Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb twijfels die ik niet kan onderbouwen, gewoon een slecht gevoel, mede gevoed door wat Massimo schreef over NL -> PL, of PL -> NL. De tweede is niet de gewenste richting in principe, al geldt dat zeker niet altijd.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb een goede deal voor Galatasaray. Zij mogen Ramalho hebben en wij hengelen Sanchez binnen.
Last edited by Teletubby on 11 Jul 2023, 07:47, edited 2 times in total.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is in ieder geval positief dat we naar een centrale middenvelder en een centrale verdediger kijken. Dat zijn net de posities waar we dringend nog versterking nodig hebben. Laten we hopen dat deze berichten ook betekent dat spelers als Ramalho en Sangare dicht bij een vertrek staan.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sanchez kan een topper zijn, eindelijk weer een CV die écht iets toevoegt. Echter past deze interesse totaal niet in het uitgesproken beleid van afschrijvingen terugdringen en waarde creëeren. Het lijkt me dat Sanchez een zeer dure jongen zal zijn qua transfersom, salaris en minimale doorverkoopwaarde.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Deze is wel jammer. Overduidelijk een gok, aangezien iedereen wel snapt dat hij niet meer de speler is die daarheen vertrok. Dan lees je dat het een koopje is mits hij zijn niveau aantikt, waar ‘mits’ het allerbelangrijkste woord is. Van alle verdedigers die er zijn, moet je met deze aan komen. Eentje die al jaren niet meer speelt.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geweldig nieuws. Dit zou ik echt fantastisch vinden. Precies wat we nodig hebben. Vorig seizoen ook gewoon 24x meegedaan en seizoen ervoor 32x. 27 jaar pas, Colombiaans international. Zit zou meteen de beste verdediger van de Eredivisie zijn, met afstand.
Last edited by Eindhovenvoetbal on 11 Jul 2023, 07:57, edited 1 time in total.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoog salaris, hoge transfersom, geen restwaarde. Kwaliteiten? In Engeland snappen ze niet hoe hij bij Ajax ooit zo heeft gepresteerd. Heeft de fouten op een gestapeld bij Tottenham. In de Eredivisie zal het nog wel goed gaan met af en toe een slippertje maar in Europa betwijfel ik zijn meerwaarde. Daarnaast was het volgens mij voetballend ook ondermaats.

Mocht het tot een transfer komen, dan hoop ik dat ik mis zit en ben ik de eerst die mijn woorden terugneemt als hij de pannen van het dak speelt.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 11 Jul 2023, 07:48 https://www.ed.nl/PSV/PSV-maakt-de-eers ... haring_web

Nog interessante ontwikkelingen?
Nee. Schiks is Peersman voorbij in rangorde.
Oppegard moet geopereerd worden en kan dus niet verkocht worden. Het zit niet mee met het opruimen van de rommel. Idealiter nam je afscheid van spelers als hem, maar ook Obispo.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 11 Jul 2023, 07:48 https://www.ed.nl/PSV/PSV-maakt-de-eers ... haring_web

Nog interessante ontwikkelingen?
Schiks lijkt Peersman voorbij te zijn gestreefd.
Fofana traint bij Jong en Van Duiven bij 1.
Oppegard geblesseerd en wordt geopereerd.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 11 Jul 2023, 07:41 Ik heb twijfels die ik niet kan onderbouwen, gewoon een slecht gevoel, mede gevoed door wat @Massimo schreef over NL -> PL, of PL -> NL. De tweede is niet de gewenste richting in principe, al geldt dat zeker niet altijd.
De verhalen zijn niet echt top zeg maar. Daardoor ben ik ook wat terughoudend. Als hij top was geweest zou hij nu niet evt. de stap naar PSV maken. De vraag is of hij bij ons wel gaat presteren of dat hij de dalende trend doorzet.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 11 Jul 2023, 07:48 Deze is wel jammer. Overduidelijk een gok, aangezien iedereen wel snapt dat hij niet meer de speler is die daarheen vertrok. Dan lees je dat het een koopje is mits hij zijn niveau aantikt, waar ‘mits’ het allerbelangrijkste woord is. Van alle verdedigers die er zijn, moet je met deze aan komen. Eentje die al jaren niet meer speelt.
Het klinkt inderdaad als een steen waar PSV zich vaker aan gestoten heeft.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 11 Jul 2023, 07:33
Vanthaman18 wrote: 11 Jul 2023, 07:32 Zou dit de reden zijn dat Stewart laatst in Londen was?
Op gesprek bij het management van Xavi. Heeft Rik al gemeld in een van zijn artikelen.
"Yo Ernesto, hedde gij nog nieuws veur op munne twitter?"

"Ja Rik. Zeg maar dat ik naar Londen ben voor Xavi, dan krijg jij de scoop zodra Sanchez akkoord is"
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mensen vergeten voor het gemak even dat begin jaren van Sanchez bij Spurs hij gewoon een gewaardeerde basisspeler was. Tuurlijk kleeft er een risico aan maar dat heb je voor elke verdediger die je haalt voor 9 miljoen. Ik heb er volste vertrouwen in dat Sanchez weer hier kan opbloeien onder de trainer die hem naar Europa heeft gehaald. Dit type CV nog niet in onze gelederen hebben.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou gaan we een keer voor een verdediger die voor ons top is, is het weer niet goed.
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we niet doen alsof Sanchez geen enkele minuut heeft gemaakt bij Tottenham, eerste drie seizoen gewoon een hele regelmatige basisspeler. Eigenlijk tot het ontslag van Mourinho, daarna hebben andere spelers de voorkeur gekregen (met name Romero).

Zou in mijn ogen een fantastische toevoeging zijn die nog jaren mee kan. Wel een enorm dure afschrijfpost, voor mijn gevoel zou dit alleen een haalbare optie zijn als Sangaré verkocht wordt en twee van Baumgartl, Ramalho en Mwene weg gaan. Daarnaast kan een Galatasary echt wel verder gaan (netto) voor zo'n jongen, dus hij zou liever voor Bosz moeten gaan spelen dan een extra zakcentje.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 11 Jul 2023, 08:06 Nou gaan we een keer voor een verdediger die voor ons top is, is het weer niet goed.
Maar op basis waarvan is hij top? Een seizoen zeven jaar geleden? Ik denk dat iedereen hier die Sanchez graag ziet komen hoor, maar ik (en niet alleen ik zo te zien) vraag me wel af of hij dat niveau nog gaat kunnen halen, want in zijn tijd bij de Spurs heeft hij echt geen indruk gemaakt
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie het wel zitten in Sanchez.
Is in mijn ogen redelijk complimentair aan Boscagli.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij deze direct de bevestiging voor ieder die twijfelt
Olai is legit. Die meldde dit een paar weken terug al
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie hem wel komen! Voor het geld zal hij het niet hoeven doen en met Bosz was zijn band heel sterk, dus waarom niet? Dan heb je met Bosca een ijzersterk en complementair duo. Mooie dag weer zo al met al😃👍
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een gezeur hier. Sanchez zou een geweldige speler zijn voor PSV. Kijk even naar zijn aantal wedstrijden per seizoen bij de Spurs. Dat zijn er ieder seizoen gewoon veel, op afgelopen seizoen na. Ik zie overigens dat hij slechts één seizoen bij Ajax heeft gespeeld. In mijn herinnering waren dat er meerdere. Vaste waarde bij Colombia. Met 27 jaar een goede leeftijd. 2 jaar knallen hier en dan weer een mooie stap maken naar bijvoorbeeld Spanje. Laat maar komen!
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 11 Jul 2023, 08:10
Heissenberrug wrote: 11 Jul 2023, 08:06 Nou gaan we een keer voor een verdediger die voor ons top is, is het weer niet goed.
Maar op basis waarvan is hij top? Een seizoen zeven jaar geleden? Ik denk dat iedereen hier die Sanchez graag ziet komen hoor, maar ik (en niet alleen ik zo te zien) vraag me wel af of hij dat niveau nog gaat kunnen halen, want in zijn tijd bij de Spurs heeft hij echt geen indruk gemaakt
De PL is een ander niveau dan de Eredivisie, daar waar hij het hier allang heeft laten zien en nu 7 jaar verder is in zijn ontwikkeling. Mensen worden woest enthousiast hier van een of andere onbekende speler waar nog nooit iemand van gehoord heeft maar nu worden we gelinkt aan Sanchez en dan mankeert er ook weer van alles aan. ik denk oprecht dat het niet uitmaakt aan wie we gelinkt worden, er zijn altijd mensen die wel weer iets negatiefs weten te vinden en we moeten ons ook beseffen dat we "maar" PSV zijn he. Ik denk oprecht niet dat we veel hoger kunnen mikken dan kaliber Sanchez.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie ik het nou verkeerd of is Sanchez en absolute topversterking? Heeft (volgensmij) geen grote blessure geschiedenis en meerdere jaren basis bij Spurs gespeeld. Snap niet echt dat mensen zich afvragen of hij wel een versterking is, meteen de allerbeste die we hebben achterin op afstand
User avatar
Mino Raiola
Ballenjongen
Posts: 17
Joined: 04 Nov 2020, 14:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 11 Jul 2023, 08:10
Heissenberrug wrote: 11 Jul 2023, 08:06 Nou gaan we een keer voor een verdediger die voor ons top is, is het weer niet goed.
Maar op basis waarvan is hij top? Een seizoen zeven jaar geleden? Ik denk dat iedereen hier die Sanchez graag ziet komen hoor, maar ik (en niet alleen ik zo te zien) vraag me wel af of hij dat niveau nog gaat kunnen halen, want in zijn tijd bij de Spurs heeft hij echt geen indruk gemaakt
Als hij wel indruk had gemaakt, zou hij volstrekt onhaalbaar zijn.
Moreno kwam van Espanyol, waar hij zijn laatste seizoen welgeteld 19 wedstrijden speelde...
We weten natuurlijk allemaal hoe dat afgelopen is. :wall:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 11 Jul 2023, 08:13 Bij deze direct de bevestiging voor ieder die twijfelt
@Olai is legit. Die meldde dit een paar weken terug al
Alsof dat nu nog bevestigd moet worden, dat is al een jaar of 20 duidelijk.
Post Reply