Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Baumgartl ziet er met gemillimeterd haar en een baardje wel een stuk beter uit nu. Oogt meer als een kerel. Nu nog op voetballend vlak stappen maken.
Feathermen
Bankzitter
Posts: 223
Joined: 27 Jan 2022, 15:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 10 Jul 2023, 18:23 Baumgartl ziet er met gemillimeterd haar en een baardje wel een stuk beter uit nu. Oogt meer als een kerel. Nu nog op voetballend vlak stappen maken.
Hij is wel vegan! Een echte CV moet natuurlijk de hele dag vlees eten en de barbecue hebben aanstaan
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij gaat niet beter worden. Moet interessant zijn voor subtop/middenmoot Duitsland, onderkant PL, misschien zelfs middenmoot Italie, top Turkije. Ik gun die jongen echt een mooie carrière verder, geweldig hoe hij zich na zijn ziekte heeft terug gevochten. Ik heb eenzelfde soort strijd gehad, het is niet makkelijk. Maar niet meer PSV alsjeblieft.
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op zich is het aangaande spelers als Sangare geen slechte ontwikkeling dat al die sterren uit de grote competities worden weggekocht.
Dat betekent dat ze daar vervangers zoeken en ze nog meer cash tot hun beschikking hebben.
Ik verwacht dat Ibi mede daardoor wel een mooie transfer gaat maken, en die 37 mln wel wordt afgetikt.
Mike92PSV
Bankzitter
Posts: 228
Joined: 28 Feb 2021, 20:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 10 Jul 2023, 18:23 Baumgartl ziet er met gemillimeterd haar en een baardje wel een stuk beter uit nu. Oogt meer als een kerel. Nu nog op voetballend vlak stappen maken.

Maar dat je hem dan als enige in zo’n 3 kwarts trainingsbroek ziet lopen.. Weet niet of het met een reden is maar vind het er zo slungelig/klunzig uitzien.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Moet eerlijk zeggen dat ik 9 miljoen een no brainer vind.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor de Davinson Sanchez fans;

TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 10 Jul 2023, 21:23

Moet eerlijk zeggen dat ik 9 miljoen een no brainer vind.
Eens. Ik ben alleen bang dat zijn salaris echt te fors is voor PSV.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Salaris gaat niet het probleem zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DeefPeef
Veelbelovend talent
Posts: 113
Joined: 06 Jun 2023, 14:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 10 Jul 2023, 21:28 Salaris gaat niet het probleem zijn.
Wat wel dan?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeefPeef wrote: 10 Jul 2023, 21:29
Heruone wrote: 10 Jul 2023, 21:28 Salaris gaat niet het probleem zijn.
Wat wel dan?
In dit soort gevallen is het meestal de transfersom + totaal kosten voor een dure speler waar geen restwaarde op zit. Neem bijvoorbeeld Luuk de Jong. Die kostte iets van 5 a 6 miljoen en heeft een salaris wat richting de 4 gaat als het goed is. Dan ben je over 3 seizoenen dus 18 miljoen euro kwijt (waarschijnlijk nog meer want die 6 miljoen zal door tekengelden, zaakwaarnemerskosten, etc. allemaal nog wel hoger uitvallen). Dat is enorm veel geld voor een speler die voor PSV geen restwaarde heeft.

Overigens worden via allerlei constructies een deel van het salaris van de Jong afgedekt door externe factoren. Net als bijv. de TPO deal met Frits van Eerd bij Götze. Om die reden is salaris niet het probleem. Clubs als PSV/Ajax kunnen stiekem best een flink salaris bieden of zijn daar iig toe bereid.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 10 Jul 2023, 21:23

Moet eerlijk zeggen dat ik 9 miljoen een no brainer vind.
Het zal wel de Google Translate van het Italiaans naar het Engels zijn maar wat is een "verbal proposal" sturen? Is dat een whatsapp spraakmemo met "hey Levy, leuke kerel die Sanchez. We willen hem graag voor 9 miljoen overnemen, groetjes thuis!"
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sanchez zou echt een droomaankoop zijn maar zullen echt eerst moeten verkopen voordat we weer zo een bedrag kunnen uitgeven.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Davinson Sanchez is wat mij betreft welkom, ook voor 9 miljoen. Er zullen er echter wel wat moeten vertrekken eerst achterin.
Koekoek!
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 10 Jul 2023, 21:38
danko-lazovic wrote: 10 Jul 2023, 21:23

Moet eerlijk zeggen dat ik 9 miljoen een no brainer vind.
Het zal wel de Google Translate van het Italiaans naar het Engels zijn maar wat is een "verbal proposal" sturen? Is dat een whatsapp spraakmemo met "hey Levy, leuke kerel die Sanchez. We willen hem graag voor 9 miljoen overnemen, groetjes thuis!"
Er bestaat nog zoiets als bellen, he 😉 nee ik snap je, het is niet helemaal correct en hij had beter "submitted" kunnen schrijven.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 10 Jul 2023, 21:36
DeefPeef wrote: 10 Jul 2023, 21:29

Wat wel dan?
In dit soort gevallen is het meestal de transfersom + totaal kosten voor een dure speler waar geen restwaarde op zit. Neem bijvoorbeeld Luuk de Jong. Die kostte iets van 5 a 6 miljoen en heeft een salaris wat richting de 4 gaat als het goed is. Dan ben je over 3 seizoenen dus 18 miljoen euro kwijt (waarschijnlijk nog meer want die 6 miljoen zal door tekengelden, zaakwaarnemerskosten, etc. allemaal nog wel hoger uitvallen). Dat is enorm veel geld voor een speler die voor PSV geen restwaarde heeft.

Overigens worden via allerlei constructies een deel van het salaris van de Jong afgedekt door externe factoren. Net als bijv. de TPO deal met Frits van Eerd bij Götze. Om die reden is salaris niet het probleem. Clubs als PSV/Ajax kunnen stiekem best een flink salaris bieden of zijn daar iig toe bereid.
Maar niet op elke speler hoeft restwaarde te zitten toch? Kijk een Blind of een Tadic bij ajax. Als door de komst van een Sanchez Boscagli of Teze kan groeien, de rest van het elftal naar een hoger niveau getild wordt waardoor de algehele waarde stijgt, kan je dit toch ook verantwoorden?

Daarbij is hij net 27 jaar geworden, ik vind dat nog wel iets anders dan een 30 jarige kopen. Je zal er geen winst op maken. Maar Sanchez verkoop je over een jaar of 2 of 3 echt nog wel voor wat miljoenen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

2/3 clubs die hem willen en ze starten met 9 mil. No way dat Levy dat accepteert.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 10 Jul 2023, 21:45 2/3 clubs die hem willen en ze starten met 9 mil. No way dat Levy dat accepteert.
Het is aan de speler zegt Fabrizio.
Dus 9m lijkt genoeg.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV moet eens over hun voorzichtigheid heen stappen en een paar verdedigers halen. Het stapelen van spelers is een dure grap, maar we moeten echt een keer over dat dode punt heen en de CL-kwalificaties gaan overlevenn. Desnoods zitten Baumi en Rammie hun laatste contractjaar uit op de bank.
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan zie ik wellicht liever een Lyanco of Montiel komen. Sanchez heeft inmiddels toch wel een flinke deuk opgelopen.

Maar als het Sanchez zou worden - dan zou ik zeker niet klagen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

9mln voor Sanchez vind ik echt een no brainer.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FC Bracke wrote: 10 Jul 2023, 22:24 Dan zie ik wellicht liever een Lyanco of Montiel komen. Sanchez heeft inmiddels toch wel een flinke deuk opgelopen.

Maar als het Sanchez zou worden - dan zou ik zeker niet klagen.
Zeggen dat Sanchez een deuk heeft opgelopen en dan vervolgens met Lyanco aankomen vind ik vrij apart. Een speler die 10 keer in de basis heeft gestaan bij een degradant in de PL en nog nooit meer dan 21 basisplaatsen in 1 seizoen heeft gehad.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

9 miljoen voor de beste verdediger op de Nederlandse velden na De Ligt in de afgelopen 10 jaar? 27 jaar en vele jaren ervaring inmiddels.

Ik zou er direct voor tekenen. Als Xavi blijft en alleen Sanchez nog zou komen (wat absoluut te betalen moet zijn gezien de transfers afgelopen seizoen) dan heb je het gewoon prima gedaan. Sangare kan eventueel nog vertrekken, maar dat is daarna ook op te vullen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoeveel heeft die gast de laatste jaren gespeeld daadwerkelijk. Het is niet zo dat je eventjes een paar jaar gaat banken en dan net zo goed blijft als 5/6 jaar geleden. Destijds kwam hij op zijn weg omhoog naar Ajax en draaide een superjaar. Nu is ie 6 jaar ouder en heeft nauwelijks een serie neergezet. Vind het nogal een gok voor dat bedrag. Ik zie liever spelers die in een ritme van spelen zitten bij hun club.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



We hebben interesse in Luis Chavez.

Verdedigende middenvelder.
Post Reply