Xavi Simons
-
- Internationale topspeler
Haha ongekend he. En dan nog Premium maken ook, terwijl het echt keer op keer niks is. Het is super lastig he, elke dag iets moeten maken, maar deze stukjes slaan werkelijk nergens op. Voor dit soort herkauwde dingen geld vragen, tsja.
- ShovingNE2
- Site Admin
Jij hebt het dus duidelijk niet gelezen. Want er staat wel degelijk nieuws in. Maar je kan maar wat te zeiken hebben natuurlijk.Eindhovenvoetbal wrote: ↑10 Jul 2023, 08:19Haha ongekend he. En dan nog Premium maken ook, terwijl het echt keer op keer niks is. Het is super lastig he, elke dag iets moeten maken, maar deze stukjes slaan werkelijk nergens op. Voor dit soort herkauwde dingen geld vragen, tsja.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Hoe bizar is het dat een krant dagelijks artikelen uitbrengt, waar de lezer ook nog voor moet betalen. Belachelijk!Eindhovenvoetbal wrote: ↑10 Jul 2023, 08:19Haha ongekend he. En dan nog Premium maken ook, terwijl het echt keer op keer niks is. Het is super lastig he, elke dag iets moeten maken, maar deze stukjes slaan werkelijk nergens op. Voor dit soort herkauwde dingen geld vragen, tsja.
En dan staat er niet eens iedere dag nieuwe informatie in!
Hoe moeilijk kan het zijn? Gewoon iedere dag een nieuwtje brengen, en dit gratis publiceren...
- ShovingNE2
- Site Admin
Ook jij kan echt niet lezen. Wellicht wat beter lezen ipv gewoon weer te gaan zeiken dat het geen nieuws is.
Want inderdaad wat hierboven gezegd wordt: de zaakwaarnemer komt naar Eindhoven. Je kan het nu heel flauw geen nieuws noemen. Maar ik verzeker je dat als er een foto van hem verschijnt deze week dat er hier letterlijk 400 man zit te F5-en er bijna rook uit de servers komt.
Maar het is geen nieuws. Yeah right.
Dit is gewoon rond en hij gaat voor aanvang trainingskamp gewoon verlengen.
Hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon lekker iedere dag naar je werk maar niet aan het einde van de maand een salaris willen.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Haha het is wat vroeg voor je, neem aan dat het sarcasme in mijn post na een kopje koffie wel overduidelijk zal zijnShovingNE2 wrote: ↑10 Jul 2023, 08:51Ook jij kan echt niet lezen. Wellicht wat beter lezen ipv gewoon weer te gaan zeiken dat het geen nieuws is.
Want inderdaad wat hierboven gezegd wordt: de zaakwaarnemer komt naar Eindhoven. Je kan het nu heel flauw geen nieuws noemen. Maar ik verzeker je dat als er een foto van hem verschijnt deze week dat er hier letterlijk 400 man zit te F5-en er bijna rook uit de servers komt.
Maar het is geen nieuws. Yeah right.
Dit is gewoon rond en hij gaat voor aanvang trainingskamp gewoon verlengen.
Hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon lekker iedere dag naar je werk maar niet aan het einde van de maand een salaris willen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Holyfuck.
Sorry. Ik ga nog een bak koffie pakken en even met een hamer op mijn duim slaan. Wellicht ben ik dan wakker.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Het blijft lastig voor sommige om te begrijpen dat "nieuws" geld kost, zelfs als het "nieuws" niet meer dan paginavulling zou kunnen zijn. Zeker als het voorheen kostenloos beschikbaar werd gesteld en er nu een verdienmodel aan is gekoppeld. Niet heel onlogisch overigens, eerst een focus op het winnen van marktaandeel en dat vervolgens langzaam maar zeker omturnen naar een verdienmodel.Dr. Gonzo wrote: ↑10 Jul 2023, 08:48Hoe bizar is het dat een krant dagelijks artikelen uitbrengt, waar de lezer ook nog voor moet betalen. Belachelijk!Eindhovenvoetbal wrote: ↑10 Jul 2023, 08:19
Haha ongekend he. En dan nog Premium maken ook, terwijl het echt keer op keer niks is. Het is super lastig he, elke dag iets moeten maken, maar deze stukjes slaan werkelijk nergens op. Voor dit soort herkauwde dingen geld vragen, tsja.
En dan staat er niet eens iedere dag nieuwe informatie in!
Hoe moeilijk kan het zijn? Gewoon iedere dag een nieuwtje brengen, en dit gratis publiceren...
Ook daar de balans, kwaliteit verwachten en niet willen betalen is vrij lastig dan wel onmogelijk om te realiseren.
Anyhow, zolang er geen handtekening staat onder een contract tussen Simons en een andere club is en blijft hij "gewoon" een speler van PSV, een verlenging van het contract van Simons zou helemaal top zijn.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Nou, het houdt niet over. Natuurlijk moet Elfrink het duiden en is elke ontwikkeling - hoe klein ook - een reden om de spanning erin te houden. Heel begrijpelijk. Maar wanneer je de berichten op een rij legt is het veel van hetzelfde. PSV wil een hoop, verwacht transfergeweld, Xavi deal dichtbij… precies wat je mag verwachten wanneer er weinig concreets gebeurt en er toch elke dag iets geschreven moet worden.ShovingNE2 wrote: ↑10 Jul 2023, 08:36Jij hebt het dus duidelijk niet gelezen. Want er staat wel degelijk nieuws in. Maar je kan maar wat te zeiken hebben natuurlijk.Eindhovenvoetbal wrote: ↑10 Jul 2023, 08:19
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Er komt waarschijnlijk wel weer een andere clausule in. De Jong is wel weg, maar Brands nog niet. Die laatste zal het wel eerst een tijd ontkennen denk ik.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee, dat de zaakwaarnemer naar PSV komt. 'dat houdt niet over' qua nieuws. Hou toch op man.
-
- Vedette
In hoeverre bedoel je dat met die grens? PSV heeft hem "gratis" gehaald, als ze hem nog een jaar kunnen houden en onder de streep bij verkoop nog steeds winst hebben dan is dat perfect toch?
En verder lijkt het me zo dat alle drie de partijen (Xavi, Dein en PSV) er baat bij hebben dat hij over een jaar zo duur mogelijk wordt verkocht.
Voor PSV omdat ze dan meer centen over houden, voor Dein omdat hij dan meer commissie krijgt en voor Xavi omdat hij een mooi bedrag krijgt maar vooral ook dat een speler die voor 80 mijioen naar een topclub gaat anders binnen komt dan een "koopje" van 20...
-
- Vedette
-
- Ardbeg
- Mister PSV
PSV moet niet hemel en aarde bewegen om een speler te moeten overtuigen van een voortgang bij PSV. Natuurlijk horen we heel weinig van wat Xavi nu echt denkt maar de speler moet zelf ook echt welwillend zijn. Ik ben de tig berichten per week ook wel een beetje zat. Hopen dat het snel rond komt inderdaad.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
We zijn nog steeds PSV en niet Fc Simons. Ik hoop met alles wat ik in me heb dat hij blijft, en hij mag van mij ook extra veel verdienen, maar ik hoop niet dat eisen van Simons zijn dat er bepaalde vriendjes bij de club moeten spelen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat mag hij eisen maar dan moet hij gewoon de deur gewezen worden. Al kan ik me niet voorstellen dat hij dat doet.Vanthaman18 wrote: ↑10 Jul 2023, 09:50We zijn nog steeds PSV en niet Fc Simons. Ik hoop met alles wat ik in me heb dat hij blijft, en hij mag van mij ook extra veel verdienen, maar ik hoop niet dat eisen van Simons zijn dat er bepaalde vriendjes bij de club moeten spelen.
- De Realist
Ik geloof niet dat Xavi de club wil kapen oid. Er komt gewoon weinig naar buiten en die Italiaan loopt gewoon te kutten met zn tweetjes in opdracht van die kamelen rijders uit Parijs, en dat is gewoon gruwelijk irritant en het zorgt voor ergenis en deels onzekerheid, ook bij mij.
Maar dat wij niet veel horen betekent niet dat PSV ook in die onzekerheid en irritatie zit.
Dat zo'n zaakwaarnemer naar Eindhoven komt is gewoon een teken dat er iets concreet wordt
Maar dat wij niet veel horen betekent niet dat PSV ook in die onzekerheid en irritatie zit.
Dat zo'n zaakwaarnemer naar Eindhoven komt is gewoon een teken dat er iets concreet wordt
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Meervoudig international
Ik denk dat ze met Savio een beetje huiverig waren, maar als er een optie tot koop op zit is dat anders.
Straks krijg je bij hem hetzelfde als bij Gerrit, doet het ontzettend goed maar levert dan alleen wat op voor de verhurende partij.
Marcel for president!
-
- Bankzitter
Uit het artikel van het ED vanochtend:
"Een van de plannen voor komende week is naast het langer vastleggen van Simons ook het opnieuw aantrekken van de Braziliaan Sávio.
(....)
Voortschrijdend inzicht heeft nu geleid tot een andere beoordeling, waarbij de komst van Bosz belangrijk is. Zijn voorganger was ogenschijnlijk niet zo onder de indruk van de 19-jarige Zuid-Amerikaan, die eigendom is van het moederbedrijf achter Manchester City. Naar verluidt zijn veel scouts bij PSV nog altijd razend enthousiast over Sávio."
Ik denk dat de 'draai' omtrent Svio te maken heeft met de 'draai' naar Bosz . Zoiets staat volkomen los van de wens van een speler.
"Een van de plannen voor komende week is naast het langer vastleggen van Simons ook het opnieuw aantrekken van de Braziliaan Sávio.
(....)
Voortschrijdend inzicht heeft nu geleid tot een andere beoordeling, waarbij de komst van Bosz belangrijk is. Zijn voorganger was ogenschijnlijk niet zo onder de indruk van de 19-jarige Zuid-Amerikaan, die eigendom is van het moederbedrijf achter Manchester City. Naar verluidt zijn veel scouts bij PSV nog altijd razend enthousiast over Sávio."
Ik denk dat de 'draai' omtrent Svio te maken heeft met de 'draai' naar Bosz . Zoiets staat volkomen los van de wens van een speler.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
O ja heel spannend allemaal... Hou zelf lekker op.ShovingNE2 wrote: ↑10 Jul 2023, 09:26Nee, dat de zaakwaarnemer naar PSV komt. 'dat houdt niet over' qua nieuws. Hou toch op man.