Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 10 Jul 2023, 00:30 In de reacties gaat het veel over Reynolds inderdaad maar ook over Jalen Neal, een 19 jarige cv van LA Galaxy.
https://www.goal.com/en/lists/jalen-nea ... e12c49e542

Dit is een artikel over hem die 30 juni geplaatst is met een profielschets.
It doesn't take long to figure out what those in LA and with the USMNT see in Neal. At 6'3, Neal is the perfect height for a center-back and, at 19, there's still plenty of time for him to fill out that big frame. Thanks to that frame, though, he's already solid enough in the air.

Still, the first thing you really notice about Neal's game is his composure on the ball. He's already got that modern center-back mentality, despite being very, very new to the professional game. He's smooth on the ball and can kickstart attacks. Neal can keep things ticking, but also step forward and hit passes that break lines, making him an evolving weapon even from that center-back spot. There are times where he feels like a midfielder in a defender's body; his vision is simply that good.

Because of that, he's already a great partner for a more 'old school' central defender that can help cover up some of the still-evolving aspects of Neal's game.
Like most young defenders, the actual defensive side of the game is still a bit of a work in progress for Neal. The Galaxy were somewhat slow to integrate him due to that fact, with the club letting him earn experience with Los Dos before the big step up to MLS. It's been important for Neal to get experience defending against grown men, which is always a massive step for a teenage defender.

Neal, of course, will likely fill out his frame in the coming years, which will allow him to battle with some of those more physical strikers. At the moment, though, the strength aspect is something of a weakness.

His actual defending, too, can improve. His USMNT debut against Serbia also showed that, at the moment, he has a disastrous moment in him, as his first cap was unfortunately soured by a bad, bad mistake leading to a goal.
Leuk detail:

loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 09 Jul 2023, 23:49
loginnaam wrote: 09 Jul 2023, 23:45

Lang is International bij Nederland, heeft al veel meer laten zien, en was voor 12 miljoen + een paar miljoen bonussen op te halen. Waarom zou Bakayoko meer waard zijn?
We weten hier toch allemaal dat kwaliteit van een speler niet leidend is voor hoeveel ze verkocht worden
Als je een ex-coach hebt die je komt sponsoren dan niet nee. Maar Pepi is eek vergelijkbaar verhaal, vergelijkbare leeftijd, 1 miljoen lagere marktwaarde op transfermarkt. Waarom zou Bakayoko meer dan 2x zoveel waard zijn? Wat heeft hij dat clubs graag willen en wat ze anders vrezen mis te lopen?

Kijk, ik zou hem ook niet voor het bedrag dat wij voor Lang hebben betaald, verkopen, maar ik vraag me ook af of een club nu 25 miljoen zou willen neertellen voor Bakayoko en of hij dat ook echt waard is gegeven wat hij tot nu toe heeft laten zien. Daar zit dan wel een hele hoge potentiefactor in, zo'n beetje vergelijkbaar met de 40 miljoen voor Fabio Silva. En daar zat ook wel wat bevriend geld achter.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 10 Jul 2023, 06:23Als je een ex-coach hebt die je komt sponsoren dan niet nee. Maar Pepi is eek vergelijkbaar verhaal, vergelijkbare leeftijd, 1 miljoen lagere marktwaarde op transfermarkt. Waarom zou Bakayoko meer dan 2x zoveel waard zijn? Wat heeft hij dat clubs graag willen en wat ze anders vrezen mis te lopen?
Belangrijk verschil is wel dat Pepi niet meer wilde terugkeren bij Augsburg.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 10 Jul 2023, 07:29
loginnaam wrote: 10 Jul 2023, 06:23Als je een ex-coach hebt die je komt sponsoren dan niet nee. Maar Pepi is eek vergelijkbaar verhaal, vergelijkbare leeftijd, 1 miljoen lagere marktwaarde op transfermarkt. Waarom zou Bakayoko meer dan 2x zoveel waard zijn? Wat heeft hij dat clubs graag willen en wat ze anders vrezen mis te lopen?
Belangrijk verschil is wel dat Pepi niet meer wilde terugkeren bij Augsburg.
Er zou toch geen club zijn die nu bijv. 20 miljoen voor Pepi had willen betalen? Dat Pepi niet wilde terugkeren, zorgde ervoor dat Augsburg wel moest verkopen, niet dat hij heel veel minder waard werd.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 10 Jul 2023, 07:35
DeEintovenaar wrote: 10 Jul 2023, 07:29

Belangrijk verschil is wel dat Pepi niet meer wilde terugkeren bij Augsburg.
Er zou toch geen club zijn die nu bijv. 20 miljoen voor Pepi had willen betalen? Dat Pepi niet wilde terugkeren, zorgde ervoor dat Augsburg wel moest verkopen, niet dat hij heel veel minder waard werd.
Ik weet niet of er een club is die 20 had willen betalen. Mijn verwachting is dat dat niet zo is. Aan de andere kant is het ook lang niet zeker dat dat betaald zou worden.
Overigens kon Pepi vgm wel voor 16 weg naar een club waar hij zelf niet heen wilde toch?
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No



According to the
@Midilibre
, the #PSV Eindhoven was well informed about Joris Chotard but...

...n 'has not sent any offer to acquire the player, valued at 9 M € by Transfermarkt.

Toch in beeld als opvolger van Sangaré dan??
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 10 Jul 2023, 09:29

According to the
@Midilibre
, the #PSV Eindhoven was well informed about Joris Chotard but...

...n 'has not sent any offer to acquire the player, valued at 9 M € by Transfermarkt.

Toch in beeld als opvolger van Sangaré dan??
Dat zou mooi zijn. Maar goed, er moet eerst eens een club voor Sangare komen. Aan de andere kant, als hij daadwerkelijk 9 miljoen kost,, kun je toch best die 5,5 miljoen van Guti + de 2,5 miljoen geboden op Beelen inzetten om hem binnen te halen?
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Namen die ik voorbij heb horen komen. Spelers zijn veelvuldig gescout maar meer dan dat weet ik op dit moment ook niet.

- Alexander Djiku, aanvoerder van Strasbourg. Is op dit moment transfervrij. Meer dan 200 duels in de Ligue 1, een leider en ook belangrijk hij is rechtsbenig maar heeft ook genoeg wedstrijden als LCV gespeeld. Kan dus op beide posities uit de voeten. Is afgelopen seizoen veelvuldig gescout. Genoeg concurrentie en een hoog salaris.

- Ibrahima Bamba, 21 jarige rechtsbenige CV die op RCV als ook op LCV kan spelen daarnaast bij nood ook op CVM kan. Heeft zowel een Italiaans als Ivoriaanse paspoort. Groot talent die dit jaar zijn doorbraak heeft gemaakt bij de nummer 6 van Portugal. Heel erg atletische CV. Past perfect bij het spel van Bosz. Alleen waarschijnlijk een erg dure transfer.

Zou vooral Bamba heel graag zien komen.

Last edited by LaFoquita on 10 Jul 2023, 11:45, edited 1 time in total.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bamba stond volgens mij ook op het punt om richting Qatar te vertrekken
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 10 Jul 2023, 11:44 Bamba stond volgens mij ook op het punt om richting Qatar te vertrekken
Verwacht eerder richting de PL, Aston Villa was samen met Arsenal geintresseerd in de de transferwindow in januari, maar na de vraagprijs van 25/30 miljoen zijn de clubs afgehaakt. Denk dat deze speler ook niet voor minder dan 15 miljoen te koop is. Waarschijnlijk dus te duur, ben wel blij dat PSV ook in Portugal scout.
Tinus10
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 16 May 2023, 15:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 10 Jul 2023, 09:29

According to the
@Midilibre
, the #PSV Eindhoven was well informed about Joris Chotard but...

...n 'has not sent any offer to acquire the player, valued at 9 M € by Transfermarkt.

Toch in beeld als opvolger van Sangaré dan??

Ik denk dat Lazio concreet gaat worden voor Veerman. In dat geval kan Sangaré blijven en wat meer naar voren spelen (nr. #8). Dit lijkt me qua positie ook veel geschikter.
Joris Chotard zou een geweldige optie zijn om daarachter als nummer #6 te spelen.

Een middenveld met Xavi, Sangare, Chotard is eigenlijk ook beter in balans dan met Xavi Veerman en Chotard/Sangare.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 10 Jul 2023, 11:40 Namen die ik voorbij heb horen komen. Spelers zijn veelvuldig gescout maar meer dan dat weet ik op dit moment ook niet.

- Alexander Djiku, aanvoerder van Strasbourg. Is op dit moment transfervrij. Meer dan 200 duels in de Ligue 1, een leider en ook belangrijk hij is rechtsbenig maar heeft ook genoeg wedstrijden als LCV gespeeld. Kan dus op beide posities uit de voeten. Is afgelopen seizoen veelvuldig gescout. Genoeg concurrentie en een hoog salaris.

- Ibrahima Bamba, 21 jarige rechtsbenige CV die op RCV als ook op LCV kan spelen daarnaast bij nood ook op CVM kan. Heeft zowel een Italiaans als Ivoriaanse paspoort. Groot talent die dit jaar zijn doorbraak heeft gemaakt bij de nummer 6 van Portugal. Heel erg atletische CV. Past perfect bij het spel van Bosz. Alleen waarschijnlijk een erg dure transfer.

Zou vooral Bamba heel graag zien komen.

Bamba heeft een clausule van 30mil, dus daar kan een dikke streep doorheen. Helaas.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 10 Jul 2023, 13:07
LaFoquita wrote: 10 Jul 2023, 11:40 Namen die ik voorbij heb horen komen. Spelers zijn veelvuldig gescout maar meer dan dat weet ik op dit moment ook niet.

- Alexander Djiku, aanvoerder van Strasbourg. Is op dit moment transfervrij. Meer dan 200 duels in de Ligue 1, een leider en ook belangrijk hij is rechtsbenig maar heeft ook genoeg wedstrijden als LCV gespeeld. Kan dus op beide posities uit de voeten. Is afgelopen seizoen veelvuldig gescout. Genoeg concurrentie en een hoog salaris.

- Ibrahima Bamba, 21 jarige rechtsbenige CV die op RCV als ook op LCV kan spelen daarnaast bij nood ook op CVM kan. Heeft zowel een Italiaans als Ivoriaanse paspoort. Groot talent die dit jaar zijn doorbraak heeft gemaakt bij de nummer 6 van Portugal. Heel erg atletische CV. Past perfect bij het spel van Bosz. Alleen waarschijnlijk een erg dure transfer.

Zou vooral Bamba heel graag zien komen.

Bamba heeft een clausule van 30mil, dus daar kan een dikke streep doorheen. Helaas.
Als dat het geval is ga ik ervan uit dat PSV daar ook van op de hoogte is en lijkt het me derhalve erg onwaarschijnlijk dat deze speler “veelvuldig is gescout”. Of is het wellicht onderdeel van het trainingsprogramma voor nieuwe scouts? 🤓
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Clausule zegt niet veel. Ik zie geen enkele club 30 miljoen betalen. Heeft daarnaast ook een enorme ontwikkeling doorgemaakt en dat is de reden dat de club nu nog zegt betaal de clausule maar als je hem wilt. Is daarnaast ook pas zijn 1ste jaar op het hoogste niveau. Niet dat dit veel zegt maar zijn marktwaarde op TM is 7 miljoen (even hoog als die van Boscagli). Zoals ik eerder heb gezegd, ik verwacht dat hij ergens tussen de 15 en 20 miljoen moet opleveren. Dit zijn voor PSV ook buitenkansjes mocht de interesse tegenvallen en je kunt hem voor 12(?) miljoen kopen. Er worden zat spelers gescout die toch niet haalbaar blijken. Heb zat voorbeelden hiervan.
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 28 Jun 2022, 15:56
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 10 Jul 2023, 13:44 Clausule zegt niet veel. Ik zie geen enkele club 30 miljoen betalen. Heeft daarnaast ook een enorme ontwikkeling doorgemaakt en dat is de reden dat de club nu nog zegt betaal de clausule maar als je hem wilt. Is daarnaast ook pas zijn 1ste jaar op het hoogste niveau. Niet dat dit veel zegt maar zijn marktwaarde op TM is 7 miljoen (even hoog als die van Boscagli). Zoals ik eerder heb gezegd, ik verwacht dat hij ergens tussen de 15 en 20 miljoen moet opleveren. Dit zijn voor PSV ook buitenkansjes mocht de interesse tegenvallen en je kunt hem voor 12(?) miljoen kopen. Er worden zat spelers gescout die toch niet haalbaar blijken. Heb zat voorbeelden hiervan.
Wel benieuwd naar de voorbeelden, heb je er een paar :L
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 10 Jul 2023, 13:44 Clausule zegt niet veel. Ik zie geen enkele club 30 miljoen betalen. Heeft daarnaast ook een enorme ontwikkeling doorgemaakt en dat is de reden dat de club nu nog zegt betaal de clausule maar als je hem wilt. Is daarnaast ook pas zijn 1ste jaar op het hoogste niveau. Niet dat dit veel zegt maar zijn marktwaarde op TM is 7 miljoen (even hoog als die van Boscagli). Zoals ik eerder heb gezegd, ik verwacht dat hij ergens tussen de 15 en 20 miljoen moet opleveren. Dit zijn voor PSV ook buitenkansjes mocht de interesse tegenvallen en je kunt hem voor 12(?) miljoen kopen. Er worden zat spelers gescout die toch niet haalbaar blijken. Heb zat voorbeelden hiervan.
Die gozer is jong, staat bij tal van clubs in de belangstelling en heeft een contract tot 2026 met daarin dus die clausule waardoor ze niet gedwongen worden tot verkoop. Onhaalbaar. En als het PSV wel lukt dan gaan hier de handen op elkaar want het is een geweldig talent.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[dit is een placeholder voor een flauwe grap over zijn neef Lalalalalala, die voor wat samba op het veld moet zorgen]
7Koentjuh7
Lid 2e elftal
Posts: 169
Joined: 29 Aug 2021, 13:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 10 Jul 2023, 11:40 Namen die ik voorbij heb horen komen. Spelers zijn veelvuldig gescout maar meer dan dat weet ik op dit moment ook niet.

- Alexander Djiku, aanvoerder van Strasbourg. Is op dit moment transfervrij. Meer dan 200 duels in de Ligue 1, een leider en ook belangrijk hij is rechtsbenig maar heeft ook genoeg wedstrijden als LCV gespeeld. Kan dus op beide posities uit de voeten. Is afgelopen seizoen veelvuldig gescout. Genoeg concurrentie en een hoog salaris.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie je toch wat die Turkse clubs over ons hebben: belastingvoordelen. Zo veel spelers waarvan je denkt dat ze veel liever bij ons zouden spelen gaan daarheen omdat je er netto meer kan verdienen maar het net geen Saudie Arabië is.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 10 Jul 2023, 14:41 Zie je toch wat die Turkse clubs over ons hebben: belastingvoordelen. Zo veel spelers waarvan je denkt dat ze veel liever bij ons zouden spelen gaan daarheen omdat je er netto meer kan verdienen maar het net geen Saudie Arabië is.
Inderdaad. Ik ben ook diep bedroefd dat een Angelino daar naartoe gaat. Man, wat had ik die nog graag in ons mooie shirtje gezien :(
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tja dan zou je, als je echt echt wil, iets moeten doen met een tekenbonus of dergelijke om het salaris overal wat op te krikken. Kan je creatief genoeg mee zijn. De vraag is of PSV bijv. een Angelino wel echt heel erg graag terug zou willen. Wat mij betreft geen enkele twijfel maar dat mag bekend zijn :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pepi en Lang zijn binnen. De Beelen-deal is geklapt... Hoogste tijd voor een nieuw, concreet gerucht. :mrgreen:
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 10 Jul 2023, 14:06
LaFoquita wrote: 10 Jul 2023, 13:44 Clausule zegt niet veel. Ik zie geen enkele club 30 miljoen betalen. Heeft daarnaast ook een enorme ontwikkeling doorgemaakt en dat is de reden dat de club nu nog zegt betaal de clausule maar als je hem wilt. Is daarnaast ook pas zijn 1ste jaar op het hoogste niveau. Niet dat dit veel zegt maar zijn marktwaarde op TM is 7 miljoen (even hoog als die van Boscagli). Zoals ik eerder heb gezegd, ik verwacht dat hij ergens tussen de 15 en 20 miljoen moet opleveren. Dit zijn voor PSV ook buitenkansjes mocht de interesse tegenvallen en je kunt hem voor 12(?) miljoen kopen. Er worden zat spelers gescout die toch niet haalbaar blijken. Heb zat voorbeelden hiervan.
Die gozer is jong, staat bij tal van clubs in de belangstelling en heeft een contract tot 2026 met daarin dus die clausule waardoor ze niet gedwongen worden tot verkoop. Onhaalbaar. En als het PSV wel lukt dan gaan hier de handen op elkaar want het is een geweldig talent.
Tal van clubs met belangstelling. Tuurlijk, maar die jongen heeft 35(?) wedstrijden gespeeld bij de nummer 6 van Portugal. Geen europees, geen international (als ik het goed heb). Hier gaat echt geen club 30 miljoen voor betalen.

Kans is klein maar mocht PSV bijvoorbeeld Teze verkopen voor 10 miljoen dan is er ruimte en zie ik het PSV proberen. Sanchez van Tottenham zal bijvoorbeeld een stuk duurder zijn.
Kezmania9
Talent
Posts: 78
Joined: 08 Jul 2022, 16:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joris Chotard, wat een geweldige speler is dit zeg! Heeft een waanzinnige dieptepass in de benen. Stel je toch eens voor: hij met Veerman op het middenveld continue die vier voorin lanceren? Dat wordt smullen hoor.
Post Reply