Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Locked
User avatar
1913
Moderator
Posts: 124
Joined: 01 Nov 2020, 09:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bespreek hier het laatste Corona nieuws.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Coronadagcijfers: 6.996 nieuwe besmettingen, -661
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Wel jammer dat het oude topic nu verdwenen is. Was een mooi naslagwerk geweest van alle meningen/gebeurtenissen in deze periode :P
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ja inderdaad.

Hier kan niemand verbaast over zijn. Er zijn gewoon teveel mensen die denken: goed dat er maatregelen zijn, maar dat kleine beetje wat ik dan buiten de maatregelen doe heeft geen invloed. En al die idioten bij elkaar zorgen nu dat het sociale leven grotendeels stilligt.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 06 Nov 2020, 09:50 Ja inderdaad.

Hier kan niemand verbaast over zijn. Er zijn gewoon teveel mensen die denken: goed dat er maatregelen zijn, maar dat kleine beetje wat ik dan buiten de maatregelen doe heeft geen invloed. En al die idioten bij elkaar zorgen nu dat het sociale leven grotendeels stilligt.

En de reisbranche kun je het ook niet kwalijk nemen. Niemand laat zijn of haar bedrijf vrijwillig failliet gaan als offer voor de samenleving.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gestelnaar wrote: 06 Nov 2020, 09:41 Wel jammer dat het oude topic nu verdwenen is. Was een mooi naslagwerk geweest van alle meningen/gebeurtenissen in deze periode :P
Ja vooral die periode januari/februari was interessant. Dat ging heel rap van ach valt wel mee naar GODNONDEJUUUU
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 06 Nov 2020, 10:28 En de reisbranche kun je het ook niet kwalijk nemen. Niemand laat zijn of haar bedrijf vrijwillig failliet gaan als offer voor de samenleving.
Inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Vandaag dus weer een stijging, for what it's worth...

Edit van [mention]Maikel_91[/mention]: Nee, we gaan niet een discussie over de verkiezingen van Amerika opstarten onder het mom van corona.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Héél jammer :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eerlijk, ik snap de drang. Maar we hebben een keuze gemaakt wat betreft maatschappelijke onderwerpen en daar blijven we bij :D
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 06 Nov 2020, 15:31 Eerlijk, ik snap de drang. Maar we hebben een keuze gemaakt wat betreft maatschappelijke onderwerpen en daar blijven we bij :D
Ja, maar [mention]ziege maar ook zagge[/mention] was daar niet Biden toen sommigen hier de loftrumpet speelden over het beleid daar, en jij moest ingrijpen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Er is een super boeiende wedstrijd bezig met méér impact dan een WK finale en met duidelijke sympathieën, moeilijk om daar niet over te babbelen met je forumvrienden ;)

Maar terug over Covid. Deze week bereikte me het opvallende nieuws dat nota bene Nederlands onderzoek nu tóch denkt positieve effecten te kunnen bewijzen van hydroxychloroquine:

https://www.isala.nl/nieuws/hydroxychlo ... en-corona/

Wetenschap is niet geschikt voor de malle molen van de dagelijkse actualiteiten, moeten we misschien maar weer concluderen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ik zie nu op CNN een grote groep mensen met mondkapjes in Washington DC de winst van Biden vieren en er wordt niks gezegd over hoe onverantwoord dit is in een land wat het echt heel slecht doet wat betreft COVID. Ik vind dat echt gek om te zien.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 07 Nov 2020, 18:16 Ik zie nu op CNN een grote groep mensen met mondkapjes in Washington DC de winst van Biden vieren en er wordt niks gezegd over hoe onverantwoord dit is in een land wat het echt heel slecht doet wat betreft COVID. Ik vind dat echt gek om te zien.
Overal, Philadelphia, New York ook heel druk. LA zal wel zelfde verhaal zijn.
Wordt weer feest daar over 2 weken met de besmettingen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 07 Nov 2020, 18:21
Thijs85 wrote: 07 Nov 2020, 18:16 Ik zie nu op CNN een grote groep mensen met mondkapjes in Washington DC de winst van Biden vieren en er wordt niks gezegd over hoe onverantwoord dit is in een land wat het echt heel slecht doet wat betreft COVID. Ik vind dat echt gek om te zien.
Overal, Philadelphia, New York ook heel druk. LA zal wel zelfde verhaal zijn.
Wordt weer feest daar over 2 weken met de besmettingen.
Echt idioot. Maar ook dat ze op CNN er niks over zeggen, maar het enkel politiek duiden, stoort mij. Maarja ze moeten maar doen wat ze niet laten kunnen en dan verbaasd zijn dat de VS zo sterk getroffen wordt en het allemaal afschuiven op Trump.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nu zeggen ze er wel wat van bij CNN, maar ik vind dat ze het wel bagatelliseren. 'They are wearing masks'
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ik heb het uit gezet. Ik zat me er teveel aan te ergeren. Ik zie nu al de Tokkies hier op straat gaan om te vieren dat Trump weg gaat.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik snap het feest wel. Onverantwoord is het zeker, maar het is ook begrijpelijk. Een zege voor de beschaving valt lastig thuis te vieren met alleen een pilsje.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Nov 2020, 18:47 Ik snap het feest wel. Onverantwoord is het zeker, maar het is ook begrijpelijk. Een zege voor de beschaving valt lastig thuis te vieren met alleen een pilsje.
Jij vindt dat een zege voor de beschaving op onbeschaafde wijze gevierd moet worden? ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Neen. Ik vind het begrijpelijk dat het zo gevierd wordt. Er komen heel wat emoties los, lastig om dan nuchter en rationeel te zijn en te beslissen dat je het thuis viert. Dat is wat ik zeg. Ik vind het onverantwoord, maar onbeschaafd is een term die ik het niet zou geven.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Daarbij zijn Amerikanen sowieso zo emotioneel en overdreven als wat.
Heel onhandig, ook op de dag dat ze daar wéér een nieuw dagrecord hebben neergezet.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ach, ik lees net dat Amsterdam een drukte beleeft overdag alsof het Koningsdag is.

Er is een hele grote groep mensen die niet van het virus af wil en gebruiken daar de wereld aan smoesjes en excuses voor.

Wachten op een vaccin. Een deel van de mensheid is te achterlijk om het onder controle te krijgen. Pas als het eigen gezin het hard treft gaan de ogen waarschijnlijk open.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 08 Nov 2020, 09:45 Wachten op een vaccin
Nou, nu je het zegt. Oxford lijkt bijna zover te zijn

https://www.nu.nl/coronavirus/6088990/a ... neren.html
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 08 Nov 2020, 09:45 Ach, ik lees net dat Amsterdam een drukte beleeft overdag alsof het Koningsdag is.

Er is een hele grote groep mensen die niet van het virus af wil en gebruiken daar de wereld aan smoesjes en excuses voor.

Wachten op een vaccin. Een deel van de mensheid is te achterlijk om het onder controle te krijgen. Pas als het eigen gezin het hard treft gaan de ogen waarschijnlijk open.
Zodra de cijfers dalen denkt half tokkie Nederland dat ze weer alles mogen..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Locked