook echt niet in de papieren hoeven te lopen.
Ja, dat lees ik dus overal, maar is dat al ergens bevestigd? Volgens Elfrink puur als rechter centrale verdediger.
Nee is niet bevestigd maar doordat hij op beide posities uit de voeten kan en de interesse pas na het vertrek van Guti concreet was had ik zelf daar die invulling aan gegeven.
Volgens Bosz is er inmiddels als doorgeschakeld dus we zullen zien. Begreep dat die Ambriz ook enigzins hetzelfde profiel heeft. Dus als cvm en cv uit de voeten kan.
Afellay roept dat we wel even Colwill moeten halen. De man werd aan Brighton verhuurd die hem graag wilde overnemen maar dat wil Chelsea niet. 30mil transferwaarde op Transfermarkt . Contract tot 2025.
Sensation wrote: ↑09 Jul 2023, 09:14
Afellay roept dat we wel even Colwill moeten halen. De man werd aan Brighton verhuurd die hem graag wilde overnemen maar dat wil Chelsea niet. 30mil transferwaarde op Transfermarkt . Contract tot 2025.
DonyellMalen wrote: ↑08 Jul 2023, 16:19
Wij hebben met Bosz ook een hele goede om zo'n speler over de streep te halen. Hij gaat naar Feijenoord omdat zij meer wilden betalen.
Het gaat hier om een paar ton...
Dat lijkt mij verkeerde zuinigheid.
Dat is geen zuinigheid. Je bepaalt de waarde van een speler en je gaat niet heel veel meer betalen. Dat lijkt mij meer dan prima. Omdat er wat meer geld te besteden is klap je maar een miljoentje meer op tafel? Dat zou slecht beleid zijn. Je kan daar hooguit overheen gaan als je bonussen na CL halen of zo bij doet. En als je het nu doet, dan ga je dat bij alle Nederlandse transfers doen, je ondermijnt ook nog eens je onderhandelingspositie bij de volgende binnenlandse transfers.
Prima dat PSV de poot stijf hield. Het is ook niet zo dat het de nieuwe Xavi was of zo.
ShovingNE2 wrote: ↑09 Jul 2023, 10:04
Even nagezocht wie als eerste met Noa Lang kwam. Dat was Wilfred Genee begin mei. De volgende was Rik Elfrink op 15 juni.
Als je het interview met Noa beluistert dan zegt hij ook dat hij aan het eind van de competitie al gepost werd.
ComeOnPSV wrote: ↑08 May 2023, 21:03
Wilfred Genee zegt bij Veronica Offside dat we interesse in Noa Lang hebben..
Was Genee ook niet de eerste die repte over dat we interesse hadden in Bosz?
We moeten de DM van Genee volspammen, die man weet meer!
Het gaat hier om een paar ton...
Dat lijkt mij verkeerde zuinigheid.
Dat is geen zuinigheid. Je bepaalt de waarde van een speler en je gaat niet heel veel meer betalen. Dat lijkt mij meer dan prima. Omdat er wat meer geld te besteden is klap je maar een miljoentje meer op tafel? Dat zou slecht beleid zijn. Je kan daar hooguit overheen gaan als je bonussen na CL halen of zo bij doet. En als je het nu doet, dan ga je dat bij alle Nederlandse transfers doen, je ondermijnt ook nog eens je onderhandelingspositie bij de volgende binnenlandse transfers.
Prima dat PSV de poot stijf hield. Het is ook niet zo dat het de nieuwe Xavi was of zo.
Het gaat hier waarschijnlijk om tonnen, dus niet om miljoenen.
Als je iemand echt graag wil en bent er erg van overtuigd, dan vind ik dat je die paar ton ook maar moet lappen.
En daarbij zal hij ook geen megasalaris gaan verdienen.