Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kunnen we aub stoppen over Lozano.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 09 Jul 2023, 20:47 Moge duidelijk zijn dat ik liever zie dat Bakayoko blijft, maar Lozano als vervanger is natuurlijk wel stijve koker werk :mrgreen:
Een wellicht realistischere optie die beter zijn waarde vasthoudt en anderzijds een klasse toevoeging kan zijn: Dodi Lukébakio. Zouden we in de winter ook al voor in de markt geweest zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 03 Jul 2023, 11:05 Die Aster Vranckx is overigens goede vrienden met Bakayoko, wellicht dat dat een groot voordeel kan zijn voor ons.
Zal mij benieuwen of PSV zich nog veel deze jongen gaat melden. Interessante optie.
Handball
Regelmatige invaller
Posts: 319
Joined: 10 Jun 2022, 13:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aster Vrankx heeft niet de beste periode gehad afgelopen tijd bij Milan. Hopen dat hij dat ook even duidelijk maakt aan Baka.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 09 Jul 2023, 21:56
nilssonH wrote: 09 Jul 2023, 20:47 Moge duidelijk zijn dat ik liever zie dat Bakayoko blijft, maar Lozano als vervanger is natuurlijk wel stijve koker werk :mrgreen:
Een wellicht realistischere optie die beter zijn waarde vasthoudt en anderzijds een klasse toevoeging kan zijn: Dodi Lukébakio. Zouden we in de winter ook al voor in de markt geweest zijn.
Dat zou helemaal geweldig zijn, realistischer ook. Lees helaas nergens meer dat hij nog in beeld zou zijn.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 Jul 2023, 20:14 Bakayoko is vooral terug kappen. Vooruit is het enkel naar binnen dribbelen en hij heeft niet zoveel diepgang zonder bal.

Ik zou het snappen als PSV kiest voor verkoop.
Dan heb je denk ik gemist dat hij daarin zeker al stappen heeft gezet in de laatste maanden. Ik vind het vrij bizar hoe zo'n jong ventje dat notabene noodgedwongen al eerder in de basis moet zo snel wordt afgeschreven terwijl er zoveel tekenen zijn dat het a. nog veel beter kan en b. dat hij er gewoon heel goed opstaat wat toch ook wat mag zeggen.

Maargoed, ieder zijn mening he, zo werkt dat op een forum :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 09 Jul 2023, 22:39b. dat hij er gewoon heel goed opstaat wat toch ook wat mag zeggen.
Wees dan wel op zijn minst consequent Jan, want toen Ren Höek een paar dagen geleden eenzelfde argument aandroeg bij Beelen m.b.t. de interesse van PSV, AZ, Feyenoord en Twente, was jou reactie als volgt:
Juancho wrote: 06 Jul 2023, 13:22Omdat PSV het ziet zitten of welke club dan ook zal het wel goed zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als jij het verschil tussen beide transfers en oa de betreffende bedragen en type clubs niet begrijpt, tja....
Wat volgens mij Sensation al terecht zei, als er al serieus grote clubs geïnteresseerd in hem zijn en forse bedragen willen betalen terwijl hij pas 1 jaartje (noodgedwongen) meedraait bij PSV dan zegt dat heel erg veel. Als club gooi je miljoenen weg verwacht met een seizoen als komende waarin hij de volgende stap kan zetten met hopelijk CL. Voor Beelen haakten overigens Twente en AZ al af, PSV wilde minimaal gaan en Feyenoord, tja, Feyenoord betaalde wat PEC wilde.

Maargoed, tis hier verder redelijk bekend dat jij het niet in hem ziet zitten, zie ook je ik breng hem op de fiets weg opmerking. En we hebben eerder een discussie over Baka gehad staat me nog bij. Das verder prima maar dan weet ik wel wat je kan verwachten aan reacties. Die stempel heeft hij blijkbaar voor jou. Wat uiteraard mag he, tis zoals gezegd een forum.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben het met Heruone eens. Het traject van Johan is erg bijzonder geweest. Een leuk talent in de jeugd, met den goede actie, maar in de jeugdopleiding bij lange na niet een soortgelijke status als die van een bergwijn, madueke of Memphis. Zijn ontwikkeling gaat gestaag en zijn rendement is prima voor een eerstejaars. Desalniettemin is zijn spel heel statisch en uit stilstand. De diepgang is er soms maar ver te zoeken. Natuurlijk kan hij in die punten groeien en een veel betere speler worden, maar de vergelijking met eerdere toptalenten uit de recente jeugd is mjn inziens vreemd. Bijvoorbeeld Madueke was in zoveel facetten een betere voetballer. Stel je kan nu 25m vangen, voor een speler die mijn inziens een kleine kans heeft om dat niveau van Madueke te benaderen danwel te overstijgen, dan ben je toch compleet idioot als je een bod van 25m weigert?
Saibari is underrated.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jong PSV: 57 wedstrijden / 20 goals / 16 assists
1e (gedwongen) seizoen PSV: 37 wedstrijden / 7 goals / 5 assists

Dat is toch keurig voro zo'n jonge speler? Je hoeft toch niet exact de nieuwe Depay of Gakpo te zijn om voor PSV EN een groot talent te zijn met veel potentie EN dus ook op termijn een geldboom wat voor de club toch echt heel belangrijk is? En als Baka de volgende stap kan zetten komend seizoen en ook qua rendement (waar we stiekem toch vanuit gaan onder hopelijk een betere coach?) dan is het toch al behoorlijk netjes?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook de huidige situatie zou een verkoop van 25 tot 30 miljoen best rechtvaardigen. Baka heeft ontegenzeggelijk talent, en wie weet hoe ver hij het schopt.
Alleen lijkt me dat je nu beter het geld kunt incasseren en het team op verscheidene andere plekken eveneens versterken. Hoewel er nog geld zal zijn, en er tevens nog verkopen plaats gaan vinden, is het zeker nog geen vetpot. Is het niet dit jaar, dan ligt CL volgend jaar voor het oprapen. Dus zeker - fijn als die jongen blijft. Maar als we er goed op kunnen verdienen om zo een sterker fundament neer te zetten - dan ja.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat wil je daarmee zeggen? Dat PSV, Feyenoord, AZ en Twente prut scouts hebben en/of dat er een onzekerheid kleeft in hun mening, terwijl dat bij clubs als Leipzig en Milan niet zo is? Volgens mij zit er niet zo gek veel verschil in. Het gaat namelijk om het volgende plaatje: in beide gevallen zet een speler een forse stap omhoog naar een club op een significant hoger niveau. Het is heel normaal dat er serieus grote clubs geïnteresseerd zijn in een talentvolle speler als Bakayoko. En dat is inderdaad veelzeggend. Net als dat ook vanuit het perspectief van Beelen <-> Nederlandse top/subtop geldt. Dat dat voor de ene speler dan wel het geval zou zijn (talentvol en daarin zie jij het zitten), maar voor de andere speler zogenaamd niet (niet talentvol en daarin zag jij het niet zitten), is echt reinste onzin. Dat is puur een principe kwestie en een gevalletje 'nu is deze invalshoek argumentatief het beste', daar waar het tweemaal hetzelfde argument is. Wees daarin gewoon consequent ;)

Dit staat los van de spelers, bedragen en type clubs hé. Als jij dat verschil niet begrijpt, tja... ;)
Last edited by Heruone on 09 Jul 2023, 23:20, edited 1 time in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bakayoko moet juist onderdeel van dat fundament worden en daar gaat Bosz dus mee aan de slag. In die fase zit Baka nu ook en dat kwam ook al meerdere malen in de berichtgeving naar voren. Als je extra geld wilt genereren, zorg dan eerst maar dat je van de overbodige spelers afkomt want dat bij elkaar is echt een serieus bedrag in zowel transfersommen als salarissen.
Last edited by Juancho on 09 Jul 2023, 23:21, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 09 Jul 2023, 23:10 Ik ben het met @Heruone eens. Het traject van Johan is erg bijzonder geweest. Een leuk talent in de jeugd, met den goede actie, maar in de jeugdopleiding bij lange na niet een soortgelijke status als die van een bergwijn, madueke of Memphis. Zijn ontwikkeling gaat gestaag en zijn rendement is prima voor een eerstejaars. Desalniettemin is zijn spel heel statisch en uit stilstand. De diepgang is er soms maar ver te zoeken. Natuurlijk kan hij in die punten groeien en een veel betere speler worden, maar de vergelijking met eerdere toptalenten uit de recente jeugd is mjn inziens vreemd. Bijvoorbeeld Madueke was in zoveel facetten een betere voetballer. Stel je kan nu 25m vangen, voor een speler die mijn inziens een kleine kans heeft om dat niveau van Madueke te benaderen danwel te overstijgen, dan ben je toch compleet idioot als je een bod van 25m weigert?
Helemaal eens dat zijn spel soms te statisch was, wel kreeg hij weinig aanvallende steun aan zijn kant met Til, Teze en Mwene. Met wat meer dynamiek op rechts zie ik hem veel meer eruit halen komend jaar.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 09 Jul 2023, 23:10 Desalniettemin is zijn spel heel statisch en uit stilstand. De diepgang is er soms maar ver te zoeken. Natuurlijk kan hij in die punten groeien en een veel betere speler worden, maar de vergelijking met eerdere toptalenten uit de recente jeugd is mjn inziens vreemd.
Ik denk dat ik het 6 maand geleden hierover echt volledig eens mee was geweest, maar ik vind dat hij echt heel wat stappen daarin heeft gemaakt. Hij lijkt echt wel een slimmere speler geworden te zijn in zeker het laatste halfjaar. In die 3-0 tegen Ajax had hij voor (volgensmij) de 1-0 nog een mooie actie buitenom bij de rechtsback voordat hij een goede voorzet gaf op Luuk. Dat is misschien wel maar een moment, maar ik had Bakayoko het aan het begin van het seizoen niet zien doen en hem ook regelmatig vervloekt dat het continu binnendoor moest.
Stel je kan nu 25m vangen, voor een speler die mijn inziens een kleine kans heeft om dat niveau van Madueke te benaderen danwel te overstijgen, dan ben je toch compleet idioot als je een bod van 25m weigert?
Ik weet niet of hij Madueke's niveau ooit zal benaderen, maar ik vind 25 miljoen niet veel voor een jonge rechtsbuiten die tevens international is geworden bij België. Hij heeft nu een seizoen een beetje tussen bank en basis geschommeld. Zijn eerste seizoen dat hij echt bij de grote jongens meedoet en uiteindelijk zijn zijn statistieken daarin prima. Ik hoop echt dat hij een seizoen echt volledig die kans krijgt (en hem pakt ), want ik denk dat hij dan echt nog wel meer kan opleveren.

Daarnaast hoeft Bakayoko natuurlijk niet het niveau van Madueke te halen om meer op te leveren. De waarde van een speler is ook deels beeldvorming, als Bakayoko dadelijk mooie cijfers kan overleggen in een seizoen waarin we kampioen worden en misschien zelfs wel een of tweemaal scoren in de Champions League en hij kan zo heel snel qua waarde stijgen
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 09 Jul 2023, 23:28ik vind 25 miljoen niet veel voor een jonge rechtsbuiten die tevens international is geworden bij België.
Lang is International bij Nederland, heeft al veel meer laten zien, en was voor 12 miljoen + een paar miljoen bonussen op te halen. Waarom zou Bakayoko meer waard zijn?
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 09 Jul 2023, 23:45
TheSyb wrote: 09 Jul 2023, 23:28ik vind 25 miljoen niet veel voor een jonge rechtsbuiten die tevens international is geworden bij België.
Lang is International bij Nederland, heeft al veel meer laten zien, en was voor 12 miljoen + een paar miljoen bonussen op te halen. Waarom zou Bakayoko meer waard zijn?
We weten hier toch allemaal dat kwaliteit van een speler niet leidend is voor hoeveel ze verkocht worden
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qua verdedigers zie ik alleen Miles Robinson, Bryan Reynolds of John Tolkin als mogelijke optie. Robinson heeft overigens een contract t/m dec 2023.
Of Sands aangezien die zowel op 6 als achterin kan spelen.
Last edited by hondjevandebakker on 10 Jul 2023, 00:02, edited 1 time in total.
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomV23 wrote: 09 Jul 2023, 23:55
Hier is de Gold Cup selectie van USA:

https://www.ussoccer.com/stories/2023/0 ... f-gold-cup

GOALKEEPERS (3): Sean Johnson (Toronto FC/CAN; 12/0), Gaga Slonina (Chelsea/ENG; 1/0), Matt Turner (Arsenal/ENG; 26/0)

DEFENDERS (8): DeJuan Jones (New England Revolution; 2/0), Aaron Long (LAFC; 32/3), Matt Miazga (FC Cincinnati; 23/1), Jalen Neal (LA Galaxy; 2/0), Bryan Reynolds (Roma/ITA; 3/0), Miles Robinson (Atlanta United; 21/3), John Tolkin (New York Red Bulls; 1/0), DeAndre Yedlin (Inter Miami; 78/0)

MIDFIELDERS (6): Gianluca Busio (Venezia/ITA; 9/0), Djordje Mihailovic (AZ Alkmaar/NED; 6/1), Aidan Morris (Columbus Crew; 2/0), Cristian Roldan (Seattle Sounders; 32/3), James Sands (New York City FC; 8/0), Alan Soñora (FC Juárez/MEX; 2/0)

FORWARDS (6): Cade Cowell (San Jose Earthquakes; 3/0), Jesús Ferreira (FC Dallas; 18/8), Julian Gressel (Vancouver Whitecaps/CAN; 2/0), Jordan Morris (Seattle Sounders; 52/11), Brandon Vazquez (FC Cincinnati; 3/1), Alex Zendejas (Club América/MEX; 3/1)
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Busio is hier vorig jaar ook al voorbij gekomen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is dit een beetje een credible bron? Of is het weer interessantdoenerij?
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In de reacties valt vaak zijn naam, geen bevestiging maar het is een rechtsback dus dat zal ergens ook niet onlogisch zijn

https://www.transfermarkt.nl/bryan-reyn ... ler/475208
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 10 Jul 2023, 00:13 Is dit een beetje een credible bron? Of is het weer interessantdoenerij?
Geen idee om eerlijk te zijn, maar zo te zien was hij de allereerste die kwam met het nieuws dat Balogun voor Amerika zou gaan spelen. Hij weet dus wel eens wat interessants te melden.



https://www.thestriker.com/2023/06/16/b ... fans-media
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In de reacties gaat het veel over Reynolds inderdaad maar ook over Jalen Neal, een 19 jarige cv van LA Galaxy.
Post Reply