Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 10 Jul 2023, 14:54
Sensation wrote: 10 Jul 2023, 14:06

Die gozer is jong, staat bij tal van clubs in de belangstelling en heeft een contract tot 2026 met daarin dus die clausule waardoor ze niet gedwongen worden tot verkoop. Onhaalbaar. En als het PSV wel lukt dan gaan hier de handen op elkaar want het is een geweldig talent.
Tal van clubs met belangstelling. Tuurlijk, maar die jongen heeft 35(?) wedstrijden gespeeld bij de nummer 6 van Portugal. Geen europees, geen international (als ik het goed heb). Hier gaat echt geen club 30 miljoen voor betalen.

Kans is klein maar mocht PSV bijvoorbeeld Teze verkopen voor 10 miljoen dan is er ruimte en zie ik het PSV proberen. Sanchez van Tottenham zal bijvoorbeeld een stuk duurder zijn.
Tapsoba heeft volgens mij rond de 20 opgeleverd en had net zo weinig ervaring bij dezelfde club. Maar dat was naar Leverkusen. Als voor Bamba PL clubs op het vinkentouw zitten, met flinke budgetten, dan denk ik dat men er simpelweg op in zet van Bamba de recordverkoop te maken.

EDIT: Tapsoba was volgens verschillende bronnen 18mil met nog eens 7mil aan bonussen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania9 wrote: 10 Jul 2023, 14:56 Joris Chotard, wat een geweldige speler is dit zeg! Heeft een waanzinnige dieptepass in de benen. Stel je toch eens voor: hij met Veerman op het middenveld continue die vier voorin lanceren? Dat wordt smullen hoor.
Dit is toch helemaal niet serieus?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania9 wrote: 10 Jul 2023, 14:56 Joris Chotard, wat een geweldige speler is dit zeg! Heeft een waanzinnige dieptepass in de benen. Stel je toch eens voor: hij met Veerman op het middenveld continue die vier voorin lanceren? Dat wordt smullen hoor.
Je kan nog zo'waanzinnige dieptepass in de benen hebben, maar als je doel is Luuk te lanceren, wordt het erg moeilijk.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 10 Jul 2023, 15:04
Kezmania9 wrote: 10 Jul 2023, 14:56 Joris Chotard, wat een geweldige speler is dit zeg! Heeft een waanzinnige dieptepass in de benen. Stel je toch eens voor: hij met Veerman op het middenveld continue die vier voorin lanceren? Dat wordt smullen hoor.
Je kan nog zo'waanzinnige dieptepass in de benen hebben, maar als je doel is Luuk te lanceren, wordt het erg moeilijk.
Ja want we kopen een spits voor 9 miljoen om niet te gebruiken.

Edit: En ik doel niet op Romero hier, voor iemand bijdehand komt doen.
Last edited by Robson de Souza on 10 Jul 2023, 15:08, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 10 Jul 2023, 15:04
Kezmania9 wrote: 10 Jul 2023, 14:56 Joris Chotard, wat een geweldige speler is dit zeg! Heeft een waanzinnige dieptepass in de benen. Stel je toch eens voor: hij met Veerman op het middenveld continue die vier voorin lanceren? Dat wordt smullen hoor.
Je kan nog zo'waanzinnige dieptepass in de benen hebben, maar als je doel is Luuk te lanceren, wordt het erg moeilijk.
Nee hoor. Terugkoppen randje 16, Xavi of Noa met een prachtschot: Goal!
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht vandaag of morgen toch wel weer een nieuwe aankoop. Wie-o-wie gaat PSV's alternatief voor Beelen zijn?
Overigens heeft Feyenoord nog geen melding gemaakt van de transfer van Beelen, behoudens melding van het akkoord met PEC Zwolle.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 10 Jul 2023, 15:00
LaFoquita wrote: 10 Jul 2023, 14:54

Tal van clubs met belangstelling. Tuurlijk, maar die jongen heeft 35(?) wedstrijden gespeeld bij de nummer 6 van Portugal. Geen europees, geen international (als ik het goed heb). Hier gaat echt geen club 30 miljoen voor betalen.

Kans is klein maar mocht PSV bijvoorbeeld Teze verkopen voor 10 miljoen dan is er ruimte en zie ik het PSV proberen. Sanchez van Tottenham zal bijvoorbeeld een stuk duurder zijn.
Tapsoba heeft volgens mij rond de 20 opgeleverd en had net zo weinig ervaring bij dezelfde club. Maar dat was naar Leverkusen. Als voor Bamba PL clubs op het vinkentouw zitten, met flinke budgetten, dan denk ik dat men er simpelweg op in zet van Bamba de recordverkoop te maken.

EDIT: Tapsoba was volgens verschillende bronnen 18mil met nog eens 7mil aan bonussen.
Klopt, maar dan nog denk ik niet dat een club dit doet. Daarnaast bestaat de regel nog dat een speler A-international moet zijn. Moet dus 50 % van de wedstrijden (afgelopen 2 jaar) hebben gespeeld. Voldoet hij niet aan, zal dus verhuurd moeten worden. Tenminste dat is volgens mij de regelgeving na de brexit ondanks dat hij een EU paspoort heeft. Zijn veel factoren die een invloed kunnen hebben.

Sangaré kon ook naar de PL toen hij naar ons kwam, sommige spelers denken aan carriereplanning. Al blijf ik erbij het is een hele kleine kans. Maar ondanks dat de kans klein is vind ik dat PSV alsnog een speler moet scouten. Vind het een onzinredenatie dat een speler een clausule heeft die PSV niet kan betalen dus wij moeten die speler niet scouten. Maar dat is mijn mening.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De selectie puilt al aardig uit, denk en hoop dat ze voor het trainingskamp vooral nog 2 liefst 3 uitgaande transfers gaan doen: Baumgartl/Ramalho/Vertessen bijv. Sangare tel ik dan niet mee want ik ga er nog altijd vanuit dat hij heel snel afscheid gaat nemen. Vervanger kan je dan direct laten invliegen natuurlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 10 Jul 2023, 15:14 De selectie puilt al aardig uit, denk en hoop dat ze voor het trainingskamp vooral nog 2 liefst 3 uitgaande transfers gaan doen: Baumgartl/Ramalho/Vertessen bijv. Sangare tel ik dan niet mee want ik ga er nog altijd vanuit dat hij heel snel afscheid gaat nemen. Vervanger kan je dan direct laten invliegen natuurlijk.
Maar voor Sangare is er nog geen enkel geluid geweest dat er iets speelt..
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zegt natuurlijk niks want iedereen weet de te betalen prijs. Daarvoor hoef je niet eens te onderhandelen met de club of je bij de club te melden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RWeindhoven16
Lid 2e elftal
Posts: 156
Joined: 08 Aug 2021, 20:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor wat het waard is. Maar krijg net mee dat er veel interesse voor Sangare is vanuit, verrassend Saudi-Arabië. Die tikken lachend de afkoopsom weg en hij kan zoveel gaan verdienen... alleen afwachten of hij het wilt was het verhaal
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RWeindhoven16 wrote: 10 Jul 2023, 15:34 Voor wat het waard is. Maar krijg net mee dat er veel interesse voor Sangare is vanuit, verrassend Saudi-Arabië. Die tikken lachend de afkoopsom weg en hij kan zoveel gaan verdienen... alleen afwachten of hij het wilt was het verhaal
Zou me flink verbazen, heeft de keuze voor ons boven Southampton(?) gemaakt voor persoonlijke ontwikkeling. Wilde vorige zomer niet naar Everton(?), want hij mikte op een stap hoger. Dan zou hij nu naar Saudi-Arabië gaan? Het zou natuurlijk voor PSV, financieel gezien, gunstig zijn want die tikken die 37,5M zoals je zegt lachend af.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geloof er eerlijk gezegd niks van, puur door wat hierboven staat. Sangare heeft heletijd redelijk logische keuzes gemaakt op basis van ontwikkelingen Ipv geld. Zal die nu opeens 100% draaien.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RWeindhoven16 wrote: 10 Jul 2023, 15:34 Voor wat het waard is. Maar krijg net mee dat er veel interesse voor Sangare is vanuit, verrassend Saudi-Arabië. Die tikken lachend de afkoopsom weg en hij kan zoveel gaan verdienen... alleen afwachten of hij het wilt was het verhaal
Die tikken dat lachend af inderdaad. Maar die bron, betrouwbaar.. ?
RWeindhoven16
Lid 2e elftal
Posts: 156
Joined: 08 Aug 2021, 20:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 10 Jul 2023, 15:43
RWeindhoven16 wrote: 10 Jul 2023, 15:34 Voor wat het waard is. Maar krijg net mee dat er veel interesse voor Sangare is vanuit, verrassend Saudi-Arabië. Die tikken lachend de afkoopsom weg en hij kan zoveel gaan verdienen... alleen afwachten of hij het wilt was het verhaal
Die tikken dat lachend af inderdaad. Maar die bron, betrouwbaar.. ?
Ik weet ook niet of hij zelf overweegt, Sangare. Alhoewel hij zich niet een bron noemt is het wel betrouwbaar ja haha. Gewoon iemand die door familie bij PSV wel van alles mee krijgt. Dit is ook het enigste wat hij ooit heeft gezegd. We hadden het samen over de selectie en toen kwam hij hiermee.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zou mij verbazen als Sangare nu de stap naar Saudi-Arabië maakt. Maar goed, van de andere kant, ik lees dat de gemiddelde spelers (alles onder Ronaldo, Benzema, Kante, etc.) ook nog 20/25mln per jaar verdienen. Dat kan heel verleidelijk zijn.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 10 Jul 2023, 15:16
Juancho wrote: 10 Jul 2023, 15:14 De selectie puilt al aardig uit, denk en hoop dat ze voor het trainingskamp vooral nog 2 liefst 3 uitgaande transfers gaan doen: Baumgartl/Ramalho/Vertessen bijv. Sangare tel ik dan niet mee want ik ga er nog altijd vanuit dat hij heel snel afscheid gaat nemen. Vervanger kan je dan direct laten invliegen natuurlijk.
Maar voor Sangare is er nog geen enkel geluid geweest dat er iets speelt..
Naar Sangaré hebben absolute topclubs, zoals Paris Saint-Germain, geïnformeerd. Ook zijn teams in de segmenten daaronder voor hem in de markt. In een vorige transferperiode wilde bijvoorbeeld Newcastle United 40 miljoen euro voor Sangaré betalen, maar op dat moment wilde PSV niet verkopen. Het lijkt erop dat al wel biedingen bij PSV zijn binnengekomen, maar dat die nog niet voldoen aan de prijs die de Eindhovenaren willen hebben. PSV houdt voorlopig vast aan de 37 miljoen euro die met Sangaré contractueel als afkoopsom is overeengekomen.
De interesse is latent en nog niet concreet genoeg om PSV te overtuigen. Ben wel enorm benieuwd wanneer dit veranderd, voor rijke clubs onder het absolute topsegment (Tottenham, Newcastle, Dortmund, etc) is dit toch een uitstekende speler om tegen een prima prijs toe te kunnen voegen?
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet dat je moet weigeren als het echt zo is maar je wilt als PSV natuurlijk veel liever een speler succesvol naar de PL loodsen. Als hij daar slaagt en die kans is groot, is dat weer positief voor het imago van PSV als 'opleider voor de top' waarmee je weer hogere bedragen vangt en makkelijker talenten lokt.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is het niet zo dat die clausule alleen nog deze maand geldig is. Vanaf augustus mag PSV vragen wat het wil. Wat mij betreft blijft hij nog een jaar. Je kan wel rond gaan kijken, maar een Ibi vind je niet voor 10/15 miljoen. Dat gezegd hebbende, ik gun die jongen ook een prachtige stap. Groot fan.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 10 Jul 2023, 16:01 Is het niet zo dat die clausule alleen nog deze maand geldig is. Vanaf augustus mag PSV vragen wat het wil. Wat mij betreft blijft hij nog een jaar. Je kan wel rond gaan kijken, maar een Ibi vind je niet voor 10/15 miljoen. Dat gezegd hebbende, ik gun die jongen ook een prachtige stap. Groot fan.
Dit is inderdaad waar. Na 1 augustus geldt de clausule niet meer en lijkt het me dat PSV de vraagprijs omhoog gooit
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je naar Rusland moet is het wel heel erg gesteld met deze man. Of hij moet ook wat op zijn kerfstok hebben.
Marcel for president!
Dai Ragazzi
Bankzitter
Posts: 277
Joined: 06 Jun 2023, 16:33
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Phillip Cocu
Send Prediction League reminder to second email adress: No



🙏?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Helaas zien we Baumgartl niet helemaal. Als hij 5 maar niet heeft gekregen :tear:
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 10 Jul 2023, 18:21 Helaas zien we Baumgartl niet helemaal. Als hij 5 maar niet heeft gekregen :tear:
Hij had 2 vandaag iirc op zijn shirt

EDIT: Dat is ook een foto van afgelopen week, toen had niemand nummers op hun shirts.
Last edited by TigTogFlip on 10 Jul 2023, 18:24, edited 1 time in total.
Post Reply