Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 10 Jul 2023, 00:15
11 Tinus wrote: 09 Jul 2023, 23:35

Met 0 argumenten.

Waarom denk je dat Bosz het ziet zitten op de flanken? Waarom past ie in het spelletje?
Snelheid, diepgang, tussen de linies, 1:1, fysiek, omschakeling, scorend vermogen. En ja op elk punt zit een verbeterslag maar mag het?

Nu jij want ik lees geen argumenten van je waarom hij niet in het spel van Bosz zou passen...
Had ik al eerder opgesomd maar vooruit nog eens.

- Geen diepgang zonder bal. Komt in de bal en nooit in de ruimte.
- Als een verdediger er kort op zit is het 9 van de 10x met de rug naar de speler en terug spelen.
- Bosz hecht veel waarde aan goalpunten (goals en assits)
- Als hij aan de dribbel gaat is het 99 van de 100x naar de binnenkant.

Ik vind Bakayoko van alle buitenspelers van de laatste 10 jaar (buiten Narsingh) het meest voorspelbaar.

Wat Bosz wil is diepgang zonder bal. Niet op dezelfde lijn als de back en hij wil goals en assists van zijn buitenspelers. Het kan dat Bosz bij hem de juiste snaar gaat raken maar dat weet je nooit zeker. Ik zie echt wel dingen die Bakayoko heel goed of gewoon goed doet maar als je een stap na PSV wil maken moet er heel veel meer zijn dan nu.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Diepgang zonder bal en oa vaker afwisselen is juist een punt waar Baka al druk mee bezig was in zijn ontwikkeling de laatste maanden van vorig seizoen. Kon je overduidelijk zien.

Wat ik verder in je betoog mis is dat het sowieso vorig seizoen een puinhoop was tactisch gezien. Ik vind je conclusies dan ook bijzonder zwaar voor een speler die net komt kijken en alle vormen van houvast heeft gemist vorig jaar. Dat hele diepgang zonder bak is zo godsgruwelijk afhankelijk van de lijnen in een elftal. Op geen enkele manier was daar ook maar iets van in het elftal. Lijkt me eerder een verbeterpunt waar je heel goed en gericht op kan trainen. De randvoorwaarden zijn er namelijk bij Baka. Snel, explosief, wendbaar, fysiek.

Juist omdat Baka zo'n ruwe diamant is geloof ik er niks van dat Bosz het niet in Baka ziet spelen. Dit is nou juist uitgerekend zo'n talent waar Bosz mee aan de slag gaat.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 10 Jul 2023, 00:32 Kon je overduidelijk zien.
Ok dan ligt dat aan mij want dat heb ik niet gezien. Of het was niet zo overduidelijk als je stelt.

Ik vergeet die tactische janboel niet en ook niet dat ie Teze achter zich had als RB. Maar ondanks dat allemaal heeft hij toch geen goed jaar gehad? Niet qua productiviteit, niet beslissend geweest, geen vaste basisplaats afgedwongen in een selectie waar hiaten zaten en ga zo maar.

Hij is pas 20 en dat maakt niet dat ik van hem een complete speler verwacht maar wel dat hij laat zien dat ie die complete speler kan zijn. En dat laatste heeft hij ondanks zijn kwaliteiten nog niet laten zien.

Als we nu met z'n allen een kaarsje opsteken en hopen als vissersvrouwen dat het goed gaat komen omdat ie zo'n talent is dan kan dat goed uitpakken. Maar er is ook genoeg te verliezen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat hij een prima 1e (noodgedwongen) seizoen heeft gehad in een vreselijk bagger elftal qua tactiek. Dat geeft mij juist veel vertrouwen in hem als er een ingespeelt elftal staat met een duidelijk tactisch plan en uitvoering.

Maargoed, daar ligt gelijk de essentie van ons meningsverschil... Jij vindt dat hij geen goed jaar gedraait heeft en dat we kaarsjes moeten aansteken dat het dit seizoen beter gaat.

Op persoonlijk titel vind ik dat bijna beschamend kritisch. Dan negeer je wat mij betreft werkelijk alle positieve zaken en lijkt het meer alsof je niet van je vastgeroeste standpunt wilt afwijken. Beetje zoals Heruone :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Dai Ragazzi
Bankzitter
Posts: 277
Joined: 06 Jun 2023, 16:33
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Phillip Cocu
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 10 Jul 2023, 00:38
Juancho wrote: 10 Jul 2023, 00:32 Kon je overduidelijk zien.
Ok dan ligt dat aan mij want dat heb ik niet gezien. Of het was niet zo overduidelijk als je stelt.

Ik vergeet die tactische janboel niet en ook niet dat ie Teze achter zich had als RB. Maar ondanks dat allemaal heeft hij toch geen goed jaar gehad? Niet qua productiviteit, niet beslissend geweest, geen vaste basisplaats afgedwongen in een selectie waar hiaten zaten en ga zo maar.

Hij is pas 20 en dat maakt niet dat ik van hem een complete speler verwacht maar wel dat hij laat zien dat ie die complete speler kan zijn. En dat laatste heeft hij ondanks zijn kwaliteiten nog niet laten zien.

Als we nu met z'n allen een kaarsje opsteken en hopen als vissersvrouwen dat het goed gaat komen omdat ie zo'n talent is dan kan dat goed uitpakken. Maar er is ook genoeg te verliezen.


Volgens deze tweets redelijk goed bezig. Hij moet gewoon meer constanter worden. Met een betrouwbare back achter hem inplaats van Teze scheelt al veel.

5 goals (Emmen, Volendam, Groningen, Utrecht, Waalwijk)
5 assists (Vitesse, Twente x2, Volendam, Ajax)

Had me wel vaak zoals hier genoemd geïrriteerd als die dan een dribbel inzette en een 1:1 situatie had dat die vaak voor de veilige optie terug koos. Inplaats van z'n geluk te beproeven en voor een dribbel en schot te gaan. En verder moet die natuurlijk vaker buitenom gaan zoals Madueke dat deed. Heb soms wel het gevoel dat die snel zijn vertrouwen/durf verliest wanneer een actie niet goed gaat of mislukt.

Maar heb er wel vertrouwen in dat die zich verder gaat ontwikkelen aankomend seizoen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 10 Jul 2023, 00:28
Juancho wrote: 10 Jul 2023, 00:15

Snelheid, diepgang, tussen de linies, 1:1, fysiek, omschakeling, scorend vermogen. En ja op elk punt zit een verbeterslag maar mag het?

Nu jij want ik lees geen argumenten van je waarom hij niet in het spel van Bosz zou passen...
Had ik al eerder opgesomd maar vooruit nog eens.

- Geen diepgang zonder bal. Komt in de bal en nooit in de ruimte.
- Als een verdediger er kort op zit is het 9 van de 10x met de rug naar de speler en terug spelen.
- Bosz hecht veel waarde aan goalpunten (goals en assits)
- Als hij aan de dribbel gaat is het 99 van de 100x naar de binnenkant.

Ik vind Bakayoko van alle buitenspelers van de laatste 10 jaar (buiten Narsingh) het meest voorspelbaar.

Wat Bosz wil is diepgang zonder bal. Niet op dezelfde lijn als de back en hij wil goals en assists van zijn buitenspelers. Het kan dat Bosz bij hem de juiste snaar gaat raken maar dat weet je nooit zeker. Ik zie echt wel dingen die Bakayoko heel goed of gewoon goed doet maar als je een stap na PSV wil maken moet er heel veel meer zijn dan nu.
Punt 1 en 3 zijn absoluut verbeterpunten, punt 2 en 4 zijn gewoonweg niet waar.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV wil niet luisteren naar biedingen onder de 35 miljoen, volgens deze bron.

Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat lijkt me een prima uitgangspunt. Chukwueze kost ze 'maar' 30 miljoen naar het schijnt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV minimaal 35 roept dan zullen ze met 30 ook wel akkoord gaan. Dat is precies het bedrag dat ik in mijn hoofd heb als acceptabel. Voor zover PSV überhaupt wat heeft geroepen.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prima, zet je groeibriljanten maar eens hoog in de markt. Er hoeft maar één gekke club met te diepe zakken toe te happen en het is kassa.
Zo niet, blijft hij lekker hier en mag hij zich het komende seizoen zelf naar dat bedrag toe spelen.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prima inderdaad, hetzelfde wat bij Madueke gebeurde. Als die wel verkocht wordt zal dat ergens tussenin zijn wat dan uitkomt op ongeveer 30. Prima toch.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Richting het bedrag van Madueke, die al meer had laten zien.
Lijkt me een prima uitgangspunt en bedrag.
One can only hope
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke had slechts vijf keer de 90 minuten volgemaakt. Deze jongen heeft na 1 seizoen op het hoogste niveau al uitstekende stats en is Belgisch international. PSV moet terecht hoog in de boom gaan zitten want hier zit nog zo veel rek in.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

René1978 wrote: 10 Jul 2023, 11:00 Madueke had slechts vijf keer de 90 minuten volgemaakt. Deze jongen heeft na 1 seizoen op het hoogste niveau al uitstekende stats en is Belgisch international. PSV moet terecht hoog in de boom gaan zitten want hier zit nog zo veel rek in.
Madueke's eerste seizoen in de eredivisie (20/21): 7 goals, 6 assists in 956 minuten.
Bakayoko's eerste seizoen in de eredivisie (22/23): 5 goals, 5 assists in 1377 minuten.

Bakayoko zit nog wel een eindje vandaan van wat Madueke heeft laten zien.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 10 Jul 2023, 11:06
René1978 wrote: 10 Jul 2023, 11:00 Madueke had slechts vijf keer de 90 minuten volgemaakt. Deze jongen heeft na 1 seizoen op het hoogste niveau al uitstekende stats en is Belgisch international. PSV moet terecht hoog in de boom gaan zitten want hier zit nog zo veel rek in.
Madueke's eerste seizoen in de eredivisie (20/21): 7 goals, 6 assists in 956 minuten.
Bakayoko's eerste seizoen in de eredivisie (22/23): 5 goals, 5 assists in 1377 minuten.

Bakayoko zit nog wel een eindje vandaan van wat Madueke heeft laten zien.
Ja, het plafond bij Noni is enorm, het is meer dat zijn fysieke gesteld voortdurend roet in het eten gooide.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 10 Jul 2023, 00:13Even over het stuk hierboven. Ik vind het wel grappig dat je Bakayoko vergelijkt met Madueke, terwijl als er 1 speler absoluut geen diepte in zijn spel heeft dat Madueke is. Madueke is juist een speler die het puur moet hebben van zijn technische vermogen en een stuk minder van zijn tactische vermogen. Die heeft nog meer slaapmomenten in zijn spel zitten dan Bakayoko.
Het ging meer om het algehele punt. Dat Madueke diepgang mist klopt inderdaad. Dat is een van de verbeterpunten bij hem om te kunnen slagen in de top. Tegelijkertijd beweegt Madueke wel behoorlijk veel zonder bal en heeft hij de ability om tijdens het bewegen zonder bal in een situatie te komen waarbij zichzelf met zijn aanname kan lanceren in de ruimte. O.a. zijn goal tegen NEC in november is daar een voorbeeld van. En dat geldt ook voor de omschakeling waarin hij wel weet welke ruimtes hij in moet lopen. Bakayoko heeft dat nog niet zo en is daarentegen juist vrij statisch in zijn spel.

Datzelfde geldt overigens inderdaad voor zijn tactische vermogen, hoewel onderschat wordt dat zijn skillset ook nieuwe elementen biedt op tactisch vlak. De explosiviteit, sprintsnelheid en kracht waarmee hij spelers kan passeren en een geheel nieuwe dynamiek kan bieden aan een aanval is ongekend. Enfin, dit is niet het Madueke maar het Bakayoko topic haha.
danko-lazovic wrote: 10 Jul 2023, 00:13Ook met het stukje diepgaan ben ik het niet eens. Ik persoonlijk denk dat diepgaan van buitenspelers heel erg samenhangt met tactische afspraken binnen een ploeg. Neem als voorbeeld Liverpool of Feyenoord. Daar is bij een “terugtrekbal” naar het middenveld of bij Liverpool naar Trent meteen diepgang. Heeft echt niks met tactisch vermogen van een buitenspeler te maken, maar juist met afspraken die er in een team zijn. Daarbij is het denk ik ook belangrijk om mee te nemen dat Bakayoko vaak geïsoleerd stond afgelopen seizoen. Til was vaak de nummer 10, maar stond vaak aan de rechterkant in de zone, Teze of Mwene werden de derde centrale.
Deels wel, deels niet. Diepgang is voor een deel tactiek en vuile loopjes maken. Bij een terugtrekbal moet de buitenspeler aan de contrakant inderdaad gelijk kruisen en penetreren. Komt voort uit het overload to isolate principe en is eigenlijk de basisregel voor vrijwel elke trainer. Je hebt bijvoorbeeld in het positiespel ook bepaalde wisselwerkingen en rotaties waarbij vanuit beweging zonder bal diepte kan ontstaan, hetgeen wat in dit geval puur vuile loopjes zijn om meer ruimtes tussen de linies te creëren. Dat zag je heel erg veel onder Schmidt met bijv. Götze, Zahavi en Doan.

Anderzijds is diepgang binnen tactiek ook het vermogen van een speler om ruimtes te herkennen evenals het inzicht hebben om te weten wanneer/hoe die ruimtes te exploiteren met diepgang. Dat is een essentiële behoefte. Tactiek biedt handvaten om in bepaalde situaties steeds dezelfde oplossingen te zoeken en binnen je gedrag intuïtief steeds op dezelfde manier te handelen. De invulling daarvan is echter vaak heel flexibel/intuïtief en gebaseerd op vrijheid i.t.t. het uitwerken van specifieke tactische patronen. Ik vond Bergwijn bij PSV onder Van Bommel daar wel een mooi voorbeeld van. Geen buitenspeler die continue diepte zoekt, maar die in zijn spel wel precies herkent wanneer en waar de ruimte ligt om diep te gaan en/of hij van dat moment gebruik moet maken. Dat is iets anders als buitenspelers als Malen en Lozano. Die staan vrijwel altijd op scherp om diep te gaan. Daar ligt hun kracht en spel. Bovendien beschikken ze over de intuïtie en kwaliteiten om dat structureel met de juiste timing te kunnen exploiteren en enorm veel gevaar te kunnen stichten. Je hebt echter ook spelers als Bergwijn bijvoorbeeld.

Ik vind het wel grappig dat mensen hierboven beweren dat Bakayoko (veel) stappen zou hebben gezet op het gebied van diepgang, terwijl Bakayoko juist een speler is die geen diepte in zijn spel heeft en behoorlijk statisch is in de beweging zonder bal. En dat is hij overigens ook altijd al geweest. Iedereen die JPSV en Bakayoko bij de O19/O18 en O17 heeft gevolgd kan dat bevestigen.

Edit: als een Belgische journalist naar buiten komt met dat PSV 35 miljoen zou vragen, dan lijkt het me dat hij wel op de nominatie staat om verkocht te worden. Ben benieuwd...
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 10 Jul 2023, 13:59Komt voort uit het overload to isolate principe en is eigenlijk de basisregel voor vrijwel elke trainer. Je hebt bijvoorbeeld in het positiespel ook bepaalde wisselwerkingen en rotaties waarbij vanuit beweging zonder bal diepte kan ontstaan, hetgeen wat in dit geval puur vuile loopjes zijn om meer ruimtes tussen de linies te creëren. Dat zag je heel erg veel onder Schmidt met bijv. Götze, Zahavi en Doan.
Maar hier zit toch deels het probleem van PSV van vorig jaar? Jij hebt Ruud, terecht trouwens, vaak verweten dat de basis dingen fout gaan op tactisch gebied. In hoeverre kan je een speler er dan op af rekenen dat hij geen tot weinig diepgang in zijn spel heeft?

Het Madueke stuk laat ik maar even, anders krijgen we idd meer een Noni discussie dan dat het over Bakayoko gaat.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Het hypen met zulke filmpjes is iig ook al begonnen.
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor wat het waard is, Baka had vandaag nummer 11 op zijn trainingsshirt.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 10 Jul 2023, 14:12Maar hier zit toch deels het probleem van PSV van vorig jaar? Jij hebt Ruud, terecht trouwens, vaak verweten dat de basis dingen fout gaan op tactisch gebied. In hoeverre kan je een speler er dan op af rekenen dat hij geen tot weinig diepgang in zijn spel heeft?
Omdat je zoals ik volgens mij nadrukkelijk verwoord je enerzijds diepgang in de vorm van tactische wisselwerking, rotaties en spelprincipes hebt (bijv. de terugtrekbal) en anderzijds diepgang hebt binnen tactiek die intuïtief ingevuld moet worden. Kijk bijv. naar dat half jaar van Gakpo. Heb hem regelmatig diepte zien zoeken met momenten omdat er ruimte ligt en hij het moment daartoe herkent. Bij Bakayoko ontbreekt dat. En zoals benoemd: het is niet iets incidenteels bij Bakayoko. Ook bij JPSV, O19/O18 en O17 was dit een probleem in zijn spel.

Het verhaal van Bakayoko valt volgens mij als volgt samen te vatten: het is een hele ruwe diamant die over een aantal uitzonderlijke kenmerken beschikt (o.a. zijn traptechniek). Iedereen zal zijn talent onderstrepen. Alleen tegelijkertijd missen er bepaalde zaken, heeft hij een bepaalde soort grilligheid in zijn spel, skillset en kwaliteiten die twijfel voeden rondom zijn daadwerkelijke potentieel en hoever die lat mogelijk rijkt, iets wat bij jongens als Madueke, Gakpo en Malen niet het geval was. Wat het ook wordt, ik kan iig met beide uitkomsten leven.

Edit: dat filmpje is wel lekker hoor idd.
Last edited by Heruone on 10 Jul 2023, 14:29, edited 1 time in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TigTogFlip wrote: 10 Jul 2023, 14:19 Voor wat het waard is, Baka had vandaag nummer 11 op zijn trainingsshirt.
Schijnt dat hij het er 5 minuten over heeft gehad waarom nummer 11 bij hem past, maar dat hij eigenlijk nummer 10 wilde.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 10 Jul 2023, 14:12 Maar hier zit toch deels het probleem van PSV van vorig jaar? Jij hebt Ruud, terecht trouwens, vaak verweten dat de basis dingen fout gaan op tactisch gebied. In hoeverre kan je een speler er dan op af rekenen dat hij geen tot weinig diepgang in zijn spel heeft?
Hier zit denk ik een gruwelijk belangrijk punt van waarheid in. Vorig jaar was oprecht complete bagger, het leek nergens op. Als zelfs je ervaren spelers het al moeilijk hebben, wat mag je dan van een jonge gozer die net komt kijken verwachten? In dat kader heeft hij toch alsnog een prima eerste seizoen gedraaid bij PSV?

Op alle fronten, en dat verspreidt zich verder over dit forum, zou ik het uitermate dom vinden als PSV (heel) talentvolle spelers of je nu al beste spelers laat gaan terwijl ze a. niet optimaal hebben kunnen presteren vorig seizoen of nog niet aan hun top zitten bij PSV. Dit zijn namelijk spelers die PSV soort van in leven houden met de verwachte transferinkomsten. Inkomsten waar je als club weer mee verder kan. Het lijkt misschien niet zo veel, een miljoen of 10 minder maar voor PSV is dat gewoon bijzonder veel geld.

Heruone zal het niet met mij eens zijn, maar ik ben er heilig van overtuigd dat een groep spelers, waar Veerman en Baka zeker bij horen, miljoenen meer waard worden als ze onder een fatsoenlijke trainer komen te spelen in een elftal dat is op elkaar afgestemd en waarbij sterktes optimaal gebruik kunnen worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben er ook van overtuigd dat spelers meer waard gaan worden zodra ze onder een fatsoenlijke trainer komen te spelen binnen een tactisch sterk collectief. Feyenoord is daar een mooie bevestiging van. Jij hebt alleen bepaalde bedragen in je hoofd die ik zelf eerlijk gezegd totaal niet realistisch acht ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat kan toch? Zeker bij Bakayoko denk ik dat hij er stiekem heel goed op staat en wellicht ook een soort van hype gaat worden. Ik denk dat bedragen, met dus een goed seizoen onder Bosz (dus ook Europees) en vast bij het Belgische elftal dat 40 miljoen + helemaal niet zo gek is. Maargoed, dat is een inschatting nu, dat weet je natuurlijk pas na hopelijk een uitermate succesvol jaar.
Last edited by Juancho on 10 Jul 2023, 14:57, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi voor Baka dat 'ie 11 heeft gekregen, was wel te verwachten overigens.

Baka staat er goed op ja, niet voor niets dat Milan en PSG interesse hebben. Verwacht sowieso nog wel een bod op hem deze transferwindow.
Post Reply